Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
scuze.....dar spusele tale se cam bat cap in cap. poi ori se autoregenereaza la o anumita viteza si turatie, ori nu?
P.S.: "Insignia tot OPEL este. Opel face si facea parte din grupul GM si de acum si de pe timpul Vctrei C." "Principiul DPF este unul si acelasi, identic, copiat, cum vrei sa-i zici, la orice opel fie ca este vorba de vectra c, astra h, insignia, zafira, renault, peugeot sau alta natie de masina. la fiecare in parte este montat un "injector piezo-electric/bujie" pe evacuare care se ocupa de funinginea de pe acolo. cu cat mergi mai mult, cu cat mergi mai cu viteza, cu atat turatia creste. odata cu turatia creste cantitaea de gaze de pe galeria de evacuare asta insemnand o temperatura ridicata. astfel senzorul detecteaza treaba asta, da comanda la ECU, iar acesta la DPF. este o prezentare generica a principiului. nu am intrat in detalii tehnice amanuntite.
deci simplu, clar, concis: Principiul DPF este identic ca si pana acum. si la insignia se poate da cu tester-ul regenerare manuala, la fel cum se facea cu op-com la astra h, zafira sau vectra c.
bafta!
Skip ads

  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu prea ai inteles nimic din ce am scris! Daca te pricepeai ai fi inteles valentele Smile
Am zis clar ca "in nici un caz nu se va lansa o generare de filtru daca ii dai in gura sa mergi la nu stiu ce turatie si viteza" precum se putea la mai vechile Vectra de exemplu. Daca te pricepi atunci stii ca totusi autoregenerarea oricum se lanseaza dupa un numar de kilometrii, dar la Insignia nu o poti provoca tu sa se intample mai repde. Ce nu e asa clar?
Iar daca ai erori la dpf nu se mai intampla deloc.
Restu ce ai insirat nu are treaba cu subiectul, normal ca se poate regenera manual in service cu tester am zis asta in mesaj.
Te inseli amarnic daca tu crezi ca Insignia tot Opel este, iti spun cu certitudine de 1000% ca e GM, daca vrei pot intra in amanunte si exemple tehnice. Daca tot te pricepi asa, ai idee pe ce server se conecteaza interfata MDI (sau Tech III cum este mai cunoscut) pentru diagnoza?
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Alt exemplu - becurile de pozitie care stau aprinse ziua ai idee ce conector sunt? Daca imi spui T10 atunci iti spun ca rspunsul este incomplet si daca montezi in ele un bec T10 din Europa nu o sa-ti functioneze.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ai idee ca la partea de comunicatii date din masina atat pe Can Bus cat si pe LIN Bus ruleaza un protocol proprietar GM? Smile
Incepand cu Insignia totul este tehnologie de peste dincolo de ocean - de ce crezi tu ca toti asa zisii mecanici si electricieni din serviceurile noastre sa uita la probleme de pe Insignia cum se uita capra la ceas? Asta e unul din motive, erau invatati cu Opel Smile
Skip ads

  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
De asemeni de ce credeti ca OP-COM nu poate sa activeze nimic adica nu pote scrie nimc? Poate decat sa citeasca niste valori gen viteza, temperaturi...etc
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Da, ai dreptate, si DPF are beculetul lui in bord la insignia, nu este cel cu motoras.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Se pare ca mie imi apare din cauza la bujii.Am dat astazi comanda.Costa 100lei/buc
Trebuiesc schimbate toate 4,iar comanda vine in 4-5 zile.
  • ionut1313

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
s-a elucidat....fisura de furtun intrcooler...care la diagnoza la un anumit service in tm....cere scimbare de debitmertu. si atat! nu am mia verificat restul.....dupa 3 sapt. m-am prins ca furtunul intercoller fisurat...se vedea si cu ochiu de sticla....acum ma pizdui cu ei sai le dau debitmetru inapoi si sa mai platesc diferenta pt furtun...costa 760ron.

o clarifificare referitoare pe regenerarea DPF: cum e pana la urma la Insignia? se face la nr de km sau pe diferenta de presiune in/out DPF?
PS: Giulestina....au vreun doc. oficial sau ceva ...de unde sti toate astea...ca sti multe.....puse cap la cap cu ce mai gasesc eu pe net...aj la vb ta...? ai putea un share?


va salut cu respect.
WE fain!
Skip ads

  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Eu am rezolvat cu bujiile. M-a costat in total 520lei cu montat cu tot.
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, de ceva vreme cand pornesc masina imi apare in bord "Service Vehicle Soon"
Am incercat sa-l resetez din bord dar nu dispare.
Am fost la reprezentanta la Cluj unde i-am facut schimbul de ulei si filtre si mi-au spus ca am o bujie defecta, nu am schimbat-o pt. ca nu o aveau pe stoc.
Am mai intrebat si la reprezentanta din Deva de aceasta situatie si tot asa mi-a spus ca daca schimb bujia nu o sa mai apara.
Surpriza a venit astazi cand am schimbat-o si tot imi mai apare mesajul, am schimbat-o la un service din Alba care nu are tester, nici nu stiu daca in Alba gasesc vreun service care sa aiba tester pentru Insignia.
Oare trebuie sa merg din nou la reprezentanta la tester?
nu am precizat, masina nu prezinta nici o simptoma de defectiune.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Hm...Porneste mai greu? Ar putea fi o " simptoma".
La fel am patit si eu ...Te sfatui sa mergi la un tester sa vezi ce are mai exact. Si chiar bujia /bujiile daca erau de vina,trebuia resetata eroarea din tester.(Cel putin la mine a facut asa )
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
nu porneste greu,
apropo stie cineva sa-mi spuna care este ordinea bujiilor? in ce parte este bujia numarul 1 sau cilindrul 1
Skip ads

  • ionut1313

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
io zic ca, da ar fi bine sa mergi la un tester (nu musai la reprezentantza )sa-ti stearga erroarea, chiar daca ai schimbat o piesa erroarea e inca acolo memorata deci o sa-ti apara.Si io am schimbat un debitmetru aer....si pana nu am sters erroarea inca imi aparea acel warning.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Perfecta dreptate lui ionut1313
Paul_fly,din cate stiu eu ,la mine nu s-a tinut cont de ordinea bujiilor. Ale tale sunt 2 de-un fel si 2de-un fel ? La mine sunt toate acelasi stas.Si oricum ar fi,eroarea trebuie resetata din tester. Doar la o problema minora,gen far ars,semnalizare dispare cand inlocuiesti "beleaua"
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Nu e vorba de 2 bujii de un fel si doua de altul. la un test acum 7-8 zile la reprezentanta cluj mi-a detectat defecta bujia nr.3.
Vroiam sa stiu ordinea cilindrilor sa vad daca cei de la serviceul din alba au inlocuit bujia defecta pt. ca am schimbat doar una (am aflat cilindrul 1 incepe de la distributie)
Din fericire de ieri masina nu mai arata in bord semnalul "Service Vehicle Soon"
am avut drum prin Deva si am fost la un test cu ea chiar ieri. mi-au spus ca problema s-a rezolvat si ca in prima zi inca aparea mesajul deoarece bujia nu a apucat sa lucreze (motor cald) iar CB nu o detectata ca fiind buna.
  • Dragomir Catalin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Mi-a aparut in bord acelasi mesaj.Defectul:Tub Intercooler spart.870 ron+manopera la reprezentanta Opel.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema, Imi apare "service vehicle soon". Pus op-com, rezultatul fiind P0673-00, din cate am inteles ar fii bujia 3, Am incercat toate bujiile si toare au tensiune, dar mesajul tot apare. Sterg eroare cu testerul. Pt o periaoda nu apare, insa dupa ceva timp, iar ma trezesc cu "srvice vehicle soon"
Care ar fi cauza?
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
E chestia ca nu are tensiunea potrivita, nu e in parametrii normali. Nu ai ce face, trebuie sa o schimbi. Degeaba stegi eroare ca o sa iti apara iar.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Eroarea dispare timp de 12h daca nu ma insel. O alta modalitate ar fi sa scoti toate bujiile si sa vezi care e mai neagra.Aceea este cu beleaua.Eu le-am schimbat pe toate 4. Am dat 400lei pe ele +50lei testerul...
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pai nu trebuie sa le schimbe pe toate daca decat bujia 3 are probleme. O schimba pe a treia. Se numara de la stanga la dreapta si se scot foarte usor, doar ca trebuie sa ai cheie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR