Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • pap1cristian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut, m-am lovit si eu de curand de aceiasi problema cu codul P1112-06 PORT DEACTIVATION SOLENOID VALVE CIRCUIT OPEN OR LOW VOLTAGE si mi s-a dat ca singura solutie schimbarea galeriei de admisie.Nu contest corectitudinea solutiei dar cum pretul ma tine pe loc ma intrebam daca exista si o alta solutie .

Am sa descriu mai jos simptomele si codurile gasite(poate au legatura intre ele) la o diagnoza facuta de curand(masina e un opel astra h, z16xep):

P0135-00 02 SENSOR HEATER MALFUNCTION (BANK ONE SENSOR 1)
P0141-00 02 SENSOR HEATER MALFUNCTION (BANK ONE SENSOR 2)
P1112-06 PORT DEACTIVATION SOLENOID VALVE CIRCUIT OPEN OR LOW VOLTAGE
P1116-06 COOLANT THERMOSTAT VALVE CIRCUIT LOW VOLTAGE

Simptome: se aprinde martorul "masina cu cheie' si martorul "pompa" (din turometru) iar masina a avut mai multe simptome.Primul, care nu s-a mai repetat a fost sa nu mai accelereze indiferent cat se apasa pedala.Statea la relanti si atat.Dupa cca 30 de minute de pornit-oprit si-a revenit.La cateva luni(alaltaieri) s-a aprins martorul 'masina cu cheie" si la relanti pare sa se innece iar uneori se tureaza singura.

Mi s-a recomandat schimbare sonda lambda 2, schimbare termostat, schimbare galerie admisie. Cu primele doua ma pot impaca dar cu ultima nu prea....exista si alta solutie?
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cam multe erori... care sunt prezente?
eu banuiesc ECU...
incearca sa scoti mufele la ECU sa le verifici contactele.. cel putin vizual.. sau curatate cu spray de contacte.. la fel si conductorii de la ECU la senzori
  • pap1cristian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, din pacate toate sunt prezente, mi s-a spus ca a doua e doar o repetare a primei dar restul sunt prezente.Din pacate nu stiu sa scot mufele dar ma asteptam ca cei de la service sa se uite si 'fizic' la masina, nu doar la ce erori le-a aratat laptopul.De aici si parerea mea ca exista sanse sa nu trebuiasca schimbate toate cele 3 piese.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
interesul service-urilor este sa-ti ia bani si daca ai respirat in incinta lor.
ma bucur ca exista forumul asta, am invatat o gramada de lucruri + ca aici dai de oameni capabili, care cand vorbesc de obicei ceea ce spun eu experimentat pe propria piele!
Am un prieten care si-a dus masina in service ca nu mai tragea,
ce s-a intamplat in service:
1. i-au ars ecu (inlocuit pe costul prorietarului)
2. i-au zis ca e pompa de inalta dusa (au schimbat-o problema persista)
3. debitmetru (din nou s-au inselat)
4. acum au reusit sa arda iarasi ECU
ah si toate astea s-au intamplat in reprezentata!
Skip ads

  • pap1cristian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Eu le inteleg interesul dar daca o defectiune se poate rezolva si altfel decat prin inlocuire chiar daca pierzi un potential profit de pe urma inlocuirii piesei castigi un client car va aprecia abordarea si-ti va ramane fidel.
Eu nu am motive sau cunostinte tehnice care sa ma faca sa contest decizia service-ului dar vreau sa fiu convins ca alta varianta nu exista inainte de a cheltui aproximativ 3800 de ron.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,716
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
In cazul asta nu merge aplicata metoda cu rezistenta ?

https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • pap1cristian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am vazut si eu metoda lui Maiandrei numai ca, asa cum mentioneaza si el acolo, eu nu am doar mesajul de eroare si martorul aprins in bord, eu am si simptome palpabile, gen "tremurat" la relanti si referindu-se la asta, chiar el zice ca nu se mai potriveste metoda lui.Sincer mi-as dori din suflet sa mearga asa, chiar mi-am facut programare la el saptamana viitoare....sper sa fie la fel de receptiv si din pozitia de patron precum era din pozitia de "forumist" Smile .
  • cornel1991

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut, am cumparat si eu un opel astra Njoy din 2003(pe sfarsit), motor de 1.6, 16v. imi poate spune si mie cineva daca pe radiatorul de ac este montat si ventilatoru ca la modelul vechi sau nu? eu nu il am dar se vede un suport acolo. intreb ca e posibil sa il fii oprit cel de unde am luat-o. masina e de Germania dar adusa de roman si ma astept la orice. multumesc.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cornel1991
daca gasesti o mufa in fata radiatorului ai avut electroventilator
daca nu este nici o mufa,nici masina nu a avut electroventilator,poate sa spart radiatoru de AC si la inlocuit cu unu care are suporti pentru electroventilator
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Z16XEP are un singur electroventilator pe radiatorul de apa care are 3 trepte de functionare.
  • slviubarbosu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Am citit pe forum ca problema consumului de ulei la motoarele opel astra h1,6 benzina motor z 16 xep, se poate rezolva cu o indrumare de la IULYAN _26 GALATI,si daca intra pe forum se ne lase si noua nr,tef, daca nu sa ne spuna din ce gama de motoare fac parte acesti segmenti,Setul de segmenti este compus din: segmentul de ardere si raclorul sunt de Ford, marca Ghoetze, iar cel de compresie este de Toyota,sau eu silviu pot fi cont. 0788661410,asteptam un raspuns de la tine,mersi de intelegere.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR