Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Imi facea exact ca la tine numai ca prima eroare care o dadea era la un senzor de turatie si dupa aia la pedala si nu mai trecea de 3500RPM.
La Iasi l-am reparat si m-a costat 1000 de lei. Am vrut sa il trimit la Bucuresti m-ar fi costat 400 lei ,plus inca vro 50 curierul dar ar fi durat o saptamana trimiteam doar ECU si nu aveam siguranta ca e bun cand vine inapoi , nu din rea voita ci pentru ca asa se intampla omul nu cred ca avea o masina pe care sa il testeze. Asa ca am apelat la un baiat de la Iasi care se ocupa cu acelasi lucru mi-a zis prin telefon ca ma costa intre 200 si 300 sute de euro si ca ma rezolva intr-o zi si sa vin cu masina la el am ajuns la 10 dimineata iar la 8 seara am plecat cu masina .
Skip ads

  • danywhy

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
La mine trage greu masina , dar trece de 3500 rpm. de tipul din bucuresti care se ocupa de reparatii ecu nu am auzit vorbe prea bune si mi-e cam frica sa apelez la el. un ecu sh an gasit pe la 1200 lei , dar trebuie imperecheat. e cu dus si intors toata treaba asta Confused
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pai da trebuie imperechiat cu imobilizatorul din cate stiu eu ,chestia care e eu atunci m-am gandit asa , daca e sa cumpar unul sh e mare posibilitatea sa fie reparat si el sau sa apara aceeasi problema sau sa am probleme cu imperecherea unul sh gasisem pe atunci la 1500-2000 lei.
Daca il trimiteam la Bucuresti si venea inapoi si nu functiona trebuia sa il trimit iar si mai pierdeam o saptamana .
Tu fiind din bucuresti vorbeste cu tipul care se ocupa de reparatii si intreaba-l daca poate sa te rezolve intr-o zi nu-i dai nimic inainte si dupa ce il monteaza te duci cu el cu masina in probe eu asa am facut . Vro ora am probat-o !Dupa ce am incins-o si am oprit-o si pornit-o de vro 2 ori dupa aia l-am platit.
  • danywhy

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salut , astazi am fost la maiandrei si am primit in sfarsit un diagnostic corect (ecu bulit). m-a trimis la Mihai care mi-a rezolvat problema rapid si la un pret mai mult decat decent. acum masina fuge mai bine ca inainte Smile
tin sa le multumesc inca odata celor doi , foarte prompti si profi !
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa revenim la ideea acestui topic fac un up-date la problema mea ,am dus masina azi la service i-am curatat admisia in care s-a gasit cam un sfert de litru de ulei de la motor , care presupun ca intra prin furtunul de la epuratorul capcului de culbutori, s-a curatat admisia s-a curatat si clapeta de acceleratie, s-a curatat un senzor de la termostat (ce-i de la service gasisera ceva in autodata ) s-a curatat si pedala de acceleratie.
Am fost la un test cu ea functiona perfect 16km ,dupa care in momentul in care am intrat in oras iar a inceput sa faca figuri.
Am pus OP-COM-ul pe ea si am mers vro 20 de km cel din dreapta monitorizand senzorii si sondele in momentul in care masina da in nas , toate functioneaza in parametri.
Cin sa fie cin sa fie imi vine sa-i dau foc!
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ce senzor de la termostat ?

Eu am obtinut ceva rezultate prin reproducerea sistemului de la Cielo (am mai spus asta defapt). Insa in loc de furtunul de la Cielo , care la cald se contorsiona de atat vacuum ,am ,,reprodus'' furtunul din 2 coturi si 1 teu de CU folosite la instalatiile termice (cositorite intre ele).
Practic sistemul baga in galeria de admisie ceva aer proaspat .La relantiu motorul sta ceva mai turat aprox. 900 rpm insa mie imi convine. De atunci nu a mai scazut relantiu deloc.
Precizez ca eu am schimbat degeaba capacul ala ce la culbutori.
Modificarile sunt reversibile , pot oricand sa scot teul asta de cupru si sa bag furtunul in capacul de culbutori. Consumul la drum intins a ramas acelasi, ba parca a mai si scazut un pic : 6.3 - 6.7 l/100 la 100km/h (cu c.c. cuplat Razz )
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Are un senzor in capacul de la termostat sau o sonda .
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu un Up-date la problema mea , am hotarat sa schimb capacul de culbutori si garnitura , dupa curatarea admisiei saptamana asta operatiune in care s-au scos aprox. 250 ml de ulei din ea masina a inceput iar sa consume mult ulei si multa benzina d c nu stiu ,suturile , smunciturile s-au mai rarit ca frecventa , am hotarat sa imi curat din noua admisia nu inainte de a cumpara un capac de culbutori nou cred ca sunt legate cele 2 , smunciturile si consumul de ulei.
Am vorbit cu cei de la service le-am spus ce am hotarat si au recomandat sa las galeria desfacuta o noapte in benzina ca sa se curete bine toata mazga aia de acolo si de pe clapetii twinport credeti ca e bine , poate afecta vreun senzor vro sonda (daca sunt) sau poate afecta functionarea masinii dupa?
Am gasit capacul de culbutori pe original cu tot cu garnitura la 800 si 845 de lei la 2 firme diferite .Cei care urmariti discutia asta si ati schimbat capacul asta daca ati gasit o oferta mai buna va rog sa imi lasati un PM cu pretul si numele firmei sau un nr. de tel.
Poze cu toata opertiune inainte si dupa o sa avem la sfarsitul saptamaii viitoare.
Va multumesc pentru ajutor!
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
apoi nu inteleg de ce dai atatia bani pe capac.... oricum consumul de ulei tot ramane.. prin urmare si smuciturile.. Ideea este de ce ajunge atata ulei in admisie? Scoate furtunasul de aerisire la carter .. obtureaza gaura de la clapeta si vezi cum se comporta...
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu l-am luat mult mai scump ca tine :12 mil. Asa ca 800-845 e bine. Capacul are si garnitura pe el .Daca ai ulei in galerie , pare ca la tine chiar e capacul. La mine nu a fost insa nu mi-a parut rau de banii dati ptr. ca nu l-am platit eu.
Am disecat capacul si pot sa iti spun ca :
- are niste canale care filtreaza uleiul de gazele arse, canale dispuse pe tot capacul .Le-am marcat cu galben pe poza (poza e imprumutata de pe forum insa capacul e 100% de Z16xep);
-apoi are supapa care pare sa de comporte exact ca valva PCV de Matiz (inca o data MII DE MULTUMIRI dlui. Dan Cuciureanu pentru idee) .
Parerea mea : sunt bani dati aiurea . Incearca sa pui valva PCV de Matiz si vezi cum se comporta
Eventual poti sa ceri de la Daewoo si furtunul de la Cielo (atentie insa ca la cald de contorsioneaza enorm de la vacuum).
Intreabare pentru cunoscatori : ce parere aveti daca as pune capacul vechi fara absolut nimic (cu valva asta scoasa) si sa reproduc sistemul de la Cielo ?
Adica gazele intra inainte de throttle si mai are un furtun de by-pass care intra in galerie .Sistemul clasic , existent si la Dacie
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:apoi nu inteleg de ce dai atatia bani pe capac.... oricum consumul de ulei tot ramane.. prin urmare si smuciturile.. Ideea este de ce ajunge atata ulei in admisie? Scoate furtunasul de aerisire la carter .. obtureaza gaura de la clapeta si vezi cum se comporta...

Pai de ce sa ramana consumul de ulei ? daca e ulei in admisie e logic ca numai prin furtunasul ala a ajuns acolo si daca dupa curatarea admisiei 16 km a mers bine si dupa aia iar a inceput sa faca figuri ...din cate am vazut pe aici pe forum prin obtuarerea gaurii se modifica ralantiul parearea mea e ca a fost "gandita" gaura aia de cineva.
Sunt hotarat sa il schimb deoarece e singurul care are probleme repet am fost la mai multe teste de drum cu testerul pus pe masina in oras si in afara ca rezultat: nici un senzor , sonda nu iese in afara valorilor in momentul in care se produc acele smunciturile .
Iar uleiul in admisie nu poate ajunge prin alta parte din cate am vazut ,de curs nu curge pe nicaieri compresie e buna in valorile admise singura explicatie ar fi ca uleiul intra in admisie de unde usor usor este ars in amestecul carburant imbogatindu-l si de aici si consumul crescut.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Eu l-am luat mult mai scump ca tine :12 mil. Asa ca 800-845 e bine. Capacul are si garnitura pe el .Daca ai ulei in galerie , pare ca la tine chiar e capacul. La mine nu a fost insa nu mi-a parut rau de banii dati ptr. ca nu l-am platit eu.
Am disecat capacul si pot sa iti spun ca :
- are niste canale care filtreaza uleiul de gazele arse, canale dispuse pe tot capacul .Le-am marcat cu galben pe poza (poza e imprumutata de pe forum insa capacul e 100% de Z16xep);
-apoi are supapa care pare sa de comporte exact ca valva PCV de Matiz (inca o data MII DE MULTUMIRI dlui. Dan Cuciureanu pentru idee) .
Parerea mea : sunt bani dati aiurea . Incearca sa pui valva PCV de Matiz si vezi cum se comporta
Eventual poti sa ceri de la Daewoo si furtunul de la Cielo (atentie insa ca la cald de contorsioneaza enorm de la vacuum).
Intreabare pentru cunoscatori : ce parere aveti daca as pune capacul vechi fara absolut nimic (cu valva asta scoasa) si sa reproduc sistemul de la Cielo ?
Adica gazele intra inainte de throttle si mai are un furtun de by-pass care intra in galerie .Sistemul clasic , existent si la Dacie

Da dar din cate am vazut la tine care esti mai bine informat si ai mai multa experienta la mecanica dupa mai multe invetii pe care le-ai facut si prezentat aici pe forum nu e o idee chiar ortodoxa cum am zis si mai sus la mine cred ca acest capac este problema , masina fiind si in acel lot de masini care dupa TIS ar putea sa aiba aceasta problema.
Oricum toata stima pentru munca depusa si sper sa iti rezolvi problema.
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat


Niste poze de la curatarea admisiei.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pai ,capacul tau , se comporta ca acum ca un capac clasic care nu are nimic in el : supapa e blocata pe deschis .Deci nu vad ce ai pierde daca ai face modificarile astea ,pana iti cumperi si montezi noul capac: macar o valva PCV de Matiz intercalata cu 2 furtune si vezi efectul.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu tot nu-mi pot imagina cum de trage atata ulei prin aerisitorul ala.. N-are voie sa se piarda atata uleiu pe acolo..
Supapa aia nu se poate schimba?
N-ai aerisitor si de la blocul motor.. un furtun mai gros cara lega blocul motor de capac?
merita oricum sa incerci sa mergi fara aerisirea aia... sa vezi macar cum se comporta..
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Absoarbe uleiul datorita vacumului creat de galerie si daca supapa e blocata pe deschis .
Pe capacul asta de aur (8 - 12 mil lei) sunt niste filtre care conduc in final care ,,pipa'' de la ,,gogoasa'' aia de supapa. Nu absoarbe nimic prin ,,pipa'' , capatul care se vede e obturat . Sistemul ,,pipa + gosoasa'' sunt prinse in clipsuri si se poate scoate. Eu le-am scos : astfel capacul devine unul clasic.
Daca mergi fara busonul la ulei , sau cu joja scoasa o sa vezi ca arunca ulei pe acolo.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
la ..14xe, ..16xe este un compartiment separat in capac ... care este legat de compartimentul principal cu ajutorul acelei pipe.. nu exista supapa.. compartimentul acela este legat si de blocul motor.. ptr. egalizarea presiunilor
Cu tot vacuumul ala.. nu are voie sa traga atata ulei pe acolo... nici daca sunt dusi niste simeringi de la supape..

imaginea am facut-o cu mobilul.. scuze
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
luciraica si ddf aveti dreptate in privinta capacului de aur sunt o gramada de bani dar pana acum experienta m-am invatat ca pierzi mai mult timp bani resurse daca incerci tot felul de remedii , banuiam ca asta problema de inainte de a deschide acest topic , dar m-am tot invartit in "jurul cozii" am schimbat bujii ,teste de compresie ,pus pe tester de vro 3 ori ,2 filtre de benzina timp pierdut prin service-uri nervi .....acum sunt 90% sigur ca schimbarea capacului si curatarea admisiei imi va rezolva problema.
Mai ales ca sunt sigur ca baietii la service nu au stiut ce sa desfaca adik clapetii twinport si injectoarele (unde este si conducta EGR) le-au lasat acolo , eu nu am avut timp sa stau dupa ei fiindca eram in timpul programului l-am rugat pe seful lor sa faca niste poze pe care le-am postat ieri.
Sincer sa va zic nu imi convine suma pe care trebuie sa o dau pentru ca in primul rand nu o am daca ar fi fost furmos afara macar 10 grade ziua sincer as fi incercat cu valva PCV de matiz sau furtune de cielo .
Va tin la curent !
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Astept sa postezi rezultatele.
Iti doresc sa ai dreptate , sa fie doar capacul si sa nu fi dezamagit ca mine!
Ca eu , in afara de inventia asta , chiar nu stiu ce sa-i mai fac.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Azi a venit capacul cu tot cu suruburile de prindere si garnitura (789 lei) , maine sunt programat dimineata la service pentru schimbarea lui si curatarea admisiei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR