Ai uitat parola?


  • raresvintea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
O problema... La o pompa VP44 si o transmisie multitronic de pe un audi. Masina merge perfect, trage bine, porneste usor etc. Dar are momente cand la relanti moare motorul si doar la relanti. Apoi porneste normal
A fost schimbat tranzistoru din pompa la dl Mihai de pe str electronicii, bucuresti. Ce altceva ar putea fi sa nu fie in regula cu pompa? Senzorul de turatie?
  • andrei_andrei1580

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
buna seara. revin cu aceeasi problema la masina mea, zafira a, y20dth. intre timp am schimbat la ea debitmetru, egr, senzor presiune turbo si alta turbosuflanta si cu toate astea nu trage. de accelerat se accelereaza, furtunul se intareste putin la turbo si pe teren drept trage ok. cand da de deal pierde turatia, chiar si cu pedala la podea. trebuie sa retrogradez, de unde la fel patesc, la un deal mai mare fiind nevoit sa dau a doua. vacuumul a fost verificat in service unde mi s-a spus ca este in regula. daca cineva cunoaste aceste simptome si daca a mai intalnit, rog a binevoi sa vina cu un sfat, o sugestie. multumesc.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Pune niste parametrii de diagnoza ca sa te putem ajuta.
  • andrei_andrei1580

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
nu ma pricep sa atasez fisiere asa ca o sa copii datele direct aici. daca este gresit va rog sa imi atrageti atentia.
am facut o diagnoza, am citit codurile de eroare sio am salvat, apoi am salvat valorile reale la ralanti si pe la 3600 rot/min.

coduri de eroare:

Numărul codurilor: 2

P0110 - Semnal temperatură aer admisie(IAT) - tensiune mare
(01) - Prezent

P1635 - Circuit preâncălzire - defect general
(0A) - Prezent


La astea se adauga inca 2 coduri care erau stocate dar pe care le-am sters odata. acum au aparut iar si le-am sters din nou, dar cred ca la pornire si mers in sarcina o sa apara iar:

P0500 - Defecțiune critică 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(0B) - Nu este prezent

P0400 - Defecțiune critică 2 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(05) - Nu este prezent.


ca si valori in timp real, o sa copii prima data cele la ralanti si apoi cele la 3600 rot/min.:

Modelul ales>,2001,Zafira,Motor,Y 20 DTH

Modul de comandă:

Keyword #1: 6B
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

Număr șasiu VIN: W0L0TGF7512021832
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 24417169 PD
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010505
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: KM7M3040_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0006
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B01015
NumeSistemSauTipMotor: Y20DTH D3
CodAtelierSauNumarTester: S001015292
Data de programare: 20020723

Identificare: 0548

Specific marcii: 0281010268

Valori reale:

Tensiune sistem,13.1 V
Semnal senzor poziție pedală,0.0 %
Contact ralanti,Activ
Senzor masă aer,284 mg/cursă
Senzor barometric,1.0 bar
Comandă -Presiune turbo,1.1 bar
Presiune turbo,0.9 bar
Temperatura aer admisie,-50 °C
Temperatură lichid răcire,69 °C
Temperatura ulei motor,62 °C
Temperatura combustibil,59 °C
Contact 1 fârnă,Inactiv
Contact 2 frână,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climă,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecție,22.5 grade
Inceput de injecție calculat,4.6 grade
Inceput de injecție real,4.6 grade
Cantitate injectată calculată,5.4 mg/cursă
Cantitate injectată,6.1 mg/cursă
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandă EGR(Exhaust Gas Reciculation),282 mg/cursă
Factor de umplere AGR,3 %
Factor de umplere la ventil comandă turbionare,0.0 %
Turație prescrisă de ralanti,800 RPM
Turație motor,799 RPM
Turație pompă,401 RPM
Diagnostic releu preâncălzire,Activ
Releu preâncălzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Inactiv
Viteză vehicul,0 km/h
Viteza prescrisă,0 km/h
Releu climă,12V inactiv
Martor(motor),Conect.12V
Martor timp de preâncălzire,Decon.12V
Diagnoză de înaltă presiune 1,0 Număr
Diagnoză de înaltă presiune 2,0 Număr
Funcția imobilizator programată,Da
Timp de așteptare de securitate,Inactiv


IAR LA 3600 ROT/MIN:

Modelul ales>,2001,Zafira,Motor,Y 20 DTH

Modul de comandă:

Keyword #1: 6B
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

Număr șasiu VIN: W0L0TGF7512021832
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 24417169 PD
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010505
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: KM7M3040_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0006
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B01015
NumeSistemSauTipMotor: Y20DTH D3
CodAtelierSauNumarTester: S001015292
Data de programare: 20020723

Identificare: 0548

Specific marcii: 0281010268

Valori reale:

Tensiune sistem,13.2 V
Semnal senzor poziție pedală,30.4 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masă aer,451 mg/cursă
Senzor barometric,1.0 bar
Comandă -Presiune turbo,1.7 bar
Presiune turbo,1.4 bar
Temperatura aer admisie,-50 °C
Temperatură lichid răcire,70 °C
Temperatura ulei motor,63 °C
Temperatura combustibil,57 °C
Contact 1 fârnă,Inactiv
Contact 2 frână,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climă,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecție,34.0 grade
Inceput de injecție calculat,10.3 grade
Inceput de injecție real,10.3 grade
Cantitate injectată calculată,11.4 mg/cursă
Cantitate injectată,10.8 mg/cursă
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandă EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/cursă
Factor de umplere AGR,3 %
Factor de umplere la ventil comandă turbionare,0.0 %
Turație prescrisă de ralanti,800 RPM
Turație motor,3.606 RPM
Turație pompă,1.802 RPM
Diagnostic releu preâncălzire,Activ
Releu preâncălzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Inactiv
Viteză vehicul,0 km/h
Viteza prescrisă,0 km/h
Releu climă,12V inactiv
Martor(motor),Conect.12V
Martor timp de preâncălzire,Decon.12V
Diagnoză de înaltă presiune 1,0 Număr
Diagnoză de înaltă presiune 2,0 Număr
Funcția imobilizator programată,Da
Timp de așteptare de securitate,Inactiv

imi cer mii de scuze pentru lungimea postarii dar am vrut sa fiu cat mai exact in date. multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Problemele care observ eu sunt: 1.) Incarcare prea mica : 13.2 V mai ales ca ai avut si clima oprita
2.) Debitmertru e gata ,atat la partea care masoara temperatura cat si volumul de aer : Temperatura aer admisie,-50 °C , Senzor masă aer,451 mg/cursă ar trebui sa ai intre 650-750 mg de aici si eroarea : P0110 - Semnal temperatură aer admisie(IAT) - tensiune mare
(01) - Prezent

3.) Capul hidraulic usor uzat - nu reuseste sa faca debitul cerut , aici ma refer la : Cantitate injectată calculată,11.4 mg/cursă
Cantitate injectată,10.8 mg/cursă
4.) Admisia murdara sau senzor murdar de MAP -- de aici P0400
5.) P1635 - Circuit preâncălzire - defect general -- aici cred ca ori cel putin o bujie arsa ,ori releu care le comanda .
6.) P0500 - Defecțiune critică 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte) - daca nu ma insel are legatura cu citirea vitezei .
  • andrei_andrei1580

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc frumos pentru interpretare rolland. unele erori erau mai vechi in sensul ca am avut senzorul abs stricat si nu putea citi viteza, de unde si p0500, p0400 am avut si admisia murdara si senzorul murdar dar a fost inlocuit si admisia curatata, iar legat de tensiune, am facut diagnoza dupa vreo 5 porniri in care nu am mers mai mult de un kilometru de la o pornire la alta, plus radio deschis, bateria fiind cumparata primavara asta. problema pare sa fie de la debitmetru . am vazut eroarea aia cu -50 grade dar nu stiam ca debitmetru masoara acea valoare, ma gandeam ca este un alt senzor. debitmetrul a fost schimbat cu unul second si probabil este mai rau ca cel vechi. si de asemenea, si capul hidraulic al pompei de injectie. totusi, iarna trecuta, inainte sa am problema asta, masina mergea ok. defectiunea a aparut de la o prostie, in sensul ca am schimbat filtrul de motorina si dupa aceea nu pornea, pana se amorsa ea putin. in timpul in care am plecat sa cumpar un spray de pornire, tatal meu, la sfatul unui vecin "priceput" a aprins o flacara si a dat la intrarea in debitmetru. dupa aceea a aparut problema asta, dar am inlocuit debitmetrul si ma gandeam ca s-a defectat altceva. in prima faza, debitmetru a fost schimbat cu unul nou, si apoi cu unul sh, defectiunea ramanand. circuland asa cu ea, am crapat turbosuflanta, a trebuit inlocuita, am schimbat si egr, care era defect, si problema persista de cateva luni bune. multumesc inca o data pentru interpretare. o sa incerc sa schimc debitmetrul cu unul nou, pe acelasi cod, aceeasi marca si dupa aceea o sa revin cu detalii. o seara buna in continuare tuturor.
  • andrei_andrei1580

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
dupa aproape 8 luni de chin am rezolvat problema. am schimbat tot ce se putea schimba, adica turbo, egr, electrovalve, intercooler, senzori presiune admisie si debitmetru cu unul nou, apoi sh. cu toate astea insa nu era nicio diferenta. tinand cont ca debitmetrul l-am schimbat primul, initial am exclus varianta asta insa dupa spusele lui rolland m-am reorientat spre el. la indemnul unui vecin cu un astra de 1.7 dti am pus debitmetrul lui si surpriza, masina si-a revenit, si datorita turbinei in perfecta stare, intercooler nou, senzori noi si curatire admisie si traseu turbo masina trage mai bine ca niciodata. "misterul" pentru care nu a mers debitmetrul nou, comandat dupa seria masinii si a motorului nu l-am elucidat, insa cred ca problema avea mai multe cauze si dupa ce am verificat si schimbat multe din auxiliarele motorului singura ramasa a fost debitmetrul. sper ca dupa ce comand un nou debitmetru sa scap de problema pentru ceva timp, deoarece mi-au ajuns 8 louni de probleme si chin. va multumesc tuturor pentru indicatii si sugestii si raman profund indatorat. daca cineva intampina o asemena problema cu placere pot oferi detalii, in masura in care pot fi de folos. o seara cat mai placuta!
  • MirelLeontin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut o rugaminte am ,am o pompa de pe un opel vectra c de 2.0 dti defecta probabil partea elecronica unde o pot trimite pentru a reparao un numar de tel, va rog sau o adresa.Multumesc. nr meu de tel 0744810265 Mirel
  • ROSCA DANIEL

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara .Va rog daca imi poate spune cineva daca a reparat partea mecanica la pompa de injectie pt motorul y 20 dth ,cit ar costa,unde ati facut reparatia si ce garantie aveti la lucrare.va multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,634
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ce erori ai pe motor ?
  • ROSCA DANIEL

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Cilindru de avans are momente cind ramine in urma eroare este 1220 ,am curatat rezervoru si conductele de alimentare .
  • Razvanocul

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Signum Z19DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut!
Masina sotiei, Vectra B Caravan Y20DTH nu mai vrea sa porneasca . Cod eroare ( atentie nu a aparut pe Op-Com ci pe un alt tester ) este P1345. Locatie Buzau. Astept sfaturi / indrumari!
Multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,634
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
P1345 Injection pump position sensor - malfunction.
Senzor pozitie pompa. M-as mira sa nu-l vada OPCOM. Poate era stricata interfata.
Poti apela la colegul @[editat] la Ploiesti daca vrei.
  • bogdanop

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra z18xer din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut colegi opelisti o mica intrebare am si eu despre tipul asta de motor e de mai multe feluri ? pt ca eu caut un tub de la intercooler la admisie ca e fisurat si imi apare in epc un model care nu e la fel cu al meu desi are acelasi cod motor in acte y20 dth . Multumesc Al meu e modelul asta
  • FloriB

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 1.2 din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
nu te mai lua dupa cod, cauta doar de pe motoare cu EGR electric, montate pe Zafira dupa 2002-2003. Cu siguranta o sa mearga.
Ce e pana-n 2002 au EGR vacumatic si tubulatura e alta!
  • bogdanop

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra z18xer din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
pai bun si cand ma duc la magazin ce ii cer vanzatorului ca ala imi cere vin-ul si cauta in epc piesa si din ce am vazut dupa vin aparea motorul cu egr vacumatic sau cum ii mai zice . Oricum mersi de raspuns am sa incerc sa-l ghidez dupa egr ca e electric poate gaseste numarul de referinta corect
  • Razvanocul

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Signum Z19DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
iulian1971 a scris:P1345 Injection pump position sensor - malfunction.
Senzor pozitie pompa. M-as mira sa nu-l vada OPCOM. Poate era stricata interfata.
Poti apela la colegul @[editat] la Ploiesti daca vrei.

Multumesc!
  • marik17

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
In urma erorii p1631 am decis sa inlocuiesc pompa de injectie.Am facut rost de o pompa cu terminatia 011 iar actuala pe masina este 015. Merge imperecheata cu calculatorul sau trebuie sa iau neaparat cu terminatia 015? Daca iau cu aceasi terminatie (015) mai trebuie imerecheata ?
Va multumesc
  • cristel88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira y 20 dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
COSTIY20DTH a scris:andy, la pompangiu in sensul sa-mi ia din debit cumva ...rotit putin de pompa, nu sa o puna pe banc.
si am mai citit ca ar fi un sezor care se schimba la pompa
nici eu nu am avut timp sa o desfac ca am de lucru la ALTII, a..esti sigur ca merge alta pompa cu alt cod ,daca ii schimbam partea electronica si eventual punem ACEL SENZOR nou ? ca am posibilitatea sa cumpar mai ieftin una buna s.h.


Salut revin si eu cu o problema am un opel zafira acum cateva luni s-a oprit in mers masina ,bun am pus testerul pe ea imi dadea pompa,am trimis pompa in alexandria jud teleorman mi s`a spus ca ar fi calculatorul dar din pacate ei nu au ,partea mecanica fiind buna,mi-au trimis pompa acasa ,am gasit calculator nou la bucuresti ,am trimis pompa mi`au verificat`o si ei mi-a spus ca reparatia ma ajunge 22 de milioane,am platit pretul cerut,am primit pompa,am dus-o la mecanicul lu peste mi-a tinut masina 1 luna in service ca pompa nu ar fi buna da`o jos trimit-o la bucuresti (asta de 3 ori ) de fiecare data pompa buna am incercat injectoarele le-am verificat sa nu fie blocate, alti bani alta distractie ,nu zic ca acest mecanic a dat cu spray a dat motorul peste cap mi-a strambat supapele ,cumpara alta chiuloasa i-ai supapele punele pe chiuloasa mea,in fine pana intr-un final masina porneste dar nu se accelera scotea si fum,spune mecanicul ca nu stie ce sa`i mai faca du-o la altul ,cand desface pompa observa tevile de la pompa puse invers ,nu zic ca nici bine la punct nu era pusa,monteaza pompa masina porneste dar avea un lag la accleleratie ,si nu prea tragea ,mi s-as spus ca ar fi clapeta de aer,pusa alta clapeta la fel ,iar ca ar fi pompa iar trimite pompa la bucuresti cei de acolo ca e buna ,a pus-o iar pe masina masina a mers 10 min dupa care s-a oprit si nu mai vrea sa porneasca am schimbat si senzorul de turatie ,acum masina nu porneste si da eroarea p1335 injection pump no engine speed input signal from control unit
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,634
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
P1335 - senzor turatie vilbrochen - defect. Pune Bosch neaparat.
Cat platesti sa tot demontezi pompa si sa o montezi la loc, mai bine aduci masina in Bucuresti la un service ca lumea si o iei de-acolo pe roti.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata