Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
Solutie
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Indiferent din ce cauze nu se realizeaza presiune in rampa comuna,va fi dat acel cod P0002.La managementul motorului ce nu are pompa lift in rezervor,poate apare dezamorsarea,pierdere de combustibil pe returul injectoarelor,problema a regulatorului de debit(volum) combustibil.La motoarele ce au pe rampa comuna regulator de presiune(mecanic sau comandat de calculator) si acesta poate fi o cauza de nerealizare a presiunii in rampa si de generare a codului P0002. Rezolvarea spetei tine de pregatirea,dotarea si flerul meseriasului...!
Skip ads

  • RicKarZrK

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Da, din pãcate nu spune mai nimic acel P0002. Dar am reușit sã reproduc fenomenul oarecum. Când a început sã se manifeste chestia asta acum un an, dacã stãtea nepornitã o zii, la prima cheie doar varia turaþia in sensul cã scãdea ca și cum aș fii gâtuit conducta de motorinã iar apoi revenea și mergea normal. Dupã 2 zile de stat se oprea.
Azi am fost cu ea la o turã iar când am venit acasã am deschis capacul de la filtru de motorinã cât sã tragã aer și sã dea ceva motorinã pe lângã iar apoi l-am strâns la loc.
La pornire turaþia a avut o cadere cum am povestit mai sus dar nu s-a oprit. Asta îmi spune cã problema este de aici de undeva, deci clar pe undeva trage aer.

Urmeazã sã infig bine tevile de motorinã și eventual sã pun o proptã sã le þinã apãsate seara și sã urmãresc manifestarea de la prima cheie de dimineaþa.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Daca desfaci capacul de la rezervor se aude cum trage aer? Am patit cu capacul meu, are o supapa mica si daca intra motorina acolo face vid.
Si iti dau un sfat, nu strange tare surubul de la filtrul de motorina. Daca e stras prea tare apar neetanseitati.
  • RicKarZrK

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Când desfac bușonul de la rezervor nu se aude ca și cum ar fi vid. Iar de capac bun, þin minte pentru viitor dar momentan nu are nici o relevanțã pentru cã am strâns filtrul și așa și așa și la fel face.

Revin cu testul de care scriam mai sus legat de conductele de motorinã. Am turat motorul foarte puþin, pânã sub 1000 rpm și nu s-a oprit, în mod normal se oprea. O sã repet testul mâine dimineaþã fãrã accelerare dar seara înfig bine conductele. Și acum se explicã de ce când mișcam de filtru nu mai fãcea temporar.
Skip ads

  • RicKarZrK

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Tot are o cãdere de turaþie dar nu se mai oprește. Se pare cã aer trage pe la conductele de motorinã. Le-am scos și curãþat dar parcã prea ușor au ieșit.

Știe cineva unde se gãsesc garnituri galbene ca acelea ce etanșazã conductele de motorinã? Se gãsesc separat? Eu am întrebat la service și au zis cã vine cu tot cu carcasã și capac 425 ron. Parcã nu aș vrea sã schimb toatã nebunia pentru 4 garnituri.
  • RicKarZrK

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu rezolvarea si a avut dreptate Mihai P.
Inițial nu am observat treaba cu vidul în rezervor dar la un moment dat am desfãcut bușonul și s-a auzit cum a tras aer.
Dupã alte teste gen mers cu busonul desfãcut am ajuns la concluzia cã de la el este.

Schimbat bușonul și acum merge perfect, dimineaþa a pornit normal dupã 16 ore.
  • RicKarZrK

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Bun, a mers 3 zile normal și problema a revenit, nu mai face vid în rezervor datoritã bușonului nou dar simptomele sunt aceleași : pornește și dupã câteva secunde se oprește și o ia iar dupã câteva chei lungi și e ok pânã stã 8 ore minim și o iau de la capãt.
  • AAlexandraAlbu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Am o ptoblema cu opel astra 1,7 din 12/2011 cu aproximativ 143 000km. Mi s-a oprit din mers si nu a vrut sa mai porneasca. Cand o acceleram peste 2000 turatii trepida sau aproape ca se ineca. De 4 luni se chinuie mecanicii sa-i dea de capat si nu stiu ce sa-i mai faca. Initial dadea pe tester presiune slaba la 2 injectoare, au fost reparate...pornea dar nu statea la relanti...cum nu o accelera se oprea. I-a rectificat chiuloasa, i a schimbat senzorul de turatie, a reparat injectoarele de 3 ori pana la urma am cumparat altele aproape noi si nu vrea sa mai porneasca. Cei de la opel au zis ca masina e in ordine dar nu stiu de ce nu porneste. Muntionez ca atunci cand a fost resoftata masina a mers normal pt 2 zile apoi aceeasi problema. Unii zic ca ar fi motorul altii zic ca daca ar fi fost motorul nu ar mai fi mers dupa resoftare. Presupun acum ca ar fi computerul care costa 1500€ si cu tot ce i au facut pana acum ma mai costa inca 1000€. A mai patit cineva asa? Nu stiu ce sa fac, am cumparat-o cu 7000€ si am folosit-o doar 2 luni. Daca as vinde-o asa nu iau mai nimic.
  • RicKarZrK

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Din spusele unor mecanici nu ar fii problemã legatã de faptul cã rãmâne fãrã motorinã ci altã componentã e problema. Ok, pentru a elucida misterul am înlocuit filtrul masinii cu un filtru Încapsulat si am adãugat o bucatã de furtun transparent.
Raspunsul este da....rãmâne fãrã motorinã, mai exact motorina se întoarce în rezervor.
Încã o problemã gãsitã este cã pânã acum am avut conductele inversate în filtru. Faptul cã a mers asa spune cã nu este o supapã de sens în filtru. Sau?

Poate fii o supapã de sens în rezervor? La sorb?

  • RicKarZrK

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am elucidat misterul. Am 6 zile de porniri ok.
Erau conductele de motorinã puse invers.
Felicitãri retardului de mecanic care mi-a pus conductele invers acum un an.
  • FBorcan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2022

  • Mesaj Privat
Încearcã sa schimbi furtunele la motorina intre ele
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR