Ai uitat parola?


  • Flat88

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,

Pentru cei care au aceeasi problema la motorul A14NET cu martorul P1101 aprins intermitent si fara alte simptome ( consum marit, sunete dubioase la motor) va recomand sa va curatati clapeta de acceleratie la fel cum au facut si altii pe forum.

Eu am cumparat masina SH din iunie 2016( 60k km) dar galeria de admisie a fost schimbata in garantie in 2012( cel putin asa era scris pe cartea masinii).
La inceput martorul statea aprins cate o zi-doua la fiecare 2-3 saptamani. Consumul era la fel, acceleratie era la fel, nici un zgomot dubios la motor.

Prin septembrie a inceput sa stea martorul mai mereu aprins. Atunci m-am decis sa curat clapeta dupa ce am citit aici si pe alte forum-uri de aceasta problema. De cand am curatat clapeta nu mi-a mai aparut martorul in bord( am mers cam 2000 km cu cu ea de atunci). Tind sa cred ca e o problema comuna la acest tip de motor si senzorul de la clapeta e foarte sensibil.
  • deleted-116228

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2017

  • Garaj Mesaj Privat
martor aprins la 400 km, masina noua.solutii?
  • silviuromulus

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2016

  • Garaj Mesaj Privat
buna dimineata...s- a aprins si la mine check engine..masina are 12500 km, motor b16xer, de 2000 km am installatie de gpl autorizata Opel
multumesc
  • deleted-116228

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am motorizare turbo 14 net. Probabil ca noile astra sunt niste pocnitori chinezesti ; am avut astra h 16 xer si timp de 9 ani nu am avut nici o problema.Incep sa regret noua achizitie. Codurile de eroare sunt P1133 si P 2097, sonda 1 de oxigen si modulul de aprindere.La reprezentanta au sters eroarea insa nu am reusit sa aflu ce anume ar fi putut genera respectivele coduri cf. protocolului.Fac apel la membrii forumului sa intervina, poate reusim sa lamurim problema. O zi buna!
  • andu.frf

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Dth din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara ! Am si eu o intrebare ,la care nu am gasit /vazut ceva care sa ma lumineze si pe mine . Este vorba de un Opel Astra j , care dupa ce a fost oprit motorul , apare in bord ( partea stanga ecranul rotund) ,O talpa ( picior ) care calca o pedala , si clipeste de culoare galbena ! Multumesc , si sper sa fiu inteles !
  • andu.frf

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Dth din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Rezolvat..multumesc!
  • ABogdan817

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,

Pana la urma a reusit cineva sa isi dea seama cu exactitate de unde provine aceasta problema cu martorul de check engine ?

Am un Astra J 2010 A14NET recent cumparat cu acest martor care se aprinde si se stinge cand vrea el, masina are galeria de admisie schimbata in 2012, clapeta de acceleratie curatata anul acesta la Radacini si cu toate astea tot se aprinde dar nu influenteaza cu nimic functionarea motorului.

Merci!
Bogdan
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Schimba benzina....foloseste o perioada petrom 99...ce culoare are masina ( eu am avut un j 2010 1,4 net, care facea la fel , i-am pus metabond si nu se mai aprindea martorul) ?
  • ABogdan817

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost la o diagnoza, nu prea stia nici baiatu de acolo ce zice, mergea pe principiu "baga benzina si dai talpa" mi-a sters eroarea dar dupa un drum de 400 km a aparut iar, am vazut codul de eroare P0172 legat de amestec prea bogat, din ce am vazut pe forumurile "de afara" inteleg ca ar putea fi senzorul MAF, oxigen si inca unul care citesc aiurea sau o scapare(benzina/aer) la vreo conducta intre motor si turbina sau ceva de genul ( cineva a rezolvat problema izoland cu nu stiu ce material "gaura" aceea din conducta). Stie cineva un service cu adevarat bun cu mecanici care stiu sa interpreteze/ verifice codurile ? Pentru ca nu as vrea sa mai merg la service-uri care merg doar pe ghicite "hai sa schimbam si asta si asta si asta .. poate ..poate" sau "baga benzina dai talpa". S-a mai confruntat cineva cu eroarea aceasta? Merci ! Stima !
  • PlugaruT

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ceva soluții pentru această problemă? La fel imi stă martorul aprins, P1101 și P0172. Se stinge când el dorește și se aprinde din ce am observat dacă turez un pic mașina când sunt în rampă...Curățat clapeta, curățat și debimetru și problema persistă...
  • MMariusGeorge

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
andu.frf cum ai rezolvat , am aceeasi problema doar ca la mine am calcat frana si ambreajl concomitent si a pornit motorul , fara cheie ! Cum ai rezolvat ?
  • stean

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
silviuromulus a scris:buna dimineata...s- a aprins si la mine check engine..masina are 12500 km, motor b16xer, de 2000 km am installatie de gpl autorizata Opel
multumesc


Ai reusit ceva pana la urma?
Eu am ceeiasi problema (identica)...mi se aprinde dupa 500km de la stergerea erorii.
  • burtal

  • Mesaje scrise: 901
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=En4WO7DYsTk

pt codurile P0171 P0106 P1101 P0507 P0299 P2096

http://www.youtube.com/watch?v=DHreBH5UTF0



https://www.cruzetalk.com/fo...t-v2-install.html

pare interesanta modificarea si salvezi ceva bani
  • r.andy

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor! Detin un Opel Meriva B cumparat in 2011 motor A1.4NELTurbo.120cp Masina are 54000km, deci nu prea a fost folosita. de cca 1 an mi se aprinde si se stinge periodic martorul check engine fara a influenta performantele motorului. La o verificare cu testerul a aparut cod eroare P1101. Am fost la reprezentanta Opel Radacini de pe B.dul Timisoara au tinut-o o zi acolo pt a pune testerul pe ea si mi-au confirmat ca are acest cod de eroare. Nici ei nu stiu ce sa faca, o iau pe dibuite si bineinteles pe banii clientului.Din ce am citit pe acest forum, aceast cod de eroare apare la motoarele A14NET sau NEL turbo.Am facut o reclamatie la asistenta clienti Opel si dupa cateva zile am fost sunat de reprezentatul Opel pt Romania. I-am explicat situatia, dupa cateva zile m-a sunat din nou si a spus ca nu exista in evidenta Opel ca aceste motoare au astfel de probleme din cauza fabricantului pt ca daca ar fi fost asa ar fi fost o actiune de rechemare in service chiar daca masina este in afara garantiei.
Eu propun sa facem cat mai multi aceasta sesizare pe adresa de e-mail cac@opel.com Poate asa isi vor da seama ca au o problema si o vor rezolva. Atunci cand vor suna de la asistenta clienti Opel numarul este din Spania Madrid (+34917547096)
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14NET din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
https://www.yourmechanic.com...-by-cheryl-knight
  • Shade89

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
The 1.4L Turbo engine (LUJ/LUV) in the Chevy Cruze/Sonic/Trax and Buick Encore has a check valve in the intake manifold that has a 100% failure rate. Out of warranty, it can cost as much as $350 to replace. There is no redesigned part for this (at the time of this post's writing), and new intake manifolds are still failing regularly after about 30,000-60,000 miles. The Dorman intake reportedly has the same flawed design.

Problema asta s-a remediat la opel-urile noastre? Sau e prezenta doar la cele pana in 2012?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata