Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
si daca stai sa te gandesti ca ai schimbat atatea... nici nu ne-am putut gandi ca n-ai verificat EGR-ul temeinic..
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pai si uleiul acela in exces de unde il aveai ?
Pana sa ,,descoperi'' EGR-ul aveai ceva coduri de eroare referitor la EGR ?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Geo_G a scris:Perfect.
Sa ne spui si cat te-a costat.
Ideea este ca din ce stiu eu EGR asta preia o parte din gaze si le recircula. Astfel motorul trage aer curat si aceste gaze recirculate.
Nu ar trebui sa creasca consumul dupa dezactivarea lui, insa cu siguranta va creste puterea si gradul de poluare.

Da asa e recircula o parte din gaze din motor si le baga in admisie imbogatind amestecul carburant si astfel scazand consumul.Gazele evacuate pe esapament scad ca si cantitate in momentul in care EGR-ul e activat.
555 lei cu tot cu transport e pretul daca vrei sa iti zic de la cine da-mi un mesaj privat.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:si daca stai sa te gandesti ca ai schimbat atatea... nici nu ne-am putut gandi ca n-ai verificat EGR-ul temeinic..

Ma eu am crezut ca l-am verificat temeinic , l-am curatat am pus masina pe tester sa vad daca deschide sau nu , l-am pus pe direct cu 2 fire la baterie sa vad daca da impusuri.
Cred ca nu deschide cand trebuie sau cat trebuie in turatie mica pentru ca pe tester la 150 km/h era la 100% , si tot asa la diferite viteze era la o anumita valoare % dar eu nu stiam la cat trebuie sa fie ce-a mai buna proba daca poti sa o faci e sa il schimbi cu altul de la o masina care merge bine si dupa sa il pui pe al tau la masina care mergea bine si cand vezi ca masina ta merge bine si aia care functiona corspunzator pana atunci nu mai functioneaza cum trebuie ci "da suturi " ca in cazul meu atunci ti-ai gasit "vinovatul".
Sau poti sa scoti mufa de la EGR si daca nu mai da suturi o pui inapoi si vezi daca da.


Ultima modificare facuta de alexx_gan la Joi 22 Mar, 2012 7:27 pm
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Pai si uleiul acela in exces de unde il aveai ?
Pana sa ,,descoperi'' EGR-ul aveai ceva coduri de eroare referitor la EGR ?

Uleiul in exces era de la epuratorul capacului de culbutori zic eu , capac pe care l-am schimbat 789 lei.
Nu aveam nici un cod de eroare in general.
  • constantin pricope

  • Mesaje scrise: 568
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2017 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Hai cu pozele sa vedem ce este si cu EGR asta. Sincer sa fiu nici nu stiu unde este la motorul meu.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Cum spuneam ieri ,dupa operatiunea de schimbare a EGR vin si pozele.
EGR-nou

Scoatem bateria si suportul acesteia :avem nevoie de o cheie de 10 fixa pt. borne si una tubulara de 13 pentru suport.


Scoatem EGR-ul:

Scoatem mufa de la EGR are o siguranta gri care se impinge cu un cap de surubelnita .

Are 2 suruburi sus si 2 jos : avem nevoie de Torx de 27 si tubulara de 10.

Am scos EGR-ul vechi.

Cele 2 EGR-uri si EGR-ul nou montat pe masina.

La montaj se fac aceeasi pasi dar invers.
O zi buna si spor la treaba!
  • Geo_G

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multumim....
Foarte buna initiativa.
Sa ne spui cum merge acum
Bafta
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nu am mers foarte mult dar nu a mai dat suturile alea , merge bine.
  • Geo_G

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai ai acea pierdere de putere dupa ce se incalzeste?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred , cum am zis am mers prin oras cu ea mi se pare ca merge normal acum. Dupa un drum mai lung o sa imi dau seama mai bine .Va tin la curent.
  • constantin pricope

  • Mesaje scrise: 568
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2017 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru explicatii si poze.
Skip ads

  • alex85

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2015

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu clapeta acceleratie la un opel astra g 2001 1.6 16 V 74 kw z16xe .... as vrea sa stiu daca pot sa ii pun o clapeta acceleratie de pe un opel astra cu serie motor z16xep ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu merge si oricum ai alta problema.
  • Bobby-H

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Austria
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!

Pe o Astra H Z16XEP, relantiul nu este stabil (oscileaza aprox.100 ture la secunda) La plecarea de pe loc cate-o data trepideaza si trebuie accelerata mai tare ca sa plece frumos.

Am curatat clapeta - nu era murdara. Am schimbat filtru aer. Am curatat debitmetru aer.

Masina trage bine, iar motorul merge rotund. Ma enerveaza totusi la plecarea de pe loc. Am facut si un fimulet dar nu il pot uploada. Nu are nicio eroare la testul cu frana+acceleratie

Ce parere aveti?
  • nxl

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Bobby.H, si eu am fix aceeasi "problema", cu aceeasi masina si motor. Oare asa e normal sa functioneze?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Curatati EGR.
Masurati presiunea de benzina cu un manometru pe rampa injectoare. 3,6-4 bar
La cat turati motorul la plecarea de pe loc?
  • vraduclaudiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:Stii cumva deca desfacand capacul de culbutori iti poti da seama daca motorul trebuie segmentat , stiu ca e o intrebare stupida dar ...
o metoda oarecum edificatoare pentru a identifica problema consumului de ulei generata de uzura motorului este pornirea lui cu furtunul de la capacul culbutorilor(de la epurator) scos si urmarit cantitatea de fum scoasa pe acolo .atit cu motorul rece cit si dupa incalzirea lui .un motor uzat va scoate mult mai mult fum decit unul ne uzat,de asemenea bujiile pot indica starea uzurii, cele care se ancraseaza relativ repede , pot indica printre altele si functionarea intr-un mediu bogat in vapori de ulei.de asemeni nu nea aparat starea segmentilor pot genera un consum marit de ulei ci de multe ori uzura semeringurilor de la supape care in urma diferitelor anomali intimpinate pe parcursul exploatari motorului(si aici ma refer la fierberea motorului in repetate rinduri bine inteles in voluntar)se intaresc devin casante si nu mai pot inpiedica accesul uleiului din camera culbutorilor in camera pistonului.[/quote]
Verrificarea la epurator am facut si eu. Se pare ca consumul excesiv e de la capac culbutori/segmenti supape. Aflu in 2sapt. Bafta
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
garantat este de la segmenti. In prima faza am schimbat simeringurile, consumul persista, dupaia am schimbat capacul , consumul persista, intr-un final am dat jos chiulasa, am schimbat segmentii, consumul a disparut.
  • vraduclaudiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Rhydin, spui de segmentii de la supape presupun. Eu acolo voi cauta, nu desfac motorul si sper sa nu fie cazul. Ms pt raspuns
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR