Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
alexx_gan a scris:Azi a venit capacul cu tot cu suruburile de prindere si garnitura (789 lei) , maine sunt programat dimineata la service pentru schimbarea lui si curatarea admisiei.

Primele impresii dupa ?
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ddf a scris:
alexx_gan a scris:Azi a venit capacul cu tot cu suruburile de prindere si garnitura (789 lei) , maine sunt programat dimineata la service pentru schimbarea lui si curatarea admisiei.

Primele impresii dupa ?

Abia am ajuns acasa nu imi dau seama daca mai smunceste sau nu inca eu sper sa nu. Mai diseara cand o sa am timp o sa postez si pozele de la operatiune , care a durat 5 ore.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Acum o sa adaug niste poze cu intreaga operatiune care din pacate nu a avut succes .Adica am schimbat capacul , am curatat admisia dar din pacate simtomele raman , am gasit canalele EGR de la twinport(partea cu injectoarele si clapetii) infundate cu calamina si am zis ca sigur dupa curatare masina va merge vis din pacate nu a fost asa masina se comporta la fel doar ca nu va mai avea ulei in admisie inlocuirea capacului sper ca va avea acesta consecinta.
Daca mai are cineva vro idee vreau sa o aud cu placere.
Va multumesc!
Capacul nou!


Canalele EGR de la Twinport

Canalele EGR de la Twinport dupa curatare


Motorul fara capac

Locul in care se prinde furtunul epurator in admisie

Admisia

Cam asta e tot.
  • constantin pricope

  • Mesaje scrise: 569
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2017 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Hai sa-mi dau si eu cu parerea fara sa supar pe cineva. Am avut cam aceiasi problema cu motorul meu Z 16 XEP, in sensul ca avea mici intreruperi si pierdea din putere. La inceput am zis ca este rece afara, nu i-am dat importanta, ca la un moment dat sa nu mai porneasca. La service nu aparea nimic si atunci mecanicul a scos bujiile si a constatat ca una nu mai lucra cum trebuie, care mi-a afectat bobina de inductie din dreptul ei. Cum bobinele de inductie sunt montate in bloc, am luat un nou dispozitiv cu bobine plus inlocuirea bujiilor si treaba sa rezolvat.
Banuiesc ca mecanicii dvs. v-au verificat bujiile.
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
constantin pricope a scris:Hai sa-mi dau si eu cu parerea fara sa supar pe cineva. Am avut cam aceiasi problema cu motorul meu Z 16 XEP, in sensul ca avea mici intreruperi si pierdea din putere. La inceput am zis ca este rece afara, nu i-am dat importanta, ca la un moment dat sa nu mai porneasca. La service nu aparea nimic si atunci mecanicul a scos bujiile si a constatat ca una nu mai lucra cum trebuie, care mi-a afectat bobina de inductie din dreptul ei. Cum bobinele de inductie sunt montate in bloc, am luat un nou dispozitiv cu bobine plus inlocuirea bujiilor si treaba sa rezolvat.
Banuiesc ca mecanicii dvs. v-au verificat bujiile.

Inainte sa schimb capacul si sa desfac admisia am schimbat bujiile sunt noi acum caut pe cineva cu o masina asemanatoare sa fac schimb de bobina sa vad daca e de acolo , daca nu o sa merg la Iasi la un prieten de aici de pe forum si o sa incerc bobina lui.
  • constantin pricope

  • Mesaje scrise: 569
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2017 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Daca este ca la mine trebuie tot blocul de bobine, pentru ca sunt inseriate.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu prea cred sa fie de la bobine : e suficient una sa fie arsa si nu mai porneste dimineata.
Eu cred ca e posibil sa fie soft ,,alterat'' . Incearca sa scoti furtunul de vacuum ce duce la actuatorul de twinport si vezi cum se comporta (bineinteles infunda cu izolier capatul scos sa nu traga aer fals).
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Nu prea cred sa fie de la bobine : e suficient una sa fie arsa si nu mai porneste dimineata.
Eu cred ca e posibil sa fie soft ,,alterat'' . Incearca sa scoti furtunul de vacuum ce duce la actuatorul de twinport si vezi cum se comporta (bineinteles infunda cu izolier capatul scos sa nu traga aer fals).

Nu stiu care e furtunul asta de care zici.
Din cate am inteles e posibil sa faca asa daca e pe duca blocul asta de bobine.
Am mai mers in seara asta cu ea si vreau sa zic ca parca a mai scazut frecventa cu care face figurile dupa curatarea admisiei.
Skip ads

  • danywhy

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
alexx_gan a scris:
ddf a scris:Nu prea cred sa fie de la bobine : e suficient una sa fie arsa si nu mai porneste dimineata.
Eu cred ca e posibil sa fie soft ,,alterat'' . Incearca sa scoti furtunul de vacuum ce duce la actuatorul de twinport si vezi cum se comporta (bineinteles infunda cu izolier capatul scos sa nu traga aer fals).

Nu stiu care e furtunul asta de care zici.
Din cate am inteles e posibil sa faca asa daca e pe duca blocul asta de bobine.
Am mai mers in seara asta cu ea si vreau sa zic ca parca a mai scazut frecventa cu care face figurile dupa curatarea admisiei.

Nu cred ca e de la bobina , altfel iti pornea in 3 si nu isi mai revenea. La mine se simtea miros de benzina nearsa cand mergea in 3..opream motorul , o lasam un pic... porneam si totul revenea la normal. am facut asa pana s-a dus bobina "de tot" . daca ai schimbat bujiile si pe tester nu ai misfire pe niciun clindru , nu e bobina de vina.
oricum , daca ai drum prin bucuresti da-mi un semn si incercam cu bobina mea.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
alexx_gan a scris:
Am mai mers in seara asta cu ea si vreau sa zic ca parca a mai scazut frecventa cu care face figurile dupa curatarea admisiei.

,,Figurile'' scad ptr. ca ECU invata noile valori si incearca sa corecteze mersul si cu cat motorul e mai bine incalzit cu atat frecventa smuciturilor scade.
Furtunelul de vacum care comanda actuatorul de twinport il vezi in partea stanga a motorului langa galerie. E ff. subtire si se scoate usor.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
E ala subtire care pleaca din partea stanga cum te uiti la motor (admisie) si intra in "fundul" ei gata stiu care e.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ddf a scris:
alexx_gan a scris:
Am mai mers in seara asta cu ea si vreau sa zic ca parca a mai scazut frecventa cu care face figurile dupa curatarea admisiei.

,,Figurile'' scad ptr. ca ECU invata noile valori si incearca sa corecteze mersul si cu cat motorul e mai bine incalzit cu atat frecventa smuciturilor scade.
Furtunelul de vacum care comanda actuatorul de twinport il vezi in partea stanga a motorului langa galerie. E ff. subtire si se scoate usor.

Am scos furtunelul de vacuum si la fel face primii 10 km a fost ok apoi iar a inceput cam la a 3-a pornire.
Dar am mai facut ceva ce nu facusem pana acum am scos mufa de la EGR si am mers asa cu ea nu mai da suturi apoi am pus-o iar a dat niste suturi apoi iar am scos-o si nu mai da.
Concluzia pe care o trag eu este ca desi EGR-ul pe direct merge adik da impulsuri cu mufa aia nu prea isi face treaba macar am redus cercul de suspecti :
EGR , admisie si daca nu ECU ma gandesc ca ii da un semnal gresit EGR-ului si desi arata pe tester ca se deschide nu se deschide cand trebuie zic eu.
Trebuie sa incerc cu un alt EGR.
Multumesc pe aceasta cale lui dany.c de la Iasi care s-a tinut de capul meu telefonic sa scot mufa aia de la EGR.
Daca merg cu mufa scoasa se poate defecta ceva? In bord se aprinde la pornire masinuta cu cheita si in mers ramane aprins motorasul .
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pe aceasta cale lui dany.c de la Iasi care s-a tinut de capul meu telefonic sa scot mufa aia de la EGR.
Daca merg cu mufa scoasa se poate defecta ceva? In bord se aprinde la pornire masinuta cu cheita si in mers ramane aprins motorasul .

Nu cred.Eu am mers asa multi km si nu am patit nimic. Doar beculetul ala in bord aprins.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
fara egr garantez distrugerea catalizatorului in max 5000km plus un consum crescut de combustibil
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu am Egr ul anulat din soft ( asa am cumparat masina) de cel putin 70.000 km si catalizatorul este in norme.....nu stiu daca mersul pe gpl ajuta la curatarea catalizatorului....dar la mine probleme nu sunt1
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
andrei_alik a scris:fara egr garantez distrugerea catalizatorului in max 5000km plus un consum crescut de combustibil

Nu am de gand sa merg fara EGR 5000 de km max. 300-400 pana cand imi i-au altu sau rezolv problema.
Aseara pusesem mufa la loc , azi dimineata dupa ce s-a incalzit iar a inceput sa de-a suturi m-am oprit am oprit motorul si am scos mufa imediat dupa pornea dar cand acceleram se oprea motorul ciudat nu stiu d c .
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Astazi am rezolvat dilema problema e EGR-ul . Am fost la Iasi si am facut schimb de EGR cu un coleg opelist dany.c avem aceeasi motorizare.
Am mers 30 de km cu EGR-ul lui si masina nu a facut nici o problema nu mai smuncea a fost ok.Nu imi venea sa cred.
Ca sa fiu sigur am montat EGR-ul meu pe masina lui nici 3 km nu a durat si a inceput sa de-a acele suturi.
Pe aceasta cale ii multumesc lui dany.c .
  • Geo_G

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Vreau si eu poze cu EGR-ul. Si eu am tot z16xep si imi da acele suturi.

Multumesc
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Cu EGR-ul am poze dar pe calculatorul de la servici maine voi pune poze cu EGR-ul pt. ca il voi schimba cu unul nou si voi face poze cu pasii.
  • Geo_G

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Perfect.
Sa ne spui si cat te-a costat.
Ideea este ca din ce stiu eu EGR asta preia o parte din gaze si le recircula. Astfel motorul trage aer curat si aceste gaze recirculate.
Nu ar trebui sa creasca consumul dupa dezactivarea lui, insa cu siguranta va creste puterea si gradul de poluare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR