Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • zcatalin

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Asa arata si la mine. Am schimbat termostatul. La fel. Pana la urma, masina merge, caldura da, consumul bun, prea cautam defecte unde nu-s.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Subscriu...@zcatalin
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
boditza a scris:Din experiente trecute si actuale cu masini stiam ca temperatura lichidului de racire nu scade sub valoarea la care termostatul este inchis decat in cazuri speciale (la vale si caldura data drumul). Cu termostatul nou apa sta fix la 88 fara caldura si 14 grade afara
Mergeam constant cu viteza indicata de aprox 50km.

Zilele trecute, dimineata la 8 grade afara si caldura pe treapta 2 apa nu a trecut de 84 de grade. Practic masina nu scade niciodata sub valoarea asta, ceea ce ma face sa cred ca atunci termostatul este complet inchis iar la 88 este complet deschis. Oare sa am eu bafta sa fi nimerit un termostat fix cu acelasi defect ca si cel vechi?


Cu logica nu poti sa te pui.. termostatul provoaca pornirea ventilatorului de la radiatorul de racire strict pentru a evita supraincalzirea sistemului. Acuma, lichidul care trece prin radiatorul HVAC(heating, ventilating, and air conditioning) e unul si acelasi cu lichidul care raceste motorul. Daca tu sau eu sau oricine altcineva deschide caldura se intampla o racire continua a lichidului, deci senzorul de temperatura citeste valoarea reala a lichidului si o afiseaza in sistem analog in bord. Nu ai probleme cu termostatul, probabil si cel schimbat e bun, e vorba doar de lichidul care e racit continuu de sistemul HVAC. Daca nu folosesti incalzirea, lichidul e racit doar atunci cand declanseaza termostatul de-asta ai afisata temperatura optima. Incearca sa folosesti doar treapta 1 de incalzire, nu va scadea prea mult temperatura lichidului..Drept sa-ti spun, eu ma sufoc daca dau pe treapta doi.. Very Happy
  • razvi_gyl

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Si la 1.3 cdti sta la fel apa,eu invatat cu o alta marca unde fie +40 grade fie -20 afara,apa sta pe 90 grade,am schimbat termostatul cu unul original,surpriza,apa tot oscileaza intre 80 si 90 grade.Pana la urma nemtii au o vorba:''la ce merge,nu umbla''
Skip ads

  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
jE a scris:Se poate, da' degeaba
Acelasi fenomen l-am observat si la astra G (cu code index programat corect pentru dimnesiunea anvelopelor), si la astra H (de asemenea, programare corecta)
Ce banui:
[...]
2- ori (cel mai probabil) aceasta abatere a fost lasata intentionat. Ca daca cu mergi cu 59 la ora (pe ceas) si te opreste radarul si iti da amenda ca aveai 62, asa-i ca ii injuri pe inginerii de la uzina?. Plus ca mai e si aspectul unghiului la care stai de ceasuri (care poate sa iti fure un 2-3 km) deci sunt multe variabile, si atunci... better be safe! Lasa sa arate nitel mai mult, decat sa avem reclamatii ca de ce am luat amenda



Asta e raspunsul corect: TOATE indicatoarele de viteza sint facute sa arate putin mai mult (de ex la 60 pe bord ai 55-57 real, asa ca poti merge linistit in oras asa).
  • razvi_gyl

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Cu aplicația waze viteza din bord este la fel ca pe GPS
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Din 2011 in fiecare iarna cel putin odata ii dau bobarnace din cauza erorii 1616. Azi nu a mai avut efect bobarnacul. Sad De fapt a avut asupra unui bec de la TID. S-a stins.
Maine cu surubelnita si cu torxul am sa ma uit la cealalta parte a ceasurilor Smile
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sa ai si spray de contacte cand te uiti acolo...si nu de ala uleios ....
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am numai WD40. E bun, sau trebuie alt spray?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
NU da cu WD40 acolo. Cauta spray contacte de calitate
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ok. Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De multe ori nu ajunge numai spray, se desfac instrumentele, grija la folie odometru si ace.
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am mers azi dimineata la masina, tocmai in cealalta parte a orasului cu scule, cu chef de munca si surpriza! A pornit la prima cheie. Macar lucrez acasa in parcare si nu pe marginea drumului. Are oare legatura cu spalatul interior-exterior? Cu vreo doua ore mai inainte am dus-o la spalatorie, dar a mai pornit de trei ori dupa aceea. Probabil umezeala impreuna cu problema care e de mult stiuta.....
Multumesc pentru sfaturi.
P.S. Mie acele nu mi-au cazut niciodata si nici becurile nu s-au stins. De fiecare data, doar nu pornea si trebuia lovit bordul si stergeam eroarea 1616.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Problema nu e de la contacte. Totul e curat acolo.
Cred ca am probleme cu electromotorul. Se aude bendixul cum cupleaza, dar nu invarte. Probabill periile. Iar 1616 o fi mai vechi dar nebagat in seama.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Rezolvat. Am schimbat periile la electromotor si totul e ok.
  • filat

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2016

  • Mesaj Privat
salut am si eu un opel corsa c din 2003 1.2 benzina si am urmatoarea problema ....de cate ori dau in gropi o ia razna kilometrajul adica stand pe loc se duce acul la 220 km si inregistreaza ca si cum as parcurge o distanta cu viteza aia ..daca opresc masina nu mai porneste mai exact beculetele din partea stanga nu se mai aprind si incep sa o ciocanesc peste tot pe la motor fire sigurante etc dupa care porneste daca vi sa intamplat si voua va rog sa imi spune-ti si mie cum ati rezolvat ....multumesc.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Bine ai venit in ClubOpel!
Problema este cunoscuta la Corsa C. Contact imperfect in mufa Instrumente
Rezolvarea este la fel de simpla!
Se demonteaza Instrumentele si se curata cu spray contact electrice mufa.
Ai aici cum se demonteaza Instrumentele... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7906
Spor la treaba. Nu cumpara spray contacte uleios.....cauta ceva volatil!
  • ratoiu2000

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pentru contacte electrice se poate folosi spray Kontact 60 (roºu).
  • filat

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2016

  • Mesaj Privat
multumesc mult ! acum am o alta problema astazi sa aprins in bord check si dupa cativa km a inceput sa palpaie si parca imi taia benzina am fost si a pus testerul si zice cv de pistonul trei , treaba este ca daca opresc motorul iar merge 2 km si cand reduc viteza face din nou nu stiu ce sa fac poate ma ajutati voi multumesc.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Probabil P0303
Verifica bujiile, bobina de inductie ( o proba cu alta ).si fa un test de compresie pe cilindri
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR