Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • varu_vyyp

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua!

incep si eu sa=mi zic ceva doleante aici pe forum. am schimbat de curand bujiile si aseara cand am ajuns acasa, am ridicat capota cu motorul pornit si m=am uitat atent ce ii pe la motor. surpriza.....pe la bujia 3 de la stanga la deapta se vedea ceva lichid si bule de aer, furtunaele alea mici ce trec de la un injector la altu sunt cam vechi si unul dintre ele curge( ii umed in capat).

intrebarea mea este urmatoare: afecteaza cu ceva bujia si urtunele alea ?
la mine ii cam nasol cu pornirea.....porneste motorul la prima cheie si dupa aia se opreste. din cate am intele la un motor diesel nu ii normal asa ceva ...oro porneste ori nu.

Ce parere aveti si cum sa rezolv problema!
mc
Skip ads

  • varu_vyyp

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am inteles ca furtunasele ale sunt de retu al motorinei ....nush daca ii chiar asa nu prea ma pricep, acum invat si eu ce si cum ii la motoarele diesel.

va multumesc si sper sa nu va plictisesc....
  • varu_vyyp

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
aici puteti vedea masina!

am o mica intrabare: de unde vine firul de plus ptr clacson?
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Din tabloul de sigurante vine firul de claxon.
Inainte de sigurante de la plus 12 V.
Skip ads

  • varu_vyyp

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am o mica intrabare: de unde vine firul de plus ptr clacson?[/quote]


am vazut in blocul de sigurante si clacsonul insa nu l gasesc conectat la clacson, de unde sa il iau ?...sau din ce manunchi de fire ajunge sub capota ?

din clip se vede ca nu am nici un fel de fir pe clacson.
ms
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pai claxonul in primul rand nu e pus la locul lui.Daca ar fi,probabil ca ai vedea si ceva fire (2)pe langa el.Ar trebui sa ai 2 fire,cu mansoane de cauciuc rotunde (ca niste burdufuri de planetara in miniatura) undeva in partea dreapta a radiatorului,pe langa baterie.Le cauti pe acolo,ar trebui sa fie,chiar si taiate (de la vreun accident)
Daca nu gasesti cele 2 fire de care zic,tragi un fir cu ”+” de la baterie,direct pe claxon,si unul din spatele volanului tot direct pe claxon.
Desfaci plasticele din spatele volanului si ai sa vezi o chestie ca un surubel care freaca pe spatele volanului,cand iei viraj.E,acea chestie are un fir legat de ea.ACEL fir tb.sa fie cel de-al doilea care ajunge la claxon.Deci ai un fir direct de la baterie,cu + permanent,si al doilea cel din spatele volanului.
Cand vei apasa pe mijlocul volanului,vei avea masa (- ) pe al doilea fir,deci ar trebui sa ai si claxon.
Ar fi bine sa-i pui si siguranta undeva pe traseu,si de asemenea sa fie fire de cel putin 0.75 mm,altfel va ”guița” claxonul,din lipsa de amperaj.
  • varu_vyyp

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
SUPERDRAGOS mc de raspuns!

am gasit si clacsonul de care zicea SUPERDRAGOS si firele insa nu functioneaza. este pozitionat in fata radiatorului ( nu la m vazut pana acuma ).
nu am avut timp sa mai desfac acuma insa am sa o fac maine daca o sa fie cald. este posibil sa fie ars claxonul ?.....adica ma m uitat pe tablou cu sigurante si in poza de pe capac imi arata ca ii pe aceeasi siguranta cu ventilatorul ..... atat timp cat ventilatorul este functional, are curent din tablou, ar trebui sa aiba si clacsonul.
poae sa fie si din volan ?....a mai patit cineva asta ?
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Da claxonul jos si testeaza direct pe bornele bateriei.
  • varu_vyyp

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am rezolvat cu claxonul. Problema a fost de la carbunele ala de face contactul sub volan. Proprietaru anterior a montat un alt claxon si a decuplat papuceii aia din volan. Claxonul montat de el functiona pe stergator spate ( un plature lipit la carbuni haionului ) cuplat cu mufa de la motorasul de apa.

Doresc sa cumpar capacul de la haion, din judetul neamt, roman ...... ma poate ajuta cineva?...va multumesc!
  • varu_vyyp

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
varu_vyyp a scris:am rezolvat cu claxonul. Problema a fost de la carbunele ala de face contactul sub volan. Proprietaru anterior a montat un alt claxon si a decuplat papuceii aia din volan. Claxonul montat de el functiona pe stergator spate ( un plature lipit la carbuni haionului ) cuplat cu mufa de la motorasul de apa.

Doresc sa cumpar capacul de la haion, din judetul neamt, roman ...... ma poate ajuta cineva?...va multumesc!

mai precis capacul care vine intre banchete si haion ( ala care optureaza vederea din porbagaj ).
  • varu_vyyp

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
intamplare cu bucluc.....De dimineata am incalzit masina, toate bune si frumoase. voiam sa ajung la iasi. dupa 10 km de mers incepe motorul sa nu mai traga si tot mai greu pana a ajuns nici sa nu se mai accelereze insa la relantiu statea bn fara sa vibreze. si dai chinuiala ...... pana am ajuns inpoi acasa.
dupa cateva ore cobor iar la masina si ma apuc sa desfund furtune si sa gasesc problema......furtunul de la retur lam gasit infundat. lam suflat la compresor pana sia dat drum si toate bune. pornesc masina sai fac proba increzator ca am rezolvat dupa 1 minut de mers pune botu in pamat si tot ca inainte facea.....ma intor in casa si ma apuc de sunat si cautat rezolvare ....sun la cumnatul meu care ii sofer intrenational ii explic problema si el incepe sa rada.... ce ii de facut ? pai cu 4 l de apa fierbinte turnate incet pe filtru de motorina am rezolvat, sa format parafina in filtru si debitul de motorina era ff mic... si cand mai primea motorina cand nu..... metoda cu apa ii numai in sezonul rece.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR