Ai uitat parola?


  • florin rugby

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2015

asta la ce foloseste ce rol are?
  • florin rugby

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2015

ce rol are senzorul asta de detonatie?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,597
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

Verifica catalizatorul sa nu fie infundat !
Distributia e garantat la punct? Erori ai? Citeste cu metoda cu pedalele este explicat aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

La masina din semnatura simptome> de doua zile lipsa de putere la acceleratie, mai ales in treptele 1 si 2. Se accelereaza greu , cu pedala apasata, dupa cca 2 - 3 secunde. Am identificat cauza - debitmetru de echipare original din 2006 defect - marca Bosch cod 0 281 002 618, care dupa 2010 a capatat codul 0 281 002 683 .
La un mecanic am probat doua debitmetre care se potriveau la mufa, pe care le avea prin magazie, chiar daca unul dintre ele aveau un diametru mai mare decat furtunul.
Masina se accelereaza ok cu ambele si motorul trage in parametri, cu toate ca nu au acelasi cod de piesa. Cel de al doilea e identic la forma si prinderi cu cel original, dar are cod 0 281 002 654. Sa-l cumpar sau nu?
Ce masini sunt echipate cu acest debitmetru?
  • erikvicentiu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Aug 2016

salut , am si eu acceasi problema la Vectra C GTS 2003 , 125 Cai , 2,2 Liter diesel si nu se acceleraza decat primele 5 minute si dupa imi apare cheia in bord si nu se mai tureaza decat pana la 27-2800 rot / min , si turbo nu intra deloc , chiar deloc ! Credeti ca ar putea fi de la Debimetru , sau ce altceva ar putea fi , ca nu vreau sa ma gandesc ca ar putea fi de la ECU Pompa Injectie asa cum mi-a spus un mecanic de la Opel dar nu prea cred , pt ca motorul merge ceas , porneste bine si nu are alte probleme !A fost curatat si EGR ul , dar nici acesta nu functioneaza , adica cand accelerez nu culiseaza clapeta si nu inchide sau dechide dupa caz ! Si am inteles ca electromagnet Ventil sau valva cum se spune , nu primeste destul curent si nu poate deschide Turbina , sau sa fie de la EGR ? Nu mai stiu ce sa mai cred ,am co eroare P 0243
  • erikvicentiu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Aug 2016

Am scos mufa de la Debimetru si are doar 4 fire , atata timp cat piciorusele unde intra mufa sunt 5 ! Ce credeti ? E normal ? Am luat-o in jos pe fir cat am putut dar tot 4 fire sunt ! E cam ciudat , ca parere aveti ?

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata