- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ridici masiba cat mai sus, cric, scanduri sub el si la sfarsit butuci. Daca ai canal esti salvat.
Zbori tot de deasupra cutiei, baterie, suportul ei etc.
Se pune schimbator pe punctul mort.
Desfaci timonerie si sonda marsarier furtun hidraulic ambreiaj.
Scoti o parte din ulei cutie, are doar o tabla neagra cu multe suruburi, grija la jug motor jos cu el.
Scoti planetare (tripode) din cutie cu doua surubelnite mari plate mecanice sau leviere subtiri. Grija ca roata trebuie virata maxim, daca nu este belea ca trebuie si din fuzeta unde este intepenita de rugina.
Acum o poti scoate de pe pe motor.
Daca rulmentul de presiune il poti invarti usor si are viteza iti trebuie altul.
Verifici disc si placa, daca trebuie scimbate grija la axare
Poate am uitat ceva, mai intrebi.
Zbori tot de deasupra cutiei, baterie, suportul ei etc.
Se pune schimbator pe punctul mort.
Desfaci timonerie si sonda marsarier furtun hidraulic ambreiaj.
Scoti o parte din ulei cutie, are doar o tabla neagra cu multe suruburi, grija la jug motor jos cu el.
Scoti planetare (tripode) din cutie cu doua surubelnite mari plate mecanice sau leviere subtiri. Grija ca roata trebuie virata maxim, daca nu este belea ca trebuie si din fuzeta unde este intepenita de rugina.
Acum o poti scoate de pe pe motor.
Daca rulmentul de presiune il poti invarti usor si are viteza iti trebuie altul.
Verifici disc si placa, daca trebuie scimbate grija la axare
Poate am uitat ceva, mai intrebi.
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Iese si pe sus dar trebuie doi oameni si miscari de raman degete.
Pe jos iese usor dar daca esti pe capre fata totul merge in spate, ultimele spire le strici la demontare, la montare dezastru. Poti "impana" motorul sa nu fuga ca solutie. In rest cred ca te vei pricepe dupa cum te vad din postari. Calanrul merita dat jos, evident curatat si vopsit.
Pe jos iese usor dar daca esti pe capre fata totul merge in spate, ultimele spire le strici la demontare, la montare dezastru. Poti "impana" motorul sa nu fuga ca solutie. In rest cred ca te vei pricepe dupa cum te vad din postari. Calanrul merita dat jos, evident curatat si vopsit.
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- EHotaran
- **
- 140 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
Eu am fost mai ghinionist;la mine o plecat la plimbare(sa rupt in doua)un pinion din interiorul grupului si mi-a spart carcasa la cutie in partea de sus,cam 1cm spartura...ocazie cu care am antifonat si masina pe dedesubt cu uleiul din cutie!Am fost nevoit sa cumpar cutie si din doua vechituri(cea de pe masina si cea cumparata) am reusit sa scot o cutie buna...dar e de munca nu gluma.Ceva poze:prima nu are nevoie de explicatii,diferentialul din cea cumparata, carcasa pregatita pentru asamblare dupa curatare,grupul pregatit pentru montare in cutie dupa curatare(aici a trebuit sa combin pinioane din cele doua grupuri si facute reglajele cu saibe...o chestie destul de delicata)