- georgelhrd
- *
- 27 mesaje
- din 16 Oct 2011
- Corsa 2002
- Braila
georgelhrd
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2011
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Inca un amanunt despre curatarea EGR si throttle: inainte de a le curata, masina (Corsa C 1.2 benzina, clima manuala) consuma 6.5 l/100km mixt, cu climatizarea oprita. Dupa curatare consuma 6.2 l/100km, cu climatizarea pornita permanent si incluzând vreo 15 minute la relanti cu clima, ca sa se raceasca in interior sa ma pot urca in ea. Consumul a fost calculat in ambele cazuri la 230km, din care 200 drum intins si 30 oras. Benzina CO 95, fara plumb, OMV.
Nu stiu sigur cât consuma in plus cu clima pornita, dar oricum merita sa va curatati piesele astea doua.
Nu stiu sigur cât consuma in plus cu clima pornita, dar oricum merita sa va curatati piesele astea doua.
claudiuyo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2009
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
@claudiuyo: daca pe mine m-ai intrebat: nu stiu sigur daca chiar nu porneste din cauza asta, mie mi-a pornit si cu mufa de la valva scoasa, deci cu valva inchisa. Iar la pornire valva e deschisa la maximum - asa scria undeva pe forum deci ar trebui sa cam porneasca oricum, in ideea ca nu ti-ai bulit EGR-ul sau nu s-a intamplat altceva. Mai cauta pe forum, poate gasesti ceva sau poate te lamureste cineva care stie.
Pâna una-alta, pune-i contactul (fara automat) si las-o asa vreo 30 de secunde sau mai mult, sa-si memoreze noile setari, pe urma da-i cheie si vezi ce face.
Pâna una-alta, pune-i contactul (fara automat) si las-o asa vreo 30 de secunde sau mai mult, sa-si memoreze noile setari, pe urma da-i cheie si vezi ce face.
claudiuyo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2009
- Mesaj Privat
am gasit pana la urma buba...am facut testu cu pedale si imi da cod eroare P0335 deci senzorul cranckshaft dus. zilele astea o sa ma bag sub domn'soara agila si o sa-l schimb...o sa revin pe urma cu poze si eventual descrierea pasilor ca sa stie toata lumea ce e de facut in acest caz. multumesc oricum de rasp
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Fishy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salut. Am reusit curatarea EGR-ului, multumesc dancuciureanu pentru tutorial, insa pana la urma mi-a picat de tot. Acum trebuie sa-mi iau alta. Am gasit numai piesa originala care este peste 6 mil si parca nu-mi vine sa dau atat de mult pe ea. Intrebarea mea este se merita sa iau un egr de la o alta firma, ceva mai ieftin sau sa-mi incerc norocul la dezmembrari?
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Fishy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2012
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
@Fishy: nu zic ca ai facut si tu la fel, dar iti spun ce am patit eu: ca sa dau jos EGR-ul de pe blocul motor, a trebuit sa desfac o fisa de masa (cred), care era pusa fix sub un surub de la EGR care trebuia desfacut (cel de jos, dinspre radiator). Pe urma am curatat, am montat la loc totul, dau cheie si... pauza. Nu pornea de nici o culoare. Primul gand care mi-a trecut prin cap: am bulit EGR-ul. Insa uitasem sa strâng la loc piulita peste fisa de masa. Dupa ce am strâns-o, n-au mai fost probleme. Asta dupa ce am fost cam galben la fata vreo cinci minute, stiam cât costa un EGR nou.
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
gmopel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2004 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut!
Am si eu un Opel astra g, motor z14xe si m-am apucat de curatat EGR-ul. (Multumiri pt informatiile pertinente de pe forum). L-am demontat, l-am probat la baterie, cu pozitiile aprinse, si functiona din prima. Dupa curatare l-am mai probat la baterie si nu functiona. A doua zi l-am demontat pentru a pune garnitura noua si l-am probat la baterie. Pistonul functiona din nou. Prima data nu am montat garnitura noua, intrucat fusesem pe la cateva magazine de piese auto, iar cei de acolo spuneau tampenii, ca nu au, ca nu se aduce decat cu EGR, sau ca este doar original, trebuie sa comande din Germania, si costa nu stiu cat, etc.
Am gasit pana la uma la un magazin, cu 10 lei, are aceeasi serie ca si cel de pe masina. Are culoare negra.
Vanzatorul a spus ca e "otel cauciucat".
Exista asa ceva?
Mai este nevoie de etansare cu silicon?
Am si eu un Opel astra g, motor z14xe si m-am apucat de curatat EGR-ul. (Multumiri pt informatiile pertinente de pe forum). L-am demontat, l-am probat la baterie, cu pozitiile aprinse, si functiona din prima. Dupa curatare l-am mai probat la baterie si nu functiona. A doua zi l-am demontat pentru a pune garnitura noua si l-am probat la baterie. Pistonul functiona din nou. Prima data nu am montat garnitura noua, intrucat fusesem pe la cateva magazine de piese auto, iar cei de acolo spuneau tampenii, ca nu au, ca nu se aduce decat cu EGR, sau ca este doar original, trebuie sa comande din Germania, si costa nu stiu cat, etc.
Am gasit pana la uma la un magazin, cu 10 lei, are aceeasi serie ca si cel de pe masina. Are culoare negra.
Vanzatorul a spus ca e "otel cauciucat".
Exista asa ceva?
Mai este nevoie de etansare cu silicon?
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
gmopel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2004 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2012
- Mesaj Privat
- wildursulika
- **
- 126 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Corsa 2002 Z10XE
- Prahova
wildursulika
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o dilema legata de acest EGR( de cand e caldura asta imensa afara mi s-a oprit masina in mers s-a aprins martorul "masinuta cu cheie" am tras pe dreapta, am pornit din nou s-a stis acest martor dar s-a aprins cel de la recirculare gaze de esapament si sta aprins tot timpul. Am desfact EGR ul l-am dat comanda din tester cu motorul oprit dar nu s-a miscat pistonasul=rezulta ca nu este funtional sau merge dar cand accelerezi(deci cand e montat pe masina)? In fine l-am pus la loc= aceleasi simptome plus ca in mers se mai si ineaca iar dupa ce se incalzeste motorul sta turata la relanti pe la 1200 de ture (inainte statea la 800). Azi i-am scos mufa si am mers asa cu ea in speranta ca o sa mearga mai prost masina dar stupoare merge la fel! Am schimbat si benzina si la fel face : se opreste in mers dar doar cand franez si o scot din viteza pentru a opri; dar nu mere, becul sta aprin tot timpul si da semne ca se ineaca ca si cand ce ii taie alimentarea. Nu stiu ce sa-i fac (sambata ma duc la tester poate da vreo eroare) si o sa va intreb de ea pana atunci astept pareri si idei despre ce ar putea fi. Masina e o corsa Z10XE 2002.
- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
wildursulika a scris:........de cand e caldura asta imensa afara mi s-a oprit masina in mers s-a aprins martorul "masinuta cu cheie" am tras pe dreapta, am pornit din nou s-a stis acest martor dar s-a aprins cel de la recirculare gaze de esapament si sta aprins tot timpul...............
Destul de probabil sa aiba dreptate mama omida !
- wildursulika
- **
- 126 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Corsa 2002 Z10XE
- Prahova
wildursulika
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat