Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • porumbpaulflorin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2013

  • Mesaj Privat
am uitat sa zic, ca, cand am desfacut carburatorul era negru in totalitate, parca era plin de negru de fum
Skip ads

  • anq3ll

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salutar si mii de miltumiri celor care au scris despre consumul,si ceea ce au schimbat la masina in vederea gasirii problemelor legate deconsumul exagerat.Sunt posesor de corsa b an 97 si fac naveta 50 km zilnic,in afara vara knd am luat-o comsum de 5-5.5 iar in oras 6.5-8 maxim.Odata cu venirii iernii a crescut consumul considerabil adica 8-8,5 exterior la 10-12 oras si am inceput cautarile pe net si forum unde spre nelamurirea mea schimbi de la sonde pana la ultimul surubel dar tot degeaba Acelasi Consum exagerat.Asa ca saptamanamtrecuta am schimbat filtrul de aer si spre nelamurirea mea in cutia filtrului exista o clapetancare inchide automat aerul rece si il baga pe cel cald de pe galeie,totul ok asa ca am pornit masina si am tinut-o pe loc accelerata panans-a dus apa la 100 grade,dupa care am desfacut capacul filtrului si uimire clapetamera tot inchisa si tragea aer cald dar nu suficient cat amestecul sa fie facut complet,asa ca am scos furtunasul care imi inch8de clapeta,pus filtrul normal si fuga la peco sa alimentez pana acul indicator sa oprit la 20 litri,plus ca am pus 5 litri in canistra in caz de pana prostului sa am gasolina.tin sa va precizez ca masina merge rotund,fara pb de demaraj sau trepidatii in relanti.din cei 50 km pe care ii parcurg zilnic doar 3 sunt in oras,asa ca am efectuat 381km cu 20 litri pana sa oprit motorul.deci poti sa mergi la 1000 de mecanici si sa bagi bani inutil cand totil se rezuma la un nenorocit de furtunel care trebuie scos ca sa nu anclanseze clapeta si sa traga mai multa benzina decat aer.am testat si pe o alta corsa cu motor1.0 si rezultatul a fost omsxadere a consumului la 35-50 %care conteaza.Fara sa va citesc absolut toate postarile,schimbam poate si eu Egr,MapMaf si restul fapt pentru care va multumesc ca existati.daca mai incearca cineva si merge astept postarile dumneavoastra.
  • anq3ll

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am uitat sa precizez ca masina este adusa din germania,inmatriculata ro 2013 iulie cu 247050 km reali actuali in bord si cu revizie efectuata in germanica cand am luat-o,tocmai de aceea ma ingrijorase faptul de consum marit de benzina si nu intelegeam cauza
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da' prosti mai sunt proiectantii astia de la Opel,sa se complice sa faca acel sistem "inutil",doar ca masina sa consume mai mult...
Skip ads

  • anq3ll

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Nu a zis nimeni k aia sunt prosti dar daca stii tu alta rezolvare problema te rog sa o spui tuturor,sau esti mecanic si ramai fara finantare?atunci explica tu intregii comunitati de ce esti asa frustrat de ceea ce eu am gasit?!apropo era doar o postare....sa inteleg ca a starnit reactii negative.saminteleg ca forumul acesta este detinut de mecanici si vanzatori de piese de nu sunt acceptate pareri contrare?explicam-i tu mie de ce schimba un membru 90% din piesele componente unui motor si consuma la fel?.au gandit cumva un sistem inutil de investit bani in piese si randament de rabla?spune tu ce rezolvare ai....?
  • anq3ll

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
V-am laudat degeaba doar vanzatori de piese,ulei,filtre si alti angrosisti+mecanici care raman fara clientela din cauza unuia ca mine.
Daca imi mai raman postarile ok daca nu stergeti-le si mai da-ti sfaturi de schimbare a 100 de senzori cu qceleasi rezultate!.
Dupa 38 pagini citite fara rezolvare a consumului si schimbare a 90% din piesele care pot dauna consumului,tin sa precizez ca in decursul a 2 saptamani 20 de detinatori de corsa b sau bucurat de ,,inutilitatea,,,spusa de mine si consum ca vara.astia 20 sunt prietenii prietenilor ce detin corsa,asa ca rautaciosi nu conteaza atata timp cata treaba a fost rezolvata.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Eu tot n-am inteles de ce furtun e vorba si clapeta. Si cum consuma mai putin.
  • anq3ll

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Corsa mea e an 97 si cum te uiti la carcasa filtrului la carcasa filtrului de aer in partea dreapta ai piesa in care intra un furtunas,,vacuum,,am observat,tin sa precizez ca dintr-o prostie am observat lucrul asta..,,nus mecanic.daca sunt oersoane din bucuresti ma pot intalnii si ajuta.am scris aici sa ajut si pe altii nu sa ma dau eu mare.ptr nr tel alexally pe facebook
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ok, ai o clapeta, pare sa fie actionata vacumatic, de cine nu stim inca, care face ca aerul in filtru sa fie tras fie rece de afara, fie cald, de pe undeva, nu stim inca de unde. Nu precizezi in ce pozitie crezi tu ca e consum mai mic, pe aer rece sau aer cald? Fa-te inteles, eu nu am reusit. N-am nici facebook deci nu exist.
  • anq3ll

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pe aer rece consuma ca vara ca face amestecul 50-50,daca kasi sa traga aer cal 70-30 ca aerul cald il da printr-o duza mica,pe cand del rece il trage normal...e ca si cum ai nasu infundat iarna si abia respiri.eu am totul original pe ea de aceea mi sa parut aiurea sa condume dintr-o data dublu cu venirea iernii,nu avea logica,mai ales ca unii au schimbat totinainte de corsa am avut twingo,m-a bagat in mormant masina aia,consum iarna de18%.am imlocuit tot la masina aia pana intr-o zi knd vine un prieten si imi propune inlocuirea capului injector.dupa inlocuire consum de5-5.5 iarna.deci verifica si capul injector daca nu ai rezultate cu furtunasul!inka odata spun nu sunt mecanic ci simplu utilizator de corsa sarac ca altfel mergeam la munca cu mrrcedesul
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
liviu2004 a scris:Eu tot n-am inteles de ce furtun e vorba si clapeta. Si cum consuma mai putin.

Furtunasul rosu,care vine de la corpul injector (galeria de admisie?) la capsula vacumatica de pe cutia filtrului de aer.Eu am constatat ca acea clapeta actionata de capsula vacumatica,inchide complet una din galeriile de aer,imediat cum porneste motorul.In rest,pozitia clapetei e intre cele 2 guri de aer (rece si cald),ca in poze.Deci,pe liber,nu inchide complet cealalta gaura.N-am urmarit sa vad ce face cu motorul cald...dar o voi face.
La mine a fost invers:am constatat ca mi-a crescut consumul (nu exagerat de mult) si uitandu-ma pe la motor,am vazut furtunasul rosu iesit din gaura lui de pe injector.Se rupsese cotul din cauciuc in care statea.Am reparat,l-am pus la loc si consumul a revenit la normal.
As vrea si eu sa stiu,in detaliu,cum trebuie sa functioneze normal acel sistem...banuiesc ca la mine functioneaza.
In ultima poza clapeta e inchisa (am tras aer cu gura pe furtunas).

  • anq3ll

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
la tine am observat cum sta la tine clapeta,la mine o inchide de tot si nu o deschide pe aer rece.Am curatat si eu furtunasul cu alcool tehnic,suflat si la fel se comporta.Am dus buburuza la mecanic de opel cica si mi-a spus ca e normal sa tina clapeta inchisa iarna ca este frig si vara sa o tina deschisa....oricum sa o ia dracu de clapeta si de furtunas important este ca am scapat de consumul de 10-11%.oricum acum stiu care e treaba...si danpet ms de pozele puse sunt clare si lamuritoare.
Skip ads

  • anq3ll

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am facut proba la clapeta:pornesc dimineata motorul si urc apa la 90-92 grade si clapeta tot pe aer rece a ramas,dece nu deschide pe aer rece nu stiu
  • anq3ll

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
am pus corsa pe diagnoza si surpriza nimic! si totusi membrana vacuumetrica anclanseaza clapeta filtrului de aer obturand aerul,sonda lamda sesizeaza ca nu are oxigen suficient si suplimenteaza cu benzina,dupa care in mod logic dupa ce ajungea lichidul la 80-90 grade in mod corespunzator trebuia sa decupleze membrana vacuumetrica revenind totul la normal ceea ce nu o face!o pompa vacuum este undeva la 750-800 lei+ca mai trebuie schimbat si senzorul dinauntrul filtrului de aer care fffgreu il gasesti separat,totul ca sa o faca automat.drept motiv merg cu ea fara furtunasul rosu,singura problema este ca dureaza umpic mai mult pana se incalzeste motorul,tragand doar aer rece.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Azi am verificat la mine,cu motorul cald la 92 grade,clapeta statea tot trasa,adica inchidea complet intrarea de aer rece,iar motorul meu merge perfect,cu consum normal: 8,6-oras 5,2 afara (90km/h)...a mea e de 1.4 din '94.
As vrea sa stiu daca la altii se inchide vreodata complet intrarea de aer cald,caci la mine nu ajunge clapeta s-o inchida niciodata,desi are pe clapeta un cauciuc (de etansare?).
Despre ce senzor "dinauntrul filtrului" spui? Exista asa ceva,unde e ? Eu nu stiu.Daca ar fi,asta ar explica unele chestii.Poate ca intrarea de aer rece se deschide peste o anumita temperatura a aerului...?
Va rog,daca stie cineva,sa ne spuna!
  • anq3ll

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Senzorul este inauntrul filtrului chiau in dreptul corpului injector,cel de unde pleaca furtunul catre filtrul de aer,plus ca nici un mecanic nu a stiut ca exista asa ceva inauntrul filtrului...nu stiu pe cine sa intreb..poate pe cei de la opel,fabricantul
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
M-ai derutat pentru ca ai spus:"Senzorul este inauntrul filtrului"...filtrul este acel obiect mare dreptunghiular,cat cutia filtrului,aflat sub capacul acesteia si pe care trebuie sa-l ridici/scoti ca sa vezi clapeta despre care discutam.In corpul injector nu cred sa mai existe alt filtru.
N-am desfacut pana acum corpul injector,asa ca nu stiu ce e acolo,dar o voi face in curand ca sa-l curat.Daca intr-adevar exista acolo un senzor,acesta trebuie sa fie mecanic si sa astupe cumva furtunasul rosu,la temperatura mai mare a aerului.Acum e inca aerul rece afara si probabil din acest motiv clapeta nu deschide intrarea de aer rece.
Tu de unde stii ca exista acolo un senzor de temperatura...daca niciun mecanic nu stie?
  • anq3ll

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
O sa iti trimit niste poze,si cred ca mam exprimat eu gresit....senzorul acela se afla in interiorul capacului rotund care acopera carburatorul,o sa fac un desen de mana ca nu mai desfac capacul
  • corsarul007

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Cred ca si corsa mea cu motor de 1.0 xe are probleme.Am fost astazi un tur-retur Barlad-Vaslui si inainte sa pun benzina aveam becul rosu,am pus benzina de la rompetrol de 50 lei si a iesit 7.96 litri de benzina si inapoi cand am ajuns acasa dupa un drum de 120 km s-a aprins iar becul rosu,deci a consumat 8 litri in 120 km,ceea ce mi se pare cam mult pentru motorul asta,iar viteza maxima cu care am mers a fost de 105-110 km/h si schimbat la 3000 ture.Si am fost numai 2 persoane in masina fara bagaje.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
6,7 este MULT?
Glumesti! Corsa ta are o TONA!
Motor cu cilindree mica NU inseamna consum redus.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Chestionar

Consum benzina X12SZ
Mare 52%
Normal 30%
Satisfacator 16%
102 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR