Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Gata, am rezolvat treaba cu furtunul. M-a costat 900 de lei furtunul, 150 de lei manopera si nu au putut sa reseteze codurile de eroare pentru ca inca dadea eraore la filtrul de particule aparent era destul de infundat asa ca pentru 100 de lei au dat regenerare fortata din calculator. Deci in total 1150 cheltuiti dar cel putin masina merge din nou minunat
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Foarte tare Insignia, am vazut ca ai luat-o de curand, cat ai dat pe ea? Daca continui in ritmul asta cu banii prin service-uri, o mai cumperi o data...
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
A fost pur si simplu ghinion, am vazut masini cu 20000km cu aceeasi problema. Ce sa zic, un mare ghinion.
Sa speram ca cel putin 6 luni nu mai am drum pe acolo.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Daca tu zici....ma rog, eram doar un pic curios....
Skip ads

  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca dak iti permiti o insignia nu te pune in cur o problema de 1000 de lei asa ca nu e motiv de ingrijorare
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pai, daca pui problema asa...ai foarte mare dreptate, normal ca tu iti permiti foarte multe...doar ai Insignia. Inca o chestie, nu eram deloc ingrijorat de ceea ce ti s-a intamplat, eram doar putin curios pentru ca am citit in mesajele tale ca tot cautai masina si puneai diverse intrebari si din cate am vazut...cam cautai chilipiruri, nu prea pareai asa plin de bani...Wink
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@sorin la orice masina din clasa insigniei pretul la piese e ridicat. colegul a spus ca daca iti permiti masina e normal sa accepti si costurile ulterioare.
eu la prima insignia 24 mii km si la cea de a doua, 27 mii km, nu am avut nici o problema.
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@Sorin, eram pur si simplu uimit de faptul ca un furtun care nu are nimic special costa 900 de lei, eram deranjat de pretul exagerat pentru o piese ce are decat niste cauciuc pe ea. Este exact principiul in care prefer sa beau apa de la robinet decat sa cumpar o apa plata la 0.5 de 7 lei.
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ok, imi cer scuze pentru comentariul meu de mai sus, sunt de accord cu faptul ca oamenii, in general, au alte principii decat ale mele si nu vreau sa intru intr-o discutie mai lunga doar de dragul de a-mi impune punctul de vedere.@keepwalking, ma bucur ca ti-ai rezolvat problema, la ce bani si care au fost cauzele si mai ales cum privesti tu rezolvarea aceastei probleme cred ca este doar treaba ta.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@keepwalking,
Nu trebuie sa te mire pretul ,baiatul meu a patit acelasi lucru la un Logan 1,5dci si a platit aproape aceeasi suma.
Astea sunt fiarele se mai si strica.
Sunt mirat totusi de faptul ca a trebuit sa efectuezi regenerarea filtrului de particule.Din cate stiu ,faci curse frecvent intre Ploiesti si Bucuresti,incearca sa mergi cu ea putin mai turata(peste 2000rot/min) pentru a se curata filtrul de particule in timpul deplasarii.
  • ionut1313

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
si eu am aceiasi problema, se intampla sa nu traga cand accelerez....si imi apare "service soon..." am fost la service....si cica e debitmetru de aer....l-am schimbat...450ron, acum trage....dar tot se intampla sa mai dea in nas....m-am intors la service...si acum cica e filtru de particule....care se regenereaza....dar la o cursa lunga....maine o sa fac un drum de 500km pe autostrada....astept sa vad ce o mai fi....dar pare o masina...interesanta
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutari,am si eu aceeasi problema.
Mi-a aparut dintr-o data,masina merge(nu simt diferenta deocamdata,dar m-am gandit ca este distributia si nu am bruscat acceleratia)
Am102100km cu ea
Skip ads

  • ionut1313

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
eu am schimbat distributia la 125k km , e ok, dar asta ma cam ingrijoreaza acest DPF....mis curios cum se curata maine pe autostrada "ii dau in gura", sa vedem...ce ma ingrijoreaza este: nu stiu daca procesul(daca exista acest "proces special") de regenerare al filtrului o sa se declanseze daca exista ceva errori, adica daca am mesajul de eroare service vehicle soon...o sa pun maine seara postarea cu rezultatul.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Astept.
  • ionut1313

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
mai....tot asa face....nu chiar asa rau....adica acuma...se intampla sa nu mai traga....o scot din viteza...o las putin pana coboara la aprox 900rpm (echivalent cu motor pornit dar masina sta pe loc) apoi o bag in viteza si mers....si trage iar.
sincer nu cred ca e de la DPF, cred ca s-a curatat dupa 450km pe autostrada la o medie de 3000rpm.sau poate s-a regenerat dar trebuie resetat CB. mi-am facut progamare la opel la service aici in Vienna pentru marti dimineatza, mis curios ce iasa la diagnoza.

Va salut
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am fost cu ea la tester..are o problema la motor.
Insa acel tester nu arata exact ce este din cauza ca nu poate citi codul erorii...
Au zis ca mai au un tester cei de la service si maine voi merge cu ea sa puna celelalt tester...O sa va tin la curent !
  • ionut1313

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
la mine dupa a 2 a diagnoza mia zis ca DPF trebuie curatzat......am mers pe autostrada 450km si tot facea figuri, adica se intampla sa nu trag....si aveam un bec aprins in bord (ala ca un motor asa...), si mam oprit pe autostrada pt rovinieta...cand am pornit-o...tot asa....warning...vehicle service soon si bec aprins....am ajuns in viena....si a 2 zi....can am plecat la job....niciun warning in bord...niciun bec aprins.......si te tras mege brici( drept ii ca nu am mers decat vreo 20km pe autostrada). vineri ma intorc in timisoara si mis curos daca mai face figuri sau nu.....si oricum sa o mai duc odata la diagnoza....
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Si eu pateam acelasi lucru, becul pornea numai la viteza (ca tine pe autostrada), asta inseamna ca senzorul nu ineegisteaza cantitatile potrivite de aer, combustibil etc. Eu zic sa te duci cat mai rapid la un service. Eu am avut crapat furtun de la intercooler si e naspa sa mergi fara el Smile
  • ionut1313

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
nu cred ca'i de la viteza....ca sa intamplat sa se aprinda si in oras la viteza redusa...deci daca e ceva , nu cred ca are legatura stransa cu viteza..o sa merg la service sa vad mai exact
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
As vrea sa va informez corect in legatura cu acest filtru de particule DPF. Intradevar pe Vectra se putea declansa automat aceasta procedura de curatare a filtrului daca se mergea cu o anumita viteza la o anumita turatie timp de cateva zeci de minute. Insignia nu mai are nici o treaba cu acest lucru! Insignia nu mai e Opel ci GM, adica vine cu toata tehnologia bazata pe standarde americane. In nici un caz nu se va lansa o generare de filtru daca ii dai in gura pe autostrada. Se genereaza automat doar dupa vreo 500-600 de kilometri parcursi, lucru care se repeta ciclic cu variatii de cateva zeci de kilometrii (variatia apare de la stilul in care ai condus si de la numarul de porniri/opriri a motorului). Mai mult decat atat, odata ce o eroare legata de DPF este prezenta sau a fost prezenta, regenerarea automata nu se mai realizeaza sub nici o forma, doar in service dupa ce a fost sters/resetat mesajul de eroare. Cu cat ii dati mai mult in gura cu atat colmatati mai mult filtrul de particule, lucru irecuperabil si din cate stiu costa peste 3000 de euro unul nou. Singura sansa de a-l curata cat de cat este sa ajungeti la o temperatura la gazele de esapament undeva peste 600 de grade, asta e posibil daca mergeti cu 205-210 km/h timp de 10 minute, lucru cam greu de realizat in Romania, dar aceasta metoda oricum nu este la fel de eficienta ca regenerarea automata sau cea manuala efectuata in service deoarece in momentul declansarii regenerarii se arunca in plus si niste cantitati foarte fine de motorina direct spre evacuare pentru ca aceasta sa se aprinda din cauza temperaturii direct in filtrul de particule astfel arzand complet tot colmatajul...
Va sfatuiesc sa mergeti in mai multe service-uri pana identificati exact care-i problema, daca ii dati in gura se strica in lant atat de multe piese ca as vrea sa ma opresc aici cu mesajul Smile

P.S. Voi de ce credeti ca masina taie puterea, tocmai ca sa protejeze masina pana ajunteti in service!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR