Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Ursu/\82 a scris:Daca se dezamorseaza rampa de injectie, cand pui contactul nu se amorseaza? Ca Normal pompa din rezervor, baga motorina nu? Ca parca se aude un bazait!

Da, se amorseaza.
Skip ads

  • me_maxis

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salutare am si eu o problema cu un astra f din 96motor td1700.in primulbrand care este legatura intre imobilizator si incarcare iar in al 2lea rand de ce sau ce suprasolicita alernatorul de se arde statorul sau puntea redresoare?
multam fain
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
imobilizatorul are legatura cu CIP-ul de la cheie! E cel care citeste ca e cheia corecta !
@Negreanu pai si de ce atunci(am auzit pe multi) tot se recomanda montarea acestei supape! E mit sau chiar face bine?
  • me_maxis

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
multam dar nu ar trebui sa fie asta cauza ptr suprasolicitare nu?
Skip ads

  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu-i un consumator mare, zic eu! Dar cum ai ajuns la ideea asta?
  • me_maxis

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
un nene mecanic de la speedway a ajuns la concluzia asta si nu inteleg de ce.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Poate e ceva in scurt zic eu, si totusi daca nu ma insel atunci ar trebui sa-ti termine bateria!
  • me_maxis

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
da o epuizeaza la cateva zile,dar nu stiu de ce a ajuns la concluzia ca imobilizatorul ar fi problema,eu am reparat alternatorul prima data avea puntea diode arsa am pus alternatorul sus am mers cateva zile apoi iara bateria praf si mirosea a aras, statorul era prajit si sa zis ca a fost suprasolicitat,apoi suprasolicitat cica ar fi de la alternator
Skip ads

  • Lorilori

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Corsa 2004 Z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2013

  • Mesaj Privat
buna seara

am si eu cateva intrebar daca ma poate ajuta cineva.sunt la primul motor diesel si nu prea le am....
acm cumparat recent un corsa 1.3 cdti sunt multumit de ea cat de cat,am o problema la pornire,la noi aici in M Ciuc e cam frig in general ma gandeam ca din cauza aia dar asa se pare ca nu dimineata pun contact se sting becurile si incerc sa pornesc,nimic numai intentie de a porni in rest nimica asta cam pana la a 3 4 sau chiar a 5-ea cheie. bujiile sunt bune baterie buna ,filtre ulei tot e schimbat nou. dupa ce e pornita nu mai face faza asta deloc porneste din prima si fosrte frumos.egereul e curatat admisia la fel tot si tot face figuri si la frig si si cand e mai calduc afara.pe test nu iese nimica.
inca o intrebare am facut plinul circa 45 L am mers in mixt cam 600 km iese 7.5L/ 100 km e foarte mult la regim normal maxim 110km/h . daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi posibil sa fie injectoare? sau ce altceva ca am epuizat toate posibilitatile pe care le stiam.

va multumesc
  • me_maxis

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salutare am aceias problema cu pornitul de dimineata mai ales pe frig eu nu am gasit omul care sa dea solutia:(
  • Lorilori

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Corsa 2004 Z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2013

  • Mesaj Privat
la noi de ex azi de dimineata o fost -1 grad tot la a 3-a cheie mi-o pornit nu stiu ce sa fac,de mers merge bine dar ma deranjeaza pornirea si consumul ala
  • me_maxis

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
nus cum sa te ajut mie mio zis cineva sa calc acceleratia cand dau la automat am incercat dar nica nou poti sa incerci dacac vrei
Skip ads

  • Lorilori

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Corsa 2004 Z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am incercat si eu toate variantele dar tot nimica
  • me_maxis

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
ramane inca u mister mai vb maine nb
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
In primul rand, nu calcati acceleratia cand dati la cheie! A doua, poate sa fie motorina de proasta calitate si sa faca un dop de gheata! Unii zic ca se dezamorseaza rampa de injenctie si ca o supapa de unic sens pe retur ar ajuta! Eu de obicei cand este frig afara, pun odata contactul si astept sa se stinga martorii din bord, dupa care iau contactul si-l mai pun odata si la fel astept martorii sa se stinga dupa care abia atunci dau la demaror! Eu zic ca porneste mai repede decat daca as da din prima la cheie! Acum intr-o dimineata am patit-o si eu! Mi-a pornit abia la a doua cheie, lucru anormal!
Cat despre problema ta @me_maxis trebuie sa identifici ce ai in scurt zic eu, sa rezolvi problema si sa repari/schimbi alternatorul! In acelasi timp schimba si mecanicul! Poate sa fie un scurt la imobilizator zic eu!
@lorilori cred ca este un consum mare! dar poate faci drumuri scurte si afara fiind frig motorul nu ajunge la temperatura optima de lucru! E bine sa o pui pe tester sa vezi poate ai ceva erori stocate! cauta un coleg din apropiere cu op-com sa te ajute!
  • Lorilori

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Corsa 2004 Z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2013

  • Mesaj Privat
testerul nu da nici o eroarre am verificat cu 3 testere diferite si trei oameni diferiti,da este cand fac drumuri scurte dar nu tot timpu.azi am facut si un filmulet cum porneste masina mea la +2 C afara sa vad cum pot sa pun filmul sa il vedeti si voi.o pornit la prima cheie dar o trebuit sa tin lung cheia ca sa porneasca.
  • me_maxis

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
alternatorul estebok am schimbat stator punte diode masurat si iara masurat nam ce sanmai schimb la el rramane sa mai caut scurrul ala sau ce o fi altceva ms oricum inca ma documentez in legatura cu suprasolicitarea asta
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Lorilori a scris:testerul nu da nici o eroarre am verificat cu 3 testere diferite si trei oameni diferiti,da este cand fac drumuri scurte dar nu tot timpu.azi am facut si un filmulet cum porneste masina mea la +2 C afara sa vad cum pot sa pun filmul sa il vedeti si voi.o pornit la prima cheie dar o trebuit sa tin lung cheia ca sa porneasca.

incarca-l pe youtube! si la mine uneori trebuie sa tin cheia un pic mai mult! Se intampla uneori si vara! chestia ciudata este ca nu face tot timpul asa! Adica azi dimineata, frig,a pornit ok! ieri dimineata, tot frig, a trebuit sa tin un pic mai mult! NU stiu ce determina lucrul asta! Nu am descoperit pana acum!
  • Lorilori

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Corsa 2004 Z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2013

  • Mesaj Privat
http://youtu.be/p_KLUkZ3mb0
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La mine nu tre sa tin chiar asa mult ca la tine! Am vazut ca esti si pe rosu! incearca sa ai mai multa motorina in rezervor! Si nu stiu daca e bine sa stea la 1000 de ture! am sa verific si la a mea sa vad la cat sta dimineata imediat dupa ce o pornesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR