Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mihaliionels

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am un Astra H gtc de 1.3 Diesel din 2006. De cand a venit vremea rece mi s-a intamplat de cateva ori ca atunci cand o pornesc daca o las cu motorul pornit scoasa din viteza pur si simplu se opreste.
Si am mai observat ca daca o accelerez tot scoasa din viteza, la inceput cateva secunde turatiile ii cresc foarte greu, mult mai greu ca de obicei.

Imi da si mie un sfat, o parere cam ce ar putea sa aiba? pls
Skip ads

  • refresh_1

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2012

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic . poate pierde pe undeva compresie pe furtunul de alimentare sau pe cele de retur de la injectoare ...(e doar o parere )
  • Jamaikanu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ma confrunt si eu cu o pornire mai greoaie, in sensul ca o ia la prima cheie, dar dupa ce invarte motorul de 3-4 ori. Problema mea este ca o iau razna acele de la turometru si combustibil. Cand pun contactul acul de la combustibil indica corect, dar cand dau la automat se duce pana la capat, revine in pozitia initiala, abia dupa ce a pornit motorul indica corect.
Acul de la turometru indica normal cand porneste motorul, in secunda urmatoare revine la 0 si imediat urca si indica normal. Toate becurile din bord se comporta normal.
  • mihaliionels

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am fost la tester si a gasit 2 erori:
- circuit bujie incandescenta deschis
- ceva la presiune rampa

Deocamdata nu mi-a mai facut probleme (azi)...sa vedem...
Skip ads

  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Jamaikanu a scris:Ma confrunt si eu cu o pornire mai greoaie, in sensul ca o ia la prima cheie, dar dupa ce invarte motorul de 3-4 ori. Problema mea este ca o iau razna acele de la turometru si combustibil. Cand pun contactul acul de la combustibil indica corect, dar cand dau la automat se duce pana la capat, revine in pozitia initiala, abia dupa ce a pornit motorul indica corect.
Acul de la turometru indica normal cand porneste motorul, in secunda urmatoare revine la 0 si imediat urca si indica normal. Toate becurile din bord se comporta normal.

Vezi aici: https://www.clubopel.com/vie...28&highlight=
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Jamaikanu a scris:Ma confrunt si eu cu o pornire mai greoaie, in sensul ca o ia la prima cheie, dar dupa ce invarte motorul de 3-4 ori. Problema mea este ca o iau razna acele de la turometru si combustibil. Cand pun contactul acul de la combustibil indica corect, dar cand dau la automat se duce pana la capat, revine in pozitia initiala, abia dupa ce a pornit motorul indica corect.
Acul de la turometru indica normal cand porneste motorul, in secunda urmatoare revine la 0 si imediat urca si indica normal. Toate becurile din bord se comporta normal.

Ai ori bateria pe duca ori alternatorul nu incarca in parametrii , pentru inceput ia bateria in casa si o lasi o noapte la incarcat pe redresor , dimineata o pui pe masina , daca masina porneste bine verifica incarcarea , daca este ok ai bateria obosita sau tu faci drumuri scurte si dese iar bateria nu are timp sa se incarce .
  • sergiu vectra

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1999 Y20DTh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2012

  • Mesaj Privat
sal baieti am si eu un opel vectra 2,0 diesel si am niste probleme dimineata sau daca o las mai mult de 6 ore porneste greu iar becu de la buji nu se aprinde deloc , o data ce o pornesc mi se aprinde becul galben de la motor care se stinge dupa 1 min dupa imi porneste la jumate de cheie
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@sergiu vectra:Ai una sau chiar mai multe bujii arse
Skip ads

  • sergiu vectra

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1999 Y20DTh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2012

  • Mesaj Privat
am sa verific bujiile maine si vedem , ma gandesc sa le schimb pe toate am auzit ca este mai bn voi ce ziceti?
  • gromhellscream

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti 16 V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu un astra G de 1.7 dti M-i se descarca bateria peste noapte pe frigu asta si vreau s-o schimb, da habar n-am ce baterie imi trebuie, de cati volti/ amperi.... e prima mea masina, nu facei misto pls Smile) ms anticipat pt raspuns Very Happy
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Vezi ce scrie pe bateria veche, din ce-mi aduc aminte trebuie sa fie de minim 70Ah ...dar sa fii atent sa nu fie prea mare ca sa-ti intre pe suport...
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
gromhellscream a scris:Salut, am si eu un astra G de 1.7 dti M-i se descarca bateria peste noapte pe frigu asta si vreau s-o schimb, da habar n-am ce baterie imi trebuie, de cati volti/ amperi.... e prima mea masina, nu facei misto pls Smile) ms anticipat pt raspuns Very Happy

Bateria mea are 74 amperi. Tot pe Astra G 1,7 dti e pusa. Saptamana trecuta am dat-o jos, prilej cu care am constatat ca nivelul electrolitului era minim. Am completat nivelul si am pus-o pe redresor. Cand a fost foarte frig afara am tinut-o scoasa de pe masina.
Skip ads

  • frumushel

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ceva sfaturi pentru pompa de lichid pentru parbriz aveþi Laughing cã nu se mai aude nici bâzâitul acela specific. Maºina este cea din semnãturã. O pozã cu siguranþa/releul corespunzãtor poate pune cineva?
  • NastyKry

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Problema mea la Vectra B fabricatie 2002. motor 2.2 dti: dimineata porneste puuutin mai greu dupa care fara probleme, mi se aprinde dupa pornire martorul motor si se stinge dupa ce merg cateva sute de metrii...apoi pot sa merg 50, 100 kilometrii...dupa care la prima oprire ( fara sa opresc motorul ) se aprinde iar martorul motor , merg iar cateva sute de metrii, 1 kilometru si se stinge iar si ..tot asa . Care ar putea fi problema ...poate cineva sa ma ajute? Multumesc anticipat
  • munteanuionutdaniel

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut am un opel corsa b 1.5 diesel..i-am schimbat uleiul 5w40 , i-am schimbat fltru de motorina, filtru de ulei , i-am pus supapa de sens,,i-am cumparat baterie noua...bujiile functioaneaza toate 4.... si am mari probleme la pornire cand e rece....i-am pus in motorina solutie anticongelare...nici cu spray-ul nu vrea so ia.......in schimb dak torn apa fierbinte pe motor, filtru de mtorina si pompa de injectie porneste la prima cheie...stii careva ce sa-i fac k sa porneasca fara sa o mai ud cu apa calda? sau care ar fi problema?ms
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@Nasty - vezi ca ai bujii arse mai mult ca sigur... verifica fiecare bujie cu mulltimetru si daca ai si numai una arsa sa le schimbi pe toate 4.
@frumushel - poate ti-a inghetat lichidul in bidon...
  • munteanuionutdaniel

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2012

  • Mesaj Privat
le-am verificat toate 4 sunt bune... si dak ar fi bujiile dc porneste cand torn apa fierbinte pe motor? ar trebuie sa imi faca probleme cat de cat si la cald.....
  • munteanuionutdaniel

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2012

  • Mesaj Privat
nu mi-a inghetat nici un lichid Smile)
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
munteanuionutdaniel a scris:le-am verificat toate 4 sunt bune... si dak ar fi bujiile dc porneste cand torn apa fierbinte pe motor? ar trebuie sa imi faca probleme cat de cat si la cald.....


Nu cunosc motorizarea ta, eu doar iti spun cum e la mine, eu am filtrul de motorina INCALZIT de o rezistenta, daca si pe filtrul tau ai o mufa, scoate-o si verifica daca-i vine tensiunea de 12 V si apoi cu un ohmetru verifica rezistenta.
Toate bune!
  • sergiu vectra

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1999 Y20DTh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2012

  • Mesaj Privat
imi poate zice si mie de ce mi se aprinde becul de la buji numai prima data cand o pornesc , daca merge 1 min nu se mai aprinde imi face figuri dimineata cum am mai scris mai sus trebuie sa ii dau 2 3 chei am schimbat bujile am schimbat filtru de motorina ce poate sa fie?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR