Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • ovidiu91

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut!esti primul post si deci sper sa nu fiu certat Smile .am un opel astra din 2000,motor y20dt,km 175mii.am cumparat masina de vreo 6 luni iar de 1 luna pierd lichid cand fac drumuri mai lungi,cam 500 ml la 100km si am observat ca imi pierde pe la borcan ca se cunoasete si pe el si pe baterie.ieri am fost la un mecanic si mi-a zis ca din cauza la garnitura de chiulasa care este ciupita face presiune mare si pierde pe acolo.este posibil?masina merge foarte bine.a mai patit cineva asa?
Va multumesc si va urez Un An Nou Foarte Fericit!
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da este posibil din cauza suprapresiunii din sistemul de racire datorat pierderilor de presiune in cazul arderii garniturii de chiulasa....dar mai poate fi si de la busonul vasului de expansiune care nu tine presiunea la care a fost calibrat aprox.0,8bar ,eu zic sa incerci prima oara cu schimbarea acestuia apoi sa treci la variantele mai dificile.
  • ovidiu91

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2011

  • Mesaj Privat
ms,o sa incerc si o sa iti spun daca e de la buson sau altceva:)
  • ovidiu91

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am schimbat busonul si am observat acum ca daca merg 90/100 km/h nu mai pierd dar daca trec pierde.ce poate avea?va multumesc:)
Skip ads

  • UNGUREANU ION

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Bunã,am ºi eu un opel din 2002 cu motor y20dth,îmi pierde antigel din borcan,de ex sâmbãtã când am plecat de acasã spre oraº vre-o 50 km acul nu s-a ridicat deloc,când am plecat din oraº spre casã au apãrut problemele,s-a ridicat acul la 95 de grade ºi a dispãrut antigelul din borcan,precizez cã am lãsat capacul mai slab strâns la borcan cã aºa mi-a zis mecanicul,astã varã am pus soluþie de înfundat radiatorul sã fie de acolo?menþionez cã cu 5 zile în urmã am schimbat garnitura cã era arsã ºi am rectificat chiuloasa,sã fie termostatu,sau sistemul rãcire cu radiator cu tot?vã rog aºtept sfaturi,mulþumesc
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am avut ambele probleme. Am schimbat si busonul, care nu mai etansa corect, dar si pompa de apa. Atentie, poate fi de vina, a mea era cea originala din 2002. Pierde in general doar cand se invarte. O verifici foarte simplu pe elevator.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ovidiu daca s-a mai rezolvat prin schimbarea busonului dar tot da dupa o anumita viteza ,e posibil sa fie garnitura de chiulasa , in cazul asta se mai fac si dopuri de aer in aeroterma,la tine e problema cu asta? daca incep si problemele cu incalzirea in habitaclu e garnitura sigur.
  • gheorghita marius

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Tot asa face si masina mea(opel zafira y20dth 2001).cand ajunge apa la 90 de grade si deschid capota vad cum curge antigelul jos pe la bușonul de la vasul de expansiune. Daca desfac busonul mai curge cam 30 de secunde apoi scade usor si bolboroseste in vas.nu stiu ce poate sa fie.termostatul l-am dat jos de tot si am incercat fara el dar tot la fel face.am curatit cu wd40 si mufele de la calculatorul acela de sub aripa si acum se mai aprinde si martorul acela racire motor cand pornesc ventilatoarele la 93 de grade.nu creste nici nivelul de ulei si nici nu a aparut pete de ulei in vas.acum i-am pus numai apa ca antigelul sa pierdut tot cand am verificat instalatia toata (radiatoare, furtune) toate sunt ok
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR