Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • PAlinGinel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Ciudat în sensul cã parcã ar merge in 3 pistoane dar dupã ce se încãlzește motorul merge frumos.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poate fi un injector care intrerupe sau da pe retur prea mult, la rece.
  • PAlinGinel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Așa cred și eu cã ar fi un injector de vina, cã nu face de mult de vreo 3-4. Zile
  • PAlinGinel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Sal,dețin un Opel Astra H 1.7 cdti 101 cp combi și aș vrea sã înțeleg și eu de ce când bag cheia în yala de la șofer și dau sa închis mașinã se încuie decât cea de la șofer și celelalte nu dar din telecomanda funcționeazã toate.
Skip ads

  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Asa face si a mea. Masina e conceputa sa o inchizi din telecomanda, nu din cheie. Cheia e doar de siguranta de ex daca moare bateria telecomenzii.
  • paly01

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2017

  • Mesaj Privat
salut, am si eu o intrebare, daca cineva ma poate ajuta cu ceva video sau poze , vreau sa schimb motorul de pornire la Opel astra h ,1,7 cdti an de fabricatie 2007
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salutare oameni buni.
Motor Z17DTH
Am o nelãmurire legatã de faptul cã nu știu de ce martorul de ulei se stinge dupã circa 6 sec. la o primã pornire dupã o staționare de mai multe ore.
Mai mult, dupã acea staționare, dacã desfac capacul corpului de la filtru de ulei, îl gãsesc gol.
Este normal?
  • stefanc12345

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2010

  • Mesaj Privat
yoradu18 a scris:Salutare. Detin un Opel Astra H Caravan 1.7 CDTI 2005 si am o problema veche, care mi se intampla doar vara. Nu vrea sa porneasca deloc. Nu face tot timpul asa, doar cand se incalzeste motorul... Am fost cu ea peste tot si nu am reusit sa ii dau de cap. Poate cineva din Constanta sa ma ajute ?


Am avut fix aceeasi problema, cand se incalzea motorul se oprea si nu mai pornea, desi demarorul invartea. La testul "agrafa" aparea eroarea 500074 (senzorul turatie motor - cranckshaft sensor). Am schimbat senzorul (original Simens dar nu am gasit, si am pus Bosch). Nu am mai avut probleme dupa aceea si merge si-acum dupa 9 ani...
Skip ads

  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Am un astra h 2005,acum 2 ani am avut probleme cu dezamorsarea,am rezolvat cu un filtru second,pierdea aer pe la mufa electrica...pini...
De 2 saptamani de cand mi a schimbat cineva filtrul si am umblat pe la termoflot,iar am probleme cu dezamorsarea,masina pornește la sfert dimineata,merge 5 secunde si se opreste relantiul, cand verific filtrul este gol,dc dau cheie,nu are rost sa insist ca nu mai pornește,o pornesc rapid trasa in 4 metri, si nu am probleme in ziua aia,doar dc sta mai mult de 4,5 ore,sau dimineata dupa o noapte de stat,mentionez ca am pus supapã de sens si pe tur si retur,am schimbat la sfatul ,,medicilor. Regulator presiune de pe pompã,rampa de presiune,vreo 2 carcase filtru second si tot degeaba,tot se dezamorseaza.
Cineva spune cã tot din filtru este si ca am avut ghinion cu ele.
De ce spun asta,mi s a facut un test un fel de by pas,am eliminat filtrul,am scos furtunile de Tur si retur din filtru si am montat un furtunas transparent,adicã merg pe direct cum se spune pompa trage direct din rezervor,de 3 zile merg asa,sta masina parcarea fara sa se dezamorseze,pornește la sfert si la cald si la rece.
Intrebare,de ce se dezamorseaza cand conectez la filtru?
Dc as avea probleme cu pompa de injecție nu s ar dezamorsa si in acest mod?
Am cheltuit 1200 roni pana acum pe manopera si schimbat piese plus ca una peste alta m a lasat si alternatorul...deci ce fac?
Pe direct fara filtru nu s probleme....
0722582256
Whatzup
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Poate sânt probleme de etanșare dintre cuplele rapide și corpul filtrului.
  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Deci exclud pompa de injecție nu?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Eu cred ca ar trebui sa-ti completezi datele la profil, sau sa specifici tipul motorului, eu am astra h cu pompa in rezervor si nu se dezamorseaza nicio data.
Daca merge pe direct, sigur este de la carcasa filtrului sau de la oringurile conductelor.
Skip ads

  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Astra h,1,7 ,59 kw 5+1 diesel ,z17 dtl
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu are pompa actionata electric in rezervor, deci daca nu este asigurata etansarea si intra aer pe circuitul de motorina motorul se va opri la cateva secunde de la pornire.

Fa un test: lasa masina peste noapte pe o panta, orientata cu fata in jos si vezi daca dimineata porneste motorul si apoi ramane la ralanti. Daca da, asta e cauza, dezamorsarea circuitului de motorina.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Dum 23 Jun, 2019 7:33 pm
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
MFaurar a scris:Astra h,1,7 ,59 kw 5+1 diesel ,z17 dtl

Cauta pe cineva care poate sa te ajute pentru o zi cu o carcasa de pe o masina care functioneaza si daca porneste bine mai cumperi o carcasa, daca tot nu porneste elimini carcasa din discutie si verifici, oringuri, conducte...
  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
E culmea frate cu mecanicii astia tampiti,am luat o carcasã second ,dar mecanicul a pus carcasa cu filtru cu tot,nu a pus filtrul meu nou ci cel care era deja in carcasã,asigurându ma ca e deja bun,nou cel care era,zis si facut...
De fapt azi alt mecanic a descoperit ,era alt model cu o chestie cu gaura pt șuruburi care intra sa unfileteze si nu putea sa infileteze la maxim datorita acelui blocaj,plus ca era si mai înalt filtrul decat cel pe care îl aveam man...
Acum astept maine sa vad dc se demorseaza...
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Cum a putut sa lase un filtru vechi care a zacut cine stie cat? Mergi inapoi la el si dai cu el in cap. 99% asta era problema.
  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Nu i am dat in cap...Dar nici ca ma mai duc la el,rezolvat problema,schimbat cartușul...
  • MFaurar

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
In sfarsit am rezolvat problema,ca orice om m am dus la piese auto sa cer filtru pt astra h diesel de 1,7
Zis si facut,a doua zi masina dezamorsata, fu....ui pe aia de la dezmembrari ca nu i bun paharul,corpul filtru,du te peste ei,ia alt corp,aceiasi poveste ca in final sa aflu ce au facut perversii astia de la piese.
Am comparat vechiul cartuș man cu actualul nou,cel nou e mai înalt cu 2,3 milimetri,deci nu se mai fabrica filtrele vechi m am dus cu cel vechi care l am avut si nu se dezamorsa cu el,dar fiind imbacsit nu pornea la sfert si am zis sa fac o treaba ca lumea.
Le am arãtat filtrul vechi man si le am zis,acest model il vreau nu ce mi dati acum,se uita dupa cod si mi zic ca e din stocul vechi nu se mai fabrica,au alt stoc nou care asa se face acum si ca e acelasi lucru,ca mi se pare,în condițiile în care intr o sãptãmânã am luat 4 tipuri de cartușe, am zis ca poate bosh merge ,poate purflux etc...pana nu am comandat pe original pahar cu fiåtru nu am scapat,paharul mi a venit pe purflux stantat,plus filtru cartus,cand am pus paharul nou comandat langa cele 2,3 vechi pe care le luasem de la dezmembrari,inclusiv cel de pe masina,cel nou e cu 3 milimetri mai mare facut special pt filtrele acestea noi de care v am spus ca sunt mai inalte...
Asadar v am spus ca sa știți
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Multumim, e bine de stiut. Asa ar trebui sa procedeze toti dupa rezolvarea problemelor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR