Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Mokka
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Acum ai o luna de condus Mokka. Poti sa dezvolti subiectul si cel mai indicat ar fi sa-i faci un topic distinct, doar pentru masina ta. Va fi ca un jurnal la masinii.
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Stefan_BC a scris:hai ca arata ok cata de cat,dar ,,nu face'' banii astia.Cu toate ca-s fan opel ,acesta ,,mokaciune'' lasa de dorit .Exteriorul aduce a Dacia DUSTER ,intradevar ceva mai stilizat,iar interioru sincer nici asta nu prea ma incanta,mai ales imitatia aia ieftina de mahon.Asta e parerea mea si mi-o sustin cu repercusiunile de rigoare.Intradevar gisturile nu se discuta.La pretul asta de 24.000 euro i-ti ei un X6 de mai mare frumusetea,sa nu mai vb de o Toyota LandCruiser sau Audi q7,nu noi dar cu 50-80.000 de km dar cred ca sunt masini care arata mult mai bn decat Mokka.


Stefane si mie imi place BMW X6 la nebunie.
Dar cand ma gandesc ca schimbul de brate la suspensie si bucsi la BMW X6 costa 2000 de euro ( ti-o spun cu sinceritate pentru ca am un amic care are acest model si omul se plangea de el desi e plin de bani spunandu-mi ca nu-si merita banii investiti fiind foarte scumpa la intretinere) parca nu mai imi vine sa o cumpar.
Sa nu mai vorbesc de consum si costuri la piesele de schimb la X6 ca deja imi vine sa plang.
Nu toti alegem varful de gama deoarece nu ne permite buzunarul.
Opelul asta MOKKA chiar e reusit si se adreseaza clasei de mijloc care se axeaza pe un SUV compact ce are costuri reduse in exploatare.
Mie unul mi se pare foarte util mai ales pentru cei care au familie mai numeroasa.
Eu unul daca as avea bani as cumpara Opel MOKKA 1,7 CDTI 130 cp pentru simplul motiv ca mi se pare foarte util.
Ca sa argumentez mai mult (sper sa nu te supar cu afrimatiile mele) daca noi comparam BMW X6 cu Opel MOKKA atunci suntem nedrepti deoarece nu fac parte din aceeasi clasa, nu au aceleasi finisaje, aceeasi calitate a materialelor si cel mai important nu au acelasi pret.
Un BMW X6 nou are un pret cuprins intre 45000 si 60000 de Euro.
Opel MOKKA are un pret intre 16000 si 25000 de Euro.
La second-hand BMW X6 are un pret de 25000 de Euro pe cand Opel MOKKA va ajunge sa coste peste 3-4 ani la un pret estimativ de 10000-12000 Euro.
Deci oricum ai da-o nu poti compara aceste masini.
Salutare si numai bine.
  • rares777

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
care este garda la sol la noul Mokka, macar cu aproximatie de +-10 mm?
Nici pe site-uri care vand model nu am gasit aceasta informatie.
Va multumesc anticipat pentru ajutor
  • vladimir67

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Buna.
Am facut si eu un drive test cu mokka.
Garda la sol este de 16cm. E ciudat ca in fata, datorita ornamentului, pare joasa, in rest este ok. Nu m-am lamurit unde a fost masurata, dar mi-e frica la trecerea peste o rampa... Crying or Very sad
In rest, am condus echiparea cosmo (aproape full option, mai putin trapa si "opel-eye"), urmatoarele lucruri pozitive si negative:
Pozitive
- este un mic SUV adevarat, are toate avantajele clasei, pozitie inalta la condus, siguranta, etc
- sta bine pe sosea, chiar la 120, mai mult nu am apucat
- multe locuri de depozitare, numai pe portiera ai cate 2 randuri de "sertare"
- masina de anul 2012- sistem "eco" pentru viteze, start-stop, display larg
- scaune bine profilate, cu sustinere buna
- masina are nerv, neasteptat pt 1.4 benzina, nici n-am simtit cand am ajuns la 100
- suspensia buna, mi-era un pic frica de la un opel corsa mai vechi ca-mi sar plombele, nu e cazul.
- loc in spate suficient, comparabil cu o compacta generoasa.
Ar mai fi cateva, de exemplu incalzire scaun si volan, dar astea nu am putut testa in drivetest.

Negative:
- Masca fata joasa
- portbagajul nu e mare, vreo 350-370 litri, pentru oras e OK, dar la deplasari 4 persoane iti trebuie remorca Laughing
- volanul imbracat intr-o piele cu finisaj cam aproximativ, cred ca sar cusaturile in vreun an
- plastice la interior de valoare medie, nu foarte calitative, deh, la banii astia...
Nu am putut simti performanta AWD, eu sincer as fi preferat un diferential blocant care sa-mi permita sa modulez eu cum vreau repartitia, dar asta e.
- pretul este un pic mare, doar daca obtii un discount (si asta inseamna masini pe stoc, sau anumite limitari) merita, altfel esti ca la alte cross-overe
- asteptare de minim 5 luni, in momentul de fata

Astea ar fi. Tragand linia, o optiune interesanta, inca nu sunt hotarat daca sa demarez achizitia, poate comentariile voastre sa ma decida?

RV
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Vlad daca ti-a placut masina atunci nu mai sta pe ganduri.
Parerile vor fi impartite.
Eu unul am un minu spentru masina asta la capitolul blocare diferential.
In off-road ai nevoie de asa ceva.
Plus ca e pre adevreme sa-ti dea cineva o parere pertinenta asupra acestui model de vreme ce abia a parut si nu a fost testat de catre cei de aici.
Sa nu mai spunem ca inca nu avem un posesor de Opel MOKKA pe acest forum care sa ne impartaseasca parerile despre comportamentul si fiabilitatea masinii.
  • rares777

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspuns
  • nick58

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2011

  • Mesaj Privat
vladimir67 a scris:Buna.
Am facut si eu un drive test cu mokka.
Garda la sol este de 16cm. E ciudat ca in fata, datorita ornamentului, pare joasa, in rest este ok. Nu m-am lamurit unde a fost masurata, dar mi-e frica la trecerea peste o rampa... Crying or Very sad
In rest, am condus echiparea cosmo (aproape full option, mai putin trapa si "opel-eye"), urmatoarele lucruri pozitive si negative:
Pozitive
- este un mic SUV adevarat, are toate avantajele clasei, pozitie inalta la condus, siguranta, etc
- sta bine pe sosea, chiar la 120, mai mult nu am apucat
- multe locuri de depozitare, numai pe portiera ai cate 2 randuri de "sertare"
- masina de anul 2012- sistem "eco" pentru viteze, start-stop, display larg
- scaune bine profilate, cu sustinere buna
- masina are nerv, neasteptat pt 1.4 benzina, nici n-am simtit cand am ajuns la 100
- suspensia buna, mi-era un pic frica de la un opel corsa mai vechi ca-mi sar plombele, nu e cazul.
- loc in spate suficient, comparabil cu o compacta generoasa.
Ar mai fi cateva, de exemplu incalzire scaun si volan, dar astea nu am putut testa in drivetest.

Negative:
- Masca fata joasa
- portbagajul nu e mare, vreo 350-370 litri, pentru oras e OK, dar la deplasari 4 persoane iti trebuie remorca Laughing
- volanul imbracat intr-o piele cu finisaj cam aproximativ, cred ca sar cusaturile in vreun an
- plastice la interior de valoare medie, nu foarte calitative, deh, la banii astia...
Nu am putut simti performanta AWD, eu sincer as fi preferat un diferential blocant care sa-mi permita sa modulez eu cum vreau repartitia, dar asta e.
- pretul este un pic mare, doar daca obtii un discount (si asta inseamna masini pe stoc, sau anumite limitari) merita, altfel esti ca la alte cross-overe
- asteptare de minim 5 luni, in momentul de fata

Astea ar fi. Tragand linia, o optiune interesanta, inca nu sunt hotarat daca sa demarez achizitia, poate comentariile voastre sa ma decida?

Cat de bine e izolata fonic?
RV

  • gabi12you

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Vad ca nu prea a cumparat "lumea" mokka.
Am luat noi la birou . Am dat astra la Buy-Back plus 11500 euroi si am luat echiparea enjoy plus motorul de 1.4 si 140 de cai.
Merge neasteptat de bine motorasul iar pana acum a papat doar 8,3% in 800 de km, sa vedem mai tarziu
Skip ads

  • mihai123456

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Mokka 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2013

  • Mesaj Privat
De doua saptamani sunt posesor de Mokka! Echipare Cosmo, 1.7 diesel, 4x4. Pana acum sunt destul de multumit de ea...in principiu am 650 km - un consum de 6,8 l pe bord ...la urmatorul plin am sa va anunt consumul real...
O singura problema am pt care am sa merg la Dealer pe maine...imi apare pe bord cateodata un mesaj ALL WHEEL DRIVE OFF, care sper sa se rezolve pt ca am optat pt 4x4 in schimbul cutiei automate care mi-as fi dorit-o dar am considerat ca 4x4 e mult mai eficient... in rest stabilitate excelenta, manevrabilitate buna, consum foarte decent, spatiu suficient si un look fantastic...
  • mariusbratu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,

O intrebare pentru @mihai123456. Vad ca ai intalnit mesajul ALL WHEEL DRIVE OFF. Sunt curios daca dealerul a reusit sa rezolve problema sau nu. Am vazut foarte multi pe forumuri din exterior care aveau aceeasi problema ca a ta si dealerii nu gaseau solutii.

In rest ce alte probleme ai avut cu ea, daca ai avut?

Intentionez sa imi cumpar si eu una, numai ca m-a pus pe ganduri mesajul acesta.

Multumesc frumos.
Marius.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
A mai cumparat cineva Opel Mokka?
Asteptam idei, pareri, opinii, orice numai sa ne dumirim si noi in legatura cu acest model.
Va multumesc.
  • mihai123456

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Mokka 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua
Imi cer scuze pt intârziere , dar nu am mai intrat de mult pe forum. In legãtura cu acea avertizare pt 4x4 mode off a apãrut de puțin timp o actualizare de soft care am fãcut -o sãptãmana aceasta. Nu este o eroare ci o protecție pt dif spate al cãrui senzor citea greșit temperatura de funcționare iar computerul dezactiva 4x4 mode pt a nu se crea anumite daune diferențialului spate. Sper ca cu noul soft senzorul sa citeascã bine temperatura.
In alta ordine de ideei masina are deja 3000 de km, un consum de 6,4 in oras si de 5,2 afara stabilitate buna , daca ar fi sa comentez la ceva este sunetu motorului care troncane cam tare.
O zi buna
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Asa putin consuma in oras? Din ce oras esti tu?
  • mihai123456

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Mokka 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2013

  • Mesaj Privat
In Cluj consum de 6,4 iar in Baia Mare consum de 6,2 fãrã clima pornita.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Tu ai varianta 4x2 sau 4x4?
Te tot intreb pentru ca in mod normal orice SUV 4x4 consuma minimum 9L in oras.
  • mudpie

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Am facut pasul si am comandat saptamana trecuta un Mokka 1.4 benzina, tractiune fata. Livrare: la vara.
Asteptarea ne omoara Smile
  • daimon

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2013 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2007

  • Mesaj Privat
n sfarsit ... in penultima zi a anului trecut (30.12.2012, ora 16.00) am fost sunat de dealer ca masina / OPEL MOKKA - a sosit si este in zona de livrare pentru Bucuresti. Imediat m-am deplasat impreuna cu dealerul (care a venit si m-a luat de acasa cu masina de serviciu) si am vazut MINUNEA....o frumusete. Nu avea niciun plastic sau folie data jos....o nebunie ( nu trebuie sa mentionez ca in noaptea aceea am dormit in masina Smile
Urmatoarea zi am plecat la Bran pentru a petrece de Revelion, traseul fiind Domnesti - Chitila - Pod Baneasa - DN1 - Predeal - Paraul Rece - Bran, iar retur Bran - Paraul Rece - Sinaia - Moroieni - Targoviste - Chitila - Domnesti cu un consum de 4.9 l/100 si o medie de viteza de 51 km/h, masina fiind pe modul ECO.
La receptia autovehicului nu am remarcat ca sistemul de navigatie era NAVI 950 in loc de NAVI 600 pe care il comandasem ... am zis UAU, dar am remarcat ca NAVI 950 nu poate afisa pe display liniile de ghidare ale imaginii oferite de camera in momentul cand mergi inapoi...Sad
Am intrat repede pe forumuri... lume nemultumita de acest fapt, chiar este si o petitie initializata de un forum din Germania pentru a corecta respectiva problema de soft. Se pare ca cei de la Opel au schimbat furnizorul de backcamera (care acum este Panasonic), iar acest ultim model nu suporta, sper eu deocamdata, acele linii de ghidaj si traiectorie.
In schimb m-am bucurat pe deplin de sistemul START/STOP in ambuteiajul binecunoscut de la Azuga/Busteni.
Pe distanta parcursa nu am sesizat sa intre in functiune 4X4, iar pe la 350 de Km filtrul de particule s-a regenerat.
Cam atat pentru inceput...

Cost oferta Opel - 27930 euro
Discount 1: 5000 euro prin programul OPEL 24H (in fiecare an in data de 20 aprilie opel are portile deschise si discounturi fabuloase... stiam de acest lucru de la achizitia masinii anterioare - Opel Zafira / vezi garaj)
Discount 2 : 1500 euro prin Programul RABLA
Total plata: 21430 euro

Opel Mokka 1.7 cdti 130 cp Cosmo echipare
4X4
Start/Stop
Vopsea metalizata Premium Snow Flake
Winter Pack / scaune si volan incalzite
Tapiterie piele stofa Morrocara
Cosmo Local Pack (faruri BiXenon Adaptative AFL, camera mers inapoi, radio CD600 NAVI)
Suport biciclete Flex Fix
Sistem de incalzire Quick-Heat
  • pos29iun

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut.
Anul acesta mi-am propus sa-mi schimb masina (ford focus II, 2008) si una din variantele avute in vedere este Opel Mokka (care imi place f mult).
In acest sens, am rugamintea ca posesorii sa-mi dea si mie cateva informatii:
Care este stabilitatea in curbe (prin comparatie cu masini mai putin inalte - Megane, Astra, Focus, Golf)?
Ma poate ajuta cineva cu consumul instant la viteze mari (130, 140, 150) si eventual turatia la aceste viteze (in tr 6). Daca la viteze mai mici pare sa consume rezonabil (in specificatii), la viteze mari rezistenta la inaintare trebuie sa fie f mare.
Mentionez ca ma intereseaza motorizarea 1.4 140CP 4x4
Mersi
  • daimon

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2013 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Revin la doua luni de la achizitie si 3800 Km parcursi.
Sunt foarte multumit de comportamentul masinii, mai ales ca am avut ocazia sa o testez inclusiv pe zapada, mocirla, ploaie, noroi, drum uscat si foarte frig.
Sa o luam pe rand: ZAPADA - masina s-a descurcat binisor pe stradutele bucurestene nedezapezite (recunosc ca nu m-am aventurat prea tare, dat am facut cateva ture in parcarea plina de zapada a unui supermarket)., ajutat si de cauciucurile de iarna Dunlop Winter 4D 215/60/17R. Sistemul 4X4 s-a activat de cateva ori, fara a se simti in puterea motorului sau la consumul instant.
PLOAIE - stabilitatea masinii in curbe este excelenta, in limita condusului preventiv, putin deranjant zgomotul apei pe sub masina (sesizabil).
FOARTE FRIG - am pus pe masina, ca optiune suplimentara, sistemul Quick Heat, care ajuta la incalzirea masinii intr-un timp scurt (mentionez ca masina este parcata peste noapte intr.un garaj cu temperatura constanta de 12 grade pe timpul iernii).
CONSUM
Masina are posibilitatea de a memora doua medii de consum, fapt pentru care prima medie am sa o las pentru media masinii (adica o voi reseta la revizii ... la an sau 30.000 Km) acum la 3800 Km parcursi am o medie de 5,8 l/100Km, cu o medie orara de 34,9 Km/h (distanta parcursa 70% urban si 30% extraurban Romania), iar cea de a doua de la plin la plin si variaza in functie de traseele din perioasda respectiva, viteza de deplasare, tipul de drum, conditii meteo etc.
Pentru imagini vezi garajul meu la https://www.clubopel.com/album_personal.php
Am postat pe YouTube si doua video cu consum instant in conditii descrise acolo.
http://www.youtube.com/watch?v=dGF_2GfE0-s
http://www.youtube.com/watch?v=lhvv4axWQH0
In rest numai cuvinte de lauda despre Mokka, doar este a mea...Smile ... glumesc, dar sunt super multumit.
Bafta!
  • pos29iun

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut.
Vad ca posesorii de Mokka nu prea au timp sa ne impartaseasca si noua din placerea condusului acestui automobil... si sa ne convinga sa ne luam si noi...
Astazi am facut al 4-lea drive test cu Mokka motorizarea 1.4 140 CP 4x4, si cel mai lung... inclusiv vreo 20 km pe autostrada (am testat 2 masini de la doi dealeri, fiecare dintre ele o data in oras si apoi oras + autostrada).

Ce mi-a placut:
- designul exterior
- garda mai inalta fata de o masina normala (dar mai mica decat la Renault Captur, de exemplu)
- în oras masina este senzationala... nu am dat atentie consumului, dar masina se misca excelent... de usor
- sistemul start/stop functional si silentios... nici nu sesizezi cand opreste/porneste motorul
- masina se tine bine pe sosea, fara probleme pana la 140 km/h, zgomotul desi prezent nu foarte deranjant (ma asteptam la o galagie mai mare datorita inaltimii mari a masinii)
- nu pare sa aiba balans aproape deloc, chiar la viteza mare si bruscarea de pe o banda pe alta
- bordul ca design si materiale/finisaje mi-a placut... (peste Renault Captur si chiar Kia Sportage de exemplu – parerea mea)
- Pozitie inalta la volan, spatiu suficient in fata / spate, inclusiv la cap (regland scaunul sofer pentru mine - 1,90 m – am loc sa ma asez si in spate... ceea ce este surprinzator...)
- scaunele sunt OK... nu foarte sport
- senzori de parcare fata-spate la versiunea Cosmo

Ce NU mi-a placut:
- portbagajul cam micut... dar mai poate fi adancit ceva (am imaginat eu o metoda deja, prin scoaterea sertarului de sub planseu si coborarea planseului – ca la Renault Captul)
- servodirectia foarte usoara chiar si la 140 km ora – asta il consider cel mai mare dezavantaj la aceasta masina (prin comparatie cu cele 2 masini pe care le am: Focusul 2008 directia este mult mai greoaie indiferent de viteza si imi place f mult, in timp ce la Clio 2007 este usoara la viteze mici si oras dar ceva mai greoaie la viteza mare)
- cotiera de 2 lei... foarte ingusta (nici la astra nu-i o minune, testata in showroom - desi mult mai lata si solida, cu spatiu de depozitare, este pozitionata foarte in spate, chiar si pentru mine care am 1.90 m si am dat scaunul foarte in spate – varful cotului statea fix pe capatul cotierei... jalnic). Cel mai probabil voi monta una aftermarket... asa cum am la focus si este excelenta
- lipsa diferential blocant (aici Duster-ul e top... desi la alte capitole e mult sub)
- banda de cauciuc din fata, care da impresia ca masina este joasa... din fericire dealerul o poate da jos de la livrare (nu am inteles rolul ei...)

Mai jos gasiti viteza – turatie – consum instant (o medie a valorilor citite, utilizand tempomatul)
100 - 2300 - 6.1-6.2
110 - 2550 - 6.6-6.7
120 - 2750 - 7.5-7.6
130 - 3000 - 8.5-8.6
140 - 3250 - 9.3-9.4
Masina avea 1770 km rulati. (Aceleasi turatii si consumuri similare am scos cu fratiorul Trax la aceeasi motorizare, desi acesta nu are consum instant - resetam consumul mediu cu tempomatul pornit la o anumita viteza)

Mentionez ca la cealalta iesire pe autostrada (cu alt mokka, aceeasi motorizare, dar o persoana de vreo 85 kg in plus fata de mine si reprezentantul dealerului) consumul a fost ceva mai mare... cam 0.5 L in plus la 100 km/h, diferenta crescand catre 1.5 L% la 140 km/h... de ma speriasem (11% la 140 km/h ?!). Asa de mult sa conteze greutatea suplimentara?

Sistemul de incalzire a volanului este interesant... scaunele incalzite nu le-am testat... mie mi se pare o gaselnita de marketing... (mai util ar fi fost parbrizul incalzit).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Mokka

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR