Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Asa am avut si eu belea cu a mea tot din egr , l-am dat jos l-am curatat si n-am treaba . Cred ca stiti ce am putut gasii acolo Shocked . De atunci trage mai bine , se accelereaza mai bine adica e mai sensibila la acceleratie. Egr este de plastic al meu .
Skip ads

  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai EGR metalic nu merge inlocuit cu unul cu carcasa din plastic. Acesta avand tija mai scurta va fi tot timpul deschis. De desfacut si verificat membrana nu cred ca merge capacul fiind ambutisat. Ulei in circuitul vacuumatic am si eu dar totul functioneaza ok.
Spui ca accelerand-o pe loc creste turatia si motorul isi schimba sunetul, ti-as recomanda o verificare a furtunelor turbo - intercooler si intercooler - galerie admisie (EGR), eu am avut o fisura pe unul dintre furtune si masina mergea de parca nu mai aveam turbo, fisura pa care am descoperit-o deoarece suiera la accelerare cu capota ridicata.
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
treaba e ca eu inca nu am vazut astre cu EGR metalic.Poate or fi dar eu nu am vazut.
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
daca el are inseamna ca exista, oricum nu merge montat EGR metalic in locul celui cu carcasa din plastic tocmai pentru faptul ca are axul mai lung.
Skip ads

  • lucian wmw

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
eu am patit urmatorea treaba legat tot de egr ramanea infipt in admisie tija ramanea blocata. ce am facut am dat jos capacul la admisie si am dat cu smilgher unde lucreaza valva egr de cateva zile nu a mai facu nimic sper sa nu mai imi faca proble aaa eu egr-ul il am de plastic si e vb de vectra b tot y20dth. A mai patit cineva sa i -se blocheze egr in admisie?
  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
lucian wmw a scris:eu am patit urmatorea treaba legat tot de egr ramanea infipt in admisie tija ramanea blocata. ce am facut am dat jos capacul la admisie si am dat cu smilgher unde lucreaza valva egr de cateva zile nu a mai facu nimic sper sa nu mai imi faca proble aaa eu egr-ul il am de plastic si e vb de vectra b tot y20dth. A mai patit cineva sa i -se blocheze egr in admisie?


Vin eu cu o intrebare legata de erg-ul tau zici ca a ramas blocat in admisie ? Cum mergea motorul vreau si eu sa stiu , daca mai tragea cum trebuia , sau ce facea ea. Multumesc !
  • lucian wmw

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
cosmache a scris:
lucian wmw a scris:eu am patit urmatorea treaba legat tot de egr ramanea infipt in admisie tija ramanea blocata. ce am facut am dat jos capacul la admisie si am dat cu smilgher unde lucreaza valva egr de cateva zile nu a mai facu nimic sper sa nu mai imi faca proble aaa eu egr-ul il am de plastic si e vb de vectra b tot y20dth. A mai patit cineva sa i -se blocheze egr in admisie?


Vin eu cu o intrebare legata de erg-ul tau zici ca a ramas blocat in admisie ? Cum mergea motorul vreau si eu sa stiu , daca mai tragea cum trebuia , sau ce facea ea. Multumesc !
Se aprinde check energi si nu se tureaza mai mult de 3800 si pe tester imi da mereu p0400 am verifical electrovalve tot vacumuri am ajuns la o concluzie este din pompa de injectie acum 2 luni am reparat parte electrica la injectie ca mi-a picat deci nuj dac o sa scap de problema aceasta pana nu schimb pompa deoarece intre 1500 si 1900 rpm are o trepidatie si scoate fum si miroase foarte puternic a motorina nearsa voi ce parere aveti?
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
egr metalic este la motoarele fara intercooler.Si NU se potriveste nici macar un pic cel de metel in locul celui de plastic,sau invers.Nu se potrivesc prinderile.
Skip ads

  • lucian wmw

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
am pus unul metalic cu tot cu admisie
si am revenit la cel de plastic la fel cu tot cu admisie este vb de y20dth
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
... Si uite cum un topic unde trebuia sa se discute doar despre "aruncatul cu ulei" (problema oarecum nedezbatuta) se transforma intr-un topic ce seamana cu inca vreo 10 altele, unde se discuta aceleasi probleme ce se refera la Y20DTH. Multe inainte! (topicuri)
Spor la treaba! Eu, cel mai simplu, mi-am verificat si vacuum, si pompa, si turbo cu un Tech 2. Si pe loc, si la drum intins (autostrada).
  • lucian wmw

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
imi cer scuze ptr postare de mai sus dar ii explicam colegului simtomele care le am eu in legatura cu egr ....Scuze!
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
N-ai nici de ce si nici cui sa ceri scuze Smile
ideea e ca sunt zeci de pagini cu aceleasi probleme si aceleasi explicatii, incat n-are rost sa fie reluate zi de zi. Nici nu merita efortul si o sa vina o zi in care o sa ne incurcam in topicuri Smile
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
plus ca si titlul discutiei este unul fara noima.. cine citeste nici nu scrie ce s-ar putea dezbate in acest topic...
un moderator ar trebui sa faca putina randuiala cu acest topic.
  • raiko

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare colegi , am citit in mare problemele si rezolvarile de mai sus . Am si eu o problema la masina , din senin fara nici un zgomot nu mai simt turbina intrand de la 1600-1800 . am scos pas cu pas cate un tur si apoi retur de la fiecare vacum (de langa baterie si cel de langa turbo ) si automat imi dadea eroare in bord ,deci senzori sunt buni , am pus si degetul pe furtunele de la vacume si simt ca fac depresurizare . Dupa aceasta verificare , la sfatul unui coleg am schimbat filtrul de motorina . Dupa acest schimb si-a revenit subit (nu cred ca de la filtru , cred ca din senin ) . Acum dupa 2 zile de functionare perfecta iar nu mai raspunde turbina cum o stiam eu . Masina trage dar nu se mai infinge cum era odata . Imi puteti spune cam ce sa mai verific ? Vacumurile mai exact cum le pot verifica ? m-am saturat de "servisuri" deoarece ar trebui sa schimb tot ce este sub capota dupa ei /.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
La 1600 rpm nu intra turbina. Nici la una noua.
  • marik17

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Sal. Stie cineva cum se poate desface un EGR metalic la Astra G pentru a inlocuii membrana? Stima
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca nu ma insel era un tutorial pe aici !
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Tutorialul face referire la EGR cu carcasa din plastic, cel metalic e alta poveste, nu cred ca poate fi desfacut si reasamblat, acesta fiind capsulat.
  • marik17

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Deci cel metalic nu merge desfacut pt este capsulat. Am incercat dar s-a stricat iremediabil.
  • marik17

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Decurand am schimbat motorul si vad ca la cel care l-am luat are EGR de plastic iar pe cel vechi EGR metalic.Capacul admisiei la ambele motoare vad ca au acelasi cod. Nu stiu daca este acelasi cod si la admisie. Din cate am inteles EGR-urile difera la tije dar nu stiu daca difera si galeria propriu zis sau doar capacul admisiei. In concluzie ma intereseaza si pe mine codurile la capacul de admisie si adminia cu calpete, pentru EGR metalic si EGR de plastic. Motor Y20DTH. Stima
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR