Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Semnalez o problema grava, care daca apare subit in mers poate fi si periculoasa! Am Astra J 1.4 T din 2010, 4400 km, in garantie. Dupa rechemare si schimbat senzori pedale si resoftare a mers un timp dupa care la o pornire cand sa plec de pe loc (parca legat de ambreiaj si maneta schimbator), motorul se opreste brusc si intervine o intrerupere generala de curent: nu se mai aprinde bord, nimic, ca si cum ai fi scos borna bateriei; singura comanda electrica a masinii care mai functioneaza este frina de mana, care-i electrica in rest totul mort, blocaj total. Bateria, bornele, sigurantele, TOATE SUNT OK, dar instalatia electrica se comporta ca si cum bateria ar fi deconectata. sucesc cheia de zeci de ori, las contactul pus, scot borna minus, si o ating repetat pana ce dupa vreun sfert de ora de incercari repetate revine curentul la bord si porneste automat radio; ma urc pornesc motorul si pe bord apare mesajul sa deschid si sa inchid geamul soferului si apoi al pasagerului; ramane simbolul rosu de airbag aprins in bord; cand bag in viteza(de obicei marsarier sa ies din parcare dar am patit si la vit 1) dispare din nou tot curentul si o iau de la capat. Acum vad ca dupa ce repornesc cu greu, la introducerea in marsarier dispare afisajul central din bord (chiar daca merge motorul) si reapare doar daca inchid contactul si pornesc din nou.Becul rosu de air-bag a ramas aprins. Zici ca masina e posedata, cred ca are calculatorul zapacit si-o ia razna.apoi merge un timp, dar a doua zi se repeta calvarul. Ce poate avea ca se blocheaza tot curentul, unde se poate intrerupe asa in totalitate? Calculator defect sau soft? Incerc sa pornesc maine s-o duc la garantie si revin cu amanunte. A mai patit careva asa pana generala de curent?
Skip ads

  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
problema s-a rezolvat prin resoftare, In mod profesional la GTT Ploiesti; nu s-a inlocuit nimic fizic.Totul functioneaza acum perfect, dar intrebarea care ramane e cum s-a defectat in asa hal softul, de parca avea virusi?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
GTT Ploiesti? Nu am auzit de ei in Ploiesti.
Cred ca faci o confuzie cu DI BAS Ploiesti...
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:GTT Ploiesti? Nu am auzit de ei in Ploiesti.
Cred ca faci o confuzie cu DI BAS Ploiesti...

Mii de scuze!, Di BAS Ploiesti. Merita tot respectul.
Skip ads

  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Dupa o stationare de o noapte, in care a fost o furtuna puternica cu fulgere si tunete, vreau sa deschid masina cu telecomanda si vad ca nu merge, deschid manual cu cheia, pun contactul si ... nimic : din nou curentul intrerupt total, ca si cum ar fi deconectat acumulatorul; deschid capota, ma uit la borne, vad ca-s bine fixate, inchid capota, pun iar contactul si curentul revine la bord si porneste normal. Azi am iar programare la service sa vada ce-a fost; din pacate mai am doar doua zile de garantie.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pune-i sa-ti schimbe ECU cat mai e in garantie.
Precis daca te duci dupa ce iese din garantie, asta va fi solutia lor.
Bafta.
  • VASYLE

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Arad
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
punei sa iti verifice contactul,am vazut la cineva ceva asemanator si era defect contactul
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am fost la DiBas; au verificat cu OBD, nu au constat nici o eroare. S-a testat si acumulatorul, incarcarea si legaturile si totul era in regula. Au explicat fenomenul inchiderii totale a circuitului electric prin faptul ca ar fi actionat un fel de protectie in calculator la supratensiune, din cauza fulgerelor din noaptea aceea. Aceasta presupunere nu m-a prea lamurit: pe acest principiu s-ar opri curentul daca circuli pe timp de furtuna. ECU si contactul nu au nimic, curentul dispare in totalitate, nu doar cel de contact. Ca si cum ar fi intrerupta legatura dintre elementii din interiorul bateriei. Stie careva ce piesa electica poate intrerupe TOT curentul, ca si cum ai scoate borna bateriei? Poate face asta imobilizatorul electronic, dar tot ar aparea pe bord simbolul galben cu masina si cheita. E un mister!
Skip ads

  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Inainte de expirarea garantiei am reclamat lipsa totala de curent, din nou la DiBas, si n-au constatat nimic: nici o eroare, masina functioneaza in parametri normali. Buuun.... ; ieri ma urc, pornesc motorul normal si cand sa bag in viteza sa plec din loc, se opreste brusc totul, nici urma de curent, NICAIERI! Contact pus repetat, degeaba; ridic capota, verific bornele, ma urc iar pun contactul si iar nimic, dar observ aprinse pictogramele galbene de airbeg de pe bord in dreapta; zic ca-i semn bun ca revine curentul in instalatie si pun iar contactul si bordul revine si pornesc normal. Mentionez ca bornele sunt in regula si bateria are curent permanent (cand apare pana, verificand cu o lampa direct pe borne). Cine stie sa descrie cum se manifesta o imobilizare electrica a masinii? Cred ca asta se intampla, dar nu apare absolut nimic pe bord; cheile sunt in regula, ca am incercat cu ambele. Dupa revenirea curentului in instalatie, trebuie sa setez iar data si ora.
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Acest defect apare uneori si cand e parcata: gasesc masina fara pic de curent in instalatie si nici deschiderea electrica nu functioneaza. Alteori curentul dispare brusc dupa pornire si debreiere ca sa plec de pe loc; apoi curentul revine. Ce piesa poate sa intrerupa total curentul, vreun calculator, caci bateria si legaturile n-au nimic defect?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
iordantonio trebuie verificate toate legaturile la masa(caroseria masinii)poate ai un fir de forta(fir gros de la baterie) care nu face contact bun,oxidat/rupt in papuc/masa imperfecta, sau pune un fir gros de la minusu bateriei la motor,si altu intre caroserie si motor
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cod motor, poate gasim o schema? CP, kW? Cum sa te ajutam daca nu ne ajuti cu minim de informatii?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
liviu2004 -----Astra 1.4 Turbo Ecotec din 2010---cred ca asta spune tot la usheru @iordantonio@
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
O fi tot pentru el dar pentru softul meu nu e de ajuns. Am de ales intre: Astra J 1.4 Turbo A14NEL, 1.4i Turbo A14NET, la una as gasi o schema echivalenta, la alta nu. Care este nicunicu?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
liviu2004 pe auto data nu da toata schema electrica a masinii,si tisu-opel care-l am este pina in 2008
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nicule, poate altii au mai mult decat ai tu. Mai sunt si alte softuri pe lumea asta nu numai tis si autodata. Ce alegem din cele doua variante?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
tocmai daia acum las si pe altii sa-si bata capu cu problema colegului
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Astra J , motor 1.4i Turbo A14NET. Bateria si bornele si toate legaturile de masa sunt in ordine, e o pana electronica ca si cum un termistor ar inchide un circuit si dupa putin timp curentul revine in toata instalatia. Daca ar fi o legatura proasta s-ar intrerupe si in timpul mersului sau la un consum electric mai mare, dar curentul dispare doar cand eliberez ambreiajul la prima plecare dimineata sau si mai rau o gasesc in parcare cu curentul total intrerupt.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Iti trebuie un multimetru (pentru volti si ohmi) si o lampa de control la 12V, sunt unele foarte bune cu un cleste pentru minus si pin pentru +. Cand mai ai beleaua, pune clestele undeva la masa apoi ia la rand sigurantele si pune pinul de la lampa pe ele (nu le scoate, au posibilitate sa masori pe ele), la ambele capete. Pune aici lista cu sigurantele la care ai tensiune si cele la care nu ai. Masoara si cu ohmetrul rezistenta dintre borna - si un punct de masa, preferabil unul pe motor si unul pe caroserie. Scrie aici valorile. E foarte important sa faci masuratorile cand ai problema si sa nu te grabesti sa misti ceva, ambreiaj, cutie, umbli usor. Dupa mine si mai ales nicunicu, pare a fi o conexiune proasta, banuiala mea pe a sigurantele principale 8 din compartimentul motor.
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc! Pare cel mai competent raspuns, asa voi proceda in momentul intreruperii, caci sansele ca defectul sa apara in momentul cand as merge la vreo constatare la service sunt minime. Ce nu pricep este ca daca ar fi contact slab la vreo siguranta (nefiind arsa niciuna), nu cred c-ar putea aceasta sa intrerupa circuitul electric peste tot, ci doar la circuitul de care ea raspunde. Siguranta 8, pe care o banuiti are treaba doar cu "8. Sonda lambda, motorul" , cum ar putea ea sa intrerupa toate circuitele masinii? Inca ceva: curentul revine in instalatie daca scot borna de masa si o ating in mod repetat de minusul bateriei: cand o ating nu face absolut nimic, dar deodata face o foarte slaba scanteie si atunci curentul a revenit la normal in instalatie, probabil e scanteia ca las plafoniera aprinsa ca sa vad cand revine tensiunea. Mai am o banuiala la sigurantele alea mari plate fixate direct pe borna plus (unele negre, mai mici si una maro, mai lata); pe ele mai faceam strap si apoi curentul revenea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR