Ai uitat parola?


  • gyenes

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2012

si la mine a revenit ralantiul la normal azi fara alte interventii romanesti la senzori si alte cele.totusi nu inteleg, de ce multi posteaza aceeasi problema si nu citesc inainte.daca ar citi n-ar mai trebui sa posteze gasind problema la nelinistea lor.sute de chestii genu:am ralantiu mare nu stiu ca sa fac?!PAI CITESTE PRIMA OARA SI DUPA AIA CERE SOLUTII CA POATE SUNT SUB NASUL TAU!
  • ASTRA 2.0 DTI

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2008

Eu am alta pb si anume cand motorul e rece relantiul e unde trebuie la 800 rpm.
Cand insa motorul e cald relatiul sare la 1000 rpm!

Ce pot face? Mentionez ca am curatat recent clapeta de acceleratie desi nu trebuia!
Inainte sa curat clapeta relantiul statea la 800 rpm unde trebuie si parca era si mai stabil...acum insa oscileaza destul de tare!
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra Z30DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2011

a rezolvat cineva problema cu turatia marita la relanti? acelasi lucru patesc si eu de cateva zile.... pornesc masina si nu mai vrea sa coboare turatia sub 880 , normal fiind 780 ... motoru merge putin turat indiferent de cat de mult s-a incalzit...
daca o bag intr-un garaj isi revine. cum o scot iar afara si o las sa se raceasca cand dau sa o pornesc aceasi problema... ideea este ca porneste normal si dupa cateva secunde incepe sa urce... nimeni nu stie ce are , nu da nici o eroare absolut nimic...
spun sincer ca nu e ceva normal pt ca anu trecut si la minus 27 grade pornea si mergea absolut normal ...
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra Z16SE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2012

Buna tuturor.
Ce am observat eu. Aseara am plecat de la Odobesti spre Focsani cca 12 km. Afara -11*C. In Focsani am oprit si am asteptat 5 minute pe cineva. Tot asteptand m-a luat frigul si am pornit masina. Relantiul statea la cca 800 rpm motorul fiind cald si oprit de 5 minute. Am urmarit turatia si in 3-5 minute a crescut turatia pana la 1000 rpm cam in 5-6 trepte deci nu liniar cate putin si in trepte. Explicatia ar fi ca atat timp cat motorul a fost oprit, fiind caldura in compartimentul motor filtrul de aer si tubulatura aferenta spre clapeta de acceleratie s-au incalzit si senzorul IAT percepe o temperatura mai ridicata a aerului admis. Pe masura ce aerul aspirat de afara fiind rece ajunge la senzor acesta anunta ECU si aceasta ridica turatia pentru a compensa. Insa pentru a compensa ce? Inteleg sa creasca turatia in cazul folosirii luminilor sau a AC dar stand pe loc fara consumatori...
In urma acestei observatii eu cred ca este ceva normal pentru motor si nu este nicidecum o defectiune.
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra Z30DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2011

Iti spun sincer ca nu e normal
Pt ca iarna trecuta a mea nu facea asa... Se tura cand era rece dupa care isi revenea .. Acum nu si mai revine decat daca o bag la caldura in garaj
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra Z30DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2011

Vreunu dintre voi a adus ceva modifiari la masina... De ex schimbat display , cb, sistem navigatie?

dupa cum se vede in cele 2 poze atasate relantiul are doua valori total diferite...
odata masina sta la relantiu normal 780rpm
a doua oara masina are relantii marit undeva la 920 rpm
ambele valori testate cu Tech2

m-am chinuit timp de 2 saptamani sa aflu de ce anume masina sta turata asa din senin si nu mai vrea sa coboare la parametrii normali.
am fost la 3 reprezentante opel , zeci de testari , demontat mondat sezori si altele... nimic Smile)) masina nu dadea absolut nici o eroare ba chiar ajunsesem sa cred ca sunt eu nebun ... dar stiam clar ca masina anu trecut si la minus 27 de grade statea la 780rpm....

si o iau eu babeste asa prin eliminare... si ma gandesc ce dracu i-am facut eu acestei masini in decurs de un an... si singuru lucru era un upgrade , am trecut de la CD30mp3 + GID la CD70Navi+CID ....
in gandul meu , imposibil sa mearga masina prost de la casetofon, si totusi ma apuc desfac bordul si scot mufa la CID.
Stupoare , cu mufa scoasa la CID masina merge ca unsa si turatia este normala 780rpm
bag mufa la CID masina o ia razna si urca in turatie la 920rpm

zic in gandu meu , totusi e o intamplare nu are cum, si repet acest procedeu de vreo 5 ori , rezultatul acelasi

acum as vrea o minte luminata sa imi spuna si mie ce dracu legatura are CID-ul cu turatia motorului
  • mirceaLU

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra W0L0TGF699G0425 din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2013

Buna,am un Opel Astra Classic || 1.4 Twinport 90 Cp an 2009, la ce turatie trebuie sa stea la relanti cand motorul e la temperatura optima?
  • kill3r000

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2011

770-790 rpm ar fi turatia ralanti optima.
  • Tzony

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1 din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Apr 2013

de curand mi-am luat si un opel astra g 1.6 16v din 98 si cand il pornesc dimineata imi porneste normal numai ca imi sta relantiul la 1500 rot pe min si fluxeaza ba mai tare ba mai incet aproape ca zici cati moare motorul timp de 2,3 min si apoi isi revine din ce cauza poate fi ? va multumesc
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z10XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Apr 2013

porneste mai greu si ai P0335?
LE. acum am vazut ca e din 98. s-ar putea sa nu fie valabil
  • Tzony

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1 din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Apr 2013

SI TIN SA PRECIZEZ CA NU AM NICIUN MARTOR APRINS IN BORD.ASTEPT PARERILE VOASTRE VA MULTUMESC,PORNESTE CRED EU NORMAL.
  • Tzony

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1 din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Apr 2013

nu inteleg ce ai vrut sa-mi spui? are acelas motor ca si una din 2005 daca asta era....
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra Z30DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2011

a gasit cineva rezolvarea la problema cu relatiu la temperaturi scazute ?
idea este ca nu e normal din moment ce am gasit pe you tube filme cu exact acelasi motor ca al meu si care la temp de -6 sau minus -19 grade pornesc absolut normal si relantiu sta exact unde ar trebui
si plus ca anul trecut am avut placerea sa vad chiar la a mea masina " azi o pornesc si relantiu creste subit la 980 rpm iar maine la fel de frig o pornesc si relantiu sta normal )
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jan 2013

Salut, azi am avut si eu problema asta cu relantiu, z16se, nu a mai facut nicodata asa imi sta aproape la 1000, cand e cald motorul, am incercat so opresc si so pornesc din nou, scade turatia la normal adica la relantiul ei 750 800 cat o fi nust exact dar dupa cateva secunde 30 cred se duce iar in 1000, nu am mai avut asta pana acum si tepm era doar de minus 6,5,,cred co fi ceva pe la clapeta...am citit pe aici dar nu am vazut nimic concret, poate e cineva cu acelasi simptom, deci motor cald pornesti cade normal in relanti si dupa aia creste la 1000
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z10XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Apr 2013

poate senzor temperatura. se cere diagnoza
  • manghel

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z16SE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Nov 2014

mirceagalati, si eu am tot Z16SE si zilele trecute am patit acelasi lucru, se pare ca e normal sa faca asa....
  • Ingerulbyopel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2011

Am avut si eu probleme cu relantiul cand dadeam cheie statea la relanti de 800 rot min,si dupa 2 minute urca singura auzeam cum se tura singura si acolo ramnea si dupa ce incalzea motorul,problama sa rezolvat am scos mufa cum descrie cojocaru sorin am oprit mototul am scos mufa de pe furtunul de aier si am dat cheie si problema a disparut si apoi am bagat mufa si nu mai sunt probleme,multumesc pentru munca depusa si explicati mentionez ca am motor Z16SE.
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jan 2013

Salut,azi am scos si eu mufa de la senzorul de pe conducta cu motorul pornit si a czut imediat relantiul la normal, dupa asta am pus mufa la loc si sa mentinut relantiul normal, am oprit dupa aia motorul si l am pornit din nou e ok, o sa mai vad si zilele astea daca mai face....mi a mai spus un prieten ca cic ar face condens pe el si ca ar ingheta, el zice ca la curat cu un sprai..nust nu am facut asta, deocamdata si a revenit
  • larygrig

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2013

Va salut si va confirm ca este a doua oara cand dupa un ger ca asta care a trecut sa marit relantiu la 980 si sa rezolvat prin scoaterea mufei senzorului de aer chiar cu motorul pornit pt.cateva secunde si motorul imediat i-asi schimba turatia la 750,si daca stie cineva care poate fi cauza?
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jan 2013

Salut, nust ce sa zic, ca am mai prins frig si anu trecut si chiar mai mare si cred ca si alti colegi au masini si probabil ca nu au avut probleme de genul asta inca, parerea mea...este... inca nu am desfacut,,s ar putea sa trebuiasca curatat putin senzorul nust cum arata vorbesc in necunostinta de cauza sau are inceput de sfarsit senzorul, ceva e, bine ca isi revine,... va salut si neauzim zilele astea dupa cancerul care urmeaza...

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata