Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat anul trecut termostatul la masina din semnatura pentru ca acul statea la 2mm peste zona albastra , acum sta cam la 2-3 mm sub "90 grade". Termostatul pus, a fost aftermarchet , nu mai stiu exact marca. Este bine sau sa caut unul original ( nu ma prea multumeste caldura din habitaclu). Unde ar trebui sa stea acul ? Este bine sa stea sub "90" sau sa schimb din nou termostatul? Stima. Question
Skip ads

  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Eu am wahler daca tin bine minte si sta 2mm peste gradatia 90 grade. Pe termostat scrie ca deschide la 92.
  • gigy

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1996 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2009

  • Mesaj Privat
la 92 grade c altfel nu te va incalzi.
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am inteles, trebuie sa vad cum fac sa mai creasca cateva grade, banuiesc ca la 2mm sub 90, am cam 85 gr. Multumesc.
Skip ads

  • ssergiiu

  • Mesaje scrise: 431
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Nu tot timpul iti sta apa peste 90. ex: la mine apa in oras imi sta peste 90 cu vreo 2-3 mm iar cand sunt in afara orasului sta cu vreo 3 mm peste 80.La masina din semnatura.
  • cristimarian

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutare.Apropo de cum sta acul pe vremea asta e naspa poti sa il ai si la 80 sau 90 setat ,trebuie sa ii pui un carton in fata radiatorului si atunci vei avea caldura in masina.La mine sta la prima linie dintre 90 si 0 si am caldura in masina de ma scoate din ea,o fi defect sau nu dar am caldura pe saturate.Succes
  • ph 17 mag

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
la mine sta pe vremea asta un pic sub 90 de grade si am caldura bine in masina.....
eu zic sa lasi in pace termostatul ca e bine asa cum e pe vremea asta.

ai sa vezi ca atunci cind se va mai incalzi afara va creste si temperatura apei pe ceas si sa stii ca de multe ori nici ceasurile indicatoare nu sint prea bine calibrate....asta am observat-o cind am pus masina pe tester si altadata cind la fosta masina am schimbat ceasurile fara turometru cu altele cu turometru si cele noi imi indicau diferit si apa si nivelul de benzina....
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@florin baltatatescu - pe vremea asta mie imi sta undeva pe la 95 dar daca prin aglomeratia de la semafoare urca si peste . La drum lung sta undeva la 95 si nu se misca decat f rar . Cred ca indica un pic mai mult ceasul dar doar cu cateva grade . "Ph 17 Mag" are dreptate ... si eu a schimbat ceasurile si am vazut diferenta .Oricum la motorul tau iti trebuie termostat ce incepe sa deschida la 92 grade . Mai sunt unele discutii in care unii recomanda la acelasi motor dar varianta cu AC un termostat ce deschide mai devreme . Inca nu m-am dumirit daca asa este .
Skip ads

  • dorinelulopelist

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare referitoare la indicatorul asta de temperatura, pentru un astra 1.6 pe benzina din 1995 cred ca are 101cp:acul de la temperatura,la foarte putin timp dupa ce pornesti motorul, se duce spre zona rosie dar motorul clar ca inca nu are cum sa ajunga asa de repede la acea temperatura.S-a schimbat ceasul de bord care indica temperatura, senzorul de temperatura de la apa,termostatul iar problema persista.Mentionez ca dupa ce se porneste motorul si temperatura tinde sa creasca porneste temocupla si aceasta din urma oricat timp merge nu mai vrea sa se opreasca desi radiatorul de apa abia este caldut.Ultima teorie de la un mecanic este ca pompa de apa (schimbata acum 3 ani impreuna cu distributia) nu mai ruleaza eficient apa care ramane foarte calda undeva in zona senzorului si de acolo indicatia de la bord ....Orice sugestie este bine venita.Multumesc anticipat.
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@dorinelulopelist - ciudat este ca porneste si termocupla ventilatorul .. sonda si ceasul pana la urma chiar de ar fi bulite nu te-ar deranja decat la indicatie dar termocupla nu porneste ventilatorul degeaba .. ori este busita ori intr-adevar chiar apa are temp mai mare decat crezi tu .
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu as suspecta garnitura de chiuloasa , nu cumva scoate bule in vasul de expansiune? Pierzi cumva lichid de racire? A mea se incalzeste cam dupa 3-4 km , atunci ajunge acul la 1 mm sub 90 gr C si acolo ramane.
  • lucky69boy

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16exl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut baieti stie cineva sa mi spuna daca la x16xel mai este vre o sonda pe circuitul de racire pt ca la mine la drum lung sta ok la 90 de grade dar in oras fluctueaza indicatorul intre 90 si 98 de grade cred ca termocupla are doua trepte de deschidere si la 95 si la 98 daca nu ma insel am schimbato acum un an si ceva.
Skip ads

  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
daca nu ma insel sunt 2 termocuple .. una in partea stanga sus a radiatorului si una mai jos tot pe partea stanga . Cea de jos sigur e responsabila pt pornirea ventilatorului la temp mai mare si cu turatie mai mare . Am patit-o eu .. era scoasa mufa de la cea de sus Smile
  • lucky69boy

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16exl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ms o sa ma mai uit odata mai atent credeam ca mai e vre o sonda pe undeva pe motor ca la alte masini
  • The Aless

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Tocmai ce am achizitionat o vectra 1.8 16v 125 cp,model cu chit zender opc,proaspat membru al clubului,si am intampinat urmatoarea problema-daca stau cu masina pe loc si motorul pornit,acul de la apa se ridica pana la 90,porneste electroventilatorul,dupa care scade pana aproape de liniile albastre,daca merg cu ea,acul sta doar la liniile albastre.Am luat-o din brasov,am sunat cativa mecanici buni inainte,si mi-au spus,atata timp cat nu trece de 90,e bine,apa nu fierbe,caldura in masina imi da,totul decurge fara probleme,insa intrebarea mea este:este normal sa fie asa,eu stiu ca acul la apa trebuie sa stea,dupa ce se incalzeste motorul,la 90-cu mici fluctuatii(+.- 2 grade).Motorul este z 18 xe,iar in toti cei 400 de km,cat am mers,motorul a mers foarte bine,silentios,cosnum foarte bun si caldura in masina,pt ca la bv erau 3 grade,si pana am ajuns acasa,mai mult de 6 grade nu au fost.
Va rog,daca v-ati mai intalnit cu astfel de situatii,astept un raspuns.
  • lucky69boy

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16exl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
liniile albastre? adica temperatura se duce pe zero asta inseamna ca termostatul este de vina a ramas blocat pe deschis!
  • The Aless

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsul prompt,insa mentionez ca se duce spre 90 cand masina sta parcata-atunci ce se intampla?daca ar ramane pe deschis,ar trebui sa stea tot timpul la liniile albastre,zic eu,acuma daca te-ai mai intalnit cu aceasta problema,esti mult mai in masura.
  • The Aless

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
M-am mai documentat,si ideea este urmatoare-auto in mers,radiatorul are racire de la aer,cand sta pe loc,radiatorul nu mai are racire,si atunci apa urca pana la 90,porneste electroventilatorul,raceste-iar scade pana aproape de liniile albastre,si tot asa.Maine ma duc cu ea sa inlocuiesc kit distributie si pompa de apa,va verifica mecanicul daca termostatul este blocat pe deschis,si daca e asa ,il inlocuiesc fara probleme.Multumesc inca-odata,chiar a inceput sa imi placa in clubopel.
  • lucky69boy

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16exl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
eu iti spun din experianta, este normal ca temperatura apei sa creasca atunci cand masina sta pe loc,insa scade atunci cand mergi pt ca aerul raceste radiatorul si apa este circulata in tot sistemul de racire.
e bine intodeauna sa asculti si alte sfaturi si sa iei singur deciziile.
  • lucky69boy

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16exl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
termostatul il poti verifica si singur, te documentezi daca nu stii unde se afla il scoti de pe masina si il pui intr un recipient la fiert pe aragaz ar fi ideal sa ai si un termometru care sa ti indice temperatura apei si daca face un clanc adica se deschide inseamna ca e bun si termometrul te ajuta sa vezi daca functioneaza si la parametrii dati de producator. daca instalatia de racire nu a avut antigel se poate ca termostatul sa aibe depuneri pe el si sa fi ramas blocat. sa fii atent cand il cumperi sa il iei la valorile care sunt recomandate pt masina ta, si avand in vedere ca probabil te vei da un pic la ea si ca va venii si vara poate ca ar trebuii sa ai unul cu deschidere la o temperatura mai jos.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR