Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Catalin_2103

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Va salut! Sunt posesorul unui Opel Insignia Sport Tourer, an 2009, 96 kW, motor A20DTJ. De ceva vreme imi apare la pornire mesajul "SERVICE VEHICLE SOON". Am ma vazut de 3 ori acest mesaj si de fiecare data cauza a fost cate o bujie. Stiind ca mai am o bujie de schimbat, nu m-am impacientat foarte tare. De la aparitia mesajului am mai folosit masina doar in cazuri exceptionale. Saptamana trecuta in timp ca ma indreptam spre casa am constatat ca am ramas fara putere, nu mai intra in functiune turbina. Motorul functiona normal, nici un martor aprins pe bord. Mi-am continuat deplasarea pana am gasit un loc unde sa pot trage pe dreapta. Am oprit, am ridicat capota ... nimic deosebit. Dupa aproximativ 10 min am pornit motorul si mi-am continuat drumul spre casa. Totul functiona normal, inclusiv turbina. Dupa cele intamplate am tras concluzia ca a fost o eroare, insa a doua zi, acelasi traseu aceleasi probleme (aproape de casa am ramas iar fara putere). Am oprit motorul si dupa 10-15 min totul a revenit la normal. Nici a doua oara nu am avut vreun martor aprins. Mentionez ca totul s-a intamplat mergand in coloana (dinspre Unirea spre piata Alba Iulia) fara accelerare brusca. Imi puteti recomanda vreun service sau persoana fizica (in Bucuresti) unde sa pot face o diagnoza completa?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In momentul in care ai ramas fara putere nu ai avut mesaj SVS?
Lipsa de putere, intrarea motorului in safe mode se poate declansa din mai multe cauze: furtun intercooler, turbina... si de la senzorul DPF (dar in cazul asta nu isi revenea la repornire ci ramanea eroare permanenta).
Trebuie sa vezi ce cod de eroare ai...
  • Catalin_2103

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Nu am avut nici un mesaj. Mesajul SVS imi apare la fiecare pornire a motorului. Furtunul de la intercooler l-am schimbat in urma cu 5-6 luni. Era fisurat, dar atunci simptomele erau altele. In accelerare mai sportiva, cand turatia ajungea la 1500-1600 rpm masina dadea in nas.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca apare la fiecare pornire a motorului ar trebui sa fie o bujie... poti avea doar un mers neregulat dupa pornire.
Daca apare in mers, cu limitare de putere poate fi de la turbina... geometria variabila.
Nu am auzit pana acum sa iti limiteze puterea fara mesaj SVS.
In orice caz, fara o diagnoza si un cod de eroare... facem doar presupuneri.
Skip ads

  • Catalin_2103

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Sunt sigur ca mesajul SVS care imi apare la fiecare pornire a motorului este de la o bujie ( 3 sunt schimbate in ultimii 2 ani, a patra cine stie de cand e pe masina). Ceea ce ma ingrijoreaza, este pierderea puterii fara niciun mesaj sau martor aprins, fara sa suprasolicit masina. In ambele cazuri cand am ramas fara putere, circulam in coloana cu maxim 30 km/h. Problema este ca nu stiu incotro sa ma indrept pentru a face o diagnoza corecta. Daca ma adresez unui dealer Opel ... nu stiu daca imi vor arata o lista cu erorile stocate. De cate ori am ajuns in service la dealer mi-au fost remediate defectele (bujii inlocuite, distributie schimbata) dar niciodata nu mi-au dat si o lista cu erorile pe care le-au depistat desi intotdeauna am solicitat si o diagnoza completa (contra cost).
Intotdeauna imi spuneau doar ... ati mai avut cateva erori dar le-am sters, este ok!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sigur pierderea de putere nu se datoreaza bujiilor, eroarea(pot fi si mai multe) poate fi importanta atat timp cat apare SVS..., diagnoza si afli exact...
  • Catalin_2103

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Clar pierderea de putere nu are nici o legatura cu bujiile. Am sa incerc sa imi fac o programare intr-un service din reteaua Opel si am sa solicit o diagnoza. Sigur va fi o bujie cu probleme, nu stiu insa daca sa spun si de acesta pierdere de putere sau sa astept rezultatul diagnozei sperand ca imi vor spune ei ca mai am ceva probleme.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Sigur ai una sau mai multe erori stocate. Motorul intra in limitare de putere datorita unui cod de eroare. La service le ceri sa iti scrie codurile de eroare pe comanda de service, sau stai langa ei cand iti fac diagnoza si le notezi... si le ceri si interpretarea lor. Doar d-aia platesti diagnoza.
Skip ads

  • Catalin_2103

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Langa ei nu cred ca poti sta. De cand am luat masina din Olanda (2013) numai la Erebus am fost dar niciodata nu am avut acces in atelier. Nu te lasa sa stai langa mecanici. Am sa trec maine pe acolo (fara masina ca nu vreau sa risc) sa vorbesc cu ei fata in fata si sa fac programare. Sper sa nu dureze prea mult.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pentru ca nu ai cerut... d-aia nu ai avut acces... Eu la fiecare revizie, interventie stau numai langa mecanici... exceptie, cand a trebuit sa las masina una sau mai multe zile.
De fapt sunt obligati prin lege sa te lase sa asisti... Legea 51/2013
Art.3
"(2) Operatorul economic asigura posibilitatea ca beneficiarul sa asiste vizual, intr-un spatiu special amenajat, in conditii de siguranta, separat de spatiul de lucru, in mod direct sau prin intermediul unui sistem video, la modul in care sunt executate activitatile prevazute la art. 1 alin. (2) lit. a), in care sunt utilizate piesele, ansamblele si materialele si in care este efectuata manopera
(3) La cererea beneficiarului, operatorul economic asigura accesul acestuia la facilitatea prevazuta la alin. (2)
(4) Operatorii economici sunt obligati sa inregistreze rezultatele verificarilor executate conform alin. (1), sa mentina dovezi care sa demonstreze conformitatea activitatilor executate cu conditiile tehnice si de calitate impuse si sa asigure respectarea prevederilor alin. (1)-(3)"

  • Chrysti

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Va salut.Sunt si eu proaspat posesor de insignia si astazi la pornire mi-a aparut mesajul "Service Theft Deterrent System".Dupa 2-3 opriri si porniri ale motorului a disparut mesajul.Aveti idee ce poate fii?
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2017

  • Mesaj Privat
In principiu bateria, e pe duca.
Skip ads

  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
@Chrysti

Am avut si eu aceiasi eroare acum un an la masina cand am vrut sa o pornesc dar nu a mai aparut de atunci. Cert este ca nu e de la baterie si nu cred ca trebuie sa iti faci griji.
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Aceeasi eroare am avut-o si eu. Bateria era pe duca.
Cheers!
  • soso1130

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2013 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Va salut! Am un opel astra j 2013 si ma confrunt de ceva vreme cu mesajul SVS si cod de eroare P 2084,mentionez ca este a treia oara cand imi apare iar dupa un timp dpf intra in regenerare si mesajul dispare singur. Am fost odata la reprezentanta si au spus ca probabil este o lipsa de contact la senzorul de temperatura DPF ,au curatat contactele si cam atat.De atunci a mai facut figura asta de cateva ori, iar acum eroarea persista si dupa regenerarea DPF,am sters-o cu opcom dar revine.Va rog un sfat ,ce sa fac sa schimb oare senzorul?
  • Catalin_2103

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2017

  • Mesaj Privat
In sfarsit ieri, in urma programarii, am ajuns in service la EDS pentru diagnoza.
Dupa ce am predat cheia si talonul la receptie, a aparut dl. Marius si a inceput "distractia". Dupa primul minut de conversatie cu el mi-am dat seama ca este un om de nota 10. Dupa diagnoza facuta in fata atelierului am pornit intr-o plimbare pe A2 pentru a vedea ce zice testerul in sarcina (grafic de putere, temperatura, etc). Imediat cum am iesit in trafic DPF-ul a inceput regenerarea (nu avea decat 85 km de la ultima regenerare si era incarcat 94%). Dupa regenerare incarcarea DPF-ului a ajuns la 18% ceea ce inseamna ca regenerarea s-a facut foarte bine. Dupa discutiile purtate si explicatiile date in timpul testului de drum am schimbat ratingul lui Marius din 10 in 10+++.
Concluzia dupa diagnoza: eroare bujie arsa cilindrul 4 (de aici aveam mesajul de SVS) lucru pe care il banuiam si eroare EGR blocat deschis (asta ar fi cauza pierderii de putere in trafic), o functionare necorespunzatoare a termostatului (temperatura lichidului de racire ramane undeva la 77 grade)
Se recomanda: - curatarea EGR-ului in prima faza iar daca fenomenul persista anularea sau inlocuirea EGR-ului
- inlocuire bujie cilindrul 4
- curatare injectoare cu un aditiv Motul destinat curatarii sistemului de injectie
suplimentar: - inlocuirea faimosului oring
- de verificat galerie admisie si daca situatia o cere inlocuirea galeriei datorita riscului de a pierde clapetele
In cursul zilei de astazi vreau sa ajung la EDS pentru o programare in vederea remedierii defectelor constatate in urma diagnozei.
Va doresc o zi buna!
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Poate ne zici si un pret cat ajunge distractia(eventual pe fiecare operate in parte, daca se poate).
Cheers!
  • Chrysti

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salut.Daca poti sa ne spui cat te-a dus si diagnoza?
  • Catalin_2103

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Diagnoza a fost 120 lei.
  • Chrysti

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salut.In ultimul timp mi-a aparut si mie SVS in bord cu limitare de putere.Am fost in service pt. diagnoza.Mi-au spus ca apare "over boost" din cauza ca turbina baga prea mult.Sfatul lor a fost sa schimb electrovalva turbo si apoi sa vad daca mai am probleme.Voi ce parere aveti?Ce sfaturi imi dati?Multumesc anticipat pr. sfaturi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR