Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • nicurusu75

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2010

  • Mesaj Privat
...va salut , am nevoie de ajutorul vostru urgent , vine iarna. Am un omega 2,5 TD din 1998 si de cateva zile au inceput sa apara unele probleme , cred ca foarte grave , la punerea contactului imi porneste un ventilator si se aprinde un martor galben imaginea motorului cu elica si nu da voie motorului sa porneasca , dupa mai multe chei se opreste si pot porni motorul , uneori chiar astazi in timpul mersului mi se aprinde un martor galben in bord la fel ca la pornire , cel cu imaginea motorului cu elica, porneste un ventilator si mi se opreste in mers motorul si dupa cativa metrii de nu stiu incotro s-o apuc imi porneste motorul . oare ce se intampla , ajutati-ma cu o explicatie va rog , m-a disperat masina asta uneori .
Skip ads

  • nicurusu75

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2010

  • Mesaj Privat
... ma gandesc legat de fenomenul asta , in treapta a 1-a nu se simte caldura ,in a 3-a sau a 4-a simt ceva dar nu mare lucru si temperatura la apa imi oscileaza intre 92 - 95 - uneori 100 dar 95 de cele mai multe ori , toate astea cu o deplasare de 100 - 120 km/ora. alta problema ar fi ca completez apa cam 0,5 litri /oprire , adica dupa deplasare de 30 km.

Problemele astea au inceput sa apare impreuna . Sfatuiti-ma ceva .
  • Dr|ver

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1994 14 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
martorul galben se poate aprinde si de la partea electronica a pompei de injectie cum sa intamplat in cazut meu..si eu sunt proprietar de omega 2.5 td de putin timp...cu apa scazuta..ce sa zic..garnitura de chiuloasa probabil...vor mai fi si alte pareri de la mai experimentati colegi care sigur te vor ajuta mai mult ca mine..bafta
  • nicurusu75

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2010

  • Mesaj Privat
... as vrea sa cred ca nu este de la garnitura si intr-adevar ai dreptate martorul galben din bord, cel cu motorul inscriptionat , se poate aprinde de la nenumarate motive .
Ieri am pus un tester pe ea , si mi-a aparut ca defectiune un scurt de la pilot , + imi da la masa , cod 92 , PROBLEMA este ca eu nu am pilot automat , asta inseamna ca probabil instalatia electrica cuprinde si treaba asta si unul din fire are probleme.
Skip ads

  • Dr|ver

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1994 14 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
da..cu apa ai rezolvato?dc pierde si pe unde?bafta
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
In legatura cu apa: nu te grabi sa dai jos chiulasa . \\\\\\verifica robinetul de apa calda care inchide/deschide caldura in cabina masini.
Daca o pui la relanti sa se invarte o ora asa singura si lasi dopul dela vasul de expansiune deschis si in plus faci in ain asa fel ca furtunul de retur sa ramana inecat in apa de racire poti vedea daca este de vina garnitura . IN CAZUL CA GARNITURA ESTE DEFECTA VA BOLBOROSI CONTINU TIMP INDELUNGAT. In mod normal ar scoate aerul exsistent si s-ar opri.
In legatura cu martorul galben la bord este de verificat reglajul pompei de injectie. Zici ca ai fost la un tester. Ceturatie ai avut la relanti si ce cantitate de combustibil a cerut ? Fuel quantity = ?
DA-NE INFORMATII si te vom ajuta sa rezolvi problema .
  • nicurusu75

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2010

  • Mesaj Privat
...verificat si nu bolboroseste, deci nu este garnitura sigur . mai ales ca pot spune ca apa o pierd exact la vasul de expansiune in momentul cand imi creste apa , si asta daca turez motorul adica turat ptr. masina asta inseamna 3000 , si atunci sunt nevoit sa sa completez la prima oprire , urmele sunt vizibile ca acolo este pierderea ( vas,aripa roata ).
...transformarile astea le am de cand am schimbat termostatul cu unul nou dar intr-adevar ieftin 45 lei. celalalt vechi imi ramasese blocat pe deschis si nu prea vedeam caldura decat dupa o functionare mai indelungata al motorului. Probabil termostat ineficient/ trebuie inlocuit si mai vedem.

ptr. IRAHU ... voi arata cateva imagini cu toti parametri cititi de tester in curand , nu m-am gandit sa-mi fac fotografii , lasa-ma 2-3 zile...
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi Nicusor, laso sa mearga la relanti o jumatate de ora cu dopul scos la vasul de expansiune. Poate si o ora .
Se va aerisi sigur ! Poti pune mana si pe furtune ca sa vezi daca se deschide termostatul.
Astept cu nerabdare valorile de testare.
Mult succes !
  • marian mertic

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
iriahu vad ca ai multe postari pe forum poate imi dai si mie o idee.s-a rupt lantul la distributie ,am rectificat chiulasa schimbat lanturile,garniturile,patinele...tot.cand am pornit-o s-a turat in 2500 de ture si nu reuseste nimeni sa o regleze.am pus alt calculator,alt senzor la volanta tot asa se comporta.distributia e in regula am scos din nou capacul de la distributie sa o mai verific o data, e ok.nu mai stiu ce sa mai fac.am un omega25td din 95 cu cutie automata
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
desfa capacul de la blocul electronic al pompei de injectie , capacul de sus , nu tot blocul electronic si vezi in ce pozitie se afla cursorul , limba ce actioneaza acceleratia . Vezi daca revine in pozitia de repaus fara contact pus . Daca da pune contactul si vezi in ce pozitie se opreste acest cursor, daca depaseste cu mult pozitia de repaus este normal se fie ralantiul mare .mai poti incerca sa pornesti motorul cu acest capac scos si sa incerci sa rotesti cursorul incet cu mina spre pozitia de repaus .Dca turatia tinde sa scada pina catre 500 ture motorul nu are nimic , distributia este OK ,si totul tine de injectie . Atentie cind pornesti motorul fara capacul de sus al pompei o sa arunce tare cu motorina po retur dar asta e Smile . nu mai conteaza juma de litru , si totul se face bineinteles cu galeria de admisie data jos . Daca aceste teste nu dau nici un rezultat si motorul ramine turat chiar cu cursorul spre minim ai probleme strict cu motorul sau turbina sa nu o fi luat o pe ulei Confused , dar asta se poate elimina prin scoaterea galeriei de admisie , motorul devenind diesel simplu
  • marian mertic

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
merci cata am sa incerc sa fac cum zici tu .vin cu raspuns cind fac operatiile astea
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR