Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Colegu' aici nu iti dau dreptate. Am condus cativa ani ani un Ford Sierra cu tractiune spate. Masina era din '85 si nu avea nici macar servodirectie, nu mai zic de Abs,ESP... Niciodata masina aia nu a ramas in zapada, fie ea tare sau afanata. Derapam doar atunci cand voiam eu sa derapeze (si ce frumos o facea). Cu niste cauciucuri bune nu o sa ai niciodata probleme, fie iarna sau vara. O singura regula ai de urmat, pe carosabil umed tractiunea spate nu se bruscheaza. Nu stiu cati ati condus masini cu tractiune spate, va spun sincer, e o senzatie total diferita. Sa nu uitam ca BMW si Mercedes au produs si inca produc masini cu tractiune spate si sunt unele dintre cele mai apreciate marci de pe piata.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Chiar ok a fost si Ford Sierra cu 2.3D si tractiune spate , ah ce vremuri ... Crying or Very sad

Colegul meu a trecut de la Vectra B X20XEV (136cp) la BMW 318IS CLASS II (140cp) si mi-a zis deja de cateva ori ca nu mai vrea alta marca de masina, ramane la BMW... iar pe viitor isi va lua un 2.5 in 6 cilindri, dar in 2 usi. Era fan Opel initial, dar se pare ca un BMW cu tractiune spate e mai misto de condus.
Pe timp de iarna, cu tractiune spate e obligatoriu sa ai cauciuce de iarna cumparate de noi, mai inguste.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Colegu' aici nu iti dau dreptate. Am condus cativa ani ani un Ford Sierra cu tractiune spate. Masina era din '85 si nu avea nici macar servodirectie, nu mai zic de Abs,ESP... Niciodata masina aia nu a ramas in zapada, fie ea tare sau afanata. Derapam doar atunci cand voiam eu sa derapeze (si ce frumos o facea). Cu niste cauciucuri bune nu o sa ai niciodata probleme, fie iarna sau vara. O singura regula ai de urmat, pe carosabil umed tractiunea spate nu se bruscheaza. Nu stiu cati ati condus masini cu tractiune spate, va spun sincer, e o senzatie total diferita. Sa nu uitam ca BMW si Mercedes au produs si inca produc masini cu tractiune spate si sunt unele dintre cele mai apreciate marci de pe piata.


Eu inainte sa cumpar Opelul meu Vectra C am inclinat spre BMW seria 3 din 2002 320D dar am intrat pe club BMW si pe alte formuri si am vazut ca se confrunta des cu problema aderentei pe zapada.
De aici am tras eu concluzia asta.
Nu vreu sa supar pe nimeni. Este doar o parere de a mea.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu intelege gresit, nimeni nu se supara. Discutam doar, unii stiu doar din ce au citit sau auzit, altii din experienta proprie.
La masinile cu tractiune spate, mai ales cele fara ESP, TC exista cateva reguli care trebuiesc respectate cu sfintenie. Una ar fi ca pe timp de iarna iti trebuiesc neaparat cauciucuri de sezon si unele bune, nu opinci. Pe carosabil umed, fie vara (ploaie, mazga) sau iarna (zapada, polei) nu se bruscheaza masina sub nici o forma. La aceste masini in conditiile mentionate, nu calci acceleratia la podea, se intoarce pe loc, mai ales daca motorul este puternic. In curbe nu se accelereaza, e bine sa intri in curba fara a accelera, dupa curba apesi din nou acceleratia progresiv.
Oricum, am mai spus-o si o mai spun, masina cu tractiune spate nu este potrivita pt un incepator sau pt cei care se cred "zmeii soselelor". Dovezile le vedem cu totii la stirile de la ora 17.
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Aici ai dreptate. Nu trebuie bruscata acceleratia pe timp umed sau pe zapada.
Pe mine m-a mai dat o problema inapoi de a cumpara BMW si anume pretul pieselor si articulatia simpla si proasta pe fata care costa si ea o caruta de bani.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu trebuie uitat ca BMW este o marca premium si piesele sunt pe masura. Nu este o masina pt oricine ci numai pentru cei care si-o permit. Ai ales un Opel pt ca esti o persoana cu capul pe umeri si ti-ai dat seama ca intretinerea unei masini premium probabil depaseste posibilitatile tale materiale. Din pacate, nu toti gandesc ca tine si de aceea vedem pe strada masini adevarate ajunse in stadiul de cazane ambulante.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Mie imi spui? Am prieteni in provincie care si-au cumparat BMW seria 3 diesel iar ei lucreaza ca Agenti de paza sau vanzatori pe salarii care nu depasesc 1200 ron.
Eu tare ma intreb cu ce or plati ei piesele la BMW-urile alea?
Trebuie sa fii inconstient sa-ti cumperi o masina fara sa tii cont daca iti permiti sa o intretii.
  • Astra.H

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Seria 3 (E46) nu e departe de Vectra C la piese... din simplul motiv ca atat la Opel cat si Bmw au si piese pe producator. Unii compara piesa originala de Bmw cu piesa de Opel dar pe producator.
Skip ads

  • genno

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Fratilor nu mi-o luati in nume de rau dar ca sa faci comparatie intre Bmw si Opel e o aberatie totala. Eu am avut un E39 masina din 2003 si am schimbato cu o Vectra din 2007 pt simplul fapt ca vroiam taxe mai mici si un an mai bun. Masinile sunt clase diferite dar ca intretinere va garantez ca amandoua bat pe aceeasi linie. La opel fata de bmw sunt fff multe piese care nu le gasesti decat originale comparativ cu bmw-ul. Inrest nu exista comparatie.....la absolut nimic P.S argumente pro pt opel este consumul...vectra c 88kw
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
topicul e cam vechi dar hai ca il reinviu ....hmmm opel vs bmw oare ce sa aleg .... pai 320 d 2.0 diesel cred ca 150 de cai 2004 facelift am avut ... scump domle la intretinere ma rupt am bagat in el 2000 de euro dupa 40.000 de km, l-am dat mi-am luat bertone cabrio 1.8 benzina 125 cai...am vandut masina acum 2 luni tot dupa 40.000 de km facuti am bagat in opel 150 de euro ... mare diferenta eu cred ca bmw-urile astea is pacaleala , platesti doar firma , dar mentionez ca 320 d rupea asfaltul, pe cand bertonele doar il indoia.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
La partea cu intretinerea iti dau dreptate,o revizie la Opel ajunge undeva la maxim 600 lei,pe cand la BMW sub 1000 lei nu imi prea iese.Este adevarat ca revizia la BMW am efectuat-o doar la reprezentanta,insa tot scumpa este oricum as lua-o....
Este oarecum greu de comparat, intrucat sunt doua marci de clase diferite...
Detin ambele marci,o Insignia si un serie 3,ambele 2,0 diesel,diferente foarte mari intre ele,insa la fiabilitate BMW-ul primeaza(d.p.m.d.v.),cu toate ca Opelul a fost achizitionat SH,iar BMW de nou(2012),ma simt mai bine in Opel... Very Happy
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am bagat in Opel 1000eur in nici 10k km, depinde de noroc cu masina, ce pica, cum a fost intretinuta.

Sa zic cam 500eur neprogramati, restul consumabile si distributie.

@gyzmo Imi cam vine greu sa cred ca in Insignia te simti mai bine fata de 320d 2012. Nu stiu exact ce varianta de motor ai la bmw, iar la Opel i-ai facut chiptuning, dar nu prea are cum sa fie sub Opel la confort, tinuta de drum etc.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este vorba de un E91,316d,"celebrul" N47,nu are decat 116CP,puiut,abia iesit din garantie,se misca destul de bine,insa Insignia il bate si la demaraj si la top speed,mai ales acum dupa remap,este adevarat ca pe curbe BMW-ul sta "putin" mai bine.Ma gandesc sa urc la urmatoarea "treapta" si cu BMW-ul, insa nu va urca mai mult de 145 CP...,fata de 190 CP...,astept primavara...
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Chestionar

Opel astra cabrio an 2000 sau BMW 318 an 2000 ?
Opel 46%
BMW 53%
515 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR