Ai uitat parola? .


  • RNY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2014

si eu am avut aceeasi problema cu relantiul,la 1000 rpm,dupa un ger de -20 gr C. Azi la 10 grade relantiul era tot la 1000 rpm. Am hotarat sa scot mufa de la senzorul de pe furtunul de aer,cu motorul pornit si motorul si-a revenit dupa 2 sec. Am introdus mufa la loc si motorul merge acum perfect. Bafta!
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jan 2013

Da, am mai facut si la mine zilele astea, si am mai uzit si la un prieten cu una cu 16v, tot la fel, nu ma deranjeaza deocamdata,dar sigur afecteaza consumul, trebuie remediata problema, sau asteptam sa se incalzeasca, nu dau banii acum pe un senzor dkt daca se agraveaza cu alte probleme, mai vedem
  • calyyn80

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z16SE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jan 2011

si eu ma confrunt cu aceeasi problema,iarna trecuta am schimbat senzorul de la antigel si dejaba,tot la 1000 sta turatia cind scade temperatura,am puso si pe tester si nimic,acum se manifesta la fel am sa scut si eu mufa de la senzorul de pe aerul expirat si a sa dau cu putin wd-40...........cand se incalzeste isi revinela turatia normala.......motor Z16 SE 8v.sa auzim de bine.
  • toplacservice

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y1.7DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2014

Scoaterea mufei senzorului de aer cu motorul pornit pt.cateva secunde, chiar da rezultate.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,410
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

aceeasi problema cu relantiul marit ma stresat si pe mine ce am facut,curatat EGR de forma,era curat,curatat clapeta acceleratie,prea putina mizerie pe interior,DAR cand sa pun furtunele de la canistra carbon la loc,intrau prea usor pe stutu clapetei,ma uit mai atent si dumnealui furtunelu era crapat,dupa inlocuirea lui(4 cm)cu un furtun de benzina panzat,am verificat si cele 2 furtunele care vin din capacu de chiuloasa in clapeta acceleratie,alea erau intregi
dupa pornire,motor rece,sa ridicat turatia la 1000 rpm cateva secunde ,inainte se ridica la 1500-2000 si acolo intepenea chiar daca se incalzea motoru,dupa aia a coborat sub 1000,dupa ce sa incalzit motoru a scazut la 750-800.ce turometru,fara sa fluctueze turatia
deci ar trebui vazut in ce stare sunt furtunele care intra in clapeta de acceleratie,un pic de aer fals ridica in turatie motoru si acolo sta
  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2015

Eu am facut exact cum ai facut tu si a revenit de la 1000 la 800. Mersi!
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2010

La rece e normal ca ralantiul sa fie mare.
E din cauza la "soc"
La Dacia aveai o maneta de care trageai.La masinile mai noi e automat.
Nu ai de ce sa-ti faci griji.
  • larygrig

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2013

Asa erau daciile dar la astea daca nu scoti mufa de la aer nu se reseteaza turatia la 750rpm,eu dupa gerul asta de lene abia dupa 3zile am ridicat capota sa scot mufa
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 2,312
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra z13Tdci din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

''daca nu scoti mufa de la aer nu se reseteaza turatia la 750rpm''...! Despre ce "mufa",e vorba...?! Ciudata procedura...
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

Mufa senzor aer aspirat, e dupa filtru de aer, inainte de intrarea in corp clapeta. Asa am procedat si iarna trecuta si asta, de 2 ori.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 2,312
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra z13Tdci din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

De regula,cind nu stii denumirea unei componente...,nu o scrie sau intreaba cum se numeste! Nu-i o rusine sa intrebi,e rusinos sa scrii aberatii(senzor aspiratie aer).Senzorul respectiv,masoara temperatura aerului ce intra in motor(senzor temperatura aer)...
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra X18xe din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2015

Salutare ,o mica problema am si eu la relanti ,numai ca la mine ramane turat motorul cand se incalzeste si consumul instant creste pe la 1,7 ,dar are momente cand relantiul isi revine,clapeta ,egr,motoras pas cu pas curatate,am check engine aprins de la egr ,poate fi din vina egr ului relantiul marit la cald?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2010

Da.
  • ddomy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2014

Salutari
Am un Opel astra h 2008 1.6 benzina și acum cu venirea căldurilor dau drumul la A/C și îmi scade turatia la relanti de la 900 la 600 la fiecare 5 sec . Știe cineva care e problema?
Va mulțumesc
  • Cristescu Silviu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2015

Salut,
Am si eu un Opel Astra G X16 XEL cand o pornesc prima data se tureaza foarte mult undeva la 1700 si sta asa cateva seccunde cam 30 dupa scade dupa se subtureaza si tot asa.
Poate sa fie de la senzorul de temperatura?
Multumesc anticipat pt raspunsuri.
  • iaminm

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira z18xe din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2015

salut

la mine de 2 zile de cand e ger -15 a fost sambata dimineata , si acum vad ca relantiul chiar daca e motorul e cald sta la aprox 850-900rpm; la jumatatea distantei intre cele 2 marcaje care indica 750 si 1000rpm.

pana vineri statea la 750 rpm fara variati , exact in dreptul liniutei marcate pe bord.

mufa de care vorbiti este cea care se conecteaza la MAF?sa deconectez MAF?

ca eu alta mufa nu am pe traseul aerului spre motor.
  • iaminm

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira z18xe din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2015

am fost un test diagnoza si am fost gasite 2 erori.

p1500 ; prezent de 8 ori
p1550, prezent de 4 ori

p1500 electronic throttle control motor/functionare defectuoasa/intermitent
p1550 control electronicacceleratie administrare putere/intermitent

tipu a sters zice el erorile dar reglajul se poate face doar curatand clapeta de acceleratie.

in schimb relantiul a ramas tot ridicat pe la aprox 850-900rpm, si consumul instant afisat pe BC esta 0.9l/100km.
  • nike03

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2014

Si mie azi ralantiul mi-a stat pe la 1000 de ture chiar pana am ajuns la servici. Asta de cand a venit figul asta. Am opel astra 1.6 16 valve motor Z16XE. Nu cred ca este normal sa scoatem mufa de la senzorul de temperatura admisie aer pentru a rezolva aceasta problema! Chiar nu este alta rezolvare?
  • jE

  • Mesaje scrise: 10,601
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z18XE din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2006

da' voi v-ati pus problema ca asta poate nu e un defect, ci e comportamentul pe care l-a dorit proiectantul? Sa stea masina la o turatie mai mare cand e zuper frig afara?
Sau vi se pare ca consuma prea mult, cumva?
  • adytzu_slk

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.4 xep din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2008

Cred ca asa e proiectata sa stea motorul mai turat cand e ger afara . Eu am o astra g 1.4 xep luata de noua in 2008 si in fiecare iarna cand e ger sta putin mai turata 850 cam asa. Deci cred ca e ceva normal ,asa e proiectata.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide