Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
as vrea sa vopsesc aeratoarele la opelul meu,ma ajuta cineva cu niste idei?ce fel de vopsea ar merge,care sa reziste la temperaturi ridicate sa nu se cojeazca.multumesc
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pei ori spray pentru etrieri ori plastidip.
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
buna mi-am luat placute de frana pentru opelul meu si nu am reusit sa le schimb!ca sa intelege-ti de ce nu am reusit o sa atasez o poza..

pasii care i-am urmat:am scos sigurantele notate cu S,apoi am desfacut suruburile alea 2 desenate de mine,am scos placutele,am impins pistonul ala notat cu p si cand sa pun placutele noi pauza,aia de pe partea cu pistonul avea loc o gramada iar cealalta notata cu 1 nu avea loc,am pus-o pe pozitie dar cand vroiam sa strang suruburile placuta 1 presa discu si ramanea blocat.......si nici nu se strangea pana la capat ca nu ii dadea voie discul.cea cu numarul 2 nici nu ajungea la disc...avea o gramada de loc.sper ca ati inteles ceva din ce am spus eu....ma cam oftic este o chichita pe care nu am reusit sa o deslusesc si puteam sa le pun singur chiar tre sa dau bani pentru orice...presupun ca este vreun reglaj ceva care sa faca distantele egale sa intre placutele dar eu nu am gasit nimic...si am dat jos tot calaretul ala sau cum se cheama...
  • LGS

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ia un spray cu vaselina si da pe culisante ca tu ai etrierul blocat si eu am avut lafel, dupa aia misca de ele spre motor si dupa aia spre exterior si pune placutele si ai sa vezi ca o sa fie spatiu pentru amandoua.
Skip ads

  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
care sunt culisantele?imi poti face un semn pe poza mea?eu nu am vazut nimic pe acolo ce ar putea sa culiseze......multumesc
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
care sunt culisantele?imi poti face un semn pe poza mea?eu nu am vazut nimic ce ar putea sa culiseze....multumesc
  • LGS

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
constantin87 a scris:care sunt culisantele?imi poti face un semn pe poza mea?eu nu am vazut nimic pe acolo ce ar putea sa culiseze......multumesc

Unde va unde ai facut tu semnele alea cu suruburi un pik mai spre usa ai sau ar trebui sa ai un capac sus si un capac jos(capac de marimea uni dop de scbitori, in cazul in care il mai ai in scoti si cu un imbus de 10 sau 11 tre sa se desfaca culisantele alea, Wink ori cum tu daca te apuci de etrier si tragi spre tine si spre masina ele tre sa se miste pe aceeasi traiectorie, in cazul in care nu ia un ciocan si bate usor in el spre partea opusa unde nu iti intra placuta si dupa aia pune pe cineva sa calce frana sa vezi daca este etrierul blocat (dar mai mult ca sigur asta este. (tu trebuie sa imi spui daca placutele erau tocite ambele in aceeasi proportie) )
Imaginea este luata de pe www.unixauto.ro(sa nu am probleme cu copyright-ul)
Ce este incercuit cu rosu acolo sunt culisantii iar ce este cu albastru acolo sunt suruburile care l-eai facut tu cu rosu pe poza ta. daca mai ai ceva nelamuriri intrebi.
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am gasit care sunt culisantele,le-am batut cu un ciocan in lipsa spray-ului,au intrat placutele,am scos si pistonul si l-am curatat,l-am pus inapoi si tot imi blokeaza roata,am mers un pic am zis poate isi da drumul dar nimic...la o roata le-am schimbat si este ok dar la aia are draci in cur si nu merge.placutele la ambele roti s-au ros mai tare pe partea pistonului......s-a facut seara si le-am pus pe alea vechi la roata care nu merge care o placuta e pe jumatate si cealalta mai putin de jumatate....dar cum am desfacut etrierul de tot am scos si furtunul de la servo ca sa scot pistonul acum cand calc frana tre sa calc mai la fund sa tina,astea nu se aerisesc singure?ca anapoda mi s-a rupt un surub aerisitor......
Skip ads

  • LGS

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
fi atent te duci la orice bazar sau magazin de chinezarii si iei o trusa cu freze si pile pentru bormasina dai etrierul jos de pe masina cu totul il pui pe menghina te duci si cumperi un chit de reparatii pentru etrier (pt opel kadett e fara discuri ventilate ! antentie sa nu iti dea pentru cielo) te apuci si demontezi tot etrierul si acolo ai niste freze ca o panza de circular si cureti foarte bine toate orificiile insa ai grija sa nu deformezi gaurile pe acolo, la culisant iei putin feruginol pe o pensula dai pe ele lasi 5 minute si cu un smilgher fin freci usor circular dupa care iar dai cu feruginol si dupa aia cureti cu diluant sau benzina, dai cu vaselina (ideala ar fi daia de la wurth dar merge si alt tip) si bagi la loc dupa operatiunea asta daca tot asa face, schimbi si furtunele dintre etrier si conductga (20 lei bucata) si ar trebui sa nu mai ai probleme. Nu mai merge cu placutele asa pentru ca iti ovalizezi discurile aiurea si sa nu patesti ca mine sa ti se duca detot ferodoul de pe placuta si dupa aia sa faci santuri pe disc frecand fier pe fier.
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
acum sunt la tara nu am de unde dar o sa iau.spune-mi si mie ce legatura au franele cu relantiul,de cand am umblat sa imi schimb placutele,am desfacut si un etrier si nu am reusit sa ii fac aerisirea cum trebuie pt ca ti-am spus un surub de la aerisire e rupt,cand stau pe loc cu motorul pornit daca fac pedala de 3 ori scade din turatii pana moare motorul....kiar mi se pare suspect,nu vad legatura....si acum imi tin franele,dar e foarte jos pedala,fata de cum era inainte....era mai sus si era mai tare..acum e mai moale asa si te sa apas ceva mai tare....
  • LGS

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu pe kadett e este servo frana care funcioneaza cu vacum... sa nu forteze ceva pe la vacum sau sa ai butelia la servo sparta sau vro membrana si sa scape vacum si atunci ti-ar scadea turatia... asta este parerea mea, pana acum nu am avut aceasta problema. In legatura cu aerisirea nu stiu ce sa iti spun, eu am ramas odata fara lichid de frana de tot si nu mai aveam frana pedala direct in podea si nici un fel de frana... dupa 3 zile am pus lichid de frana si dupa vro 40 de pedale tinea brici... nu stiu ce sa iti zic ... ai putea sa aerisesti desfacand surubul de la furtun si iesind pe acolo lichid vezi si tu cum faci ca e belea bare cu aeriseala asta... poti ramane fara frane.
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
buna!iar am patito astazi,mi s-a dus termocupla cred,mi-a fiert apa in vas si mi-a dat afara din vasul de expansiune,aproape ca s-a golit,in fine,am tras eu 2 fire de la mufa care intr in ventilator + si - si le-am tras la bateris si o pornesc direct momentan,dar de cand am umblat pe akolo si nu am umblat in alta parte decat la mufa de la ventilator si la mufa care este acolo la radiator,cica daca fac scurt intre cele 2 fire de la radiator trebuia sa porneasca ventilatorul dar nu....nedumerirea e ca nu imi mai merge kilometrajul.....ce sa aibe oare?e f aiurea ca dupa km ma mai luam si eu ca si asa nu imi indica la benzina si calculam la km......niste idei?multumesc
Skip ads

  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
chilometrajul si-a revenit creca,cablul e pe duca...
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
buna!v-am spus in discutiile din urma ca nu imi mai porneste termocupla..si am facut eu sa o pornesc pe direct,dar nu stiu,nu ma descurc,se incalzeste motorul chiar daca pornesc termocupla,plus ca,eu cred ca nu imi indica in bord corect,eu am kadett e 1.3n 1988 si cand e la un sfert pe gradatia aia deja imi da afara din borcan...bine ca asta am patit-o doar o data ca acum merg ce merg si verific apa din borcan......cand imi mergea termocupla cand se incalzea statea pornit ventilatorul 2 minute sa zic si apoi scadea acul la apa,dar acum daca se ridica un pic pot sa tin ala pornit 10 minute ca tot nu scade....e un stres pe bune..plus ca se ridica apa in vas ceea ce nu mi se intampla cand era functionala....puteam sa o o turez la greu si tot nu se ridica apa in vas,dar acum nici nu stiu cand sa o pornesc si cat sa o las.....asta e din termocupla sau poate fi si din termostat?(mentionez ca si motorul e uzat)am citit o discutie unde cineva spun ea ca si asta ar putea fi un motiv..garnitura chiulasa dusa si motor uzat........
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ai putea schimba termostatul si termocupla(nu sunt asa scumpe). Lichidul de racire este bun, e vechi rau?
Garnitura de chiuloasa poate fi arsa, dar pentru asta ar trebui sa ai ulei ori in vasul de expansiune, ori apa in baia de uelei si sa vezi spuma pe capacul de la ulei sau pe joja.
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu am spuma nici pe capac nici pe joja si nici in vasul de expasiune ulei....eu am masina de 1 an si nu am schimbat lichidul de racire....acum am deslusit un pic din problema,cum am legat eu pe direct am legat firele invers si ventilatorul dadea aerul afara in loc sa il bage inauntru.daca schimb lichidul de racire tre sa il fat tot cu antigel chiar daca e vara?si am sa schimb tot si termostat si termocupla..
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Da, tot antigel + apa deoarece va avea un punct de fierbere mai mare(ajutat si de presiunea creata in interior).
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
deci antigelul fierbe mai greu?eu credeam ca el fierbe mai repede..vreau sa segmentez motorul,doar atat ca nu am bani sa ii schimb tot setul...crezi ca s-ar vedea vreo imbunatatire?daca schimb doar cureaua de distributie fara sa iau si rola intinzatoare e ok?sau nu prea?eu vreau sa il segmentez ca pierde compresie si imi da ulei pe bujii,la turatii de peste 2000 merge dar cand o las la relanti uneori moare motorul ca se uda bujiile,asa la turatii se curata...plus ca nu mai are vlaga in sarcina la pante mai mari nu mai trage cu a 2 a....chiar daca plec de jos cu turatii mari de peste 3000 chiar,nu trage...tre sa dau 1 a.si as vrea sa ii schimb segmentii,cureaua,garniturile automat poate semering ce mai e pe akolo astea mai ieftine ca nu am mai mult de 600 de ron stau foarte naspa cu banii si nici nu vreau sa o distrug de tot.faza e ca eu sunt pe undeva la tara si nu fac multi km,imi trebuie sa imi fac treaba pe aici,nu plec la drum lung cu ea,intr-un an am facut 7000 km deci iti dai seama.....uzata am luat-o pierdea ulei si consuma,dar s-a agravat in timp....pacat de ea,e batrana dar arata bine...fata de o dacie.....
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Antigelul+apa+presiune -> punct de fierbere mai mare.

Nu stiu ce sa zic de schimbat curea/segmentat, daca va fi mai bine sau mai rau. Daca tot nu ai bani prea multi incearca sa cauti un motor sa-l schimbi. Se dau masini intregi cu 1500lei, motorul sunt sigur ca il poti gasi mai ieftin si probabil mai bun decat al tau de acum.
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
m-am gandit si eu la faza cu motorul...pe net nu am gasit si tot am mai cautat.....multumesc pentru sfaturi..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR