Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
Solutie
  • john_velicu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

De cateva zile am ceva probleme cu opel-ul meu. e vorba de un astra h 1.7 CDTI, 101 CP, rulaj 143000 Km, an 2006.
Simptomele sunt urmatoarele: Cand plec cu masina din parcare porneste insa de cateva ori mi-a murit motorul in oras la semafor (doar la relanti) iar apoi nu mai porneste decat dupa 10-15 minute. Motorul invarte insa nu are alimentare. cineva mi-a mentionat ca ar fi vorba de dezamorsarea pompei de motorina sau ceva de genul. De asemenea am primit ca si sfaturi sa schimb furtunurile de tur/retur dar as vrea sa stiu daca cineva a mai avut aceste probleme si cum le-a rezolvat. Nu am cod de eroare in bord iar pe tester masina a iesit ok (nu sunt probleme pe pompa de alimentare).
Mentionez ca imi apare aceasta problema dupa ce am schimbat filtrele si uleiul dar cred ca este doar o coincidenta.
Am cautat pe forum pentru ca nu imi place sa postez aiurea insa nu m-am elucidat cu privire la aceasta problema.
Multumesc anticipat

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

Skip ads

  • lovendall

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut,ceva asemanator am avut si eu,ma rog la mine se manifesta altfel pe mine ma pune in nas si la fel schimbasem filtul de motorina si restul consumabilelor.vezi s anu fie de la motorina ceva mizerie pe langa filtru.la mine asa ceva a gasit mecanicul si filtrul abia schimbat de 5 zile plin de apa si mizerie.a trbuit din nou schimbat si inainte mecanicul a suflat locul respectiv unde vine filtrul.incearca si asa poate de la asta este.bafta
  • john_velicu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat deja filtrul si inclusiv carcasa filtrului, mecanicul sustinand ca este usor crapata si pe acolo pierde aer. sincer nu cred ca filrul ar fi problema. motorina este aceeasi, rompetrol sau petrom, ce.mi iese in cale. in continuare aceleasi simptome
  • lovendall

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2012

  • Mesaj Privat
sper sa intre un coleg cu ceva mai multe cunostinte de mecanica,sper sa iti rezolvi problema si sa ne spui si noua ce era de fapt.bafta multa
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
trebuie sa vezi pe tester presiunea in rampa in timp ce dai la automat si atunci cand motorul merge; apoi facut un test de retur la injectoare.
daca nu te descurci da-mi un apel si iti explic detaliat. [editat]
  • john_velicu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

revin cu un detaliu: de cate ori patesc asta, daca ma uit in carcasa filtrului de motorina, acolo nu este deloc motorina ceea ce ma face sa cred ca e o problema pe tur. fie prinde aer pe undeva si se dezamorseaza fie pompa....
  • marius7779

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Ceva de genu acesta am patit-o si eu azi.Am fost plecat cu masina toata ziua a mers bine dar spre seara dupa o mica oprire la un magazin cand am vrut sa plec nu mai pornea. Filtrele le-am schimbat cu 3 zile in urma.Un asa zis specialist mi-a zis ca s-ar putea sa fie senzoru de pe vibrochen.Eu ma gandesc sa nu fi prins masina aer pe instalatie.Gasim pe aici vreun specialist?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mai intai trebuie sa faci test de retur la injectoare.
Daca e totul ok, verifica cum iti porneste dimineata cand motorul este rece si revii cu detalii.
Skip ads

  • marius7779

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2009

  • Mesaj Privat
trebuiesc desfacute conductele de la injectoare?
  • andreeialin

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Daca nu cenzurat. reclama
o zi frumoasa sa aveti
  • marius7779

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am pornito acum de dimineata dar pornirea a fost destul de greoaie am stat ceva timp cu contactu pus
  • john_velicu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Acelasi lucru si la mine. Porneste ok dimineata sau oricand dar parca cu ceva intarziere. Pica doar dupa putin timp de folosinta. Legat de injectoare, inca nu am apucat sa merg cu ea la un test dar in filtrul de ulei nu este motorina, uneori e gol deci banuiesc ca nici macar nu ajunge pe retur motorina.
Skip ads

  • adrian80_ro

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Eu ma confrunt cu problema asta de la inceputul iernii si nu am reusit inca sa ii dau de capat. Acelasi motor Z17DTH 101 CP - 150.000 km cu simptomele ca porneste de la prima cheie dar merge la relanti 5 - 10 sec dupa care se opreste. Mai porneste dupa 2 - 3 chei si in restul zilei nu mai am nici o problema la pornire. Daca este lasata mai mult de 10 ore face aceleasi simpome. Pe tester bineinteles ca nu a dat nici o eroare (facut test pe OPCom si pe Tech2) si raspunsul a fost (nesigura) ca trebuie schimbat regulatorul de presiune la pompa de motorina intrucat la pornire nu ar urca instant la presiunea de 24 MPa ci deabia la 2 sec. Am mai citit parerile voastre pe topicul Y20DTH: pornire foarte grea sau deloc si vad ca sunt mai multe posibilitati. Una dintre ele si cea mai probabila e ca pompa de motorina se dezamorseaza intrucat prinde undeva aer fals pe instalatie.

Asa ca le-am luat pe rand incepand cu variantele mai ieftine:
- am schimbat oringurile + furtunul de la returul injectoarelor - nu a rezolvat problema
- am incercat sa inlocuiesc oringurile din interiorul capacului de la carcasa filtrului de motorina ( alea pe care intra conductele de tur si retur) - nu am reusit intrucat oringurile noi erau putin mai groase si nu intrau conductele. Mecanicul mi-a zis ca nu vrea sa forteze ca poate se indoaie vreo conducta si imi face alta bucurie. Varianta mai scumpa e sa cumpar carcasa cu totul a filtrului sau macar capacul de la carcasa daca gasesc.
- ar mai trebui facut un test cu vid al conductei care vine de la rezervor pana la intrarea in filtru. Dar aici in Iasi nu stiu ce service face asa ceva. Poate imi da cineva o sugestie!

Varianta mai scumpa si fara sa ma uit la bani ar fi sa schimb si regulatorul pompei de presiune si carcasa filtrului de motorina + toate conductele pe unde trece motorina si atunci ar trebui sa fie rezolvata problema. Insa nu dispun de toti banii pe loc asa ca o iau treptat sperand sa gasesc varianta mai ieftina.

Daca are cineva dintre voi o parere despre situatia de fata va rog sa lasati un raspuns.....

P.S. Acum 1500 de km in urma am schimbat toate filtrele(ulei + motorina + aer + polen) + ulei asa ca exclud sa fie din aceasta cauza si oricum facea aceleasi simptome si inainte de a le schimba.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
z17dth este total diferit de y20dth .
solutiile date pt. rezolvarea problemei legate de dezamorsare la y20dth nu se aplica si la z17dtl, sistemul de injectie fiind complet diferit.
verifica sa nu ai corpul filtrului de motorina fisurat sub garnitura mare.
  • john_velicu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am reusit sa rezolv problema cu ajutorul lui [editat]. Problema a fost senzorul de turatie motor.
l-am schimbat iar acum masina merge brici.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salut, am acelasi motor cu aceeasi problema, vrei sa-mi spui ce senzor turatie motor ai schimbat, unde se afla, cat a costat?
Multumesc!
  • gimims

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Se numeste cranksaft si se afla in spatele motorului in partea dreapta cum te uitidin fata la imbinarea cu cutia de viteze linga electromotor.Se poate schimba doar pe sub masina este un pic c/am incomod.Recomand doar original licentele nu tin, pretul este in jur de 400-450 ron.
  • gimims

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
De obicei prima data face figuri cand motorul este cald, se opreste motorul in mers. Daca este lasat sa se raceasca porneste din nou, cu timpul se intimpla din ce in ce m/ai des, pana nu m/ai porneste de loc
  • dorelb

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Aceiasi problema am avut-o si eu si s-a rezolvat prin schimbarea senzorului cranksaft, 400 ron plus manopera.Dar la mine aparea la tester eroarea, iar simptomele erau cele descrise de gimims.Opel Astra h 1,7 cdti, Z17DTH, 101 CP
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
la mine nu se opreste la cald, se opreste doar dupa prima cheie de dimineata dupa ~ 10 secunde de mers apoi porneste greu si daca o ia nu mai sunt pb toata ziua....
de fapt si de drept a facut asta mai ales cand a fost mai rece asta iarna si pana cand din greseala am pus in rezervor din greseala 1l de benzina Embarassed .Acum porneste la sfert si nu da sa se mai balbaie motorul sau chiar sa se opreasca...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR