Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • CHavasi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema zic io mare am un opel astra g caravan 20dti din 2003 masina a mers foarte bine pina la un timp cind o bagam in mansalier se tura singura nu tot timpu si trebuia sa opresc motoru ca sa o pot scoate din mansalier dupa aia porneam napoi fara probleme pina 8ntro zi du0a ce am facut vreo 30 km si am vrut sa dau in mansalier sa turat iara singura am oprit motoru. Cind am vrut sa pornesc nu a mai pornit am tot incercat pina ma lasat bateria un prieten mia dat curent dar tot degeaba nu a vrut sa porneasca da vebtilatiru raminea pornit si dupa ce luam cheile din contact se oprea buma dupa ce luam bornele de pe baterie imi poate spune cineva ce se intimpla va multumesc.
Skip ads

  • NNyku

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2020

  • Mesaj Privat
buna ziua am si eu o problema la un opel astra g 2.0 dti imi sta turata la 1300 rpm si nu se accelereazã deloc. Ma poate ajuta cineva ?
  • Snowy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2020

  • Mesaj Privat
da, poti si nu trebuie rescriere de soft. Poti inclusiv schimba pompa cu totul daca are acelasi cod la final...[/quote]

Am electronica dusa la o pompa cu douã mufe de. Zafira 2.0. Pe același cod nu gãsesc sa cumpãr alta.
Înțeleg ca modelul asta cu doua mufe se schimba cu cipul si cititorul?
  • IMocean

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2020

  • Mesaj Privat
Racareanu a scris:Buna seara.. Am un Opel Astra G 2.0 DTI 16V si pot spune ca as avea 2 probleme majore la ea...

1. Prima problema mi se dezamorseaza Pompa si porneste greu dar porneste greu acum de cand a venit iarna,vara daca o tineam putin accelerata imi pornea imediat dar dupa ce i`am pus o supapa unisenspe tur din aia de poti amorsa pompa inainte de filtru de motorina de cand a venit iarna imi porneste greu...daca sta mai multe zile imi porneste doar cu spray la filtru sau in unele cazuri eu ii dau la automat si alticineva imi da la pompita in rest toate bune.!

2. A doua problema este cand ajung la 120km/h in treapta a 5 mi se aprinde becu ala portocaliu "ca un motor" si imi da in nas,nu se mai accelereaza deloc si nu trece peste 120 km/h exact cum nu ar mai merge turbo,trebuie sa opresc motorul pt cateva secunde si sa il pornesc sa imi dispara becu acela...si acelasi lucru imi face cand trec de 3.000 de totatii!! Subliniez Ca acel bec se aprinde cand las masina la u turatie fixa dar cand ii apas putin acceleratie se stinge si tot asa dar cand fac ce am precizat mai sus nu se mai stinge deloc doar daca opresc motorul

Masina are 160.000 de mii de km , Masina a fost pusa si pe tester si nu a avut absolut nici o erroare acum daca testerul ala a fost bun!

Skip ads

  • IMocean

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2020

  • Mesaj Privat
Racareanu a scris:Nu ma poate ajuta nimeni?

Buna. Am aceeași problemã cu masina,ati depistat problema?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
trebuie facuta o diagnoza la masina si vazut daca sunt coduri de eroare stocate.
problemele pornirii pot fi de la bujii arse sau dezamorsare ori pompa dusa. asa pe ghicite nu poate spune nimeni.
Diagnoza, coduri eroare si parametrii cand se da la automat si puse informatiile aici si apoi ne putem da cu parerea.
Bujiile se pot masura cu multimetrul, dezamorsarea se poate face test de presiune iar pompa se verifica parametrii de functionare
  • JPasca

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2021

  • Mesaj Privat
dew a scris:salut, nu ai erori pe tester pentru ca nu il pui cand ai cheia aprinsa, o pui pe pilot la 120 km/h, opresti fara sa iei contactul si pui testeru, o sa ai:
P0400 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(03) - Not present

P0190 - Mechanical Fault in Fuel System (Partial Load)
(0B) - Present

P0400 e de la EGR(supapa neagra si rotunda de sub capacul de plastic de pe motor), cu alte cuvinte e de vina electrovalva lui care e langa baterie, oricum nici o curatare a EGR nu strica
P0190 e de la pistonasul de avans al pompei de injectie, dar sa nu fii surprins daca ai vreun furtun de la turbo crapat, pe transalpina am spart si eu unu din ele:))

iar legat de dezamorsare, inainte de a banui pompa de injectie, desi nu e exclus daca zici ca e din 2000 si km aia sigur nu ii are, schimba garniturile la filtru de motorina si furtunasele de retur si mai apoi o-ringurile de la injectoare

daca nu te descurci, poate ne putem intalni sa ii dam de cap

  • berbec

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 2 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara!
Aceiasi problema o intampin si eu , ca si antevorbitorii mei :
- eroare P0400, P0190
Am verificat:
-vacuum pompa -0,85bar
-verificat supapa EGR(culiseaza tija, verificat etansare membrana =facut circuit vacuum cu manometru intercalat in circuit=)
-verificat comanda pneumatica de la rampa de clapeti , nu este blocata, functioneaza si este etansa,
-verificat comanda turbo , nu este blocata si este etansa....la relanti cursa este la maxim
-inlocuit electrovalve cu altele sh(tinde sa mearga o vreme dupa care se manifesta la fel)
-inlocuit senzor boost cu altul sh
-inlocuit senzor vilbrochen cu unul nou
-mentionez ca masina cand este rece are o functionare normala si dupa ce parcurge cativa km si se incalzeste atunci apare problema lipsa putere si becul in bord
Mentionez ca inainte de inlocuirea electrovalvelor(022 si 200)becul se aprindea in mers dupa care se stingea daca era lasata la relanti,acum proasta functionare este intre 1000 si 2200 ture (si se aprinde becul) si daca este turata mai bine se stinge.

Multumesc pentru timpul acordat de a-mi citi postarea si va rog ajutati-ma cu un raspuns!



P.S. opel astra G, 2.0 dti , 100cai, 250k reali pentru ca am masina din 2005 si proprietarul de dinainte este un cunoscut.
Sant din Drobeta Turnu Severin si pe aici toti cam dau din umeri, si mai rau ca fiecare....incearca...!
  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
3 mesaje
din 30 Nov 2008
Locatie: Mehedinti

Probleme Astra G 2.0 Dti (Post #2077995) Astazi - 07:49 pm

Share

Buna seara!
Aceiasi problema o intampin si eu , ca si antevorbitorii mei :
- eroare P0400, P0190
Am verificat:
-vacuum pompa -0,85bar
-verificat supapa EGR(culiseaza tija, verificat etansare membrana =facut circuit vacuum cu manometru intercalat in circuit=)
-verificat comanda pneumatica de la rampa de clapeti , nu este blocata, functioneaza si este etansa,
-verificat comanda turbo , nu este blocata si este etansa....la relanti cursa este la maxim
-inlocuit electrovalve cu altele sh(tinde sa mearga o vreme dupa care se manifesta la fel)
-inlocuit senzor boost cu altul sh
-inlocuit senzor vilbrochen cu unul nou
-mentionez ca masina cand este rece are o functionare normala si dupa ce parcurge cativa km si se incalzeste atunci apare problema lipsa putere si becul in bord
Mentionez ca inainte de inlocuirea electrovalvelor(022 si 200)becul se aprindea in mers dupa care se stingea daca era lasata la relanti,acum proasta functionare este intre 1000 si 2200 ture (si se aprinde becul) si daca este turata mai bine se stinge.

Multumesc pentru timpul acordat de a-mi citi postarea si va rog ajutati-ma cu un raspuns!



P.S. opel astra G, 2.0 dti , 100cai, 250k reali pentru ca am masina din 2005 si proprietarul de dinainte este un cunoscut.
Sant din Drobeta Turnu Severin si pe aici toti cam dau din umeri, si mai rau ca fiecare....incearca...!




https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=45918
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=90932
poate te ajuta topicurile colegilor de pe grup!
Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Idea
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR