Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
salut
poate fi o problema de ulei daca acesta a fost schimbat si e putin mai gros decat cel recomandat de producator
asta ar fi varianta cea mai ieftina
varianta cea mai probabila e placa de presiune care nu mai debraiaza complet sau aier in sistemul hidraulic al ambreiajului
o defectiune in interiorul cutiei e putin probabila
Skip ads

  • calin.cosmin

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2011

  • Mesaj Privat
inseamna ca in cazul meu, cand nu intra in viteze cu motorul pornit, doar la rece (pana la 10 minute de la pornirea motorului), e clar placa de presiune. Daca ar fi aer in sistemul pompei hidraulice, ar face probleme si la cald. Oricum, in scurt timp, ma gandeam la o programare la service pentru schimb kit ambreiaj complet: placa,disc,rulment presiune. Nu ma gandeam sa fie de vina placa, masina are 140 mii km si din cate stiu pana-n 200k nu prea fac probleme.
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
gabriel nu uita sa ne spui daca sa schimbat ceva dupa ce ai inlocuit boltul
eu stiu deja raspunsul dar sa stie si cei care au aceeasi problema
toti au acelasi raspuns dupa aceasta operatiune: "e alta masina"
Smile
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La mine boltul era fixat foarte bine, de-abia l-am scos, nu avea nici un pic de joc.
L-am scos sa il masor si sa-i fac poze.

Intre timp mi-a venit ideea sa il repar si acum arata ca nou.

Iata pozele :




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

Miine o sa-l pun, asa lipit, si va anunt daca e vreo imbunatatire.
Skip ads

  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
nu are rost sa te mai joci cu el
inlocuieste-l cu un surub si o sa vezi diferenta
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca arata ca nou de ce sa nu-l folosesc ?

Daca pun un surub, sigur nu o sa stea mai fix ca boltul original.
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
arata ca nou dar e rupt in 2 bucati?
si intra in a 4 in loc de a 2a ?
atunci care sa fie motivul?
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu mai e rupt in doua, pentru ca l-am lipt, la asta ma refeream ca e ca nou, nu la aspect.
Treaba e ca l-am pus si nu e nici o echimbare.
Am observat ca dqca schimb cu japca din 3 in 2 intra dar se incaleca ciocul de plastic de la maneta cu marginea din stinga, aia unde intra in R.
Skip ads

  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
ideea e ca ai joc in timonerie
trebuie sa-l gasesti
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ok.
Cum il caut, la ce ma uit ?
Daca am joc, nu sint afectate si celelalte viteze ?
Singura problema gasita pina acum ar fi maneta rupta, parca am pus pozele aici, posibil sa afecteze ruptura aia ?
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
AM o rugaminte la cei care stiu, ce desfac sa umblu la timonerie ?
Intra in toate vitezele, doar din 3 sau 4 in 2 nu.

As vrea sa reglez timoneria cum scrie la carte.
Sa fiu sigur ca nu e asta.
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
gabrield a scris:AM o rugaminte la cei care stiu, ce desfac sa umblu la timonerie ?
Intra in toate vitezele, doar din 3 sau 4 in 2 nu.

As vrea sa reglez timoneria cum scrie la carte.
Sa fiu sigur ca nu e asta.

ce ai mai facut?
ai reglat ceva ?
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu inca.
Azi ma duc la unixauto sa iau setul de reparatie, ala cu bucse.
Dupa care, sper sa am timp sa le inlocuiesc.
La mine este un joc foarte mare si la bucsa ce tine timoneria pe masina si la maneta de viteze.
  • misache1968

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
nu am probleme cu cutia de viteza dar asi dori s-o scimb cu una 6+1 manuala ,detin vectra c ;1'8 benzina 140 cp,motor z18xer,id nr w0l0zcf6981105231,daca merge binenteles sau daca a mai facut cineva acest lucru sa ne spuna. cu multumiri...
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
stie cineva un site cu piese auto opel (gen realoem pt bmw)
ma intereseaza ceva complex pt piese din interiorul cutiei de viteze
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
http://opeloem.com
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
multumesc gabriel
e exact ce cautam
  • ovidiudif

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua!,
Am si eu o mica dilema. Sunt pe cale sa achizitionez o astra H din 2008 Z17DTH - 67.000 km cumparata si rulata in romania. Masina are 5+1 trepte de viteza. Am tot citit aici ca apar probleme la cutia de viteze respectiv volanta....Acest lucru e valabil si la modelul cu 5 trepte de viteza sau in general la cele cu 6 trepte de viteza? Banuiesc ca ar trebui sa fie o diferenta destul de mare intre cele 2 tipuri de cutii.
  • aditarap

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2012

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu, cand e motorul rece intre greu in treptele 1 2 si marsalier, dupa ce merg 5 min cu masina intra normal..
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
cutiile cu 6 viteze sunt ceva mai slabe insa nu e o regula sa se defecteze la un anumit interval de timp sau km
daca intra greu in 1 2 si r aveti o problema cu kitul de ambreiaj
placa de presiune lucreaza incorect la cald sau rece
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR