Ai uitat parola?


  • iaminm

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira z18xe din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2015

eu nu pun la indoiala faptul ca ar putea fi din cauza frigului acest consum mai ridicat si relanti marit.

ieri dimineata am verificat cand afara erau -9grade pe mesina unui prieten cu motorul cald ,dupa o rulare de 40 minute.(tot opel zafira 1.8 cu BC) : relantiul era la 750 rpm; consumul instant er 0.8 - 0.9 l/h.

in shimb la mine relantiul era marit si cu motorul cald.

dupa ce am ajuns acasa de la servici, am scos mufa de la senzorul de temperatura admisie aer (MAF) si surpriza relantiul a coborat la 750 rpm dar mi s-a aprins si martorul esp (masinuta care derapeaza).
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 2,306
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra z13Tdci din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

Diagnoza,urmarirea parametrilor pe valori reale si depistarea celor anormali...,se cere un pic de experienta!
  • nike03

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2014

Nu stiu cat ar creste consumul ca nu am CB. Dar daca asa ar fi din proiectare, de ce la unii ramane turata(la 1000 ture) chiar si dupa ce se incalzeste motorul iar la altii scade turatia la 800-850 ture?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 2,306
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra z13Tdci din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

La dumneata exista o problema ce trebuie depistata cu testerul,iar la cei ce au relantyul normal,totul e in regula...

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide