Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Adevarat a Inviat !

Ai un scurtcircuit, pe cablaj sau pe solenoidul valvei.

Este foarte ok ceea ce ai gasit, continua sa te ghidezi dupa el.

Nu-mi trebuie nimic, in contul meu. Razz
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
kinderasu a scris:Adevarat A Inviat.
nu stiu cat dar mie mia explicat tot cu orice masina am fost. Daca vrei vin azi sa te ajut si ei piese de pe lady sa vezi buba poate scapi mai usor


Mulțumesc pentru eventualul ajutor, prietene, dar am 3 rampe, 2 pompe, 2 senzori, 2 regulatoare ce altceva mi-ai putea da ca sã-mi fac buburuza? Smile) App, dacã știi pe cineva care are nevoie de piesele astea, le dau cu mare drag.

Solenoidul valvei nu e pentru cã aceeași eroare mi-o dã punând 3 rampe diferite. Trebuie sã caut scurtul. Cum fac asta? Smile)
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Subiectul respectiv a fost lipit aici, discutia ramane aici, pentru ca a prins deja contur.

Scurtcircuitul se gaseste prin masuratori si apoi se indeparteaza.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
iei fiecare fir in parte si vezi unde e impuscat ... singura varianta .
iar piesele ce nu iti mai trebuie punele la vand/cumpar poate ai succes
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Sau iau de la second un cablaj și pun la loc toate cablurile la injectoare, senzor presiune, regulator, EGR etc. și... dacã îmi dã iar P0090? Ce fac? Smile)
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Inseamna ca ai ECU defect si ca sa fii sigur ca nu este el il poti lua de la colegul kinderasu si faceti proba.

Dragul meu daca ai impresia ca adevaratii meseriasi merg din prima pe defect, fara sa mai fi intalnit acel defect vreodata in experienta lor, te inseli.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
E și asta o variantã, și una bunã.

Nu, sunt de acord cã nu sunt un meseriaș (la cei 24 de ani ai mei) care știe sã facã o mașinã, dovadã cã mi-am stricat mașina acceptând gume de 185/65 R15 puse de samsar. Dar, în același timp, știu cã am avut la revizie locomotive de 2100 cai putere pe mânã și aveau punere la masã. Pânã ce n-am pornit toate agregatele pe ea și am vãzut un cablu care fãcea ca un șarpe efectiv, n-am știut unde e punerea la masã. Și astfel am evitat o știre PRO TV: ”Incendiu la o locomotivã de marfã!”

Îți mulțumesc și vã mulțumesc pentru toate sfaturile! Eu ce-am putut, am rãspuns, am zis cã îmi pierdea ulei la pompa de vacuum, am înlocuit gumele de 185/65 R15 cu 175/65 R14 pt cã am schimbat 7 injectoare, iar acum mã bat cu scurtul ãsta circuit.

Și nu sunt decât un om care a ales sã aibã Opel! Am greșit cu ceva?
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu ai gresit cu nimic, chiar cu absolut nimic, eu ce sa mai spun de marca Opel, pentru ca si eu am masina pe butuci si chiar nu merita sa fie, pentru ca am avut grija de ea, dar stii cum este, cu cat ai mai multa grija de ea, cu atat se strica mai repede, asa ca mai bine sa-ti fie pohui si gata nu mai ai dureri de cap.

Continua cu tot ce am vorbit mai sus,la meserias ma refeream la mine, ca nu am experienta defectului tau dintre multe alte defecte si normal ca trebuie sa o luam prin schema logica si eliminare pana dam de cauza, daca mai intalneam asa defect, pana acuma, iti spuneam din prima ce sa-i faci.

O seara buna.
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ai gresit ca nu ai studiat produsul conform manualului de utilizare. Smile
Dar acum lasa asta ca majoritatea am procedat la fel.
Merg in acelasi pas cu Stefan si recomand sa uzezi de amabilitatea @kinderasului.
Foloseste de pe masina ta pe masina lui injectoare, senzori, rampa, ecu si de la el la tine doar ecu.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
eu nu te pot ajuta cu injectorul 3 e blocat in chiuloasa .. evident nici 4 nu iese Smile.
misu mai ai jantele de 15 ? iti arat eu dc ai luat apa la bord
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Așa este, am greșit pentru cã am acceptat sã circul cu gume pe care proiectantul nu le-a specificat în carte!

Dar, dacã pun calculatorul lui kinderasu pe mașina mea, nu trebuie resetat/împerecheat? Ce riscuri sunt? Ați mai schimbat calculatoare între voi? Mulțumesc pentru amabilitate, bãieți!

Da, mai am jantele de 15.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
la mine in carte sunt trecute poate ma suni sa le vad si facem o treaba Smile
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Pãi da, sunt trecute, dar cu gume 185/55 și doar fabricanții scriși acolo (Continental, Pirelli și nu știu mai care...)

StefanTolos a scris:Terminalul 34 din mufa notata cu B care se conecteaza pe ECU,banuiesc ca stii unde este pozitionat pe masina(langa cutia de sigurante),desfaci mufa aia si masori conform celor spuse mai sus.

K26:


ECM:


Ștefaaaaan! Cred cã am luat mãsurãtori greșite. Mufa notatã cu B e cea dinspre habitaclu sau cea dinspre bara fațã? Pentru cã m-am uitat atent la cablaj, iar firele de la senzorul de presiune și regulator vine tocmai pe mufa dinspre bara fațã și nu cea coloratã cu roșu în imagine... nu?

Reiau mãsurãtorile și vãd ce-mi dã.

De asemenea, mã puteți ajuta cu punctele unde este pus la masã motorul de caroserie? Mulțumesc anticipat!
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
da pe mine ma rod jantele mai tare .. cauciucurile nu . da-mi un telefon secretosule! Smile zimi unde stai ca vin eu sa te ajut ca ma plictisesc eventual iau unu care a facut electria de asta Smile si o scoatem la capat
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
firull de masa nu e pus cumva chiar langa deschizatoarea la capota?!?!
  • corsalete

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
buna seara, sunt nou pe forum, am un corsa c 1.3 cdti fabricat in 2004, de doua zile am o problema cu masina, porneste foarte greu, invarte mult pana o ia, am facut un tester si mia dat codul P0683, ce inseamana ajutati-ma va rog frumos, am mai facut un tester si miau zis ca is injectoarele duse , ma puteti ajuta ce inseamana codul de eroare de mai sus, astept raspuns, va multumesc
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Bine ai venit! Cauti discutia dedicata si gasesti informatia de care ai nevoie.
Acum te ajut eu: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8087 cauti si citesti cu ATENTIE.
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
P0683 Glow Device General Error Cel mai probabil este releul care le alimenteaza(bujiile). In cutia de sigurante de la motor sunt 2 relee negre alaturate, de la bujii si de la pompa de motorina
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
este unu singur .. albastrui ! dar nu justifica vara pornire grea .. aia e numai iarna ...am patit-o .. nu era pusa bine mufa
  • corsalete

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Hristos a Inviat, a avut cineva codul P0683 la corsa c 1.3 cdti? cum ati rezolvat problema, ce ati schimbat imi porneste greu nu ii dau de cap, va multumesc, astept raspuns, o seara placuta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR