Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Sunt mai multe județe unde gãsești puncte de vânzare/desfacere bosch si acolo gãsești buji made in germany
Skip ads

  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
pana la urma am pus bujii noi Bosch FGR 8 KQE0 (cod 0 242 229 648), cu 4 electrozi, caci doar astea am reusit sa le gasesc nemtesti, restul erau rusesti, numai ca acum:
- am cheie lunga la pornire;
- imi trepideaza la ralanti;
- de tras masina trage, dar ma intreb daca nu ii creste si consumul acest tip de bujie;
- au mai ramas 2 erori: p1405 (EGR-ul), sper sa o rezolv daca curat EGR-ul cum este indicat pe forum si P0141 - sonda de oxigen.
- nu mai am erorile p0300 si p0301 (1405 o aveam si inainte).
- de mers eu merg 20km/zi (2x10km) si am zis ca se preteaza FGR8KQE0 (e ok?).
Voi curata EGR-ul, dar ma intreb daca sa schimb iar bujiile cu Bosch 0 242 229 654 (astea erau si pe masina, doar ca marcate GM FLR 8 LDCU+.
- va intreb e posibil sa fie ceva legat de injectie (vreun injector) si daca da nu ar trebuie sa imi dea la tester vreo eroare specifica?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Curatarea EGR si proba lui te poate scapa de simptome.
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Sper ca asa sa fie, acum cobor la masina. Ii fac schimb ulei (ca trebuie facut ca i-a venit vremea) si curatare EGR, numai ca pentru surubul de jos partea din fata a EGR nu imi intra cheia in el din cauza filtrului de ulei, sper sa ma descurc cumva.
Mai inainte am pus testerul pe ea si EGR e inactiv "forever" si la ralanti si turat si cu motorul oprit Smile)
Skip ads

  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Is plin de nervi, nu am reusit sa demontez EGR-ul din cauza surubului de langa filtru de benzina,... nu imi intra cheia pe surub; o sa polizez saptamana asta o tubulara pana intra pe langa filtrul de benzina, dar sper sa ramana suficient de groasa cat sa nu se rupa la desfacere.
In ceea ce priveste schimbarea bujiilor, este adevarat ca este operatiune pe care o poate efectua cam oricine acasa, daca are:
- o cheie torx
- o cheie de bujii de 16
- aer comprimat
- o carpa si ceva pentru curatat locasul de la bujii
- 5-10 minute libere.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai folosit tubulara torx pentru cric 1/2?
Daca da incearca cu tubulara torx mica pentru cric de 1/4.
La mine asa a mers.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Asa este, ideal ar fi sa folositi prelungitoare / articulatii de 1/4 ,
pt. tubulare recomand astea: link (eu le-am gasit intr-un magazin local).
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Off Topic
Deasemeni tubularele in 12 colturi merg si la surub hexagon si la torx.
Deci nu ai nevoie de 2 randuri de tubulare...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Baga un hex de 8 si gata
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Culmea dupa ce am venit de la servici, nervos ca nu am gasit nici pe la magazin o cheie E10 mai mica in diametru am zis sa incerc cheile clasice care le am prin trusa si intradevar cu tubulara de 8 merge, numai ca e deja 21:00 si am sa las pe maine. Am mai fost pe la niste cunostinte care au service si mi s-a replicat ca nu este din EGR, ca EGR-ul nu da asfel de simptome si ca am un injector sau o supapa duse. Eu acum am pornire greoaie (5-10 secunde uneori) si ralantiul joaca de la 500-1000, motorul trepidand urat de tot. Cand turez merge rotund si de tras mototul trage. Am sa verific totusi in seara asta sa vad ce erori imi da.
Poate sa fie o supapa sau injector fara sa imi dea eroare? Sambata aveam doar P1405.
Merci de raspunsuri tuturor.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca daca era vreo supapa su injector cu probleme
dadea si un cod missfire, oricum nu vad legatura cu P1405.
Curatati EGR-ul, probabil ca P0141 sa fie doar consecinta,
posibil sa se stearga dupa un drum mai lung.
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da, acum am verificat si am ca erori: P1405 si P0141. Am avut coduri de P0300/P0301, dar au disparut dupa schimbarea bujiilor. Am sa curat EGR zilele astea si apoi mai vedem ce erori mai scoate Smile
Skip ads

  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
saptamana asta am reusit sa curat si EGR-ul, nu pot sa cred ca era asa de simplu. Motorul merge rotund gata cu ralantiul de la 500-1000 rpm. S-a sters eroarea de la EGR (1405), s-au stins si martorii din bord (super), dar acum cu metoda "pseudoagrafa" imi da P0141 intermitent; am inteles ca este vorba de prima sonda de oxigen (de la motor). Ma gandesc ca e plina de gaze nearse din cauza defectiunii EGR si a bujiilor, ca am mers o perioada cu ele asa, sper sa isi revina in timp, ca nu prea as avea bani de o sonda noua.
In concluzie: cu rabdare si cateva scule, dar si citind atent forumul (si de cateva ori daca este necesar) poti face economie de bani, dar si o treaba bine executata pentru masina ta (sus forumul nostru). Realizez ca ce se afla pe acest forum este informatie intelectuala, respect si cinste tuturor care contribuie la bunul mers al acestuia.
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Daca motorul merge bine trebuie sa schimb bujiile ? Mentionez ca nu le-am schimbat niciodata. Care ar fi semnele unor bujii defecte ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Deobicei operatiile de intretinere se fac cand totul merge ok. Ca la doctor....te duci cand esti sanatos.
Da. Trebuie schimbate exact dupa codul motorului tau.
  • bereczki58

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Bujiile nu rezista 40000 km, din pãcate. Se pot desprinde parti din ceramicã ( marca BE..). Schimbati-le sau cel puțin verificati-le la 20000 km. Sã nu fie muchiile rotunde, intre electrozi sa nu fie distanța vizibil mãritã.

  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Merg bine Denso k16tt pe z14xep sau sa iau originale gm(bosch FQR8LEU2)? Acum am Denso kj16cr-l11 si trebuiesc inlocuite ca au facut cam 30000km.
  • mucormucedo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am Corsa C Z10XE 1.0 l. Am schimbat bujiile dupa instructiunile de aici. Am pus Bosch FLR8LDCU+ 7404 +9, asa scrie pe cutie(Made in Germany). Pe ea aveam NGK BKR5EK(Made in Japan). Nu am observat diferente, dar parca vibreaza mai mult masina acum la turatii 1000-1200 rpm. E posibil sa fie doar in mintea mea, sau chiar e posibil sa fie asa?
  • Maryo78

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Va salut. Am schimbat saptamana asta si eu bujiile la masina mea, un astra h z14xep 2005, si am observat ca bujia nr.1 cred (cea de langa lantul de la distributie) avea urme de ulei pe ea. As vrea sa stiu care ar fi cauza,daca e grav, masina merge normal zic eu. Bujiile scoase sunt Gm Bosch FQR8LEU2.
Acum am pus Bosch FQR8LEU2. Pe viitor am sa mai verific daca mai gasesc si bujia asta noua cu urme de ulei,dar as vrea sa stiu daca atunci cand scot bobina trebuie deconectata si bateria sau doar scot mufa de la bobina? Adaug si cateva poze cu bujiile scoase. Arata rau sau e normal? Va multumesc!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Bujiile arata normal (zona electrozilor), posibil ca bujia
cu urme de ulei pe filet sa nu fi fost bine stransa.
Nu este necesara deconectarea bateriei in vederea
decuplarii bobinei de inductie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR