Ai uitat parola?


  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Probabil tu ai motorul A17DTJ, 81KW ,110CP.
A17DTR este cel 125cp.Asa am si eu motorul pansonat cu DTR si in realitate si in acte este DTJ de 110 cp.Cauta piese pt.A17DTJ,oricum motoarele sunt la fel ,difera doar puterea si softul.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,433
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt identice: comanda se face după seria de șasiu.
  • sergiu_csi2005

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17dtr din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ok .merci. la mine in acte e a 17 dtr 81 kw:)))

  • IMihai294

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Baieti la un astra din 2013 a aparut eroare cod 55 stiu ca ii prea plin filtru de particule si nu poate sa isi faca regenerarea...ce ma sfatuiti sa fac?
  • MugurC

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra a17dtr ? din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Da-l afara. Very Happy
  • ruk

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa z10xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
nelutzu_832000 a scris:Va salut. Daca cunoaste cineva ce este furtunul din imaginea de mai jos, foarte umeda de ulei si se misca cu totul. Multumesc


iti ies vapori de ulei de la furtunul de interculer, ala gros negru, baga mana sub el si vezi ca este murdar dedesupt
scoate siguranta aia metalica si trage de el afara, inauntru are o garnitura, scoate o afara, gurata cu o carpa de bumbac furtunul inauntru, garnitura si admisia la clapeta
monteazale si nu o sa mai curga asa mult
garnitura nu gasesti decat cu furtun cu tot si costa 600 ron
poti face o inventie cu garnituri de la canalizare sau ceva de genu
daca te uiti la celalalt capat al furtunului (la interculer) este la fel, plin de ulei
spor
  • syle2peu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Se poate face garnitura din camera de bicicleta,suna ciudat,dar eu așa aveam la astra curs vapori de ulei urat,am auzit la cineva ca a tăiat 5 mm din camera a pus deasupra și apoi a băgat furtunul,zis și făcut,am stricat o camera am pus și de atunci gram de ulei nu mai sare pe acolo
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,269
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17 dtj din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
@syle2peu,bună ideea.
Am să încerc și eu,de ceva timp picură și la mine,în special când o forjez mai tare.
  • Bogdan-Olivia.

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra A17dts din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat

Salut colegii, ajutați-mă și pe mine cu niște răspunsuri, cum e posibil ca în carte sa fie A17dts, iar în opel pass a17dtc. 81kw 110hp, iar când am rulat-o mi-a ieșit 131hp?
  • Bogdan-Olivia.

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra A17dts din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat

Și ce componente diferă: turbina, cutia, ambreiajul sunt toate la fel și pe 110cai și pe 131?
Mulțumesc tuturor ce ma ajuta sa deslușesc acest mister
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, vin si eu cu o intrebare....masinile voastre se tureaza in gol pana la 5000- 6000 ture? caci a mea mai mult de 4800 nu vrea.
Cred ca in curand ii voi face o curatare dpf sau altul nou (360euro).
A curatat cineva dpf pana acum?ca si ramdament/pret/durata....se merita?sau sa nu ma doara capul iau unul nou si gata?
Pretul de curatat este undeva la 400 ron + 200 demontarea si remontarea lui pe masina.


MODEL: Astra 2010
MOTOR: A17DTR
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
La aproximativ 5000 de rotatii si la mine se limiteaza ,asa este normal, daca te uiti de la 5000 intri pe rosu.
Scoate-o pe autostrada si dai in goarna cativa km in minim 3000 de ture si daca tot ai mesaj cu dpf-ul curatal ,fa-i si o decarbonizare dupa curatare ,sau anuleaza-l( nu recomand ), sau schimba-l.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Decarbonizare i.am facut...mesajul a disparut dupa 10 min in 3500ture in gol.
Problema este ca isi face regwnarare la 150km...si chiar uneori 2/zi.
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Eu nu am avut mesaje niciodata in bord ,dar regenerari tot asa isi face pana in 200 km ,in oras ,dar la drum cam la 350 km.De 2 ori pe zi niciodata .
Parerea mea e ca trebuie scoasa la drum destul de des.
Ai ratat cumva cateva regenerari , ca de aceea cred ca ai mesaj in bord , eu am pus un led cu o rezistenta pe oglinda larerala stanga ,legat la firele care alim. incalzirea oglinzii si cand porneste regenerarea se aprinde ledul, pt.ca calculatorul cand declanseaza regenerarea , porneste si incalzirea lunetei si a oglinzilor si asa nu ratez nici o regenerare.
  • ska

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra A20DTH din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ai diesel, de ce ai vrea sa se tureze pana la 5-6000rpm? Daca doreai 6000rpm+, trebuia sa iei benzina.

Nu mai faceti regenerarile, cu masina parcata, turata "in gol". Regenerarea se face la o temperatura de 600-800grade. Iti dai seama ce caldura emana DPF-ul, fara o racire corespunzatoare in mers? La cateva regenerari de genul, s-au dus dracu toate proprietatile uleiului...
Regenerarea trebuie facuta in mers, la o turatie de 2500-3000rpm, mers cat mai constant, pana se termina.
Trebuie urmarit consumul mediu, si eventual turatia la relanti, daca cumva te prinde in oras.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Stiu ce trebuie urmarit.Dar de multe ori nu am de ales ca incepe regenerarea cand parchez(si nu am unde merge cu ea constant la 2500-3000 ture)si trebuie sa o fac static.
Mesajul a aparut instant azi desi isi facuse ultima regenerare ieri(dupa 147km numai in oras).
In legatura cu turatiile....era mai mult o curiozitate...eu pana azi nu am incercat sa vad pana unde se duce pe maxim,si am observat ca mai sus de 4800 nu vrea.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare astazi mi.a aparut service vehicle soon si imi apar 2 coduri de eroare...P0110 si P0103.
Sa fie de vina doar debitmetru aer sau senzorul.
Intreb sa stiu ce sa cumpar.
Multumesc.
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt 2 senzori intrunul, unul pt.debitul de aer si unu pt. temp.aerului pe debitmetru ,cumperi or doar senzorul ,partea in care intra mufa ,ori debitmetru cu totul.Recomandat este unul original.
Era bine sa vezi si valorile pe tester ale senzorilor sa fii sigur daca il schimbi sau nu.Poti imprumuta un debitmetru de la un prieten cu acelasi motor sa faci o proba inainte sa il cumperi.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Nu cunosc pe nimeni cu acest motor...o sa cumpar unul bosch si imi incerc norocul.
Am sa incerc sa.l curat...poate scap asa:))
Mai am un fir care atarna pe sub alternator, compresor AC(de el este prinsa o clema metalica cu o gaura la un capat,iar la celalalt sunt 2 gheare de prindere.)de fapt sunt 2 fire intr.un copex.
Apreciez mult daca imi poate face cineva o poza din zona aia mai detaliata.
Multumesc mult de raspuns.
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am curatat un debitmetru la fosta masina astra g 1,7dti si s-a curatat de tot , am apelat la desmembrari si a fost ok.

Chestionar

ce consum mediu ai cu aceasta motorizare
4-5% 8%
5-6% 19%
6-7% 34%
7-8% 26%
altul 11%
149 voturi

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata