boaba
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
Cu aceste 2 erori m-am confruntat si eu timp de 6 luni.si am inceput un drum lung de cautari ca sa repar masina fiidca ma stresa SVS in bord.
-cele 3 sigurante de forta 80Ah,80Ah,100Ah :inlocuire plus curatare contacte la cele trei fire care vin cu piulita pe ele.(sunt situate in partea dinspre parbriz,atasate langa tablou sigurante compartiment motor U.E.C).
-cele trei sigurante de 7,5 Ah din tabloul de siguranta (inlocuire plus curatare locas)
-schimbare baterie (avea 5 ani )
-update de soft la toata masina (reprezentanta opel craiova ) atentie aveti nevoie de carpas!
-schimbare bujii incandescente (reprezentanta opel craiova) si aici fac o mica paranteza si va enumar urmatoarele:
Bujii vechi ale masinii aprox 180k km:
1-masurare bujii cu aparatul de masura digital pus pe 200 ohm (nu pe dioda, electronist de profesie) 0,6 ohm toate patru dupa 24 ore stationare, 1,2 ohm toate patru la cald; 2- verificarea tuturor cablajelor ; 3- verificare bujii cu firul metoda batraneasca; 4-scoatere bujii verificare pe baterie totul era din punct de vedere teoretic super ok si sa nu uit am verificat si rezistenta incalzitorului de motorina din carcasa filtru motorina.
-schimbat releu bujii (reprezentanta opel craiova)
Bun de aici incepe distractia si am sa va scriu o mica povestioara cum si ce am facut pas cu pas:
prima data am curatat contactele electrice si am schimbat sigurantele a mers doua saptamani,apoi am mers la reprezentanta au zis ca este soft trebuie update sa facut update la toate componentele masini a tinut 6 sau 7 zile a revenit SVS in bord ce sa fie oare ? P037e p037f, mergem inapoi la servis schimbam bujii la 2 zile aceeasi eroare plus service aibag sistem ,mergem inapoi se apuca baietii de masurat niste fire care fac legatura intre releu (care nu prea este releu ci un mic computeras cu modulare pwm) si ECM si dau verdictul care de altfel ma asteptam trebuie schimbat releu bujii ce sa fac il schimbam si pe ala
De atunci si pana astazi au trecut 2 saptamani , am parcurs 1200 km(un drum crv -maramuresi ) unde am avut parte si de 16 grade si de -5 grade in care sa comportat exemplar dar inca nu sunt sigur 100% ca sa rezolvat deoarece nu se stie clar ce a fost de vina .
mai pe scurt eu am schimbat tot ce tine de partea cu bujiile incandescente .
Imi cer scz daca am scris prea mult sau daca am plictisit vreun coleg
-cele 3 sigurante de forta 80Ah,80Ah,100Ah :inlocuire plus curatare contacte la cele trei fire care vin cu piulita pe ele.(sunt situate in partea dinspre parbriz,atasate langa tablou sigurante compartiment motor U.E.C).
-cele trei sigurante de 7,5 Ah din tabloul de siguranta (inlocuire plus curatare locas)
-schimbare baterie (avea 5 ani )
-update de soft la toata masina (reprezentanta opel craiova ) atentie aveti nevoie de carpas!
-schimbare bujii incandescente (reprezentanta opel craiova) si aici fac o mica paranteza si va enumar urmatoarele:
Bujii vechi ale masinii aprox 180k km:
1-masurare bujii cu aparatul de masura digital pus pe 200 ohm (nu pe dioda, electronist de profesie) 0,6 ohm toate patru dupa 24 ore stationare, 1,2 ohm toate patru la cald; 2- verificarea tuturor cablajelor ; 3- verificare bujii cu firul metoda batraneasca; 4-scoatere bujii verificare pe baterie totul era din punct de vedere teoretic super ok si sa nu uit am verificat si rezistenta incalzitorului de motorina din carcasa filtru motorina.
-schimbat releu bujii (reprezentanta opel craiova)
Bun de aici incepe distractia si am sa va scriu o mica povestioara cum si ce am facut pas cu pas:
prima data am curatat contactele electrice si am schimbat sigurantele a mers doua saptamani,apoi am mers la reprezentanta au zis ca este soft trebuie update sa facut update la toate componentele masini a tinut 6 sau 7 zile a revenit SVS in bord ce sa fie oare ? P037e p037f, mergem inapoi la servis schimbam bujii la 2 zile aceeasi eroare plus service aibag sistem ,mergem inapoi se apuca baietii de masurat niste fire care fac legatura intre releu (care nu prea este releu ci un mic computeras cu modulare pwm) si ECM si dau verdictul care de altfel ma asteptam trebuie schimbat releu bujii ce sa fac il schimbam si pe ala
De atunci si pana astazi au trecut 2 saptamani , am parcurs 1200 km(un drum crv -maramuresi ) unde am avut parte si de 16 grade si de -5 grade in care sa comportat exemplar dar inca nu sunt sigur 100% ca sa rezolvat deoarece nu se stie clar ce a fost de vina .
mai pe scurt eu am schimbat tot ce tine de partea cu bujiile incandescente .
Imi cer scz daca am scris prea mult sau daca am plictisit vreun coleg
KnX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
Ma confrunt si eu cu aceeasi problema, Service vehicle soon.cu codurile de eroare P037E si P037F. Bujiile sunt bune cu valori de 0,6 si 0.7 ohmi, releul l-am schimbat, am curatat contactele sigurantelor dar fara nici o rezolvare, DTC-urile persista. Mi-am adus aminte de ce imi spunea un tip de la Radacini dupa ce am fost cu masina pentru o rechemare in service, ceva de genul "Daca iti apare Service Vehicle Soon verifica sa nu se topeasca nu stiu ce fire (n-am retinut exact si acum chiar ma oftic)
ilo
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2016
- Mesaj Privat
boaba
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
KnX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
KnX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
KnX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
KnX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
KnX a scris:Am rezolvat. Verificat din nou bujiile toate avand cam aceleasi valori 0.6-0.7 ohm. Apoi incercat metoda clasica Cu firul pe borna si surpriza, una facea o scanteie destul de mare deci practic fura curent. Am inlocuit-o si am rezolvat, deci, pentru cine vrea un releu de bujii nou sa imi spuna.
Atentie... unele bujii functioneaza la 4.4V, posibil si la 1.7cdti (la 2.0cdti sigur e la 4.4V), iar metoda clasica nu merge. Daca ai pus 12V pe ea, este clar ca s-a ars.
boaba
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
La 1.7 cdti (a17dtj,a17dtr) sunt numai bujii de 12v la cele cu ecoflex sunt si bujii de 4,4v
ma bucur ca ai rezolvat knx .
inca odata repet bujiile chiar daca dau bine la masurare pe ohmetru ele imbatranesc si le creste consumul si atunci releul care de fapt iar repet nu este un releu este un fel de sursa de alimentare in comutatie care foloseste impulsuri pwm , intra in protectie la supra sarcina .
aceste 2 erori traduse motamo inseamna scurt circuit la masa si scurtcircuit la voltaj adica la + .
daca facem un mic calcul avand o siguranta de 80ah la 4 bujii ar rezulta 20 ah per bujie la o tensiune de 12v adica 240w consum per bujie (P=UxI) . Daca o bujie consuma mai mult asta inseamna scurt circuit la voltaj si implicit "releul" intra in protectie.
ma bucur ca ai rezolvat knx .
inca odata repet bujiile chiar daca dau bine la masurare pe ohmetru ele imbatranesc si le creste consumul si atunci releul care de fapt iar repet nu este un releu este un fel de sursa de alimentare in comutatie care foloseste impulsuri pwm , intra in protectie la supra sarcina .
aceste 2 erori traduse motamo inseamna scurt circuit la masa si scurtcircuit la voltaj adica la + .
daca facem un mic calcul avand o siguranta de 80ah la 4 bujii ar rezulta 20 ah per bujie la o tensiune de 12v adica 240w consum per bujie (P=UxI) . Daca o bujie consuma mai mult asta inseamna scurt circuit la voltaj si implicit "releul" intra in protectie.
KnX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
CSzabo
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2017
- Mesaj Privat
KnX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
CSzabo
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2017
- Mesaj Privat
CSzabo
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2017
- Mesaj Privat
KnX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
CSzabo
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2017
- Mesaj Privat
Pai nu am de unde sa aflu. Voi incerca la reprezentanta cel mai probabil. Atat timp cat masina e ok, sper sa nu fie necesara o investitie costisitoare.
am inteles ca se poate regla parametrii consumului de motorina...
incerc si cu schimbarea filtrelor, poate ajuta.
Am inteles ca ar fi un debit mic de motorina
am inteles ca se poate regla parametrii consumului de motorina...
incerc si cu schimbarea filtrelor, poate ajuta.
Am inteles ca ar fi un debit mic de motorina
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat