Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Va salut, masina cu pricina este un Corsa C din 2001 motor z10xe, care are probleme cu socul automat.
Problema este ca socul automat nu functioneaza cum trebuie la temperaturi scazute (de la -2, -5*C in jos). Dimineata cand pornesc motorul acesta creste turatia de relanti pana la 1100-1200 turatii pana aici totul in regula dar daca astept sa revina la turatia normala, ba scate doar pana la 1000 dupa care daca mai astept scade la 400-500 turatii, ba scade direct la 400-500 si daca nu o accelerez putin, cand e foarte frig moare motorul (sub-10*C).
Care sa fie cauzele acestui comportament?
Adaug ca a fost curatata clapeta de acceleratie ca la carte si tot asa face si nu am nici o eroare stocata.
Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Bujiile le-ai curatat (schimbat) ? Masina are trei cilindrii si daca o bujie face figuri, raman doar doi. Ca la java Very Happy
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca era de la bujii cred ca primeam vreo eroare de misfire sau ceva si de ce doar cand e mai rece de -2, -3*C?
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca de la bujii este ca nu vad cam ce eroare ar putea sa iti dea daca nu functioneaza o bujie bine, eroare ti-ar da bobina de inductie daca nu functioneaza zic eu mai astepta si parerea oamenilor mai experimentatii! Salutare
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
TB,EGR de curatat.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Nu contest, dar la EGR iti da ECU eroare. Nu?
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Si eu trebuie sa le curat pe amandoua , imi face sprituri la rece mai ales (destul de maricele ) dar se epuizeaza dupa vreun minut . . .
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si mie imi face "sprituri" daca nu astept sa revina turatia la normal de la socul automat, asteapta sa vezi daca dupa ce revine socul mai face, dureaza 2-3 minute.
Throttle Body l-am facut ca nou, am in plan curatarea EGR-ului, a admisiei, curatarea instalatiei de racire, schimbarea antigelului si curatarea baii de ulei (a sorbului) dar toate astea prin primavara cand se mai incalzeste putin vremea.
Inca mai astept ceva pareri despre soc.
Skip ads

  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns . Ai dreptate , chiar asa se intampla ...dureaza putin chestia cu spriturile
  • corsanu_deva

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Si eu patesc acelasi lucru! Cand e motorul rece sta la relanti la 1200-1400 de rpm, dupa care, cand sa revina la turatia normala de 800 rpm scade dintr-o data pe la 5-600 si da semne sa se opreasca...si merge destul de rau motorul! La cald nu mai sunt probleme!
  • raven11

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Si eu patesc la fel, si tin sa mentionez ca eu am curat si Throttle Body si EGR-ul de ziceai ca sunt noi, si nici o schimbare! Mai ales acum de cand s-a racit mai tare imi da niste "sprituri" de zici ca se dezmembreaza. Poate exista cineva care totusi a rezolvat problema si sa ne dea si noua niste sfaturi. Inca o mentiune, vara 2011 am schimbat si bujiile!
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Iti facea la fel si inainte de-a schimba bujiile? Le-ai facut intrefier 1mm, inainte de montare?
Skip ads

  • raven11

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Da imi facea la fel si inainte, iar bujiile le-a schimbat mecanicul, mersesem cu alta problema si daca tot eram acolo i-am zis sa-mi schimbe si bujiile pentru ca nu le schimbasem niciodata de cand o aveam!
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Daca toate sunt curatate si in parametri de banuit ar fi senzor vibrochen.
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Astazi din nou am avut probleme cu socul dupa o noapte cu temperaturi de -15, -20*C.
Ce senzor e ala, pe unde e localizat si ce legatura are el cu socul?
Ne-ar fi de mare ajutor ceva documentatie despre socul automat la z10/12xe, ceva legat de amplasare daca e o scula separata care face asta, sau de modul de functionare al socului, mecanica de baza, etc.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Senzorul crankshaft nu are legatura cu socul automat si se afla undeva pe langa conectorul sondei lambda 2.
De regula socul automat "trece" peste valorile citite a sondelor lambda, si vrea un min 20 gr. temp. motor sa revina la turatia prescrisa.
Un ochi format cand citeste valorile din diagnoza iti da verdictul, iar eu din fata tastaturii nu fac decat sa banui tot felul de defecte.
  • raven11

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Deci tu zici ca ar trebui sa-i fac o diagnoza dimineata cand o pornesc dupa o seara rece sa vad ce-mi indica senzorul?
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cu un op-com faci o diag. la rece, cel putin 5 min. si descarci aici un livedata.
  • dan_dan

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2008

  • Mesaj Privat
problema cu socul o am si eu la corsa mea motorul de 1l,am observat ca daca in momentul pornirii tin ambreiajul calcat si schimbatorul de viteze pe liber nu mai face figuri iar relantiul revine la normal nemai avind tendinta sa moara motorul.
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Un pont foarte bun este acesta spus de tine!
Se intampla asta deoarece atunci cand abreiajul este apasat, sarcina pe motor este 0, fara de atunci cand este pe liber si ambreiajul nu este apasat, opune putina rezistenta uleiul din cutia de viteze care si asa este destul de gros iar la frigul care este inca pe timp de noapte se face si mai gros.
Nu stiu cat de coerent am fost, sunt foarte obosit acum.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR