Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Masinii (Opel Astra G Caravan Y20DTH) i s-a ars faza scurta pe dreapta. Xenon.

Din pacate nu prea le am cu astea asa ca:
Ce trebuie sa fac?
Am vazut ca exista xenoane la 4000k, 5000k etc. Ce inseamna asta?
Cum aflu ce putere are cel din stanga?
Pot sa pun (doua) altceva in afara de xenon?
Cum aflu daca am reglaj automat la faruri? In cazul in care nu functioneaza.
Acelasi far face si condens. Ce sa-i fac?
Alte detalii sunt bine venite.

Eventual un site de unde sa le comand ieftin. Ceva bun, nu chinezarii. Am citit ca Philips sunt bune.

Multumesc!
Skip ads

  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
UNHleaSHD a scris:Salut,

Masinii (Opel Astra G Caravan Y20DTH) i s-a ars faza scurta pe dreapta. Xenon.

Din pacate nu prea le am cu astea asa ca:
Ce trebuie sa fac?
Am vazut ca exista xenoane la 4000k, 5000k etc. Ce inseamna asta?
Cum aflu ce putere are cel din stanga?
Pot sa pun (doua) altceva in afara de xenon?
Cum aflu daca am reglaj automat la faruri? In cazul in care nu functioneaza.
Acelasi far face si condens. Ce sa-i fac?
Alte detalii sunt bine venite.

Eventual un site de unde sa le comand ieftin. Ceva bun, nu chinezarii. Am citit ca Philips sunt bune.

Multumesc!


Intre timp am descoperit:

Ce inseamna 4-8000k.
Am aflat puterea si tipul becului. 55w, H7.
Am reglaj automat al faurilor.

Am faruri Hella cu Xenon cu lupa pe faza scurta, montate din fabrica. Am inteles ca Xenoanele au la baza lor un asa numit dreser(?!). L-am scos d-acolo si am incercat sa scot becul - tras, impins, rotit. Nimic. Ce sa fac?
  • Michangel

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
UNHleaSHD a scris:Intre timp am descoperit:
[1.] (...) Ce inseamna 4-8000k. (...)
[2.] (...) Am aflat puterea si tipul becului. 55w, H7. (...)
[3.] (...) Am faruri Hella cu Xenon cu lupa pe faza scurta, montate din fabrica. Am inteles ca Xenoanele au la baza lor un asa numit dreser(?!).(...) ?



1. Ce inseamna ? Nirvana? Shocked
2. Sa te faci tu mic, mic daca in echiparea de fabrica cu xenon nu vei gasi bec tip D2S ? Bec tip H7 cu xenon inseamna instalatie "de fabrica" cum spui tu, dar cu mentiunea ca fabrica se afla in China sau pe un "vapor" aflat in apele teritoriale ale acesteia... Razz
3. Cum spuneam si la punctul 2, daca sunt din fabrica vei gasi bulbi tip D2S, nu H7, restul sper ca ai inteles. Daca mai asociez si "Dreser-ul" (Dear Lord ! Oare? ), cum ii spui tu, consider pe buna dreptate ca ar fi mai bine sa apelezi la un service specializat pentru inlocuirea becului ! Ar fi pacat sa dai foc masinii,... eventually !
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Michangel a scris:
UNHleaSHD a scris:Intre timp am descoperit:
[1.] (...) Ce inseamna 4-8000k. (...)
[2.] (...) Am aflat puterea si tipul becului. 55w, H7. (...)
[3.] (...) Am faruri Hella cu Xenon cu lupa pe faza scurta, montate din fabrica. Am inteles ca Xenoanele au la baza lor un asa numit dreser(?!).(...) ?



1. Ce inseamna ? Nirvana? Shocked
2. Sa te faci tu mic, mic daca in echiparea de fabrica cu xenon nu vei gasi bec tip D2S ? Bec tip H7 cu xenon inseamna instalatie "de fabrica" cum spui tu, dar cu mentiunea ca fabrica se afla in China sau pe un "vapor" aflat in apele teritoriale ale acesteia... Razz
3. Cum spuneam si la punctul 2, daca sunt din fabrica vei gasi bulbi tip D2S, nu H7, restul sper ca ai inteles. Daca mai asociez si "Dreser-ul" (Dear Lord ! Oare? ), cum ii spui tu, consider pe buna dreptate ca ar fi mai bine sa apelezi la un service specializat pentru inlocuirea becului ! Ar fi pacat sa dai foc masinii,... eventually !


2. Asa citisem pe internet ca se potriveste si vazusem pe far acolo, H7, w35w si parca si D2S.

3. Droser Asa-i zicea. Nu cunosc termenii tehnici. Pina la urma am dedus ca tre sa scot farul.

Poti sa-mi spui pe scurt cum il schimb? Sau ce-am gresit cu "droserul"?

Multumesc de raspuns!
Skip ads

  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
eu zic sa schimbi ambele becuri...sa bata in culori identice...
vezi ce scrie pe drouser...adica ce putere este...sa stii ce becuri sa iei.

sigur au un adaptor ceva...nu trebuie sa dai jos farul... mergi la cineva care se pricepe...ca vad ca pe forum unii au chef numa de mistocareala...
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ce trebuie sa fac? Sa schimbi becul in cazul in care s-a ars.
Am vazut ca exista xenoane la 4000k, 5000k etc. Ce inseamna asta? Valoarea acceaa se refera la culoare.Cu cat mai mica cu atat lumina emisa este mai galbena.Cu cat mai mare cu atat lumina emisa este mai albastra.
Cum aflu ce putere are cel din stanga?Daca sunt din fabrica ar trbui sa apara in manual.
Pot sa pun (doua) altceva in afara de xenon?NU poti sa pui altceva pe aceeasi instalatie.Va trebui sa schimbi tot daca vrei alte becuri.
Cum aflu daca am reglaj automat la faruri? In cazul in care nu functioneaza.Reglajul automat,inseamna ca ai motorase la faruri si in bord nu ai rotita de reglare a inaltimii farurilor
Acelasi far face si condens. Ce sa-i fac? Inseamna ca are o gaura ceva care nu este astupata.verifica sa ai toate capacele si sa nu fie crapat.Ca sa scoti condensul scoate un bec si sufla su un foen.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
eu zic sa schimbi ambele becuri...sa bata in culori identice...
vezi ce scrie pe drouser...adica ce putere este...sa stii ce becuri sa iei.
sigur au un adaptor ceva...nu trebuie sa dai jos farul... mergi la cineva care se pricepe...ca vad ca pe forum unii au chef numa de mistocareala...

Pe drouser scrie doar in W puterea. Nu au nici un adaptopr. Daca scot drouserul dau direct de baza becului. Am rotit de el, am impins, tras, ridicat. Nimic. Am observat ca atunci cand misc de el se misca cu tot cu lupa.
Pe cine am intrebat cu xenoane nimeni nu stie. Au instalatii cu adaptoare.
Din pacate nu sunt bani pentru amandoua becuri.



cangri a scris:Ce trebuie sa fac? Sa schimbi becul in cazul in care s-a ars.
Am vazut ca exista xenoane la 4000k, 5000k etc. Ce inseamna asta? Valoarea acceaa se refera la culoare.Cu cat mai mica cu atat lumina emisa este mai galbena.Cu cat mai mare cu atat lumina emisa este mai albastra.
Cum aflu ce putere are cel din stanga?Daca sunt din fabrica ar trbui sa apara in manual.
Pot sa pun (doua) altceva in afara de xenon?NU poti sa pui altceva pe aceeasi instalatie.Va trebui sa schimbi tot daca vrei alte becuri.
Cum aflu daca am reglaj automat la faruri? In cazul in care nu functioneaza.Reglajul automat,inseamna ca ai motorase la faruri si in bord nu ai rotita de reglare a inaltimii farurilor
Acelasi far face si condens. Ce sa-i fac? Inseamna ca are o gaura ceva care nu este astupata.verifica sa ai toate capacele si sa nu fie crapat.Ca sa scoti condensul scoate un bec si sufla su un foen.


Multumesc de raspunsuri! Nu apar in manual. In manual nici macar nu exista cuvantul Xenon!
Mai bine ca nu merg inlocuite, parca nu ma lasa inima sa pun un halogen in loc de Xenon.
Reglajul l-am descoperit dupa martorul din bord.
Condensul. Capacul de plastic din spate nu prea statea cum trebuie. Pe celalalt unde sta calumea nu se face condens,

In weekend o sa ma pun sa dau spoilerul jos.


Ce sunt balasturile? Daca iau becuri noname o sa mai mearga drouserul pe ele? Cu balastul ce fac?
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze de dublu, dar nu pot face altceva.

Am reusit sa scot becul. Pentru cei ce au problema asta - Ca sa nu dati farul si spoilerul jos, demontati cutia filtrului de aer si gata. Asta pentru partea dreapta.

Acum am alta intrebare: Xenoanele no-name. Cat rezista? Masina nu merge noaptea mult. Pe saptamana nu depaseste 5 ore de mers cu farurile aprinse. Am gasit unele pe la 40-50 de lei. Isi fac treaba? Daca ma tin un an e super! Astea no-name 35w si 4300k sunt macar apropiate de cele originale (Philips)? Sau au mai putini lumeni?
Skip ads

  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
eu am de 8000k 35w...toata lumea le injura...eu vad perfect cu ele...dau lumina mult mai multa ca becurile stock...mai am si 2 becuri de 5000k de rezerva...tot china... asta iti recomand. eu le am de vreo 6 luni... si totul e ok.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
mumus a scris:eu am de 8000k 35w...toata lumea le injura...eu vad perfect cu ele...dau lumina mult mai multa ca becurile stock...mai am si 2 becuri de 5000k de rezerva...tot china... asta iti recomand. eu le am de vreo 6 luni... si totul e ok.


Daca-mi permiti. De ce te blameaza?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
8000 k sunt spre albastru si este deranjant penrru cei ce vin din fata daca nu sunt reglate mai jos decat normal
recomand 6000k dau o lumina placuta alba si este si mai odihnitor pentru ochi
nu este necesar sa schimbi ambele becuri daca le iei pe aceleasi caracteristici
mie pana akuma mi s-au ars de 2 ori .odata pe stanga si odata pe dreapta
prima oara am gasit sa iau doar 1bec si a doua oara am luat un set .un bec l-am montat si celalalt il am de rezerva
  • RaduAL

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
UNHleaSHD a scris:Imi cer scuze de dublu, dar nu pot face altceva.

Am reusit sa scot becul. Pentru cei ce au problema asta - Ca sa nu dati farul si spoilerul jos, demontati cutia filtrului de aer si gata. Asta pentru partea dreapta.

Acum am alta intrebare: Xenoanele no-name. Cat rezista? Masina nu merge noaptea mult. Pe saptamana nu depaseste 5 ore de mers cu farurile aprinse. Am gasit unele pe la 40-50 de lei. Isi fac treaba? Daca ma tin un an e super! Astea no-name 35w si 4300k sunt macar apropiate de cele originale (Philips)? Sau au mai putini lumeni?

Salut, sper sa te pot ajuta in mica ta problema legata de becuri.................
Daca ai reusit sa desfaci farul si sa bezi ce tip de bec ai, e perfect (banuiesc ca ai D2S 35 W, 4300 K - cam asa vin din fabrica). Acum, mergi la orice distribuitor, magazin care vinde instalatii/becuri xenon si cumpara-ti 2 bucati becuri 35W, 6000K si monteaza-ti-le. De ce 2? pentru ca se va cunoaste diferenta de intensitate intre becul nou si cel vechi (unul alb, unul galbui). Ia-le de la un magazin sau distribuitor care sa-ti dea macar 6 luni garantie la ele.......Eu asa am procedat cand aveam vechiul Opel Astra H, si m-au tinut aproape 2 ani, in care am facut aprox 55 000KM, cu luminile aprinse tot timpul, apoi am dat masina....
Numai bine
Skip ads

  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
8000 k sunt spre albastru si este deranjant penrru cei ce vin din fata daca nu sunt reglate mai jos decat normal
recomand 6000k dau o lumina placuta alba si este si mai odihnitor pentru ochi
nu este necesar sa schimbi ambele becuri daca le iei pe aceleasi caracteristici
mie pana akuma mi s-au ars de 2 ori .odata pe stanga si odata pe dreapta
prima oara am gasit sa iau doar 1bec si a doua oara am luat un set .un bec l-am montat si celalalt il am de rezerva

Deci 8000k sunt albatrui. Masina are auto-reglaj al farurilor. Asa ca nu stiu daca o sa le bata in ochi sau nu.
Becurile sunt originale din fabrica 35w, D2S, 4300k. Asa ca trebuiesc schimbate amandoua.

RaduAL a scris:
UNHleaSHD a scris:Imi cer scuze de dublu, dar nu pot face altceva.

Am reusit sa scot becul. Pentru cei ce au problema asta - Ca sa nu dati farul si spoilerul jos, demontati cutia filtrului de aer si gata. Asta pentru partea dreapta.

Acum am alta intrebare: Xenoanele no-name. Cat rezista? Masina nu merge noaptea mult. Pe saptamana nu depaseste 5 ore de mers cu farurile aprinse. Am gasit unele pe la 40-50 de lei. Isi fac treaba? Daca ma tin un an e super! Astea no-name 35w si 4300k sunt macar apropiate de cele originale (Philips)? Sau au mai putini lumeni?

Salut, sper sa te pot ajuta in mica ta problema legata de becuri.................
Daca ai reusit sa desfaci farul si sa bezi ce tip de bec ai, e perfect (banuiesc ca ai D2S 35 W, 4300 K - cam asa vin din fabrica). Acum, mergi la orice distribuitor, magazin care vinde instalatii/becuri xenon si cumpara-ti 2 bucati becuri 35W, 6000K si monteaza-ti-le. De ce 2? pentru ca se va cunoaste diferenta de intensitate intre becul nou si cel vechi (unul alb, unul galbui). Ia-le de la un magazin sau distribuitor care sa-ti dea macar 6 luni garantie la ele.......Eu asa am procedat cand aveam vechiul Opel Astra H, si m-au tinut aproape 2 ani, in care am facut aprox 55 000KM, cu luminile aprinse tot timpul, apoi am dat masina....
Numai bine


Multumesc de raspuns!
Da, alea sunt specificatiile becurilor (Philips). Problema e ca nu gasesc de 6000k, am gasit doar de 8000k. Si weekendul asta trebuiesc montate neaparat.
  • RaduAL

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
UNHleaSHD a scris:8000 k sunt spre albastru si este deranjant penrru cei ce vin din fata daca nu sunt reglate mai jos decat normal
recomand 6000k dau o lumina placuta alba si este si mai odihnitor pentru ochi
nu este necesar sa schimbi ambele becuri daca le iei pe aceleasi caracteristici
mie pana akuma mi s-au ars de 2 ori .odata pe stanga si odata pe dreapta
prima oara am gasit sa iau doar 1bec si a doua oara am luat un set .un bec l-am montat si celalalt il am de rezerva

Deci 8000k sunt albatrui. Masina are auto-reglaj al farurilor. Asa ca nu stiu daca o sa le bata in ochi sau nu.
Becurile sunt originale din fabrica 35w, D2S, 4300k. Asa ca trebuiesc schimbate amandoua.

RaduAL a scris:
UNHleaSHD a scris:Imi cer scuze de dublu, dar nu pot face altceva.

Am reusit sa scot becul. Pentru cei ce au problema asta - Ca sa nu dati farul si spoilerul jos, demontati cutia filtrului de aer si gata. Asta pentru partea dreapta.

Acum am alta intrebare: Xenoanele no-name. Cat rezista? Masina nu merge noaptea mult. Pe saptamana nu depaseste 5 ore de mers cu farurile aprinse. Am gasit unele pe la 40-50 de lei. Isi fac treaba? Daca ma tin un an e super! Astea no-name 35w si 4300k sunt macar apropiate de cele originale (Philips)? Sau au mai putini lumeni?

Salut, sper sa te pot ajuta in mica ta problema legata de becuri.................
Daca ai reusit sa desfaci farul si sa bezi ce tip de bec ai, e perfect (banuiesc ca ai D2S 35 W, 4300 K - cam asa vin din fabrica). Acum, mergi la orice distribuitor, magazin care vinde instalatii/becuri xenon si cumpara-ti 2 bucati becuri 35W, 6000K si monteaza-ti-le. De ce 2? pentru ca se va cunoaste diferenta de intensitate intre becul nou si cel vechi (unul alb, unul galbui). Ia-le de la un magazin sau distribuitor care sa-ti dea macar 6 luni garantie la ele.......Eu asa am procedat cand aveam vechiul Opel Astra H, si m-au tinut aproape 2 ani, in care am facut aprox 55 000KM, cu luminile aprinse tot timpul, apoi am dat masina....
Numai bine


Multumesc de raspuns!
Da, alea sunt specificatiile becurilor (Philips). Problema e ca nu gasesc de 6000k, am gasit doar de 8000k. Si weekendul asta trebuiesc montate neaparat.


AI PM
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mi-au venit becurile tocmai de la Brasov. Cost total 103.48 lei. Becurile au fost 39.99 si au venit cu FanCourier. O sa incerc sa le montez astazi sa vad ce iese.

O poza cu no-name-ul aici
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ce noroc am avut! Nu era becul ars, mufa care intra in drouse nu facea contact bine. Dupa putina presiune aplicata a mers. Acum nu stiu cat o sa reziste becul original a fost plimbat dintr-o mana in alta si zdruncinat. No-name-urile raman de rezerva.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa nu deschid alt topic : mufele se potrivesc de la un droser de o anumita marca, la altul? Intreb fiindca am gasit sa imi iau 2 originale, insa nu mai au mufe. Becuri banuiesc ca pot sa pun de oricat, nu?Confused
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Sa raspund tot eu pentru cei care probabil se intreaba sau au nevoie de lamurire : mufele de la drosere sunt universale si nu difera de la o firma la alta. Cel putin din documentatia de pana acum asa mi-a reiesit.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR