Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • parazitudan

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Cand temperatura scade spre 0 grade sau sub 0 nu-mi intra in viteze.
Trebuie sau dau marsarier sau 3-4, zici k se rupe schimbatoru asa tre sa trag de el.
Dupa ce se incalzeste sau merg putin cu masina problema dispare.
Masina e 2008 la 38 000km.
Am schimbat uleiul din cutie cu unul full sintetic TOTAL 75W90.
Se simte o imbunatatire dar problema nu e complet rezolvata. Deci uleiul GM nu e cea mai fericita solutie (am constatat asta si pt motor unde mi se amorseaza mai greu intinzatorul hidraulic sau tachetii fata de Castrol Edge).
Pareri ... idei va rog...
Skip ads

  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Las-o sa mearga in gol cateva minute sa balboteze mai bine uleiul din cutie
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca vrei un ulei bun pentru motorul tau foloseste Mobil 1 0w40
  • catalinffc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 1.6 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2011

  • Mesaj Privat
si eu am aceasi problema , dar inainte sa bag marsarier bag trepta 4 , 2 si apoi marsarier si intra destul de bine
Skip ads

  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
interesant ce spuneti voi (legat de uleiul din cutie)....eu de 6 ani nu am schimbat/completat uleiul in cutie deloc (este tot cel original cu care a venit masina) si intra in viteza din prima....ok, e drept ca primele minute se simte ca intra putin mai greu, dar nu e cazul de dat in marsalier sau trecut direct in 3-4....sunteti sigur ca nu e alta problema? ma gandesc aici nu atat la cutie, ci la timonerie, ansamblul de parghii (levierul schimbatorului). e posibil ca acesta sa aibe nevoie de o re-gresare.

legat de ulei motor, de cand a iesit din garantie folosesc doar Mobil1 0w40, masina are 95k km....super ok....recomand.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Dar in acest caz nu ar trebui sa fie influentat de temperatura exterioara.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Uleiul din cutia de Opel se apropie mai mult de vascozitatea celui pentru cutie automata,de aceea in caz de nevoie se foloseste cu mai bune rezultate acesta decat 75w-90....fa o proba si o sa vezi problema este ca cel de cutie automata are in majoritatea cazurilor w75 si atat Very Happy
Recomandarea Opel pentru ulei la cutie este un cod GM care nu este compatibil cu ce-i pe piata ...acelasi lucru si la japoneze.Varianta introducerii in marsarier ori 5,4,3,2,1 si apoi sa pleci de pe loc te scapa de inconvenient pe timp rece dar daca ai prins -20 de grade nu mai clintesti schimbatorul.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
parazitudan a scris:Cand temperatura scade spre 0 grade sau sub 0 nu-mi intra in viteze.
Trebuie sau dau marsarier sau 3-4, zici k se rupe schimbatoru asa tre sa trag de el.
Dupa ce se incalzeste sau merg putin cu masina problema dispare.
Masina e 2008 la 38 000km.
Am schimbat uleiul din cutie cu unul full sintetic TOTAL 75W90.
Se simte o imbunatatire dar problema nu e complet rezolvata. Deci uleiul GM nu e cea mai fericita solutie (am constatat asta si pt motor unde mi se amorseaza mai greu intinzatorul hidraulic sau tachetii fata de Castrol Edge).
Pareri ... idei va rog...


Asa patesc si eu dupa -10 grade la prima pornire dimineata , ideea e ca trebuie lasata macar pana ajunge ralantiul la 1000 RPM uleiul se congeleaza la frig e normal.
A doua problema ar fi la schimbatorul de viteze cel putin asa am patit eu vaselina aia cu care e uns el si-a pierdut din proprietati si s-a facut un fel de "mazga" ,"sicleala" acolo s-a transformat intr-un praf amestecat cu vaselina , am mai pus eu niste vaselina in prima faza si am facut mai rau dupa 2 sapt. era le fel apoi am luat niste spirt , servetele umede , surubelnie subtiri , am curatat toata mizeria aia de acolo , am aplicat alta vaselina si acum intra in viteza mai usor.
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
parazitudan a scris:Cand temperatura scade spre 0 grade sau sub 0 nu-mi intra in viteze.
Trebuie sau dau marsarier sau 3-4, zici k se rupe schimbatoru asa tre sa trag de el.
Dupa ce se incalzeste sau merg putin cu masina problema dispare.
Masina e 2008 la 38 000km.
Am schimbat uleiul din cutie cu unul full sintetic TOTAL 75W90.
Se simte o imbunatatire dar problema nu e complet rezolvata. Deci uleiul GM nu e cea mai fericita solutie (am constatat asta si pt motor unde mi se amorseaza mai greu intinzatorul hidraulic sau tachetii fata de Castrol Edge).
Pareri ... idei va rog...


Asa patesc si eu dupa -10 grade la prima pornire dimineata , ideea e ca trebuie lasata macar pana ajunge ralantiul la 1000 RPM uleiul se congeleaza la frig e normal.
A doua problema ar fi la schimbatorul de viteze cel putin asa am patit eu vaselina aia cu care e uns el si-a pierdut din proprietati si s-a facut un fel de "mazga" ,"sicleala" acolo s-a transformat intr-un praf amestecat cu vaselina , am mai pus eu niste vaselina in prima faza si am facut mai rau dupa 2 sapt. era le fel apoi am luat niste spirt , servetele umede , surubelnie subtiri , am curatat toata mizeria aia de acolo , am aplicat alta vaselina si acum intra in viteza mai usor.
  • parazitudan

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2011

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Uleiul din cutia de Opel se apropie mai mult de vascozitatea celui pentru cutie automata,de aceea in caz de nevoie se foloseste cu mai bune rezultate acesta decat 75w-90....fa o proba si o sa vezi problema este ca cel de cutie automata are in majoritatea cazurilor w75 si atat Very Happy
Recomandarea Opel pentru ulei la cutie este un cod GM care nu este compatibil cu ce-i pe piata ...acelasi lucru si la japoneze.Varianta introducerii in marsarier ori 5,4,3,2,1 si apoi sa pleci de pe loc te scapa de inconvenient pe timp rece dar daca ai prins -20 de grade nu mai clintesti schimbatorul.


Si totusi daca e nevoie sa schimbi uleiu' la cutie care'i cea mai buna solutie?
Daca trebuie ceva dedicat ceea ce Opel nu comunica!
  • parazitudan

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Lotg a scris:Dar in acest caz nu ar trebui sa fie influentat de temperatura exterioara.


Din pacate multe hibe sau imperfectiuni de executie ale masinilor se vad la temperaturi mici...
  • parazitudan

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2011

  • Mesaj Privat
l_stoian79 a scris:interesant ce spuneti voi (legat de uleiul din cutie)....eu de 6 ani nu am schimbat/completat uleiul in cutie deloc (este tot cel original cu care a venit masina) si intra in viteza din prima....ok, e drept ca primele minute se simte ca intra putin mai greu, dar nu e cazul de dat in marsalier sau trecut direct in 3-4....sunteti sigur ca nu e alta problema? ma gandesc aici nu atat la cutie, ci la timonerie, ansamblul de parghii (levierul schimbatorului). e posibil ca acesta sa aibe nevoie de o re-gresare.

legat de ulei motor, de cand a iesit din garantie folosesc doar Mobil1 0w40, masina are 95k km....super ok....recomand.


Merci pt sfaturi!
Si eu la fel banui ceva jocuri pe la timonerie + ceva pe la maneta schimbatorului...nush insa cand o sa-mi fac timp sa ajung cu ea la niste baieti mai priceputi. Voi revenii cu detalii!
Skip ads

  • B35VUP

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Astra H 2008, 40k, aceeasi problema sub zero grade la treapta I intra relativ greu.

Solutia la mine,
2-3 minute relanti,
din neutru trec in 2,
din 2 trec in 1,
merg cu ea 50-100m in 1,
se trezeste si cutia si mergem impreuna, cu totii pe acelasi drum Twisted Evil

Cred ca trebuie sa-i spun Neata cutiei la pornire.

  • amarazeanu marius

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Si eu am aceasta problema dar numai la treapta a doua cand motorul este rece si anume intra greoi,parca agata insa dupa ce se incalzeste putin merge perfect si intra chiar din mers treapta 1.Mentionez ca se comporta la fel si cu uleiul original si cu cel bagat de mine si anume Mobil 75w90,ulei folosit si de cei de la suzuki care au multe cutii identice cu cele de opel!
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Lotg a scris:Dar in acest caz nu ar trebui sa fie influentat de temperatura exterioara.


tocmai ca e... daca nu e gresata bine la temperaturi joase se "gripeaza" mecanismul. practic se reduc jocurile din cuple si de aici rezulta o actionare mai greoaie.
  • chick20

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu pe frig,dar dupa aproximativ un minut isi da drumul.Si eu mi-am facut griji in privinta acestui lucru,dar m-am lamurit care e treaba si m-am linistit.Tot z14xep,2008,42000km.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Uleiurile de cutie se recomanda sa fie folosite si in functie de clima tarii pe unde activeaza masina ...cel mai apropiat de vascozitatea suportata de majoritatea cutiilor Opel adica un w75 este ....uleiul de cutie automata ,orice alta combinatie 75w-90 ,75w80 ,80w-90 ...face probleme la temperaturi extreme de genul intalnite la noi in tara iarna....asa cum spun si colegii dupa pornire se introduce 5-4-3-2-1 si plecare se alege 5 deoarece datorita dimensiunilor foarte apropiate ale pinioanelor din celor doua trenuri fix si mobil si efortul este minim nemaifortand sincronul respectiv.....folosid cu blandete schimbatorul aveti mari sanse sa mergeti pe acelasi drum Very Happy bine daca mai aveti si rabdare 2-3 minute pana cand se mai incalzeste uleiul prin balbotare puneti bazele unei prietenii lungi si durabile Very Happy
P.S. sincroanele obosite care fac imposibila aproape cuplarea treptelor 1-2 la rece (sub - 10grade) necesita un ajutor prin trecerea la un ulei mai fluid w75 (ulei de cutie automata cel rosu)asa o sa-i mariti durata de viata
  • amarazeanu marius

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am facut o programare ptr. reglaj timonerie si dupa efectuarea si gresarea acessteia am constatat o mica imbunatatire dar nu merge usor la rece (proba facuta cu o alta astra )asa ca sa schimb uleiul cu Aral 75w90(asta este in cutia prietenului cu proba) si va tin la curent.Oricum un reglaj timonerie se merita mai ales daca are ceva km masina.Nici nu costa mult si nici nu dureaza .
  • amarazeanu marius

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat si uleiul si este o imbunatatire dar nu merge asa cum as vrea eu .Nu stiu ce sa mai zic.Asa fac toate sau o avea sincroanele obosite?
  • bogdan25c

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
eu am 1.7cdti din 2007 si am 60k km si sincer parca agata cand e frig si nu intra asa frumos...o alta problema ar fi cea a marsarier-ului, ca e vara ca e iarna are momente cand caraiee, mentionez ca atunci cand introduc in marsarier, ambreiajul este calcat si masina stationeaza; specific asta pt ca multi m-au intrebat daca nu cumva nu o opresc de tot. In schimb, daca fac cateva pedale de ambreiaj si apoi il tin calcat cateva secunde inainte sa bag in marsarier nu mai face... Nu stiu de la ce sa fie!
Solutia la timonerie am zis ca o sa o trec pe cabluri ca cea de astra h.
Cei drept sunt diferente clare la calitate intre cele produse in Polonia (cum e si a mea de altfel) si cele produse pana in 2004 in Germania.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR