Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega A
  • marin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
vereifica daca ai tensiune la rezistenta de la parbriz...apasa pe acel buton in timpul mersului si o sa ai o surpriza...cuplaj pentru drumuri grele
Skip ads

  • spurckatu

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
adica?
ce se intampla cand merge?
are tractiune mai mare?
este ca 4 x 4?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca este cu o steluta este de la cutia automata si este pt evitarea patinarii la pornirea pe timp de iarna(adica ca si cum ai porni cu viteza a-II-a).
dezaburirea are o siguranta in panou dar mai sigur defectiunea este la papucii care nu fac contact cu luneta.daca este dezlipit papucul de pe luneta nu ai nicio sansa, nu merge cu nicio solutie de lipit (tetraclorura de argint), oricine ar zice contrariul se inseala,ai sansa sa pocneasca luneta (lucru ce l-am realizat si eu cind aveam Omega A) asa ca singura solutie este schimbarea lunetei.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pana la schimbarea lunetei trebuie sa aflam de ce nu-i pleaca releul care alimenteaza dezaburirea. La ultima intalnire a noastra, cand actionam butonul de dezaburire nu se intampla nimic, nu se auzea nici click-ul releului, nici martorul pornirii dezaburirii nu se aprinde. Eu zic s-o luam pe firul logic: siguranta - switch - releu. Siguranta este buna, switch-ul nu stim, releul nu stim unde-i amplasat. Poate ne ajuta cineva cu vreo informatie, este vorba de releul K35 din poza de mai jos.

Skip ads

  • spurckatu

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pana la urma cred ca este vorba despre acei papuci
sambata seara a pornit dezaburirea pentru cateva minute
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca ai un aparat de masura incearca sa masori tensiunea la papuci.apoi sa misti usor papucii(atentie sunt sensibili) poate s-a oxidat contactul.
mai verifica si legatura la masa a papucului din dreapta.
  • spurckatu

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am sa il rog pe djtaotao sa faca asta sambata cand o sa ne intalnim
eu nu dispun de un ap. de masura. mersi mult pt sfaturi
cat despre acel buton cu steluta... eu am cutie manuala.
am apasat acel buton in timpul mersului si nu s-a intamplat nimik
probabil ca l-a anulat cel care a avut masina inainte, desi el spune ca nu a umblat,
apropo...
unde se afla acei papuci?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
papucii de conectare a lunetei la 12v (pe luneta sunt papuci tata iar pe fire sunt papuci mama)
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am verificat azi papucii de la luneta, sunt OK, nu-s oxizi sau alte defecte. Am demontat si switch-ul din bord, este in regula si el. Chiar acum am gasit in TIS, sper, locatia releului care alimenteaza dezaburirea oglinzilor, respectiv a lunetei. Este vorba de releul 8 din zona H si sper sa-l dibuim si fizic la urmatoarea intalnire.




  • spurckatu

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca mai sunt si alte relee in afara de cele din bord si cele de sub capota din partea soferului?
  • spurckatu

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
iulius
stii cumva unde se afla acel releu?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
spurckatu a scris:sa inteleg ca mai sunt si alte relee in afara de cele din bord si cele de sub capota din partea soferului?


Cred ca in spatele panoului de sigurante sau pe undeva in lateral. Incearca sa scoti panoul sigurantelor sau sa-l rabatezi atat cat poti si sa te uiti in spatele lui.
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
releu cu pricina cred ca este pe panoul de sigurante.pe capacul panoului se da deobicei distributia sigurantelor si a releelor.cele din caseta de la motor sunt pt alte probleme (ex.pompa de benzina...etc).
dupa ce m-am uitat pe poza de mai sus zona H8 seamana cu ce este sub plasticul de sub piciorul sting (cind nu tii piciorul pe ambreiaj )(este o aparatoare care se scoate si sub ea este o cupla, parca si alte relee) nu mai stiu sigur, practic este pe stilpul din stânga fata. cauta si pe acolo.
  • spurckatu

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
o sa caut
mersi mult
  • otelea

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1992 OHV 2.3 YD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2007

  • Mesaj Privat
vezi ca releul de dezaburire este sub tabloul de sigurante; desfa suruburile de sustinere a tabloului si ai sa-l gasesti acolo
  • spurckatu

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
mersi mult de sfat...am rezolvat problema...nu era din releu si nici nu stiu din ce alta cauza . important e ca si-a dat drumul. eu nu a trebuit decat sa sterg oglinda din dreapta de un microbuz ....apoi am apasat butonul de dezaburire doar din curiozitate si....mergea
Smile
  • otelea

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1992 OHV 2.3 YD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pai vezi ca dezaburirea functioneaza pe acelasi circuit si cu incalzirea de pe oginzi
ai un led care se aprinde pe manerul de pe portiera stanga fata cand fuctioneaza dezaburirea
si ai grija cu oglinzile! sunt scumpe; 100 euro.
  • spurckatu

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
cred ca nu facea bine un contact din oglinda din dreapta....si din cauza asta nu pornea dezaburirea....am cautat foarte mult motivele care impiedica functionarea acesteia, mai ales ca locul sigurantei era topit.
Dj Taotao mi-a spus ca releul se afla sub panoul de sigurante . De altfel am desfacut impreuna cu el acel panou. Persoana care a avut inainte masina cred ca a avut si el o problema cu dezaburirea. sunt taiate firele de la siguranta de dezaburire si inadite (facuta bine...cu alta siguranta pe ele). Daca am vazut ce e acolo am renuntat sa mai caut. mai apasam din cand in cand butonul , din curiozitate...asta pana am avut acel eveniment cu microbuzul...apoi a mers. pe deoparte imi pare bine ca s-a intamplat asa
iti multumesc si tie pentru sfaturi. Am vazut ca si tu ai o masina ca a mea..numai ca e din '92 . poate tu cunosti mai bine aceste masini si ma mai poti ajuta din cand in cand (cand intampin greutati)
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
apropo de oglinzi,am umblat de mi-au sarit mucii dupa o oglinda omega a dreapta,la S H,ca nu se gasesc,ca-s masini mai rare,ca nu se aduc,pana mi-a picat una moaca de vectra a.minune,doar suportul de usa difera,restul e identic,nu am facut nici o modificare,si de obicei suportl ramane intact.mie mi-o smulsese unul care a fost mai grabit si nu a mai cautat.
  • otelea

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1992 OHV 2.3 YD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Intradevar sunt rare. dar am am mai gasit cate ceva pe la atelierele de dezmembrari din zona focsani pe E85
daca te pot ajuta cu ceva o fac cu placere
eu am comandat o oglida de stanga intr-un magazin din galati. a costat anul trecut tot pe vremea asta 360 ron
a fost pe un RCA tot de la un autobuz care a vrut sa treaca pe linga mine, dar nu a incaput
in rest in magazin piesele sunt extrem de scumpe. de exemplu rulmentii de la grup costa aprox 1500 ron
am gasit grup complet cu planetare cu tot la dezmembrari cu 1000 ron, dar e sh in rest sunt foarte multumit de ea
o am din 98 si am facut cu ea peste 250.000 km si sper sa mai acumulez km cu ea, cu toate ca ea in germania a fost taxi si iti dai seama cat a fost de tavalita, dar are interior de piele si a suportat bine
am posibilitatea sa merg cu multe modele de masini dar ca omega nu se compara nici una, doar audi A8, S-CLASE, Faeton, etc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR