Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • chivuletz

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Are cineva motorul acesta biturbo?
Skip ads

  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Saptamana trecuta in germania a trecut una pe langa mine, scria pe portbagaj Bi Turbo CDTi. Era kombi Smile
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Totusi imi aminteste de triumful Opel cu Astra H 1.3 cdti. O martoaga la o caruta faina...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu vad legatura si ce-ti trezeste amintiri.
Skip ads

  • Vasile59

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Opel tocmai a anuntat acest propulsor si pe gama Astra. Discutii si pareri aici
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
4,3 stele
http://www.automarket.ro/te...ti-4x4-43360.html
  • dragos1326

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Luna trecuta....am facut un drive test cu o Insignia 2.0 Bi turbo Kombi 4X4 cutie automata.

Parti bune:
- navigatia e cu SD card si arata un pic diferit grafica
- are senzor de coliziune......isi calculeaza distanta fata de masina din fata si daca te apropii prea mult....face DING DING (un fel de tempomat adaptiv - numai ca nu franeaza singura)
- grafica din bord este schimbata.Acum dam din comutator....si ne afiseaza pe display cate o pagina cu cate o informatie....la asta noua....displayul contine doar 2 pagini ....si informatiile sunt afisate cate 4 sau 5 pe pagina orizontal....cu linii intre ele.
- ....si cam atat am vazut plusuri

Parti rele:
- cutia de viteze automata : e de tot rasul ( cand schimbi treptele ..... zdrang R, zdrang N, zdrang D....).Trancane tare cand schimbi treptele.
- are lag-uri cand schimba vitezele ....foarte violente....iti balangaie capul la propriu....e cam aceeasi senzatie cand intri cu o manuala iarna intr-o frana de motor mai violenta.....si viceversa la kick.
- merge foarte turata (schimba sus tare - ce-i drept ,....e diesel.....da parca sa schimbe in 3700-4500 de ture ...e cam mult).Zgomotoasa tare.Se aude tare tare motorul in interior.
- De fugit....fuge....dar nu m-au dat pe spate 195 de cai in comparatie cu 160 ai mei.Eu unul nu am simtit diferenta.
- 4X4....va dati seama ca nu mi-am dat seama ce inseamna pe uscat....desi m-am plimbat singur cu masina vreo ora jumate.Asa mi-a zis dealerul....ca trebuie min o ora si ceva sa merg cu ea sa vad ce poate.

Concluzie:
Am o masina extraordinara .... si n-am s-o schimb niciodata pe masina descrisa mai sus. (parerea mea)

Toate bune.
  • Serban B

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Multumim de informatii.si eu am vrut s-o iau dar am asteptat 18 luni si nu mai aparea asa ca am luat si eu una de 160cp.dupa ce ne-ai povestit nu mai regret nici eu ca n-am luat-o.
Skip ads

  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
dragos1326, multumim pentru impresii Smile Cateva observatii totusi, nu imi dau seama din semnatura ta, dar compari cu o masina care nu e 4X4 si nu e kombi (la a ta ma refer). Nu mai zic de cutie automata, care mananca si aia cativa cai. Masinile astea sunt foarte grele si asa, ma gandesc ca modelul condus de tine cantarea aproape 1900 kg (am eu la Astra ~1650 kg)...mai mult ca sigur ca din cauza greutatii nu te-a dat pe spate. Varianta sedan, tractiune fata si cutie manuala ar fi mult mai fasneata.
In plus, cutia de viteze o fi setata sa tina motorul mai turat tocmai pentru ca masina e asa grea incat daca ar merge la 1500 rpm, pana s-ar urni, cu toate turbinele ei, sau ar face kick-down, ti-ar da impresia ca abia se misca pe drum. Deh, daca ar nascoci si ei ceva cu dublu ambreiaj, sa zici ca e mai rapida la retrogradari, atunci ar merge sa toarca pe la 1500-1800 rpm.

Concluzia dupa mine, daca vrei sa simti diferenta de caluti, trebuie sedan, fara 4X4, cutie manuala. Altfel se anuleaza plusul de putere. Daca esti familist, mai bine mergi pe a20dth, e suficient, parerea mea Embarassed

P.S. Inca o chestie pentru care nu te da pe spate: in sarcina, noi avem overboost si cuplul atinge 380NM, a20dtr are cu 20NM in plus (nu am gasit sa aiba overboost), si nu pentru ca nu pot sa scoata mai mult, ci pentru ca nu le permite cutia.
  • dragos1326

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Acum jumate de an nevastamea si-a luat masina.Seat Ibiza Cupra Bocanegra (cutie automata - DSG - 1.4 - 180 CP).Un amic de-al meu si-a luat seria 5 de la BMW (530D - cutie automata - motor 3.0 - 245CP).Am avut cu ce compara cutia automata de la Insignia.Si aici ma refer strict la cutie (la felul cum schimba alte cutii vitezele....la zgomotul din masina cu o cutie automata...etc).Ce zici tu este perfect adevarat ...kombi e mai grea....si era si 4X4...dar chiar si asa....Opel se lauda cu 2 turbine....nu cred ca trebuia sa fie o problema 1-2 sute de kg in plus.Si asta mai ales ca erau cu 35 de cai in plus.Daca era tot 160 CP...ok.....atata poate masina.....dar asa....din punctul meu de vedere nu are scuza.....
Parerea mea.
  • Wirkung

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Franta
  • Masina: Insignia 2012 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2012

  • Mesaj Privat
dragos1326 a scris:Salutare tuturor.
Luna trecuta....am facut un drive test cu o Insignia 2.0 Bi turbo Kombi 4X4 cutie automata.

Parti bune:
- navigatia e cu SD card si arata un pic diferit grafica
- are senzor de coliziune......isi calculeaza distanta fata de masina din fata si daca te apropii prea mult....face DING DING (un fel de tempomat adaptiv - numai ca nu franeaza singura)
- grafica din bord este schimbata.Acum dam din comutator....si ne afiseaza pe display cate o pagina cu cate o informatie....la asta noua....displayul contine doar 2 pagini ....si informatiile sunt afisate cate 4 sau 5 pe pagina orizontal....cu linii intre ele.
- ....si cam atat am vazut plusuri

Parti rele:
- cutia de viteze automata : e de tot rasul ( cand schimbi treptele ..... zdrang R, zdrang N, zdrang D....).Trancane tare cand schimbi treptele.
- are lag-uri cand schimba vitezele ....foarte violente....iti balangaie capul la propriu....e cam aceeasi senzatie cand intri cu o manuala iarna intr-o frana de motor mai violenta.....si viceversa la kick.
- merge foarte turata (schimba sus tare - ce-i drept ,....e diesel.....da parca sa schimbe in 3700-4500 de ture ...e cam mult).Zgomotoasa tare.Se aude tare tare motorul in interior.
- De fugit....fuge....dar nu m-au dat pe spate 195 de cai in comparatie cu 160 ai mei.Eu unul nu am simtit diferenta.
- 4X4....va dati seama ca nu mi-am dat seama ce inseamna pe uscat....desi m-am plimbat singur cu masina vreo ora jumate.Asa mi-a zis dealerul....ca trebuie min o ora si ceva sa merg cu ea sa vad ce poate.

Concluzie:
Am o masina extraordinara .... si n-am s-o schimb niciodata pe masina descrisa mai sus. (parerea mea)

Toate bune.




Imi pare rau de comentariile tale..dar cred ca nu te-ai plimbat cu un biturbo ci cred ca doar ai citit despre ea....din luna mai am un biturbo sport tourer cutie automata si ceea ce ai scris tu despre ea inseamna poate un pic de invidie Mad ...dar ma repet ai citit despre ea si sa sti ca se simt cei 195 de cai fata de 160..numai bine
  • dragos1326

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Felicitari de achizitie....si sa stii ca chiar am facut drive testul descris mai sus.Nu am chef sa ma cert cu tine pe tema asta.....ca e plin topicul de discutii pro si contra....unele mai civilizate si altele mai putin.Daca ai sa te uiti dupa tot ce am scris acel "roman" ai sa vezi ca srie intr-o paranteza ("PAREREA MEA").....ceea ce inseamna ca daca aveai putin bun simt puteai sa pui altfel problema.....tzarane.
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
dragos, te cred ca nu simti mare diferenta intre masina ta de 160 cai si cea de 195, dar nu inseamna ca nu exista. eu am avut un an varianta de 160 cai, am avut accident si am fost nevoit sa imi iau alta, am strambat din nas la o masina de 130 cai aflata pe stoc, dar dupa drive test am cumparat-o pe loc. la fel ca tine, nu simteam diferenta de 30 de cai intre ele. in schimb o vad acum, la cea de 160 aveam consum mediu de 5,8 l/100, la cea de 130 am acum 6,8 l/100. ambele, testate de mine au 200 km/h la 3200 rpm, treapta 6 si 130 km/h la 2000 rpm.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Mai e o chestie pentru care e posibil sa nu fie toti calutii acasa. Daca motorul e nou, nu e "lasat" ca sa zic asa. Astra-ul meu avea 8000 km cand am facut un drive test cu un GTC cu acelasi motor, 2.0 CDTI 165CP, iar pe GTC, care sigur e mai usoar, mi s-a parut mult mai lenes. Asta pentru ca abia avea 400 km. Sunt convis ca dupa 5-6000 km, motorul trage altfel.
In alta ordine de idei, pe o straduta de langa blocul meu, am un Insignia Sports Tourer argintiu, biturbo si 4x4 Smile Ma bucur sa il vad de cate ori trec pe acolo. De cand am citit ca pun motorul si pe Astra, nu mai am rabdare, vreau sa merg la dealer sa imi faca o oferta, eventual sa o dau pe a mea la schimb Rolling Eyes Deh, vise.... Razz
  • Wirkung

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Franta
  • Masina: Insignia 2012 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2012

  • Mesaj Privat
dragos1326 a scris:Felicitari de achizitie....si sa stii ca chiar am facut drive testul descris mai sus.Nu am chef sa ma cert cu tine pe tema asta.....ca e plin topicul de discutii pro si contra....unele mai civilizate si altele mai putin.Daca ai sa te uiti dupa tot ce am scris acel "roman" ai sa vezi ca srie intr-o paranteza ("PAREREA MEA").....ceea ce inseamna ca daca aveai putin bun simt puteai sa pui altfel problema.....tzarane.


eu nu te-am jignit..."parerea ta" a fost putin rautacioasa...hai sa pastram un dialog placut pe forumul asta...dar dupa cum ai terminat fraza esti "slab".(orasene)
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Faptul ca iti schimba vitezele undeva in plaja 3700-4500 e un lucru pozitiv! Inseamna ca motorul "duce"....nu gluma!
  • Adi4Opel

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
poseidon06 a scris:....
In alta ordine de idei, pe o straduta de langa blocul meu, am un Insignia Sports Tourer argintiu, biturbo si 4x4 .Ma bucur sa il vad de cate ori trec pe acolo. De cand am citit ca pun motorul si pe Astra, nu mai am rabdare, vreau sa merg la dealer sa imi faca o oferta, eventual sa o dau pe a mea la schimb Rolling Eyes Deh, vise....

Biturbo-ul de pe straduta care face legatura dintre George Calinescu si Constantinescu Nicolae? Smile
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Ala, da Rolling Eyes
  • utoiui

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
NU am vazut pana acum un proprietar de biturbo sa spuna ceva aici.
Eu am initiat achizitionarea unui astfel de autoturism si eram curios sa aud pareri si de la un proprietar
  • utoiui

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Cam asta ae urma sa fie masina mea in scurt timp Smile
Model propus:

Model: OPEL INSIGNIA

Caroserie: Hatchback(5 usi)

Motor/putere: 2.0CDTi(1956 cmc) – 195 CP(143 KW)

Combustibil : Diesel-Euro 5

Nivel echipare: Cosmo

Cutie de viteze: manuala 6 trepte

Nivel emisii(g/km): 155

Tractiune: integrala 4x4

Termen de livrare: imediata, stoc Bucuresti

Viteza maxima(km/h) 229
Consum extraurban(l) 4.7
Consum urban (l) 7.9
Consum mediu (l) 5.9



Standard COSMO:
• Sistem electronic de climatizare pe doua zone cu senzor de umiditate
• Ventilatie separata fata-spate;
• Control automat al farurilor cu functie de detectare a tunelelor;
• Computer de bord cu sistem de afisare si verificare Check Control;
• ABS (frane discuri ventilate fata / discuri spate)
• ESP®Plus (Program Electronic de Stabilitate)
• TCPlus (Controlul tractiunii)
• CBC (Controlul franarii in curbe)
• Brake Assist (asistenta la franarea de urgenta)
• EBD (distributia electronica a fortei de franare)
• HBFA (Hydraulic Brake Fade Assist)
• BDC (Brake Disc Cleaning)
• PRS (pedale decuplabile la impact sever)
• Airbag-uri frontale, laterale pentru sofer si pasager;
• Posibilitate dezactivare airbag pasager
• Airbag-uri cortina si de cap pentru intreaga suprafata a geamurilor laterale.
• Radio CD mp3/WMA, 4x20W, 7 difuzoare
• Control automat al farurilor;
• Scaun sofer cu reglare electrica pe inaltime;
• Cotiera fata;
• Bancheta spate rabatabila 60/40;
• Buzunare pe spatarele scaunelor din fata;
• Cotiera spate cu spatiu pentru obiecte, suport pentru pahare si cutie de depozitare;
• Scaun sofer rabatabil;
• Suport lombar reglabil in 4 pozitii pentru scaunele din fata;
• Geamuri electrice fata-spate;
• Oglinzi electrice si incalzite;
• Proiectoare de ceata;
• Lumini de zi functionale continuu
• Iluminare podea sofer si pasager
• Iluminare zona acces auto (sofer+pasager)
• Oglinda retrovizoare interioara electrocromatica;
• Volan imbracat in piele, multifunctional(comenzi audio si cruise control)
• Parbriz cu protectie solara;
• Cruise Control (pilot automat);
• Inchidere centralizata;
• Plafoniera cu spoturi pentru citit, fata si spate;
• Inele cromate pentru instrumentele de bord;
• Kit de reparatie;
• Dispozitiv de fixare ISOFIX pentru scaunele din spate;
• Compartiment de depozitare pentru sofer;
• Tetiera centrala spate;
• Sistem de avertizare centura de siguranta, fata;
• Jante din aliaj de 18” cu pneuri 245/45 R18;
• Teava esapament vizibila, cu ornament cromat
• Senzor de ploaie;
• Frana de mana actionata electric
• Asistenta la pornirea din rampa
• Manere exterioare pentru deschidere usi, cromate
• Praguri cromate inscriptionate OPEL
• Ornamente exterioare cromate, contur geamuri
• Sasiu Flex RIDE cu programe SPORT/TOUR/STANDARD(suspensii active, servodirectie sport, personalizare setari)
• Tractiune integrala 4x4
• Tapiterie mixta din piele cu stofa , Morrocana-Ribbon II,charcoal


OPTIUNI SUPLIMENTARE – UPGRADE LA STANDARD COSMO:
• Infinity Navi Pack(Radio NAVI 900, display color 7”, sistem audio cu 7 difuzoare, antena GPS, Sistem audio "Infinity", portal telefon mobil, control voce si bluetooth) – PH2Q – 1315 Euro + TVA
• Pachet Conducere II (faruri cu xenon autoadaptive, senzori de parcare fata-spate) – LP1Y- 944 Euro + TVA
• Pachet de Iarna(scaune incalzite fata) – W7Z – 214 Euro + TVA
• Sistem electric auxiliar de incalzire QuickHeat – C32 – 129 Euro + TVA
• Oglinzi exterioare pliabile electric, cea de la sofer antiorbire – DWH-129 Euro + TVA
• Culoare metalizata: NEGRU, Carbon Flash – 403 Euro + TVA
Beneficii suplimentare:

 Pachetul legislativ - GRATUIT
 Covorase fata-spate – GRATUIT.
 Documentele necesare inscrierii in circulatie (CIV, inclusiv omologarea de tip) – GRATUIT
 Inmatricularea provizorie / 30 de zile – GRATUIT(exclusiv RCA)
 Card de fidelitate pe reteaua de service RADACINI(discount)
 ALARMA Viper– GRATUIT
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR