Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • b_67_dec

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
la curatat dar cum? la scos ditre furtunele alea de la mijloc si doar la dat cu spray pe deasupra nu la desfacut in interior si la pus la loc nu stiu daca a facut bine dar masina nu mere bine nu mai trage ca lumea are ezitari de citeva miimi de secunda cind o accelerez mai brusc si se aprinde check engine de 4-5 ori pe zi am fost la unu si mi la pus pe clc si imi dadea valori imprecise a zis ca e de la debitmetru ca nu functioneaza corect si nici turbina nu mere ca lumea decit cind atinge 3000tr/min daca ai pe cineva care are debitmetru mai ieftin te rog sa-mi spui si mie ca aia la ausburg miau cerut 10400000 pe unu e enorm de scump, merci
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sigur e debitmetrul, pe mine tot asa m-a mancat undeva sa il curat si dupa aia masina nu mai tragea deloc aproape. Scoate si tu mufa, o sa ti se aprinda ceck enginul dar ar trebui masina sa raspunda instantaneu la acceleratie ca sa vezi cum trebuie sa mearga. Eu am mers de la Suceava la Iasi fara mufa si nu a patit nimic. Dupa aia am schimbat-o. Sa fi vazut cum fuge cu unul nou. Si e 450 ron unul nou la bosch nici decum 1100. bafta
  • HerrDoc

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Intrebare: testerul zice cu siguranta daca e vreo problema la EGR, turbo sau debitmetru? nu ar fi solutia mai usoara de a rezolva o problema daca suntem nemultumiti de cum ne merg sau ne trag masinile? decit luate toate pe rind si sperind ca urmatoarea sa fie baiul, nu e mai usor un tester si apoi lucrat direct la piesa problematica? deci revin, zice testerul exact unde ar fi problema oricit de mica sau mare ar fi? ma refer aici la EGR, debitmetru sau turbo
  • danyela24s

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Sunt nou pe forum si imi cer scuze daca nu trebuia postat aici comentariul meu. Am o problema cat de cat grava la masina. Am un opel vectra c 2.2 gts 2003. Problema: Masina trage de rupe asfaltul pana la 110 km/h, la 110-115 km/h se opreste dintr-o data si nu mai pot trece de 110. Merge foarte greu masina, nu mai intra turbo, nu mai trage...( mi se aprinde in bord o masina galbena cu o cheie pe ea ) ..daca opresc motorul si pornesc din nou, eroarea dispare iar masina trage perfect...din nou pana la 110 km/h....si apoi se repeta aceeasi problema...Help pls!
Skip ads

  • ady_yuyu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2010

  • Mesaj Privat
salut.am o mica problema,imi da ceva ulei pe la electrovalva egr,are o gaurica mica si pe acolo imi da ulei.stie cineva daca avea dop acolo si l-am pierdut sau asa este ea? solutii va rog
  • bobu
  • *
  • 9 mesaje
  • din 18 Jun 2007
  • Zafira 2002 Y20DTH
  • Constanta
  • bobu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:Sigur e debitmetrul, pe mine tot asa m-a mancat undeva sa il curat si dupa aia masina nu mai tragea deloc aproape. Scoate si tu mufa, o sa ti se aprinda ceck enginul dar ar trebui masina sa raspunda instantaneu la acceleratie ca sa vezi cum trebuie sa mearga. Eu am mers de la Suceava la Iasi fara mufa si nu a patit nimic. Dupa aia am schimbat-o. Sa fi vazut cum fuge cu unul nou. Si e 450 ron unul nou la bosch nici decum 1100. bafta

Mi se aprinde cheia service dupa pornirea la rece, turatia nu creste mai mult de 2500 ture, iar cheia service se stinge dupa aproximativ 1-2 minute sau dupa cateva fortari de turatie si apoi motorul trage normal. La pornirea la cald nu se aprinde cheia service si am scos mufa de la debitmetrul de aer si se aprinde dar se comporta la fel (turatia nu creste peste 2500 ture). Sa fie debitmetru defect?
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
buna,sper sa postez unde trebuie
Am fost azi si am facut si eu un test complet la masina mea.Ma tot zbat sa aflu cauzele de ce nu trage.Am curatat si valva EGR in vara dar tot la fel.Pe test debitmetrul imi arata, la relanti, 33 Kg/H sau cum se calculeaza , iar presiunea in turbina pana la 3000 de ture este mult mai mica decat cea indicata pe tester(adica cea de referinta cat ar trebui sa aibe),la 2200 de ture daca tin minte cerea 124 iar mie imi arata 108 , dupa 3000 incepe sa se stabilizese si arata la fel ca valoarea ceruta.am probat cu un alt debitmetru si tot la fel merge masina si aceleasi valori imi arata debitmetrul 33.Pe masina respectiva de pe care l-am luat arata 49 dar motorul era rece (fiind azi temperatura afara -4 grade)Cine mi-a facut testul mi-a spus ca pot fi debitmetrul devina si valva EGR,voi ce credeti?astept pareri si sfaturi va rog.App pe toba de esapament mi se pare si un miros putin cam tare a gaze dar masina nu scoate fum.Si inca ceva turbina aproape ca nu se simte cand intra,nu se simte acea smucitura la 2200 ,merge constant iar pe loc daca accelerez usor si constant cand ajunge acul la 2200(moment in care cupleaza turbina)acul cade dintr-o data la 2000 r/min.Va multumesc si va rog umpic de ajutor ca sincer nu mai stiu ce sa fac:(( sper ca m-am facut putin inteles.Stima
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Turbo e controlat de o electrovalva. Deasemenea, mai ai o electrovalva si la EGR. Cred ca sunt compatibile intre ele.

Fa schimb si vezi ce mai zice masinuta atunci. Adica ce boost ai.
Skip ads

  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ii cam greu sa le schimb si sa o pun pe test pt ca nu am unul personal:( si din cate am inteles cel pt turbina ii undeva jos si nu pot ajunge decat pe sub masina.nush ce sa mai cred pt ca pe calculator nu imi dadea nici o eroare:| dar daca anulez cumva acea electrovalva de la egr nu pot sa vad daca merge mai bine?sau cum pot verifica EGR-ul?o posibilitate ar fi sa schimb cu cineva acele electrovalve dar nu cunosc pe nimeni cu acelasi tip de motor cu care sa pot schimba...ms mult pentru ajutor
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu banuiesc electrovalva de la turbo.De aia ziceam sa faci schimb intre ele.
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Mersi pentru ajutor, voi incerca sa gasesc pe cineva sa le schimb si sa vad daca exista vreo diferenta.
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am curatat sambata a treia oara EGR-ul la Zafira,era blocata secera de tot.Ultima oara cand l-am curatat a fost acum vreo 4 luni la Maiandrei.Cam repede mi se pare ca s-a imbacsit si blocat.In ultimul timp,masina o conduce sotia.Consumul a crescut considerabil,are o medie de 12,5 l/100 km in oras.In hala unde s-a curata EGR-ul,masina ascos un fum groaznic si inainte si dupa ce acesta a fost curatat.Ulei nu consuma,sa fi fost din cauza EGR-ului ? Masina are PSG 16,are 78.000 de km,an fabricatie 2003.
Am un prieten in Germania,merita sa iau un EGR nou de acolo sau ma grabesc ? Stie cineva cam la ce pret se poate gasi acolo asa ceva si mai ales codul produsului ? Multumesc
Skip ads

  • stanstan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
www.preisroboter.de
http://www.geiz-24.de/
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc,dar nu ma ajuta prea mult,pentru ca nu cunosc germana...
  • lucian_yd

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
poti scoate mufa de la debitmetru si sa mergi fara ea va consuma ceva mai mult dar va trage el va vedea ca nu are debitmetru si ii va da o valoare
  • catalin_marcu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am un Astra H din 2005 cu motor diesel si ieri am curatat valva EGR (datorita codului de eroare P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction).
Problema este ca azi, dupa am montat-o inapoi masina nu mai porneste.
Au aparuta inca 2 coduri de eroare: P0500 (vehicle speed signal is not in setpoint range) si P0071(Ambient Air Temperature Sensor Range/Performance). Mai mult, imi clipeste si beculetul de la motorina cum ca nu as mai avea, desi aveam cel putin 10 litri in rezervor.

Am deconectat bateria penntru 15 minute in speranta ca voi reseta ECU dar nu s-a schimbat nimic in bine, dimpotriva, au mai aparut in plus inca 2 coduri: P0380 (Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction) si P0621 (Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction).
Pana la urma am ramas fara baterie datorita incercarilor repetate de a o porni.

Mie mi se pare ca s-a dezamorsat pompa desi nu are nici o legatura dar e dubioasa treaba cu lipsa motorinei.

Aveti vreo idee?
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
LA dezamorsare m-am gandit si eu, prima data.
Nu esti numai tu cu aceasta problema, multi s-au lovit de problema asta dupa curatare, de aceea mi-e cam frica si mie sa il curat.
  • catalin_marcu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am fost la service si mecanicul s-a chinuit vre-o ora sa gaseasca de ce nu porneste motorul. A verificat presiunea in rampa comuna, era OK. A facut compresia pe toti cei 4 cilindri, era OK. El sustinea ca am stricat motorul...
La urma a slabit suruburile valvei EGR si masina a pornit la sfert de cheie. Nu m-a dus capul sa fac acelasi lucru dupa ce am vazut ca nu porneste...
Problema era ca solenoidul (bobina) din valva EGR era blocata astfel ca tinea deschisa supapa ducand in galeria de admisie toate gazele de evacuare. Mi-a schimbat solenoidul si acum merge ceas. Aviz amatorilor.
  • 2M2000

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 ydth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2011

  • Mesaj Privat
EHE SALUTARE
Eu am un opel 2.0 ydth m am apucat am curatat egr pentru ca se aprindea check engine,dupa care pentru ca sunt posesorul autovehiculului am dat jos si camera inferioara capac de admisie evacuare am curatat bine aproximativ 1,5 kg kalamina si ce credeti ,NU MAI PORNESTE MOTORUL,am dat jos pompa de injectie electronika si am facut o rescriere degeaba;am montat la loc si nu mai porneste.astept sfaturi pricepute.
  • poebuz06

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o problema cu becul de la evacuare gaze. Sta aprins si am mers la un amic de mi-a pus calculatorul pe ea.
A rezultat o eroare in functionare a supapei egr si m-a sfatuit sa merg la un service pentru a o curata.
Daca imi puteti da niste detalii cum e posibil ca la o masina din 2008 cu 58000 km sa se strice supapa egr.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR