Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • marius11

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
De ceva vreme nu ma mai inteleg deloc cu, corsaiche;nu mai are zvac cum avea odata, la accelerari bruste lasa un nor imens de fum negru in urma iar cand o fortez se aprinde cheita si nu mai are putere de loc , turbina nu mai functioneaza, daca o opresc si o repornesc revine la normal ..martorul din bord se stinge.Am facut o diagnoza si are erorile astea stocate P1191(B)-Rail Pressure Range/Performance si P1093(Cool- Fuel System Malfunction..acum dupa ce am studiat TISu' si Autodata eu cred ca e senzorul de presiune din capatul rampei comune( FRP sensor), erorile le-am sters dar ele reapar , masina nu are putere intre 2000-2500 rpm ; EGR-ul l-am testat.. inchide/deschide cum trebuie.
Daca a mai dat cineva de problema asta sau cunoaste mai bine.. asi vrea si alte pareri...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam miroase a regulator presiune motorina dar fa o diagnoza competenta, e situat dreapta sus cum te uiti la motor.
  • marius11

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
regulatorul de presiune e tot pe common rail la capatul celalalt fata de senzor? adika asta
alte erori nu mai apar, am un opcom si pot sa ma uit in Measuring blocks la : Desired Common Rail Fuel Pressure,Common Rail Fuel Pressure, Rail Pressure Control Valve dar nu stiu valorile standard pentru a le compara
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi diferenta de presiune la pornire si ralanti, dupa asta pe cald la turatie si pedala scurta/
Skip ads

  • marius11

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
am facut un livedata. nu sunt diferente intre Desired Common Rail Fuel Pressure si Common Rail Fuel Pressure

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai identificat corect valva regulatoare, e usor de schimbat. Diferente eu vad si posibil sa pice in curand ca asa fac ele. Cand vei avea pornire grea deja o inlocuiesti.
  • marius11

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
e clar trebuie sa o schimb pentru ca porneste cam greu ,trebuie sa-l invarta de cateva ori pana o ia
cred ca o schimb eu ca nu e mare lucru, atat imi e ca e presiune mare acolo..
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sa comanzi valva Bosch, lasa presiunea in pace ca ai sa fii uimit, curge cam 20ml motorina si nu tasneste nimic.
Skip ads

  • marius11

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
am mai facut niste masuratori : am masurat cu voltmetru senzorul si valva cum scrie in TIS sau cum arata aici
http://www.youtube.com/watch?v=msMeZbBt9Eg
http://www.youtube.com/watc...annel_video_title
si valorile sunt in regula.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masuratorile sunt pentru o valva defecta, la una doar cu inceput de boala nu ai ce masura. Daca stergi codul si pornesti ai sa vezi ca nu apare dar in cateva zile apare din nou.
  • marius11

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat regulatorul de presiune , trage mai bine de la 2000 rot/min , nu mai scoate asa mult fum pe accelerare si parca porneste mai usor. Problema e ca la fel ca inainte ; cateodata pe accelerari da eroare ,taie puterea ,iese turbina din functiune si se aprinde martorul cu cheita si ramn stocate aceleasi coduri de eroare(P1191, P1093).. sa fie totusi de la senzorul de presiune de pe rampa?
.. si mai nou alta belea specifica acestui motor.. scurgere de motorina pe la pompa de inalta presiune , pe la capacul de jos al pompei, pica motorina numai la prima cheie dimineata cam 1-2 min, dupaia nu mai curge indiferent de cate ori o pornesti.Am schimbat garniturile (o-ringurile) dar tot scapa motorina la pornire de data asta pe la capacul de sus, nu stiu ce sa-i mai fac .. trebuie sa schimb pompa cu totul?
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Aceleași erori și la mine, doar cã nu mai pornește deloc. P1191, P0520 și P1093.

Ce mã fac?
Skip ads

  • marius11

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
la mine a fost pompa de inalta presiune, am rezolvat-o la bosch expres diesel..schimbata cu una reconditionata..m-a costat pompa mea+ 1800ron..1 an garantie...de atunci nu mai am probleme
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Iatã ce am fãcut eu:

- am schimbat 2 injectoare cu alte 2 second: 250 lei/buc.
- am schimbat rampa comunã + senzor rampã comunã: 50 E;
- am schimbat pompa de înaltã presiune: 150 E.

Acum funcționeazã normal, nu mai dã în nas, nu mai trepideazã la ralanti și... am trecut și RAR-ul! Very Happy

În trecut trebuia sã dau 20-30 de secunde la automat sã facã 20 bar în rampa comunã. Acum o ia din prima.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
marius11 a scris:am facut un livedata. nu sunt diferente intre Desired Common Rail Fuel Pressure si Common Rail Fuel Pressure


Am schimbat și pompe, și valva regulatoare, acum nu-mi mai pornește deloc, nici cu spray, nici cu nimic.

Cum fac și eu livedata? E suficient un OP-COM și o interfațã? Cei de la service din Fãlticeni au un program de la Bosch, acela îmi poate face un livedata sã vãd exact cum lucreazã rampa, pompa și senzorul presiune? Asta ca sã vãd dacã mã apuc sã desfac pe la distribuție etc...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E bun un op-com, vezi publicitate.
  • marius11

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
regulatorul de presiune l-ai schimbat cu unul nou?
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu, cu unul second. Sã risc 600 de lei? Dacã e un contact imperfect? Azi am luat o pompã care funcționa pe o Agila. Simptomele sunt la fel. Axele cu came învârt. E ceva electric. Existã un ghid de la A la Z sã verific fiecare circuit electric, fiecare buclã în parte?

Mulțumesc pentru tot sprijinul!
  • marius11

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
in primul rand trebuie sa vezi ce coduri de eroare ai stocate...
iar cu regulatorul..ar fi bine daca gasesti pe cineva cu acelasi motor, sa ii iei regulatorul sa il probezi la tine
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut, bãieți!

ÃŽn speranța cã mã aude/vede și pe mine cineva, înainte sã-mi dau mașina la dezmembrãri...

E o Corsa C Z13DT, îmi dã o singurã eroare: P0090, iar când dau la automat nu-mi face decât 2-3-4-5 MPa decât cei 30-36 MPa necesari.

Faza DURÃ e cã atunci când scot mufa de la senzor, o las un minut, o pun înapoi, mașina îmi pornește, o țin în turații la 2-3000 și apoi moare instant. Din nou, eroare pe calculator: P0090. Am schimbat 3 regulatoare (nu se poate sã fie stricate toate), cu Op-Com îmi aratã cum deschide regulatorul între 22-50 %.

Nu știu ce sã-i mai fac. Am colecții de pompe, injectoare, rampe, senzori și regulatoare. Mi-e sã nu fie de la ECU, dar nu cred. Aș vrea sã schimb și cablajul, poate e un scurt pe undeva. Dar n-are cum sã fie scurt pentru cã simte la ce procent deschide regulatorul. Am și tensiune de 12 V pe el când pun contact... M-a înnebunit mașina asta. Și pe mine, și pe soție, și pe mama și pe tata... cred cã și pe voi.

Voi ați mai pãțit sã aveți P0090 ? Ce remedii ați aplicat? Vã mulțumesc anticipat!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR