Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Mokka
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,285
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ce ne intereseaza, pe scurt:
- este un SUV compact in aceeasi categorie cu BMW X1, Audi Q3 si Range Rover Evoque
- FWD sau AWD disponibile
- motoare benzina: 1.6 85 kW/115 cp; 1.4 turbo 103 kW/140 cp/200 Nm
- motoare diesel: 1.7 CDTI 93 kw/130 cp/ 300 Nm
- preturile inca nu sunt publicate inca dar probabil ca pretul de baza va fi undeva la 24.000 euro


pozele din interior sunt de la fratele american, Buick Encore

Ce parere ai despre noul Mokka?

Press release oficial:
opel.ro a scris:Primul model al unui producãtor german din noul segment SUV sub-compact
Noul Mokka extinde portofoliul Opel ºi impulsioneazã piaþa europeanã de autovehicule SUV în creștere
Design nou, sportiv ºi dinamic, combinat cu funcþionalitate rafinatã
Tracþiune pe puntea faþã sau integralã, transmisii automate sau manuale cu 6 trepte de vitezã
Douã motoare pe benzinã ºi unul diesel, tehnologie economicã Start/Stop standard
Rüsselsheim. Un nou nume ºi un segment nou pentru Opel: la începutul noului an ºi cu douã luni înaintea premierei internaþionale care va avea loc la Salonul Auto de la Geneva pe 6 martie 2012, Opel publicã primele fotografii cu noul SUV sub-compact, Opel Mokka.

Cu noul Mokka, Opel este primul producãtor german care a lansat un rival în segmentul în creºtere al autovehiculelor SUV subcompacte.

În ciuda lungimii sale de 4,28 de metri, modelul Mokka poate transporta fãrã dificultãþi cinci persoane într-o poziþie confortabilã. Acesta respectã, de asemenea, promisiunea Opel de a combina designul atrãgãtor cu tehnologiile inovatoare ºi funcþiile destinate clasei superioare, fãcându-le accesibile unei categorii mai mari de cumpãrãtori.

„Modelul Opel Mokka ia punctele forte de la autovehicule SUV convenþionale de dimensiuni mai mari, comprimându-le într-un format compact ºi modern”, spune Karl-Friedrich Stracke, CEO Opel. „Modelul Mokka extinde gama de autovehicule Opel ºi duce mai departe tendința ascendentã consolidatã de-a lungul ultimilor ani cu ofensiva noastrã de produse puternice. De asemenea, acesta impulsioneazã noul segment B de autovehicule SUV, care se estimeazã cã va înregistra o creºtere semnificativã în urmãtorii ani.”

Condus dinamic ºi lifestyle

Modelul Opel Mokka îmbinã caracterul funcþional și o poziþie de ședere confortabilã ºi înaltã cu pasiunea pentru aventurã. Acesta poate fi prevãzut cu un sistem de tracþiune integralã care distribuie cuplul în mod continuu spre puntea spate atunci când acest lucru se impune pentru obþinerea unei forțe de tracþiune ºi a unei manevrabilitãþi mai bune. Puterea este asiguratã de trei motoare eficiente, toate transmisiile manuale fiind echipate cu sistemul economic Start/Stop de la Opel. Oferta de motorizãri pe benzinã include un motor cu aspiraþie naturalã cu cilindree de 1,6 litri ºi putere de 85 kW/115 cp, precum ºi o variantã turbo de 1,4 l cu o putere de 103 kW/140 cp ºi un cuplu de 200 Nm. În ceea ce priveºte propulsia diesel, este disponibil un motor turbo diesel 1.7 CDTI cu o putere de 93 kw/130 cp ºi un cuplu de 300 Nm. Atât varianta 1.4 Turbo, cât ºi cea de 1.7 CDTI pot fi combinate fie cu o transmisie manualã, fie cu o transmisie automatã, ambele cu ºase trepte de vitezã.

Modelul Mokka aduce noi tehnologii revoluþionare în cadrul segmentului B de autovehicule SUV, cum ar fi o gamã de sisteme de asistenþã pentru șofer ce se bazeazã pe camera video frontalã Opel Eye, precum ºi o camerã video de marșarier. În plus, modelul Mokka este prevãzut cu scaune ergonomice care au fost certificate de AGR – organizația germanã de experți în sãnãtatea spatelui „Aktion Gesunder Rücken e.V.”. Pe lângã spaþiul de încãrcare generos, modelul Mokka oferã un suport pentru biciclete Flex-Fix de ultimã generaþie, complet integrat, exclusiv Opel.

Echipat cu toate aceste funcþii, modelul Mokka a fost proiectat pentru persoane cu un stil de viaþã activ ºi rafinat. Acest aspect se reflectã ºi în denumirea sa, care a avut ca sursã de inspiraþie boabele de cafea rotunde ºi mici din soiul renumit de cafele Coffea Arabica. Bãuturile din extract de boabe de cafea Mocca sunt sofisticate ºi rafinate, de calitate superioarã ºi pline de energie. La fel ca acestea, modelul Opel Mokka este compact, având în acelaºi timp o atitudine impunãtoare.

Design avangardist de SUV combinat cu funcþionalitate rafinatã

Cu modelul Mokka, filozofia de design a mãrcii Opel de a îmbina „mãiestria sculpturalã cu precizia germanã” gãseºte o nouã expresie în cadrul segmentului de autovehicule SUV sub-compacte. Modelul Mokka are o atitudine îndrãzneațã cu trãsãturi elegante ºi sculptate, menținându-și în același timp caracterul sportiv prin liniile atletice ºi puternice ale caroseriei. Acestea sunt accentuate de „tãiºul” lateral caracteristic mãrcii Opel care se extinde în sus, spre partea din spate a caroseriei. Caracterul sportiv al modelului Mokka este întãrit și de garda la sol mai ridicatã, precum ºi de ecartamentele sale mari care mãsoarã 1540 mm. Liniile robuste ale exteriorului sunt accentuate de jantele din aliaj de 18”, standard pentru nivelurile de echipare Enjoy ºi Cosmo.

La interior, noul Mokka prezintã valorile caracteristice mãrcii Opel, precum flexibilitatea ºi funcþionalitatea orientatã cãtre utilizator. Mokka asigurã un spaþiu de încãrcare de pânã la 1.372 litri, precum ºi pânã la 19 zone de depozitare. Capacitatea de încãrcare a modelului poate fi sporitã prin noua generaþie a suportului de biciclete Flex-Fix montat în spate – ce se pliazã perfect pe un stil de viaþã activ. Opel este singurul producãtor care oferã un astfel de sistem. Suportul practic, complet integrat în partea din spate, funcþioneazã ca un sertar ºi poate transporta pânã la 3 biciclete în acelaºi timp.

Tracþiune integralã, tracþiune pe puntea faþã ºi tehnologii exclusiviste

Noul Opel Mokka poate fi prevãzut atât cu tracþiune integralã, cât ºi cu tracþiune pe puntea faþã. Sistemul de tracþiune integralã asigurã un nivel ridicat de stabilitate ºi siguranþã, extinzând în același timp abilitãțile modelului de a se deplasa pe suprafeþe de drum accidentat. Atunci când tracþiunea ºi manevrabilitatea sunt puse la încercare, sistemul transferã automat ºi în mod uniform puterea cãtre puntea spate.

Funcþiile standard care îmbunãtãțesc experienþa conducerii pentru toate variantele modelului Mokka includ Controlul electronic al stabilitãții (ESC), Controlul tracþiunii (TC), precum ºi sistemul de asistenþã la pornirea în rampã (HAS) ºi sistemul de control la deplasarea în pantã (HDC) – care sporesc siguranþa ºi nivelul de confort în timpul deplasãrii în rampã sau în pantã.

Elegantul ºi rafinat, Opel Mokka aduce tehnologiile revoluþionare în segmentul B al autovehiculelor SUV. La baza sistemului avansat de iluminare adaptivã (AFL+), care sporeºte siguranþa în timpul conducerii, se regãseºte cea de a treia generaþie a sistemului de iluminare cu faruri Bi-Xenon, care include Asistentul pentru faza lungã (HBA). La bord este, de asemenea, disponibilã noua generaþie a camerei video frontale Opel Eye. Aceasta îi asigurã ºoferului acces la diverse funcþii, cum ar fi Avertizarea privind pãrãsirea benzii de circulaþie (LDW) ºi cea de-a doua generaþie a Sistemului de recunoaºtere a indicatoarelor rutiere. Niciun alt autovehicul SUV subcompact nu oferã un asemenea sistem care sporeºte siguranþa ºi confortul în timpul deplasãrii.

Modelul Opel Mokka va fi disponibil în cadrul reprezentanþelor Opel la sfârºitul anului 2012.

http://media.gm.com/content.../01_10_Opel_Mokka
Skip ads

  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
are un nume cu conotatie misto...masina e misto, pacat ca nu-i moka.
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Arata super masina! Mai ales cea cu bord mahon!
Sunt curios ce pret va avea...sigur nu s-au gandit la ce inseamna ,,mokka,, la noi!
  • ssergiiu

  • Mesaje scrise: 431
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Cum spune si {mamus} pacat ca nu-i moka, in rest ii frumoasa jucaria asta de SUV de la Opel.
Skip ads

  • Stefan_BC

  • Mesaje scrise: 2,658
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
hai ca arata ok cata de cat,dar ,,nu face'' banii astia.Cu toate ca-s fan opel ,acesta ,,mokaciune'' lasa de dorit .Exteriorul aduce a Dacia DUSTER ,intradevar ceva mai stilizat,iar interioru sincer nici asta nu prea ma incanta,mai ales imitatia aia ieftina de mahon.Asta e parerea mea si mi-o sustin cu repercusiunile de rigoare.Intradevar gisturile nu se discuta.La pretul asta de 24.000 euro i-ti ei un X6 de mai mare frumusetea,sa nu mai vb de o Toyota LandCruiser sau Audi q7,nu noi dar cu 50-80.000 de km dar cred ca sunt masini care arata mult mai bn decat Mokka.
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Exteriorul nu ma atrage, dar daca la interior ramane asa......chiar ar fi frumoasa....
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
exteriorul, privit mai atent, imi pare a fi un corsa D umflat cu pompa... Smile interiorul nu e ceva extraordinar...dar daca e moka e ok Smile
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
parca Antara arata mai simpatic Very Happy si ... sigla de pe volan, va fi noua sigla a Opel? ca nu prea inteleg ce e acolo Smile
LE: am gasit ca specifica Mr.Opel ca pozele de la interior sunt de la "frate'su american" Buick Encore
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Buick Encore =Opel Mokka
Chevy Volt = Opel Ampera
Buick Regal= Opel Insigna (LATAM=Chevrolet Vectra)

Chestii de marketing.
  • mihalceanu_marian

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Stefan_BC a scris:hai ca arata ok cata de cat,dar ,,nu face'' banii astia.Cu toate ca-s fan opel ,acesta ,,mokaciune'' lasa de dorit .Exteriorul aduce a Dacia DUSTER ,intradevar ceva mai stilizat,iar interioru sincer nici asta nu prea ma incanta,mai ales imitatia aia ieftina de mahon.Asta e parerea mea si mi-o sustin cu repercusiunile de rigoare.Intradevar gisturile nu se discuta.La pretul asta de 24.000 euro i-ti ei un X6 de mai mare frumusetea,sa nu mai vb de o Toyota LandCruiser sau Audi q7,nu noi dar cu 50-80.000 de km dar cred ca sunt masini care arata mult mai bn decat Mokka.


O afirmatie demna un roman tipic cu mentalitate tipic "romaneasca" de ce sa cumperi o masina care consuma putin, polueaza putin,ocupa mai putin spatiu in trafic cand poti sa cumperi o "Sufragerie pe roti" cu motor de 3000 din 2000 toamna , cu doar "50-80.000 de km".... "bravo" esti "tare " si fiind posesorul acestei bujiterii SH te incadrezi si la titlul de "SMEKER de Smeker"
  • Stefan_BC

  • Mesaje scrise: 2,658
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
,,prietene'' ceea ce zici tu e total gresit.Asta e parerea mea,nu merita banii astia,sunt fan opel dar nici in ruptul capului nu as da banii pe o asemenea masina.Motivare:exteriorul arata nasol,interiorul nu-mi place deloc.O intrebare ai condus vreo masina enumerata de mine sus?Eu cred ca nu .Eu nu cumpar masina care NEAPARAT consuma mai putin,cumpar masina care-mi place si care o pot intretine. Cool ,de poluat toate polueaza,legat de spatiul in trafic Shocked Laughing (hai ca mai facut sa rad cu lacrimi,fraza asta nu am mai auzit-o pana acum la nimeni:hai sa cumparam masini care ocupa cel mai mic loc in trafic,daca vrei uite i-ti sugerez sa-ti cumperi ori un moped ori un tico ) daca tot i-ti faci probleme hai sa facem un miting sa scoatem TIR-urile de ope sosele ca ele ocupa cel mai mare ,,spatiu''.Iar legat de fraza :,,consuma putin''-daca dai 24000 euro pe o masina inseamna ca ai bani si de benzina/motorina.
Legat de confort si siguranta niciodata un opel nu va putea concura cuVOLVO, Mercedes,BMW (plus ca e mult mai sportiva ),Toyota...Opel intradevar e o masina de ,,mijloc'',dar ca sa dai atatia bani pe Moka asta mai bine zic pas.Oricum care e problema ta ?in primul rand esti off topic daca esti pus pe scandal ,stai jos nota 4 ca de bagatori in seama e plina tara.
PS: stiu pers care si-au cumparat masini cu 20-50000 de km din afar(cu toate ca aveau bani de una noua de la noi din tara ,aceeasi marca) dar ce e pt europa de veste e alta caliatate.Si da prefer o sufragerie pe roti decat o ,,corsa umflata'' ca sa citez un coleg care a postat mai sus.SCUZATI-MI OFF TOPIC-ul!
  • raresh3r

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2007

  • Mesaj Privat
era binevenita si o motorizare mai puternica.
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu-mi place deloc zici ca-i un Astra umflat sau o Dacia Sandero.
pacat ca nu se inspira si ei de la colegii lor BMW AUDI . MERCEDES.acolo liniile sunt clare inspira forta. asta parca-i o masina facuta de francezi.
Parerea mea.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Urat rau de tot!
  • SayCheese

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cerere ridicatã din partea clienþilor pentru SUV-ul sub-compact, înainte de expunerea la showroom
Primul producãtor german în segmentul în creºtere SUV-B
Modelul complet nou extinde portofoliul Opel

Noul model al Opel, Mokka, a cucerit inimile clienților sãi potențiali. Chiar înainte ca primele maºini sã ajungã la showroom-uri, mai mult de 25.000 de comenzi s-au primit în Europa pentru SUV-ul de la Opel. Cererea a fost puternicã în special în Germania, Marea Britanie ºi Italia.

Mokka a devenit disponibil pentru comanda în vestul Europei din luna iunie, urmând ca preþurile valabile în România sã fie anunþate în cursul lunii septembrie. Opel este primul producãtor german care intrã pe segmentul în creștere rapidã al SUV-urilor (Sports Utility Vehicles) sub-compacte. Oferta de motorizãri porneºte cu motorul ecoFLEX de 1,6 litri ºi putere de 85 kW/115 cp. În plus, o variantã turbo de 1,4 l cu o putere de 103 kW/140 cp ºi un cuplu de 200 Nm ºi un propulsor diesel, 1.7 CDTI cu o putere de 93 kw/130 cp vor fi disponibile spre comandã.

"Acum, cã avem Mokka, deschidem un nou capitol în ofensiva noastrã de produs. Nivelul comenzilor aratã cã Mokka este ceea ce trebuie. Tehnologiile sale, designul dinamic și îndrãzneț sunt pe gustul clienților noștri", a declarat Vicepreședintele Opel pentru Vânzãri, Marketing și Servicii Post Vânzare, Alfred E. Rieck.

În ciuda lungimii sale de 4.28 metri, Mokka gãzduieºte cu generozitate cinci persoane într-o poziție înaltã. De asemenea, þine promisiunea Opel, aceea de a combina un designul atractiv cu tehnologii inovatoare și funcționalitãți ridicate, fãcându-le accesibile unui segment mai larg de clienți. În plus, Opel Mokka poate fi dotat cu sistemul de scaune ergonomice certificat de AGR - "Aktion Gesunder Rücken eV".

Caracteristicile standard care îmbunãtãțesc confortul la condus ºi siguranþa pe toate versiunile Mokka includ Controlul Electronic al Stabilitãții (ESC), Controlul Tracțiunii (TC), precum și sistemele Hill Start Assist (HSA) și Hill Descent Control (HDC), care îmbunãtãțesc confortul la condus și siguranțã pe suprafeþele în rampã sau în pantã. În afarã de tracþiunea faþã (FWD), Mokka poate fi echipat cu tracțiune integralã (AWD). Tehnologia opționalã AWD recunoaște în mod automat momentul când este nevoie de tracþiune pe toate cele patru roți și se asigurã cã acesta este prevãzut la un nivel maxim atunci când este necesar.

Mokka este primul dintre cele trei modele care deschid noi segmente de vehicule pentru Opel. În prima jumãtate a anului 2013 îºi vor face intrarea pe piaþã modelul urban ADAM și un nou model decapotabil.

Sursa www.opel.com


  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
URAT!
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ca design e ciudat da nu e chair urat chiar seamana ( poate mi se pare mie putin cu duster din spate ... cand o privesti) interiorul ca sa zic asa e prea futuristic pt mine mie personal imi plac masinile mai clasice ... si oricum mahonul ala nu cred ca e chiar mahon desi poate ma insel cred ca e plastic si autocolant...in rest arata bine..ce sa zic nu is convins Smile)... ca si motor serios acuma 1.4 turbo inteleg ca are turbo si cai.. da ce sa caute un motor de masina mica pe acest suv mai micut pana si cel de 1.6 e prea mic ( opinia mea ) mai potrivit ar fi un 2.0 diesel cu e pe antara sau 1.8 16v benzina ,de ce nu chiar cu turbo sau fara...am condus recent noua zafira de 1.4 turbo in opinia mea e un motor mic pt zafira si cred ca la fel si pt aces mini suv... ( trebuie turat mult ca sa i simti puterea asta ma dernajat) de aici cred ca eu ca pot aparea probleme la ambreaj mai ales la porniri in rampa ca sa nu zicem la ce turatii trebuie sa ajungi sa simti ca poti face o depasire in forta...
  • hoinarel

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Astept sa dau o tura cu ea. Asa din poze imi place si mi-as dori sa ma determine sa raman fan Opel daca as trece candva la SUV. As fi preferat si eu sa fie pe ea un motor Diesel de 2.0 si sa aiba vreo 150 CP, ca banuiesc ca chip tunning la 1.7 CDTI de 130 CP nu s-o mai prea putand face.
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Frumos vs. urat. Este o apreciere subiectiva si este normal sa fie asa.
Am avut placerea sa conduc masina asta intr-un drive-test de o zi, impreuna cu colegii din Oradea.
Tinand cont de scopurile pentru care a fost creata masina, eu sunt multumit. Si-a atins scopul. Este un mini-SUV, cu garda la sol suficient de ridicata, poate transporta 5 persoane fara probleme (am testat si asta), etc... Nu sperati sa fie vreun monstru pe roti. Este o masina utila, cuminte si ascultatoare.
Estetic, mie imi place. Atat interior cat si exterior. Ca volum interior, impresia mea este de spatiu suficient. Motorizarea testata a fost 1.4 benzina, turbo, cu 4x4. Mi-a placut cum s-a descurcat in oras, iar pe drum virajat si ud, 4x4 si-a facut treaba chiar si daca viteza nu era mica. Pentru mine, avand in vedere ca fac multe drumuri mai lungi, la motorizare as alege un 1.7 CDTI. Asta se datoreaza obisnuintei mele cu motoare diesel si cuplu maxim la turatii mici. Nu sunt sigur ca as alege versiunea 4x4, nestiind la cat ar duce consumul mediu obisnuit. Masina testata avea 55 de km la bord cand am primit-o, si in situatia asta, consumul mediu afisat pe BC nu este relevant.

Ce sa mai spun, vedeti in celalalt topic despre Moka alte impresii si o gramada de imagini.
Mai mult, va recomand sa intrati la dealerii Opel din zona si sa va programati la un drive-test.
Succes.
  • Vlupescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut!

Din data de 20.12.2012 sunt posesorul, s-ar parea ca primul din Bucuresti cel putin asa mi-au spus cei de la Erebus, a noului Opel Mokka. Varianta aleasa de mine este 1.4T 4x4. Ca prime impresii:
- masina este impecabila din toate punctele de vedere. Se comporta excelent in Bucuresti, este ff manevravila si de asemenea este f spatioasa. Pentru cei 1.94m ai mei, ar trebui sa fie o problema pt pasagerul din spatele soferului. Nu este asa, pasagerul sta confortabil si nu are nicio problema la picioare.
- scaunele fata au o aliura ergonomica si "muleaza" bine pe corp. Privesti o idee de sus pe cei din clase inferioare si aproximativ de la acelasi nivel pe cei din clase superioare. Ce mi-a placut este ca partea din fata a masinii nu este lunga ceea ce te lasa sa parchezi lateral fara probleme pe sstradute inguste.
- motorul nu se aude decat in momentul in care "te dai" la el si turbina are un zgomot chiar ff placut. Functia Start&Stop care vine cu echipare default din cate am vazut, poate fi dezactivata dar, momentan, se comporta ok.
- La varianta Enjoy+ ce a fost disponibila mi-a placut ff mult volanul imbracat in piele si incalzit. Scaunele de asemenea se incalzesc in aprox. 1min de la conectare.
- Volumul portbagajului esste mai mic ca ... la un Logan de exemplu dar intra perfect 3 trollere pe muchie.
- Ffff multe spatii de depozitare.

Cam atat imi vin in minte, daca aveti intrebari, va stau la dispozitie Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Mokka

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR