Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • danyeltdc

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Supapa asts nu apare mereu.mie a 3 oare cand mia murit motoru mia aparut ca nu am suficienta presiune in rampa de injectoare.am schimbato si merge bine acum masina. nu mai oxcileaza turometru , nu mai porneste greu , nu mai da in nas la 3500 - 4000 .. este ok masina acum.
Skip ads

  • florinyk

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Intervin si eu cu o intrebare.
Astra H Z17DTH , am probleme cu pornirea la rece.
De cand a venit caldura +10 grade, deci nu mai intra bujiile, masina porneste greu.
Baterie noua, test retur injectoare ok, electromotoru invarte, bujiile dau scanteie la testul clasic cu fire de pe borna bateriei.
E posibila problema sa fie d ela respectiva supapa?
Multumesc !
  • yoradu18

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salutare. Detin un Opel Astra H Caravan 1.7 CDTI 2005 si am o problema veche, care mi se intampla doar vara. Nu vrea sa porneasca deloc. Nu face tot timpul asa, doar cand se incalzeste motorul... Am fost cu ea peste tot si nu am reusit sa ii dau de cap. Poate cineva din Constanta sa ma ajute ?
  • smiry92

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2008 1,7 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2013

  • Mesaj Privat
dorin-b a scris:acea supapa se poate repara in fata blocului cu putin smirgel si multa rabdare. Costa doar smirgel-ul si berea Wink
rog un moderator sa mute discutia aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15653
multumim

colegul am vazut ca ai postat cv de genu ca senzorul de la rampa de presiune se poate curata , cu smilgher ma poti ajuta si pe mine cu niste informati in ce fel se face asta.
si am mai vazut ca suri am pus unii colegii au afirmat ca se poate repara si regulatorul de presiune.
caci am citit tot felul de pareri si am ajuns la conluzia ca ma duc fara rost in servisuri deja m am dus la 2 servisuri am pus test. pe ea si ea merge ok.dupa cum zic ei . dar nu stiu de ce nu porneste.
si tin sa mai mentionez ca imi si scoate f mult fum , am curatat egr de 2 ori si am si curatat evacuarea acasa eu, intradevar era foarte blocata am deblocat- o pot sa zic ca masina trage ok fata cum era inate dar preoblema este ca mai se aprinde si cheita cu masian si nu iti mai da voie sa acelerezi si apoi se inchide iar.
astept pe cienva care ma poate ajuta cu sfatuiri exacte, daca se poate curata.
Skip ads

  • smiry92

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2008 1,7 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2013

  • Mesaj Privat
sunt posesor de opel asta h 2007, z17dth, colegul am vazut ca ai postat cv de genu ca senzorul de la rampa de presiune se poate curata , cu smilgher ma poti ajuta si pe mine cu niste informati in ce fel se face asta.
si am mai vazut ca suri am pus unii colegii au afirmat ca se poate repara si regulatorul de presiune.
caci am citit tot felul de pareri si am ajuns la conluzia ca ma duc fara rost in servisuri deja m am dus la 2 servisuri am pus test. pe ea si ea merge ok.dupa cum zic ei . dar nu stiu de ce nu porneste.
si tin sa mai mentionez ca imi si scoate f mult fum , am curatat egr de 2 ori si am si curatat evacuarea acasa eu, intradevar era foarte blocata am deblocat- o pot sa zic ca masina trage ok fata cum era inate dar preoblema este ca mai se aprinde si cheita cu masian si nu iti mai da voie sa acelerezi si apoi se inchide iar.
astept pe cienva care ma poate ajuta cu sfatuiri exacte, daca se poate curata.
  • sandu mihai

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare oameni buni, va rog sa ma ajutati.
Am un Opel astra H 1.7 cdti. din 2005,160.000 km, am schimbat filtrele + distributia acum 7.000 de km si acum o saptamana am inceput sa am probleme cu pornirea, dar numai dimineata sau cand o lasam mai multe ore nepornita. Bag cheia las sa se stinga toti martorii din bord si cand invart cheia merge motorul in gol vreo 4-5 sec. apoi porneste.
Am fost la service am bagat-o pe tester si nu a aparut nimic, a verificat bujiile daca dau scantei si dadeau toate. Am primit indicatiile urmatoare:" Sa fac plinul si sa pun aditiv de motorina de care se pune la tir 100 g la 60 l de motorina si sa o turez in timpul mersului in treapta a 3 pana la 3000- 3500 de rotatii". Am facut cum a zis mecanicul si astept sa termin plinul si sa vad daca da roade.
Stie cineva ce ash mai putea face? sau ce are!
Va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi.
Toate cele bune si sa va tina masinile 1000 de ani fara reparatii.
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Pai bujiile nici macar nu sunt alimentate la o temperatura exterioara de + 10 grade aproximativ.(deci exclusa varianta asta)
Daca porneste fara balbaieli dupa 5 secunde la rece ar fi urmatoarele variante:
-prinde aer pe la oringul (garnitura)de la filtrul de motorina sau vreo fisura in capac (strans prea tare)
- regulator presiune rampa injectoare (asta il verifici pe tester dimineata inainte sa pornesti motorul ,mai exact verifici presiunea din rampa inainte si in secundele alea cand nu porneste)
Cam astea ar fi variantele DOAR in cazul in care nu se balbaie dupa ce porneste si doar la rece .Ca daca se si balbaie dupa ce porneste intra in discutie si altele ... cum ar fi EGR, clapeta oprire motor etc.
Injectoarele nu au treaba ... astea fac figuri in general la cald, iar cand sunt duse de tot si scapa pe retur fac figuri si la rece dar in cazul asta apar probleme si in mers ,dat in nas ,, fum mult etc.
P.S. Aditivul ala de motorina este fix pix... teoretic ar trebui sa fac mai mult rau deoarece curata toate depunerile din rezervor si le duce in filtru,
  • tak30ver

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Va cer si eu parerea, de astazi am mai constatat ceva ciudat la masina . Atat la rece cat si la cald, dupa ce pornesc masina, se duce singura in 1100-1200 de ture. Prima oara la rece porneste ok dar dupa , cam da in gol de 3-4 ori pana o ia . Baterie noua, alternator nou . Revizie facuta acum 4000 km .
Tot cred ca am ceva pe partea electrica , am tot avut probleme cu ea si cred ca nu i-am gasit buba.
La un moment dat aveam eroarea in bord pentru crankshaft , acum a disparut, singura eroare stocata e ecn 500074 de la senzor de viteza ceva, care apare de obicei cand ai pierderi de curent, ramai fara baterie/ chestii de genu, asa am constatat.

CHeita nu mi s-a aprins niciodata, merge ok masina, nu se opreste motorul , galeria e curatata, egr curatat, filtru particule nu are, motorul este 1.7 dth, 157000km , am vazut ca au fost numeroase cazuri la aceste motorizari. Unii au rezolvat-o curatat sau inlocuind supapa altii schimband senzorul de turatie, @[editat] zice sa schimb capacul de la filtru de motorina cu totul, sugerand o problema la amorsarea pompei banuiesc, nu ma prea pricep eu asa tare la masini.
CE ma sfatuiti sa fac? La service cu masina am fost numai la autoA pana acum dar m-am cam lamurit de ei...
Skip ads

  • Bogdan@@@

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut.Masina Astra H CDTI 1.7 125hp din 2008 Z17DTR. Are 80.000 km la bord.A mers foarte bine pana acum cateva saptamani cand au inceput problemele, in sensul ca : la pornire nu se tura peste 1000 rpm si motrul mergea inconstant(la relanti) dar isi revenea dupa aprox 30 sec si apoi mergea bine toata ziua.Asta s-a intamplat de 2 sau 3 ori.Acum 7 zile a repetat figura numai ca nu si-a mai revenit.Am dus-o cu platforma la mecanic: pe tester nici o eroare. Dupa multe verificari a ajums la concluzia ca este ori pompa de inalte ori regulatorul de presiune de pe pompa.Dar nu poate sa spuna sigur care din ele(sau daca amandoua:)).La dezmembrari nu am gasit pompa pompa modelul meu.Puteti sa ma ajutati cu un sfat? pt ca si pompa si regulatorul costa foarte mult si nu vreau sa cumpar aiurea.
Multumesc anticipat.
Ps: masina a fost super intretinuta cu motorina foarte buna, ulei si filtre schimbate la timp si toate de buna calitate(in general a avut tot ce si-a dorit SmileSmileSmile)
  • gabesco

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2013

  • Mesaj Privat
repornire motor dupa 4 sau 5 chei lungi . folosita masina in cursul zilei , pornea normal . pe vreo trei testere nu aparea nimic . a doua zi , se repeta fjgura ...... prob asta am rez. acum cateva zile . nu mai povestesc prin cate am trecut ....... rezolvare - inlocuirea rampei de injectie care are o supapa mecanica la unul din capete ...am gasit-o la mana a doua cu 400 lei si 60 manopera.....
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut!

Am si eu o problema cu Astra H, Z17DTJ. Nu am avut niciodata probleme cu pornirea nici la cald nici la rece, problema e ca relantiul e foarte instabil, oscileaza turatia (se aude si se vede si pe turometru). Mi se intampla numai cand motorul este cald. Din cate am citit pe forum este de vina fie regulatorul de presiune de pe pompa de inalte, fie supapa mecanica de pe rampa comuna. Intrebarea mea e cum aflu care din acestea e de vina?

Multumesc
  • B.Liviu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
marianos a scris:salut , am un opel astra h 1.3 cdti 90cp din 2006 si dupa atatia ani hop nu mai porneste deloc am chemat un mecanic si mi a zis ca pompa de motorina si ca trebuie schimbata are idee cineva si cat costa ? sau poate fi si altceva? in bord nu mi apare nici un martor dau cheie si nu porneste


Salut
Ai cumva pilitura în corp filtru de motorina ?
Skip ads

  • blackangel2_10

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Am un opel astra h, 2005 motor 1.7 cdti/ 74 kw. Problema mea este ca proneste greu la rece. Daca temperatura este peste 10 grade porneste fara nici o problema. In acealasi timp, la urmatoarele daca motorul a mers o perioada de timp porneste normal. Bateria este noua in garantie, iar electromotorul pare sa invarte.
Ma puteti ajuta cu un sfat? Care credeti ca ar fi problema? Ce ar trebui sa verific?

Multumesc mult
  • mirelcp

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2013

  • Mesaj Privat

Buna seara!

Am si eu o problema cu masina.
Am un Opel Astra H, din 2005, 1.7 cdti - 101 cp. Acum cateva seri, am dat sa plec de pe loc si mi s-a oprit motorul, initial m-am gandit ca l-am oprit eu, am dat sa o pornesc si nu a pornit. I-am dat cateva chei, nu a pornit, la un moment-dat a pornit si s-a oprit, am crezut ca am ramas fara motorina (desi in bord imi arata ca am motorina, am zis ca poate nu indica bine), m-am dus la peco, am cumparat motorina, i-am pus motorina, am cuplat-o cu cabluri de pornire la alta masina, a pornit, toate bune si frumoase.
Am mai mers cu masina, nu au fost probleme. Peste 2 zile, am dus-o la spalat, si am intrat pe o strada si am lasat-o pe liber ca era rosu la semafor si mi s-a oprit motorul, am tras-o pe dreapta si am incercat sa o repornesc...evident nu a mai pornit. Am plecat de langa masina, m-am intors peste 2 ore cu cabluri de pornire si o alta masina, cand am dat sa o pornesc a plecat la sfert de cheie (fara cabluri de pornire). Am lasat-o aproximativ 10 minute dupa care am plecat de pe loc. Am mers vreo 5 km, stateam la STOP si mi s-a oprit motorul, am incercat sa o pornesc, nu a pornit imediat, a plecat la a-4a cheia. Curios este ca nu arata nimic in bord, nu are avarii si nici nu a scos fum cand a pornit. Nu stiu ce ar putea sa aiba, credeti ca ar putea sa fie pompa?
Va multumesc anticipat pentru sprijin!


Buna , si eu am avut aceeasi problema cu motorul meu 1,7 cdti, asta dupa ce schimbasem in prealabil injectoarele , si imi faceam griji ca o fi pompa , sau supapa de presiune de pe rampa.Mai pe scurt , ce se intimpla?Porneam ok la rece , dar dupa ce se incalzea si opream motorul nu mai vroia sa porneasca decit dupa ce se racea, si pe tester nu arata vre-o eroare in cazul in care pornea.A prins-o odata in momentul acela in care nu pornea , si eram in service,s-a pus testerul pe ea , iar sezorul de turatie nu indica nici o valoare.Am comandat unul nou, a costat 320 de ron (manopera a fost gratis ca nu e mare lucru sa scoti un surub si o mufa)si am scapat de probleme.Tin sa mentionez ca senzorul scos de pe masina , prezenta o bombare in partea din fata.Problema a fost intilnita la 173000 de km.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
blackangel2_10 a scris:Salut,

Am un opel astra h, 2005 motor 1.7 cdti/ 74 kw. Problema mea este ca proneste greu la rece. Daca temperatura este peste 10 grade porneste fara nici o problema. In acealasi timp, la urmatoarele daca motorul a mers o perioada de timp porneste normal. Bateria este noua in garantie, iar electromotorul pare sa invarte.
Ma puteti ajuta cu un sfat? Care credeti ca ar fi problema? Ce ar trebui sa verific?

Multumesc mult


Verifica bujiile pentru inceput daca zici ca nu porneste cand este rece afara.
  • tak30ver

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2013

  • Mesaj Privat
@blackangel : clar bujiile , acestea intra la temperaturi de la 10 grade in jos . Se pot verifica la service , este recomandat sa le schimbi pe toate 4 , nu doar cea defecta ,dupa caz.
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ptr. cei cu pornire mai grea! Inainte sa schimbati supape si alte chestiuni scumpe, testati bateria. Eu cunosc doua cazuri unde s-au inlocuit suficiente compenente, dar acumulatorul era slab... Eu insumi am patit-o! Bafta! Wink
  • Gaby411

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
iulyca70 a scris:Am si eu o problema cu masinuta mea astra H 1,7 DTH din 2004, dimineața, cand motorul e rece , dau la cheie , baterie noua, electromotor invarte ok, motorul porneste, dupã cca 3 sau 4 secunde se opreste. Dupã asta trebuie sa dau cam mult la cheie sa porneasca. Odatã pornit motorul merge pk toatã ziua. Mentionez ca filtrele de motorina l-am înlocuit crezand ca asta-i problema, dar nu. Nu mi se aprinde niciun martor in bord. Poate îmi dați o idee. Motorul are 165000 km reali .

  • Gaby411

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut ,
Spune mi te rog com ai rezolvat problema ? Exact aceeasi problema o am si eu . Merci
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Gaby vezi ca la tine este posibil sa fi pus un filtru de motorina mai mare. E cu 1-2 milimetri mai inalt si nu permite inchiderea capacului filtrului.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR