Ai uitat parola?


  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra y1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2010

Da! Nicaieri nu scrie ca nu are voie sa cada, chiar si la km putini! Pe supapa asta se cam depune ulei, si funingine de la arderea motorinei incomplete, de proasta calitate, sau chiar mers subturat!
  • alina89

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Apr 2012

Am și eu o problema... In ralantiu rămâne turata, dacă scot mufa de la debitmetru rămâne la ralantiu dar trepidează motoru. Ce crede-ti ca se întâmpla?
  • cosminbirla

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2012

fratilor de pretutindeni,uniti-va... si ajutati-ma;sunt mort la fel si motorul meu.mi se aprinde check engine-ul si ii taie turbina din acel moment.asta daca tin motorul la turatie constanta in mers.daca sunt in turatie continua nu face figuri.se stinge de obicei la 2800-3000 ture in oricare treapta.mentionez ca am scos chestia aia din fata motorului cica EGR nush exact,am curatat mai acum o luna si tinea aerul in ea.acum nu mai face asta.am scos furtunasul de vacum de la sonda de langa baterie si am tras un pic cu gura si trag degeaba.Trebuie schimbat EGR-ul?
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 648
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2006

Fa-ti timp si apeleaza cu incredere aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
  • Gabocu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2012

Buna! Am curatat si eu EGRul la un Y20DTH si de atunci se aprinde check engineul si banuiesc eu ca este de la supapa EGR ... in rest am incercat cam tot. Daca e cineva care ar putea sa ma ajute cu o supapa pentru a testa inainte de a o cumpara ... m-am saturat sa tot arunc cu banii si sa mearga lafel. Multumesc
  • dudaso2

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jul 2012

Si eu am tot curatat valva dar degeaba ca se pare ca este sparta .....preturile sunt destul de piperate dar daca cauti mai mult pe net o sa gasesti la pret mult mai ok ca in magazine....eu am luat de pe valve-egr.ro la pret foarte bun....sa auzim de bine
  • adryanstoyca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Salaj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2012

salutari tuturor,am avut o problema la motor , tragea greu ,intrerupea si cind se incalzea aparea martorul masina cheie.Am curatat EGR-ul si galeria admisie.Dupa montare a pornit la sfert dar s-a aprins martorul masina cheie care a stat aprins cam 10 km dupa care s-a stins si imediat s-a aprins martor motor care ramine aprins continuu.In cartea tehnica scrie ca e un martor care indica functionarea necorespunzatoare a sistemului evacuare gaze.Poate cineva sa-mi spuna cauza si sa-mi dea dea o solutie de rezolvare.Motor 1.3 z13cd combo 2006.Am uitat sa spun ca inainte scotea putin fum la pornire si cind o acceleram brusc acum nu mai scoate deloc si merge mult mai bine.


Ultima modificare facuta de catre adryanstoyca la Joi 23 Aug, 2012 10:24 am, modificat 1 data in total
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,766
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2010

Faci test si afli eroarea.Doar asa se poate spune exact.
  • adryanstoyca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Salaj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2012

A fost la tester si mi-au aparut 3 erori:P0400 circuit recirculare gaz esapament ,P0683 eroare generala dispozitiv bujii incandescente,P0403 eroare circuit recirculare gaz esapament EGR.Dupa resetare erori a mai ramas doar eroareP0403.Am verificat EGR-ul si am gasit mufa de alimentare slabita.Rezolvat defectul nu s-a mai aprins martorul motor.Dupa 20 km s-a aprins martorul masina cheita, am oprit motorul in mers si l-am repornit si a disparut, pina acum nu s-a mai aprins astept sa vad ce se mai intimpla
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 805
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2009

nu se intampla nimic stai linistit! daca nu ai avut nici o problema inainte de curatare nu ai cum sa ai nici acum! verifica atent circuitele de contacte care duc de la egr la calculator si punele cum trebuie! dupa ce cureti egr este indicat sa mergi cu masina minim 100 de km ,drum exterior cu viteza 4 maxim 100km /h ca sa intre calculatorul in noile date de curatare!
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Nov 2011

florinike a scris:EGR Are rol de a baga o anumita cantitate de aer. Cand e dus se poate verifica in 2 modalitati:fie scoti mufa si vezi cat de greu trage(daca e dus masina practic merge la fel sau merge mai bine putin).
Valva EGR are rol in reducerea noxelor. In principiu nu are treaba cu mersul greoi, ci mai degraba cu un mers neuniform al motorului sau cu un anumit lag in momentul accelerari bruste, etc.
Si cand se monteaza la loc se vede o functionare "mai rotunda" a motorului.


Cam asa este am EGR (stricat, dus,) urmeaza sa vina piesa SH originala.
EGR SH este cam 200 RON
Acum merg cu el stricat pana vine piesa.
Dar se simte ca este dus EGR ca zici ca pleaca din pusaca la accelerare.

Am schimbat bujile, filtru de benzina si dupa aceea am ajuns la ECU (era defect pe iesirile de bobina de inductie)
Cu ERG stricat Raspunde foarte rapid la accelerari parca nici nu mai apuci sa schimbi viteza, parca zici ca sare o viteza ca asi ajuns 2500 rot ma obisnuisem cum mergea inainte mai puturoasa.
Este cam haotica in viteze.

Parca zici ca acuma invat sa conduc cu acceleratia si cu schimbatorul de viteze.

"dudaso2" mersi de informatie dar piesa este deja comandata SH.


  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Nov 2011

Si in zona asta se afla (Poza), mare grija cu mufa baga o surubenita subtire prin fata are o piedica din plastic protejata in interior ai tendinta sa il desfaci pe cel de afara care se vede.
Este prins in doua suruburi Torx atat, si are o garnitura de tabla este simplu de schimba mare grija cu suruburile sa nu le scapati o sa le cautati,era sa scap unul intre radiatoare si sa vezi dupa aceea ce simplu este Embarassed .






  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Nov 2011

Verificare EGR Babeste.

Exhaust Gas Recirculation Valve (EGR) Checking
http://youtu.be/8YRq2Xl58Oo?t=1m9s

  • iriahu

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega X25td din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mai 2008

Hi baietii , de citit am citit dar nu sunt de loc de acord cu voi in totalitate :
Valva EGR are doar rol ECOLOGIC si este marea descoperire a EURO 2
Ca mototul merge greu , asta am descoperit si eu si inclin sa cred ca cel ce face acest lucru este lenesul de MAF !
Dar nu sunt sigur intru tot !? Injectia este constanta tot dimpul si variaza doar cantitatea de aer . Asa ca MAF-ul ar trebuii sa spuna calculatorului cum sa lucreze . Dar nici aci nu-i clar caci calculatorul nu are
vreo influenta asupra unei piese care sa se inchida sau sa se deschida functie de ceva . Calculatorul primeste informatii dar pe cine il actioneaza ?!
Are cineva cunostinte mai ample ? Sa le afiseze si la altii ca mecanici nu au timp sa invete , ei trebe sa-si castige salariul !
  • furtuna adrian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira Y22DTR din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jan 2015

eu am o zafira A si am probleme cu tubina. am si eu o intrebare daca supapa egr nu functioneaza corect iti poate afecta turbina?
supapa egr a fost reconditionata si cateodata se mai blocheaza.
  • barcanpaul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2015

Salutare. Am un vectra b 2001 16 16v cand pornesc motorul moare instantaneu, la adoua cheie se tureaza singura. Daca ma poate ajuta cineva raman dator. Am curatat clapeta am scos ceva furtun de la o supapa din spate de la carburator si nu stiu ce sa fac. Va multumesc.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

pune furtunelu la loc si termini cu problemele
  • barcanpaul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2015

Am pus si tot asa merge care ar fii problema
  • florin rugby

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2015

am si eu o mare mare problema ce ma termina psihic...am un opel vectra c 1910 cc 110 kw 2004...mi se plafoneaza motorul la 2000 de turatii pana in 1800 da sa traga apoi cand ajunge la 2000 acolo moare...i am schimbat EGR,galerie de admisie cu tot cu clapete in nr de 4 si distributia...si imediat dupa ce am scoso din service am facut o tura a mers perfect am oprito am platit si apoi am plecat dupa maxim 500 de metri mi sa plafonat din nou ...sincer nu stiu ce sai mai fac nu stiu care ii problema mai bn zs unde e problema...dati mi un sfat cat de repede se poate va rog frumos....astept..
  • barcanpaul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2015

Incearca sa schimbi senzotul de detonatie

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata