Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • valyleu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
imi tine ambreiajul cam sus! stie cineva cum il pot regla tinand cont ca este hidraulic?
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Se inlocuieste, nu se regleaza!
  • valyleu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
atunci il mai las asa pana so duce! ms mult
  • scrob

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cod P1122 P1550 P1120 le am și eu
E cineva care a rezolvat problema
Skip ads

  • MMariusAdrian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2017

  • Mesaj Privat
salutare tuturor av vazut ca se discuta despre erori .sper sa scriu unde trebuie ,am un astra g din 2002 1.7 dti Y17DT la care am depistat la testu cu pedala vreo 4 erori (P0181-P0251-P1125-P1631)..pentru cunoscatori sunt grave ,trebuie sa fac un drum de vreo 2500km.Cu niste sfaturi care ma poate ajuta ...Va multumesc anticipat
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Din pacate nu iti recomand. Calculatorul pompei de injectie EDU e defect ...are lipituri reci. Se reconditioneaza
Ca si manifestari se opreste din senin....apoi porneste greu sau deloc.
  • MMariusAdrian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Am schimbat calculatorul cu altul aceleași erori.precizez ca masina merge ,dupã ce trec de 2800 de ture în treapta a 5 se aprinde martorul de bord și pierde din putere
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Erori?
Skip ads

  • MMariusAdrian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2017

  • Mesaj Privat
P0181-P0251-P1125-P1631
  • MMariusAdrian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Cautam pe forum un procedeu de resetare a erorilor
  • MMc7718

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2018

  • Mesaj Privat
salut am si eu urmatorile erorii P1120 P1122 ma poate ajuta cineva?
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Mai întâi sã-ți spun cum s-a manifestat la mine mașina Opel Astra G 1.7 DTi 2001, motor Y17DT:
- in trafic s-a aprins martorul mașinã și cheie,
- nu se mai tura, nu avea putere, doar in viteza a 2-a și a 3-a puteam merge,
-dupa asta a inceput sa se tureze dintr-odatã fara sa am picior pe pedala de accelerație ziceai cã e pe pilot automat.ATENTIE! Aveți grijã când se tureaza sa schimbati imediat într-o treaptã inferioarã si folosiți frâna cã nu ai control .Va opriți si scoateți borna de - minus pentru 5 minute, s-au vã opriți și o porniți din nou, pânã când dispare martorul "mașinã cu cheița".Pe drum o sã mai facã dar pânã ajungeți acasã sau la un service aveți grijã cã o sã mai facã, când apare martorul o face pe "nebuna".
Am fãcut testul cu pedalele, am avut P 1120 și P1122, am fost inițial sa verific ECU, la Mihai Electronistul care reparã ECU, nu avea nimic ECU, și mi-a zis cã pedala de accelerație se duce rar.
Pentru cã era foarte ocupat mi-a zis sa trec a 2-a zi pentru o diagnoza.Nu am mai avut rãbdare și am cãutat pe YouTube detalii despre codurile de eroare de mai sus.Am gãsit un tutorial pentru Opel Astra H, care avea aceleași coduri de eroare, și am observat cã a curãțat mai întâi blocul electronic acela care are relee și siguranțele.Eu m-am inspirat de aici , și am scos din blocul de relee din compartimentul motor, toate releele, am curatat cu șmirghel de 120, toți piciorusii, și am dat cu WD40 pe ei dar și în locașul lor, același lucru am fãcut și cu siguranțele care sunt intr-o carcasa de plastic chiar langa blocul de relee.
Și am fãcut un drum dus întors de vreo 22 km, vreau sa va spun cã nu a mai apãrut niciun un martor, înainte chiar îmi era frica când staționam la semafor cã nu are putere sã ies din intersecție și cã îmi apare iar martorul masina cu cheițã.Daca nu mergea chestia curãțãrii contactelor de la blocul de relee și siguranțe, mai avem varianta cu strap de fire pe +5v la mufa pedalei de accelerație.
La mine a funcționat "soluția" de mai sus, merge brici, voi reveni cu noutãți legat de asta.
Skip ads

  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
UPDATE la postarea inițialã! Dupã cca 15 zile am întâmpinat aceiasi problemã adicã la pornirea de pe loc de data asta martorul ,"mașinã și cheița" nu s-a mai stins, motorul se tura pânã la 1500 tot/min, dar nu aveam control deloc la pedala de accelerație.Am oprit-o și pornit-o de vreo câteva ori și martorul s-a stins.Am aceleași erori P1120 și P 1122, am discutat cu Mihai Electronistul și mi-a zis cã ar fi bine sa inlocuim cele 6 fire care leagã ECU de mica pedalei de accelerație.Deocamdata o lãsãm așa cã e rece afarã. Revin cu detalii .
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
UPDATE la postarea initialã! Dupã cca 15 zile am întâmpinat aceiasi problemã adicã la pornirea de pe loc de data asta martorul ,"masinã si cheita" nu s-a mai stins, motorul se tura pânã la 1500 tot/min, dar nu aveam control deloc la pedala de acceleratie.Am oprit-o si pornit-o de vreo câteva ori si martorul s-a stins.Am aceleasi erori P1120 si P 1122, am discutat cu Mihai Electronistul si mi-a zis cã ar fi bine sa inlocuim cele 6 fire care leagã ECU de mufa pedalei de acceleratie.Deocamdata o lãsãm asa cã e rece afarã. Revin cu detalii .
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
UPDATE la postarea initialã! Dupã cca 15 zile am întâmpinat aceiasi problemã adicã la pornirea de pe loc de data asta martorul ,"masinã si cheita" nu s-a mai stins, motorul se tura pânã la 1500 rot/min, dar nu aveam control deloc la pedala de acceleratie.Am oprit-o si pornit-o de vreo câteva ori si martorul s-a stins.Am aceleasi erori P1120 si P 1122, am discutat cu Mihai Electronistul si mi-a zis cã ar fi bine sa inlocuim cele 6 fire care leagã ECU de mufa pedalei de acceleratie.Deocamdata o lãsãm asa cã e rece afarã. Revin cu detalii .
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Rezolvarea e banala...se scoate borna minus apoi se demonteaza UEC si se curata pinii de sub el si pinii din cele trei mufe de sub el cu spray contacte electrice
Necesar o tubulara de 10 si Torx T30 ... un spray contacte electrice plus 30 de minute timp liber
Efectul e garantat...umbli absolut degeaba la pedala
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Astra G !
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Astra G 1.7 DTi 2001
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Rezolvarea e banala...se scoate borna minus apoi se demonteaza UEC si se curata pinii de sub el si pinii din cele trei mufe de sub el cu spray contacte electrice
Necesar o tubulara de 10 si Torx T30 ... un spray contacte electrice plus 30 de minute timp liber
Efectul e garantat...umbli absolut degeaba la pedala


Mulțumesc!
UEC , este tabloul de siguranțe din habitaclu? Am tot ce-mi trebuie pentru " operatie", revin când sunt gata.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Astra G NU are UEC, de aceea a scris @sebage ce a scris cu semnul exclamarii.

Probabil @catastefan s-a grabit si nu a remarcat modelul masinii.

uite schema de la ECU , se vad firele de la pedala


Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR