Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
uite, miki ti-a facut o descriere logica foarte detaliata.

Ca argument suplimentar: desfaci motorul, cheltui 1000-2000 RON ca sa il pui la punct, ar fi pacat sa te zgarcesti la un 50-100 RON, cat costa o mana de "suruburi"
Skip ads

  • danielX

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Da, asa este.
Eu luam logica prezoanelor de la roata. Le strangi si le desfaci de zeci de ori si merg in continuare....
La chiulasa sunt alte temperaturi, alte presiuni, alte forte...

Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mikyboy se refera la cazul bertone, suruburi biela neschimbate si asta la reprezentanta.
Piese ai de schimbat o gramada, ghiduri supape, simeringuri supape, simeringuri axe came, o gramada de garnituri etc.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
gherasimmarian a scris:vreau sa schimb garnitura de chiulasa as dori niste safturi
motor z16se
km 220mii
an 2001

gasesc in dreapta ulei scurs pe blocul motor frecvent mai ales daca trec de 3500rot
am schimbat furtunul ce ese din capacul de la culbutori ce era apropiat de locul cu problema dar fara nici un succes inca mai gasesc urme de ulei ...
la capacul de ulei gasesc o mazga alba dar am observat asta mai ales iarna si am facut de atunci cam 80mii km fara probleme asa. In vasul de expansiune se observa ceva pete pe peretele vasului dar au aparut doar dupa ce am schimbat vasul cu unu cu senzor pana atunci aveam curat vasul ma gandesc ca poate nu a fost curat ....

Acum mam hotarat sa schimb kit de distrubitie pt ca termostatul deschide prea devreme si pompa a cedat huruie ... asa ca mam gandit ca ar fi ideea sa schimb si garnitura pentru a face oarecum economie de bani data viitoare..


Am gasit ceva pentru moatoarele disel si am ramas cam descurajat in sensul ca nui chiar foarte simplu de schimbat ca la vechea dacie. Sunt multe operatiuni care nu stiu unde le voi rezolva ... de la verificare planeitate chiulasa si ghiduri supape etc...

ma gandesc sa aman deocamdata schimbarea ei si sa ma rezum doar la kit de distributie ... as dori un sfat de la cei ce au schimbat
eu te sfãtuiesc sã dai jos motorul de pe mașinã îl faci bucãți vezi toate uzurile refaci chiuloasã baci un set de segmenți verifici pompa de motorina și injectoare garnituri noi controlezi și ambreiajul și va fi alta mașinã
Skip ads

  • csimion70

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Si eu trebuie sa schimb garnitura de chiulasa la opel meriva z16se,dar nu stiu daca se demonteaza si admisia.Daca nu trebuie demontata,atunci cum se scoate alimentarea din rampa de injectoare
  • csimion70

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Inlocuiesc garnitura de chiulasa fiindca imi consuma ulei (1 litru la 1000Km,folosesc ulei castrol 10w40) si am un rateu la cilindrul 4.Am facut o compresie si a iesit asa - cilindrul 1 (de la distributie spre ambreiaj) 14,75 bar,cil 2-15bar,cil 3-16 bar,cil 4-16,5 bar.Am dedus ca este garnitura de chiulasa ciupita si simeringuri de supapa uzate.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Compresia peste cea a unui motor nou inseamna depunere de calamina si micsorarea camerei de ardere puncte fierbinti care se traduc in ....detonatii/rateuri pe cilindru respectiv,toate astea de la uleiul ars .
Evitati planari fara motiv ,verificati joc supapa in ghid,obligat reformat supape pe scaunele lor si simeringuri cat de cat de calitate Elring au pret accptabil si e marca de prim montaj la majoritatea masinilor germane. Daca este posibil (eu asa fac) curatarea pieselor de calamina in baie ultrasonica evitati micile zgarieturi care asigura o aderenta si mai mare calaminei
Termostatul sa fie ce trebuie ca numai asa ajung piesele la temperatura de autocuratire....
Ca solutie de avarie benzina de 100 si vazut daca mai apar detonatii ,asta pana cand se demonteaza motorul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Consumul de ulei apare de la sementi ungere, specific la motorul tau este si ax came, simeringuri + ghiduri schimbate inclusiv segmenti, supape si scaun obligatoriu rectificate, planare mai rar, blocul sa aiba urme de honuire, pistoane si chiulasa facute bec.
Normal ca se demonteaza admisie si evacuare.
Posibil sa gasesti cuzineti cu probleme, schimbati toti, simeringuri arbori obligatoriu la anii ei.
Costa dar macar mergi fara grija.
O lucrare bine facuta te ajunge cam 2500 lei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR