Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • danvcristian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea. Ma puteti ajuta si pe mine cu niste sfaturi sau un raspuns la o problema? Am un Opel Astra H din 2007, diesel, si am observat ca acul de la ceas motorina cateodata scade brusc la zero, apoi revine la normal. Cateodata sta picat jos si imi arata "F" la display in consola. Nu-mi dau seama din ce cauza pica acul sau cand pica acul (nu merg turata, nu bag motorina sub 20 litri, nu bruschez). Un loc unde as putea sa caut sa pot rezolva problema, sau un coleg care este din Tm si ma poate ajuta? Lada de bere este prezenta ;-D Multumesc anticipat.
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Poate agata litrometrul in ceva in rezervor.
Ridici banchetele spate, muti mocheta aia de pe rezervor, deschizi primul capac, cu un ciocan si cu o surubeltina in minus bati intr-un cerc de metal ce fixeaza sorbul si apoi capacul sorbului iese. Te uiti si aranjezi litrimetrul care seamana cu o pedala. Succes
  • danvcristian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
multumesc "vladutsss" pentru sfat, dar litrometrul daca agata undeva, nu ar trebui sa nu indice nimic? la mine indica acul, merg normal pe drum drept si brusc cade acul jos. sta cazut vreo cateva secunde, apoi iar revine. cateodata sta cazut si minute in sir.
am sa desfac sa vad si mufa si "pedala" de la litrometru daca sunt in regula. revin cu detalii
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
pare ca ar fi o problema la contacte. eventual refacut cablajul la litrometru, 2 fire de 20 cm
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Sonda din rezervor are probleme.
Sau vreun contact imperfect pe undeva pe traseul ei.
Faptul ca pica si ca apare range "F" inseamna ca e o eroare la citirea valorii rezistentei sondei din rezervor.
F vine de la fault ( eroare ).
  • danvcristian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspunsuri si sfaturi, o sa ma uit prima data la mufa si la contacte si apoi desfac capacul rezervorului sa vad litrometrul, dar mai intai astept sa se mai duca din motorina. este cam multa acum si nu vreau sa fac vreo belea. cu un calculator si o diagnoza (adica la cineva care se pricepe), se poate sa se faca un test la sonda, litrometru si sa-mi spuna dac este ok sau nu?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca pui testerul si faci o citire de erori, mai mult ca sigur o sa gasesti o eroare de circuit open or high voltage pe sonda.
Dar asta nu inseamna neaparat ca sonda e defecta ci ca computerele masinii nu o citesc corect.
Poate fi sonda sau cablajul pana la ea, un contact imperfect, etc...
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor ! Stie cineva cam ce ar putea sa aiba un astra g cand pe ceas arata motorina pe sfert si este aprins becul galben de nivel minim la motorina ?
Cred ca nu e mare diferenta intre g si h
Motorul este y 20 dth!

Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Singura diferenta e ca astra h e canbus si astra g nu e canbus ci e k-line
E diferenta de la cer la pamant intre electronica acestor 2 masini...
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns ! Sincer, doar vroiam sa ma scuz ca am postat la astra h ! Am cautat pe forum si nu gasesc raspuns la problema mea adica situatia de a fi acul pe sfert si becul de atentionare al nivelului aprins ! Sincer nu stiu daca se vede ca atunci cand mi am dat seama ca sant la h era tarziu pentru ca am modificat mesajul ! Multumesc oricum !
Poate totusi stie cineva !
  • TheJudgeMan

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut colegi, vin si eu pe subiectul asta cu probleme asemanatoare, ba chiar mai grave cred Smile) Tot asa, cu acul de combustibil..nu am umblat deloc la masina(electric, ambreaj, rezervor, etc.)..cand ii fac plinul acul e destul de departe de zona de full, sa zicem cu aprox 1cm deasupra, alteori trece putin mai departe de full Smile)..odata aveam range in jur de 30km pe BC, am oprit la pompa, era putin in panta, cam 10 grade, dupa ce am platit, n-am mai putut porni, dupa vreo 10min de dat la automat a repornit, clar a tras aer pe sistem. Data fiind situatia, nu am curajul sa astept sa se aprinda rosul, sa nu raman pe undeva Smile) Credeti ca s-ar putea ca rezervorul sa fi creat vacuum si sa isi schimbe volumul? sau sa fie de la ceas? uneori am impresia si ca, consumul e mai ridicat..sa existe vreo fisura in rezervor? pete sub masina nu am vazut. E o problema cu care ma "chinui" cam de cand am masina, ma gandeam sa iau un rezervor nou, cu plutitor, sonda, etc., tot pachetul dar nu stiu daca asta at rezolva problema. Nu e o chestiune de viata si de moarte, dar ma apasa Smile) Masina e H z17dth 1.7cdti 101cp
  • cutienoua

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2009 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2016

  • Mesaj Privat
daca trece de indicatia full este normal. cand ai facut plinul si nu urca acolo este de la sonda.
nu inteleg cat combustibil ai bagat atunci cand nu a pornit? chiar daca era in panta presupun ca ai alimentat cu 5-10 litri?!
Skip ads

  • TheJudgeMan

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am alimentat de 100lei atunci, aprox 18litri, dar posibil sa fi tras aer inainte sa alimentez. Sonda de la rezervor vrei sa zici? urmeaza sa dau bancheta jos si sa le verific, dar voiam sa stiu dinainte la ce sa ma uit
  • cutienoua

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2009 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2016

  • Mesaj Privat
da, sonda de la rezervor
  • Nicusor34

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor sun si eu nou posesor de astra h motor de 1,9 150 cp z19dth si la mine prob sta in felu urmator, cand am luat masina nu aveam Cb activat cand apasam butonu Cb zicea no function, toate bune si frumoase pana am cautat eu aici pe forum daca il pot activa am vazut ca se poate activa cu op comu asta am si facut lam activat. Acum daca am cb am observat ca acu de la ceasu de motorina nu bate deloc cu rangeu adica in momentu asta acu indica aproape jumatate de rezervor si rengiu zice ca mai am 10 km de facut. Eu ma iau dupa ce indica acu ca stiu ce motorina am in ia, dar intrebarea mea este daca le pot face ceva sa se pupe una cu alta. Va multumesc si daca ati intampinat problema aceasta si ati si rezolvato va rog sa imi ziceti si mie cum si in ce fel.
  • LBejan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salutare bãieți,am un Opel astra h1.7 cdti 2005,când intru la setãri bc nu îmi apare cati litri de motorina mai am în rezervor si nici consumul în mers,si am vãzut la alte masini ca le apare pe ecran viteza si consumul si îl poate ãsta sa rãmânã acest lucru pe ecranul de start,ma puteți ajuta?ce trebuie sa fac?
  • LBejan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Si mai o chestie,nu îmi apare Bc 2
  • Razvan2018

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
mylanezu a scris:Am rezolvat problema, era ceva gresit in soft , ceva modificat dar cu ajutorul lui CristianTM am rezolvat. Din cate stiu eu nu ii ok sa alimentezi cu motorul pornit si nici cu , contactul pus...nu incurajeaza niciun producator asta si ii ceva normal sa se atualizeze mai greu...



Ce soluție ai gãsit în final? Am și eu o problema similarã. Mulțumesc.
  • tc_mihai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un Astra H z16xep twinport si fluctueaza usor in turatii(se subtureaza). Am curatat clapeta de acceleratie si EGR-ul insa problema persista. Am schimbat bujiile si bobina insa fara rezultat! Are unele momente in care nu mai face dar problema revine in scurt timp. In meniul ascuns am observat ca valoarea de la RC-INJ fluctueaza si ea( ba 0,183 ml/sec, ba 0,244)! Sa fie oare problema de la injectie?
  • Razvan2018

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune pe pompa de înaltã presiune, dã-mi pe privat seria de șasiu completa a mașinii și ma uit sã-ți spun un cod de pe ea sa vezi unde gãsești mai ieftin sã-ți poți achiziționa dacã dorești.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR